Gå til innhold

en kilo av gangen!!


Gjest xankix

Anbefalte innlegg

godt å være tilbake igjen, er jo masse god mat man kan spise og er sjeldent sulten:) Merker alt på kroppen at den er fornøyd:)

 

Ja blir spennende å følge med hvordan det går med deg, er mange som har prøvd den, men aldri helt fått med meg resultatene hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

da var første uka over, og det har gått veldig greit egentlig.

Eneste som ikke har gått etterplanene var på svergieturen i går hvor det ble en ostepølse på meg for jeg var så sulten. Neste gang må jeg planegge mer.

 

Den første uken har jeg gått ned 4,2 kg, er nok en del vann og sånn fra turen til alicante, men håper det er litt annet også;)

 

Ha en super fin uke alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreminhatt for et fantastisk resultat da! Kjempeflott. Du har med andre ord plukket opp der du slapp uten nevneverdig problem ;) Blir spennende å følge deg videre :) Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må le litt av min egen tanker, var på jobb i kveld og hadde så lyst på sjokolade. Gikk rundt i skapene og tittet og fant sjokolade. Før jeg i det hele tatt fikk vurdere om jeg skulle spise den eller ei så var det som mange smådukker som så ut slik jeg forestiller meg dere i mitt hodet, hoppet fram og skrek NEI IKKE SPIS DEN. Måtte bare le av meg selv da hehe.

 

Men takke være dere spiste jeg ikke den sjokoladen i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte
Må le litt av min egen tanker' date=' var på jobb i kveld og hadde så lyst på sjokolade. Gikk rundt i skapene og tittet og fant sjokolade. Før jeg i det hele tatt fikk vurdere om jeg skulle spise den eller ei så var det som mange smådukker som så ut slik jeg forestiller meg dere i mitt hodet, hoppet fram og skrek NEI IKKE SPIS DEN. Måtte bare le av meg selv da hehe.

 

Men takke være dere spiste jeg ikke den sjokoladen i kveld:)[/quote']

LOL! Fantastisk! Både smådukkene og at du klarte å motstå fristelsen... Det er jo faktisk en liten bragd i seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte le godt da, men synes ofte går jeg rundt å lyster og titter på jobben, men er veldig sjelden jeg spiser noe.

Var sånn før jeg starte på GR for et år siden så småspiste jeg på jobben hele tiden, var alltid kaker, kjeks eller godteri i skapene der, men sluttet med det når jeg starte på GR og igjen nå etter de månede med fravær herifra.

Lurer på det, hva den trangen til å titte er, har nesten alltid med med skrellet gulerøtter som jeg dytter i meg for å ha noe å knaske på men nå inn i skapen tittet. Hm ukens tenkeprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er tilbake her ;)

Det var så rart å lese om "smådukkene" som ropte til deg... for jeg har nemlig hatt noen små lykketroll som har snakket til meg mange ganger! Spesielt på ferieturene mine, når noen av mine venner her hadde tinget seg plass i kofferten!

Det er bra med fantasi- synes vi voksne skal leke og fantasere litt mer!!!

Lykke til videre etter en super oppstart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes
Må le litt av min egen tanker' date=' var på jobb i kveld og hadde så lyst på sjokolade. Gikk rundt i skapene og tittet og fant sjokolade. Før jeg i det hele tatt fikk vurdere om jeg skulle spise den eller ei så var det som mange smådukker som så ut slik jeg forestiller meg dere i mitt hodet, hoppet fram og skrek NEI IKKE SPIS DEN. Måtte bare le av meg selv da hehe.

 

Men takke være dere spiste jeg ikke den sjokoladen i kveld:)[/quote']

 

Haha!!!! Jeg smiler for meg selv :):)

Ja vi passer på deg, sitter på lur i skapene......;)

 

Flott at sjokoladen ble liggende til noen andre!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nok en uke over, har vel verdt sånn midt på tre denne uken. Startet uken med å bli veldig forkjølet som etterhvert gikk over i oppkast og diare, men nå er formen på plass igjen. maten har ikke blitt helt som det skulle pga sykdom.

Vekten står stille denne uken og det er nok like greit. Alt som ikke er opp er bra.

 

Denne uken skal jeg starte å trene i morra har jeg alt meldt meg på spinning. Så da er det ingen vei tilbake, har også planlagt å trene til torsdag.

 

Ha en strålende uke alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var årets første trening unnagjort:)

Ble 40 min spinning, merker at formen ikke er som den var, men det kommer seg nok fort. Til torsdag blir det tredemølle og vekter etter jobb og en eller annen form for aktivitet i helgen.

Tenker jeg at jeg starter med 2-3 økter i februar og økter etterhvert.

Ha en strålende mandag alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var årets første trening unnagjort:)

Ble 40 min spinning' date=' merker at formen ikke er som den var, men det kommer seg nok fort. Til torsdag blir det tredemølle og vekter etter jobb og en eller annen form for aktivitet i helgen.

Tenker jeg at jeg starter med 2-3 økter i februar og økter etterhvert.

Ha en strålende mandag alle sammen;)[/quote']

 

Bra,! Nå er du i gang!!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ukens andre trenings økt over. Ble 30 min kondisjon og 25 min styrke.

Hadde mest lyst til å kjøre rett hjem etter jobb, men gjorde det ikke.

Skal prøve å få inn en spinning time på søndag. Godt å være i gang igjen og kjenner hvor mye jeg egentlig har savnet det:)

 

Ha en strålende helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du er igang igjen med treningen! Det blir enklere å spise sundt også da synes jeg. Man vil liksom ikke ødelegge all jobben man har lagt ned med å brenne kalorier :(

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det:) ukens første treningsøkt er over ble 45 min på sykkel og 30 min med styrketrening med sånne strikker jeg har kjøpt her inne:) orket ikke å dra på treningstudio i dag, men fornøyd at jeg tok en økt her hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...