Gå til innhold

en kilo av gangen!!


Gjest xankix

Anbefalte innlegg

Gratulerer med 900 ned, samme som meg denne uken! Det er jo realiteten en kilo er det ikke det da? :o hehe. Du er jammen og meg flink til å trene! Inponerende og inspirerende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

En liten ukes rapport fra meg.

 

Den uken her har vært både bra og dårlig, fått inn 2 treningsøkter. Ellers har en del av min fritid gått bort til uventet besøk.

Falt på isen på fredag og slo meg noe helt jævlig, blå både her og der og en skuldere som nesten ikke kunne bevege på seg. Måtte le litt etter hårvask på lørdag måtte samboeren min gre meg for klarte ikke å gre ut flokene selv, har ganske langt hår. Er heldigvis mye bedre nå, men det satt en stoppet for treningen jeg hadde tenkt å ta i helgen.

 

Var på jentekveld på lørdag og hadde en plan om hva jeg skulle kose meg med, kjørte selv så ble ikke alkohol, men godteskålen ble besøkt litt hyppigere enn hva jeg hadde tenkt. Trodde egentlig at lørdagen hadde ødelagt min nedgang denne uken, men til morgen i dag viste vekten en hel kilo ned så da er jeg veldig fornøyd:)

 

Håper dere får en strålende uke alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...uheldig du har vært! Håper det går bedre nå!

Jeg er så førnøyd av vinteren nå at.....kanskje er du enig med meg!

Vi får trøste oss med at det går mot vår atter en gang- deilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken:)

Er mye bedre nå, var å spinnet på morgen i dag, merker det i skulderen da så sto over styrketreningen i dag. Men glad for at det gav seg så fort og får håpe at det siste gang jeg fall hehe

 

Skal bli godt med vår og sol nå Solvik:) Bare snøen her er til torsdag er jeg fornøyd, da har jeg bursdag og er alltid snø på bursdagen min:) Husker forsatt veldig godt de gangen det ikke har vært. Er noe med tradisjoner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for det dere:) har snør jeg det som bare det så tradisjonen holdt i år også:D

 

I dag blir det ut å spise middag og show etterpå så det blir en koslig kveld:)

 

Ha en strålende dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned en halv kilo på meg denne uken fornøyd med det blitt litt bursdagskakaer.

Nå sitter jeg å venter på at legekontoret skal åpne, har så vondt i den ene foten og den hovner sånn opp hvis jeg går mye på det. Vært på jobb i helgen og vært j...... vondt har nesten ikke fått på meg skoa når jeg skal hjem.

Lurer på om jeg slo foten nå jeg falt, har hatt vondt siden men har bare blitt verre og verre.

 

Håper dere får en strålende uke alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg vært på rundtur hos legen, rtg og skadepol. Har en brudd i en av de minste beina i foten, slappe å gipse eller noe ting. Det kommer til å gro av seg selv. Kan belaste foten til smertegrensen som nå er veldig kort. Så blir ikke noe jobb eller trening de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...