Gå til innhold

en kilo av gangen!!


Gjest xankix

Anbefalte innlegg

Takk for det lykke82:) synes virkelig du skal prøve spinning. Det var det første jeg startet med da jeg veidet 150kg og der kan man sette seg ned hvis man føler for det og de letteste timene er det mer sitting en ståing.

 

Er kjempe artig å tørre og prøve ny ting. Litt letter nå som jeg har klart første hehe da er det bare å forsette:) føler at jeg såpass i form nå at jeg klarer å henge med selv om jeg ikke klarer alle kombinasjonene første gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

Da var denne ukens ny treningstime utprøvd. Dirty dancing het den timen veldig artig, men slitsomt og vanskelig å få med seg alle trinnene hehe:)

I morra skal jeg prøve core igjen, veldig bra styrketrening. Har også tenkt å prøve fitnes fushion igjen også hvis kroppen ikke er så støl etter core timen.

 

Ellers har vekten stopp bom stille, har ikke vært superflink med maten heller. Kjenner at jeg er litt mer motivert til å trene om dagen enn å telle alle kcal jeg putter inn. Hmm må jobbe med meg selv der gett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det ned 0.2 denne uken, ikke all verden men bedre enn ikke noe.

Denne uken startet bra med veiing og trening, men jobbhelg og diverse gjorde at det ikke ble noe trening eller veiing fra fredag til søndag.

Ikke verdt noe spes usunt. spiste litt sjokolade i løpet av helgen, men er innenfor frimerkene.

Men nå er det nye uke med veiing av mat og trening:) Håper virkelig at jeg får noen bedre resultater denne neste uke...

selv om det har vært hardt å starte igjen kjenner at jeg kommer mer og mer på riktig spor etter hver uke:)

 

HA en strålende mandag og en kjempe fin uke alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja hva skal man si hatt en helg med null fornuft og masse alkohol og mat.

Noe som har gitt et resultat på opp 1,3 kg, har også blitt syk og føler meg alt annet en sunn og frisk.

Merker at motivasjon er på bånn og at det skjer litt for mye i livet som gjør at jeg kjenner at jeg har bare lyst til å gi fult f...... lei av at vekten går litt opp og ned hver uke og at det aldri er 100 prosent fra meg.

Lurer litt på hvor den motivasjonen fra våren har blitt av. Det eneste jeg har igjen er treningsgleden.

Tror jeg skal ta en liten pause fra vektloggen og finne tilbake til min motivasjon.

Kommer til å følge med her inne og komme mye sterkere tilbake når jeg igjen er klar for å ta helt kontroll over vektnedgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

God jul og godt nytt år til deg også Caroline veldig på etterskudd;)

 

Har vært igjennom en lang tøff periode, men nå er jeg klar for en ny start akkurat vært på en etterlengtet ferie:)

Men nå er usunn mat byttet ut med sunn mat:) Nå er jeg virkelig klar for å starte på nytt igjen og får håpe det varer denne gangen..

 

Mange av kiloene jeg har gått ned har desverre kommer på igjen, men heldigvis ikke alle.

Kjenner virkelig at kroppen skriker etter sunn mat og trening, er det ille hvor fort man kan la kroppen forfalle igjen

 

Ser at du har holdt stå kurs hadde virkelig ikke trodd noe annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Heisann Anki! ;)

Her er du alltid velkommen, uansett hvor mange kilo som er kommet på eller av!!

Det er aldri for sent å starte på nytt. Jeg har fortsatt tro på at dette kommer du til å klare. Du har vist så mange ganger hva du er god for, at nå klarer du å mobilisere på nytt.

 

Tenk på våren og sommeren som kommer om en stund, lyse, lettere klær i mindre størrelser. Så kom i gang, nå har du mulighet og god tid til å få bort masse fett og valker før sommeren.

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for fine ord caroline:)

 

Jeg har klart å komme godt på vei før og skal virkelig klare det igjen og komme til målet mitt.

Det er det som er så bra med forumet her at er kan man komme med oppturer og nedturer og er alltid velkommen tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Drømmedamen

Hei igjen Xankix!

 

Vi er flere i samme båt; jeg har også vært borte en periode og nå vendt tilbake her. Gratulerer med riktig valg du også!

 

Man har jo tapt hvis man gir opp, så det kan vi jo ikke gjøre ;)

 

Så fint at du har behold treningslysten, betyr det at du har holdt treningen ved like?

 

Masse lykke til med nytt og og nye muligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Drømmedama:)

 

Nei vi kan ikke gi opp, må bare stå på videre.

Jeg har ikke trent siden oktober, men nå skal jeg i full sving igjen, merker at kroppen har godt av å trene. Har mer og mer vondt i kroppen nå som jeg ikke trener så skal bli godt å komme i form igjen og få mer engeri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rart egentlig, synes ikke jeg har gjort annet enn å bare spise masse usunn mat de siste måndene, men nå skal jeg har tatt fram vekten igjen og veier og spiser sunt så er det brått veldig mye mat hehe

 

Kjenner alt på kroppen at den er gla for de sunnen valgene. Når jeg gikk på GR sist lå jeg på meny 4, men de 2 dagene her har jeg lagt på mellom 1800-1900. Men tror jeg skal legge meg rundt 2000 og se hvordan det gir utslag på vekten.

 

Blir ikke start på trening før neste uke, har prosjekt storrengjøring er egentlig trim i seg selv hehe, det er rart hvor mange steder hybelkaniner kan gjemme seg.

Neste uke blir det full sving har satt opp tirsdag og fredag skal jeg spinne. Starter med 2 ganger i uken og jobber meg oppover, vet at kroppen min klarer mer, det har jeg bevist før.

 

ja det var litt av mine tanker en tirsdagskveld, ha en god natt alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte
Er rart egentlig' date=' synes ikke jeg har gjort annet enn å bare spise masse usunn mat de siste måndene, men nå skal jeg har tatt fram vekten igjen og veier og spiser sunt så er det brått veldig mye mat hehe[/quote']

Tror de fleste av oss har kjent på den. Da jeg begynte på kurs første gangen gikk jeg og klaget over at jeg ikke klarte å spise alle dagens kalorier, og moder spurte hvordan i alle dager det kunne ha seg, jeg hadde jo ikke hatt problemer med det tidligere ettersom at jeg hadde nådd den vekten jeg hadde... Jada, mødre kan slippe unna med sånne kommentarer.*ler*

 

Svaret ligger vel enkelt og greit i sunne valg med mye færre kalorier. Og jeg ser at folk sier at de merker det på kroppen når de går over på sunnere kosthold - merker ikke noe særlig, jeg. Eneste var i julen, da merket jeg at jeg fikk mye luft i magen etter å ha spist hvitt brød som jeg knapt har rørt siden denne tiden i fjor. Akkja - det er vel bare meg som ikke er flink nok til å kjenne etter...

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en strålende dag du også;)

 

Er vel noe med at den sunne maten metter med slik at man ikke blir så fort sulten igjen, mens med usunn mat bare lyster du på mer og mer og spiser enda mer også går det rundt i ring hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Anki, takk for hyggelig hilsen og support på i tråden min. Fint å ha deg for fullt tilbake. Ja, det er spennende med ny diettform. Jeg skal i hvert fall holde på med dette inntil begynnelsen av mars. Jeg skal berette hvordan dette går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...