Gå til innhold

Jeg vil, vil vil .......få det til!


Gjest solvik

Anbefalte innlegg

Takk for kloke ord i tråden min :) Jeg har tenkt masse på kurs i helga, og har nok bestemt meg for å ta et internettkurs. Neste maxikurs her hos meg starter ikke før i mai, og så lenge kan jeg ikke vente! Jeg trenger absolutt noen til å holde meg i ørene, jeg klarer det jo ikke selv. Mannen min maser stadig om at jeg må trimme, men det hjelpr jo ikke noe særlig...jeg blir bare sur :)

 

Så flott at du har fått trent 3 ganger denne uken! Ønsker deg god tur til Milano i påsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar

Hei!

Nå har jeg vært på påsketur til Milano i fire dager. Her har jeg opplevd sol,regn lyn og torden.....

Alt ble ikke som planlagt- været var elendig og hotellet lå langt, ja virkelig langt fra sentrum. Ikke noe sjakktrekk å bruke Travellink..bare et tips.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Hmmmm.....

Sånn rent bortsett fra dårlig vær og dårlig hotelltips fra nettsider håper jeg likevel du har hatt det kjekt! Og enda er det et par påskedager igjen til å kose seg i heimen...

Ønsker deg en fortsatt god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Velkommen hjem, så kjekkt å ha deg tilbake her solvik. Faktisk så savner jeg deg de gangene du er på tur og er borte fra forumet ;) Kan man savne noen man ikke kjenner?? Merkelig det der......

 

Ble så full i latter, da du skrev "om det store påskemysteriet"!!! Se svar på tråden min.....

Så synd med det hotellet og at du fikk dårlig vær på reisen. Men håper allikevel at du hadde flotte opplevelser på turen.

 

Nå skal jeg ut å ta meg en liten skitur, før jeg begynner på middagen. Lammelår Påskeaften, slår nesten julemiddagen. Gleder meg :)

 

Klem fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen å takk for koselige meldinger!

 

Ja, så er påsken over for denne gang.... Jeg liker nå hverdagene best når jeg er i denne prossessen, det må jeg innrømme. Jeg gleder meg til å komme i treningsrommet for en skikkelig økt i ettermiddag.

 

Jeg har gått og trasket mye i Milano, men føler ikke at det er ordentlig trening lenger.

Foressten så hørtes jeg veldig negativ ut i mitt forrige innlegg, det var dumt- beklager ;) Vi hadde det jo fint i Milano, selv om alt ikke ble som planlagt.

Vi fikk med oss litt kultur, bl.a den verdensberømte Katedralen "dumaen" som er den tredje største katedralen i verden. Den tok det 400 år å bygge!! Den var virkelig flott.

Synes det er så bra at katolikkene har åpne kirker, vi har litt å lære der.

I tillegg så ble det noen gallerier.

Og så vandret vi byen på kryss og tvers. Vi traff også mange hyggelig mennesker og sjarmerende kelnere som snakket gebrokken engelsk og som ble veldig glad om vi kunne komme med noen få gloser på italiensk.

 

Vi fikk med oss handlegater med Prada, Dior, Massimo Dutti, Fendi, Cavalli...etc.

Vi ligger litt etter her på berget, for å si det sånn.

Joda spennende å se på, men har man ikke rette fasongen så gjør man jo lite i sånne butikker, dessverre. Så det ble mest vindusshopping.

Men da vi kom på flyplassen og jeg fremdeles ikke hadde handlet noe større, tok mannen min hånd om det... det ble en nydelig, hvit sommerveske fra Armani..... så nå kan bare sommeren komme:)

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Det var kjekt å høre fra turen.....at alt ikke var like nedtur som i forrige innlegg ;)

 

Grattis med ny, lekker sommerveske....SÅÅÅÅÅ heldig du er! En ny Armani veske er hakket bedre enn påskeegg med Läkerol og Wasa Sandwich, hehe. Skjønner godt du ser frem til sol & sommer.....herlig :)

 

Lykke til med veiing, krysser fingrene for deg!

 

Klem Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag er min veiedag, sist jeg veide meg fikk jeg jo sjokk da vekta var gått opp. Men jeg hadde jo akkurat begynt med tre sorter ny medisin og skyldte vel litt på det... ja ikke vet jeg , men i dag er jeg 1,7 KG MINDRE enn før påske !!!!

 

 

JIPPPI!!!!!!!!!!!;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Senjapia

Kjempeflott resultat.

Gratulerer så mye.

Takk for at du stakk innom tråden min forresten.

Så morro å møte en annen senjaværing.

Alltid gøy å få nye venner.

Ha en riktig fin dag.

Klem Sølvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Gratulerer med superflott resultat! Det har du all mulig grunn til å være fornøyd med. Tenk hvor lekker du kommer til å føle deg når du tusler bortover gaten i sommer svingende på din nye Armaniveske (som jeg for øvrig er veldig misunnelig på....)!

Håper det fortsetter i samme stil fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Grattis solvik, det er såååå velfortjent!!!!!!!!!!!!!! Ned 1,7 kg er helt fantastisk!! Jeg er veldig glad du fikk se et så flott tall idag, gir god motivasjon til videre innsats det ;):)

 

Klem fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay

KANONBRA!!

 

Her snakker jeg nok ikke bare for meg selv når jeg sier at jeg tar av meg den brunrutete hatten for resultatet ditt denne uken. Endelig, er vel rette ordet her. For nå var det på tide at du også fikk et sånt tall som booster opp selvtilliten litt. 1,7 kilo er jo bare god gammeldags suksess ;)

 

Nå kjenner jeg virkelig at jeg blir glad på dine vegne!!

 

Ha en flott dag Solvik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅÅÅÅÅ koselig at så mange følger med meg!!!

Nå ble jeg glad :)

 

Håper det fortsetter sånn, da kommer jeg til å fly lavt før det blir sommer!!!!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er våren her igjen, det føles godt etter en laaaang vinter.

Kjørte gjennom Oslo i dag og det var rene 17. mai stemning. Tror det gikk mye utepils!!!

 

Jeg dro hjem og tok en skikkelig treningsøkt på 1 1/2 time og et lite privat "Spa" etterpå- med boblebad, ansiktsmaske og hårkur..... deilig !

Som jeg har sagt mange ganger det er mye man kan kose seg med...

 

Nyt helga og kos dere! God helg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Høres herlig ut solvik!! :D I alle år har jeg hatt "skjønnhetskveld" på badet om søndager. Bortsett fra de årene jeg har vært på det tyngste......merkelig det der!! Det er jo da kroppen trenger mest stell og pleie!!

 

Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi er noen rare dyr..men det er i alle fall viktig å stelle pent med seg selv i denne prosessen, synes jeg:)

 

Tror sannelig jeg skal sette opp noen små premier til meg selv ettersom vekta går nedover...tenke, tenke... jo nye sandaler og kanskje et fint belte og noen fine skjerf....det behøver ikke å koste så mye:) Juhhuuuu dette skal bli en fin vår:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Kjære solvik! Leste hva du skrev inne på vektlogg siden, fikk litt vondt av deg!! Du er den som virkelig står på, har masse kunnskap om ernæring og er såå seriøs ( Han Leeplay regner vi ikke med, hehe.....han ER i en klasse for seg :D og den eneste superslankeren) Ingen her er noe bedre enn andre!!!! Jeg går mye mindre ned nå enn i begynnelsen.....snart kommer nok "0, et eller annet-ukene" for meg også!!!!!

 

Det er jo helt frivillig om man er med på loggen, kan føre på x på alt om man vil ( se svar på logg-tråden ) Du er jo en av de viktigste støttespillerne i gjengen her, og det siste jeg vil er at noen skal føle seg utenfor/ mindre flinke enn andre. Du er en stor motivator for meg, det er mye annet enn mest mulig tapte kilo som spiller noen rolle her: empati, positiv innstilling, humor og ironi, respons......:)

 

Premiering er bra. Forrige ukes resultat kvalifiserer til en belønning som passer til "den hvite fra Armani" (heldige deg) Jeg har bestillt meg noe fint hos en kunstner jeg kjenner, premie til meg selv for å ha klart å komme under 120 kg forrige uke.

 

Ha en flott dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takker og bukker for alle fine ord, veldig hyggelig:)

 

Joda jeg kan mye om kosthold og helse, men det er jo visse ting en ikke rår over. F.eks. dette med medisinbruk.

Jeg blir bare så eitrende.... når det ikke går nedover selv om jeg trener og veier maten etter alle kunstens regler..

Men en ting er i allefall sikkert, det er år siden jeg har vært i så god form som jeg er nå. Kroppen kjennes fast og sterk og jeg sprenger grenser i forhold til puls stadig vekk.

Og jeg følger styrketreningsprogrammet som Leeplay har anbefalt. Jeg kan faktisk se at kroppen har endret fasong, selv om jeg har for mye fett ennå.

Har hatt en kjempeøkt nå i formiddag og i ettermiddag skal jeg ut i hagen å rake, så i dag får jeg i allefall nok aktivitet:D

 

Som sagt , denne vektbloggen- jeg er i tenkeboksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Synes du er knallflink og du fortjener absolutt å gjøre litt stas på deg selv! Selv om vekten ikke alltid har vært din beste venn sier jo målene, endring i fasong og bedre fysisk form vel så mye! Og jeg beundrer deg veldig for at du står på videre - gudene vet at vi er mange som ville gitt opp for lenge siden...

 

Våren er veldig velkommen hos meg. Har ferie denne uken og har fått sittet litt i solen de siste to dagene - fantastisk hva litt sollys og litt annen hudfarge enn deighvit gjør med humøret! La oss håpe det blir en super sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord på veien!

Joda det er ikke alle dager jeg er like motivert, synes vel egentlig at det er ganske så urettferdig at jeg skal streve sånn, men livet er jo ikke rettferdig ellers heller...

 

Men jeg har lært meg en viktig ting etter mye sykdom og det er å ta en dag i gangen. Det nytter ikke å legge langsiktige mål for meg. Jeg får ta det som kommer. Jeg skal i allefall ALDRI opp igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag igjen , tja det ble ikke det samme som forrige uke, men 400 gram ned er jo litt da :)

Jeg får heller tenke at det 2,1 kg siden før påske, da høres det ikke så verst ut!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...