Gå til innhold

en kilo av gangen!!


Gjest xankix

Anbefalte innlegg

hadde ikke trodd det ble så bra denne uken men det ble det:) minus 1,3 kilo det er jeg veldig førnøyd med.

Nå har ting roet seg litt her hjemme også så etter jobb i dag er det styrketrening og en time spinning etterpå.

 

Ha en fin mandag alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

tusen takk for det alle sammen:)

 

Trening i dag var pyton hehe, men kom meg igjennom og over 1000 kcal forbrent:) I kveld står sydlanske fiskegryte på menyen som står en av GR bøkene:)

 

Litt spent på i morra skal på middag hvor man blir servert tror jeg så håper det ikke er noe veldig usunt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott vektnedgang! Helt topp!

 

Jeg synes også det blir vanskelig når man kommer ut av egen matkontroll og må spise noe av det man blir servert. Men, må bare prøve å late som man spiser både kake og annet, tygger lenge på hver bit og gjør lite nummer av det. Det har funket med meg denne uka - det har blitt en del brun mat, men prøver å la sausen ligge igjen og droppe brød etc. Drikke mye vann og prøver å gå isteden for å kjøre/ta buss korte strekninger.

 

Dette er hverdagen, og det må vi takle i framtiden også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for det alle sammen:)

 

Var heldig med middagen i går var laks med masse grønnsaker og potet og nesten ikke saus og desseren var bær med litt vanlje saus på.

 

Nanny: veldig deilig å ha gått ned over 20 kg, selv om sommeren ikke har vært som jeg hadde tenkt har det på mange måter vært anderledes enn andre sommeren:) Gla for å være i gang igjen:)

 

Nå er det straks spinning på meg igjen

 

Ha en strålende onsdag allesammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se at du har kommet så godt i gang igjen etter en vanskelig sommer! Ser jo ut som om du har dine utfordringer nå også med vridninger og syke stemødre og sånt men likevel - kanonbra jobbet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ukens 3 spinningtime over og 15 nye trimpoeng på treet mitt:)

Var på en sammenkoms med jobben i dag også, der også blr det servert laks.

Så verdt heldig med det denne uke og fått spiste fisk 3 ganger denne uken:)

 

I morra skal jeg ha jentekveld hjem så har tenkt å bake taco snurrer med salat til og kjøpt inn frukt og grønnsaker og dipp til kos og resten blir å brukte på vin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ukene blir nok ikke så flink som jeg hadde trodd. Vekten stå stille denne uken har nok litt med vinen å gjøre på fredag tror jeg og det er greit nok.

Hadde planer om en skikkelig treningsuke, men var hos legen i går får å sjekke noen føflekker og brått var det alle skjært bort og dusjeforbud på 3 dager. Den største var i hodet så litt vanskelig å få dekket seg til og har ikke lyst til å bli skikkelig svettt og ikke få vasket hodet så gå på jobb.

Men hadde en skikkelig treningsøkt på mandag og skal ta en på fredag får da kan jeg dusje igjen, men jobber hele helgen så da blir det ikke noe trening da.

 

Ikke er det mye behaglig heller hehe har sydd i hodet 4 sting og 3 sting i puppen og det er på hver sin side så har ikke helt vist hvordan jeg skal ligge i natt, hater å ligge på ryggen, men men det er nok ikke like ømt i natt vil jeg tro.

 

Håper alle får en strålende uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hei Anki!! Uffda....Vet akkurat hvordan du har det (Fjernet en på ryggen) Det er liksom så små inngrep, men allikevel blir alt så slitsomt. Veldig vanskelig å finne en god sovestilling og dusj er et problem. Man føler seg såå lite lekker......

Du får ta deg en god, gammeldags "etasjevask", hihi :)

 

Godt å få føflekkene fjernet og undersøkt iallefall. God bedring til deg!!!

Vent med trim til det passer. Resultatene kommer de!!! :D

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får gjøre det har lett etter klut og fant en inni skapet er lissom ikke det jeg bruker mest hehe:)

Ja godt å få de fjernet men jeg trodde ikke legen min gjorde det så ble tatt litt på senga i går, men da rakk jeg ikke å grue meg å jeg hater sprøyter hehe. sette på andre helt greit så lenge det ikke er meg.

Ja veldig godt å få de fjernet den oppe i hodet hadde vokst veldig i det siste så den syntes når jeg satt håret opp da var det på tide egentlig hehe.

 

satser på trening på fredag igjen da kan jeg dusje også hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er nyoperert (jaja 13 dager siden nå da så må vel snart sløyfe ny- delen) men det er bare å kjøpe små sterile kompresser på apoteket og dusjfilm til å ha utenpå! nadaproblem. kjøp håndsprit å sprit deg av på hendene før hvert bytte så går det helt fint. Hjelper kanskje ikke på såret i hodet, men du får da i det minste dusjet resten av kroppen :D

 

God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auuuu, stakkars!!! Jeg fjernet en på puppen rett der som spilen på BH'en pleier å ligge en gang - ikke noe stas. Brukte lang tid for å gro, for å si det sånn, for mine flagrende pupper er ikke mye å rope hurra for, så da unngår vi det i offentlighet! *ler*

Og som Lykke sier så har de vanntette kompresser på apoteket - de funker finfint slik at du ihvertfall kan få dusjet kroppen. Men skjønner god at du ikke vil trene deg svett i håret når du ikke kan vaske det...

 

Lykke til når natten kommer - krysser fingrene for at de ikke er så ømme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke82: har hentet sånne på jobben så greit å dusje kroppen verre med hodet hehe, men men sånn må det jo bare blir, gla jeg vasket håret før jeg dro til legen hehe.

 

Krysmynte:) Kan tenke meg det den ved puppen er rett ved der BH går så blir spennede å se hvordan det går med den framover. Så håper jeg de har roet seg litt til natten i dag:)

 

Gikk rett fra legen på jobb i går, ble tatt helt på sengen så rakk lissom ikke helt å merke hvor øme de var før jeg kom hjem. men men litt paracet og ibux gjør susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,2, fornøyd med det har ikke fått trenet pga stingene og jobbing. men nå er det ny uke og nye muligheter.

skal på spinning nå i kveld.

 

Har vært ekstremt sulten de siste dagen og spist mer en jeg burde, har stort sett spist sunn mat, men litt mer av andre ting også. Ille å være så sulten. Tro jeg har spist 4 store pakker med gulerøtter hehe.

 

Håper at neste uke blir et bedre tall, føler lissom at jeg ikke kommer helt i gang igjen, men men det løsner nok snart håper jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...