Gå til innhold

en kilo av gangen!!


Gjest xankix

Anbefalte innlegg

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

tusen takk for det:) godt å komme hjem også er faktisk støl foran på leggen, trodde ikke det var mulig hehe.

 

Ja kortet mitt har gått varmt hehe, shoppet masse:) litt høstklær og annet stasj:)

 

Blir gått å starte igjen i morra vekten stoppet på 130,7 fatter ikke at det går ann, men men til mandag er vekten mindre. I morra blir det trening og veiing av mat igjen. Det skal bli godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den første treningsøkten denne uka unnagjort, huff det var slitsomt, merker at jeg nesten ikke har trenet på noen uker og spist mye usunt.

 

Men i dag er jeg i full gang med de gode vanen jeg hadde før sommeren med kcal telling og alt som følger med. Er artig å se hvordan rutene blir krysset av her inne.

 

det er mange er inne som har delmål har egentlig ikke hatt noen selv, bare jobbet med å gå ned. Men tenkte at nå skal jeg lage meg selv. Det første er å komme under 120 før dette året har kommet, og så lage ett nytt når det målet er nådd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var snart denne uka godt, merker at det er godt å komme inn i rutiner igjen.

Ikke verdt noe problem med maten og kcal telling ennå. Har fått trenet 3 ganger denne uka. Så fornøyd med starten.

Skal jobbe hele helgen og på fest på lørdag. Skal bruke frimerkene på vin tenkte jeg, siden jeg skal jobbe søndag og må kjøre til jobb så blir det ikke mange glass.

 

Spent på vekten på mandag, håper at det endelig går nedover og ikke bare oppover.

 

Ha en super helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg og følger med deg!

Det er min første uke her inne nå og jeg har også spart mine frimerker til helgen. Tror jeg også skal bruke dem på vin!

 

Krysser fingre og tær for mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det dere:) Vært på vekten og den viser 1,2 kg ned så er fornøyd med det at det endelig går nedover igjen. Noen kilo til så er jeg der jeg var før sommeren.

 

Den første uken etter sommeren har gått greit, drakk litt mer vin i helgen enn kosemerkene men holdt igjen litt på maten og ser ut som det gikk greit. Nå er det ny uke, håper å få trenet litt mer denne uken her

 

Ha en strålende mandag og uke alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gla denne uken snart er over, huff ikke vært helt min uke. Masse styr fram og tilbake for stemoren min har fått hjerteinfarkt, har heldigvis gått bra og endelig skulle få tid til å trene litt på onsdag, meldte meg på spinning så når timen var netsen ferdig så fikk jeg skoen ut av den ene klikkpedalen og fikk en vridning.

Trodde det gikk bra men når jeg kom hjem var kneet mitt som en melon og ryggen som en 80 åring. Så blir ikke mer trening denne uken. Håper jeg er bedre til uken slik at jeg kan få trenet igjen da.

 

Dette var dagens utblåsning, våknet til mørk hus i dag også får det hadde tatt strømmen, dummer å gi beskjed også kunne ha sovet en hel time lengre hehe

 

Håper alle får en strålende helg, min kan i allefall ikke bli verre en uka så det er det bare en vei og det er oppover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det alle sammen:)

 

Merket at dette ikke har vært min uke, samboren min har valgt ut hårfarge til meg ville så gjerne prøve ut en farge på meg, så snill som jeg er så godtok jeg det litt skeptisk. Det hadde jeg veldig rett i ser ikke bra ut i det hele tatt så nå er han ute å kjøper den gamle fargen jeg pleier å bruke bare håper den dekker over alt hvis ikke blir det en frisørregning på han hehe.

 

jaja godt det endelig er helg i kveld blir det tv titting og taco:)

 

ha en super helg allesammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en den gamle hårfargen på plass ble ikke så ille hehe, skinner litt igjennom fra den gamle men det går greit.

 

Denne helgen er det både burdag til oldemor i dag og mitt lille vakre fadderbarn i morra:) Håper det går bra og at vekten er snill på mandag:)

 

Ha en super helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hårfargen ble bra til slutt den hehe:)

 

Hadde det veldig koslig i bursdagen til oldemor:) koslig at hun forsatt lever synes jeg ikke mange på min alder som har det:)

I morra blir sikkert like koslig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...