Gå til innhold

Jeg vil, vil vil .......få det til!


Gjest solvik

Anbefalte innlegg

Gjest FruFleksnes

Kjære deg! :D

Nei dette er urettferdig solvik!!! Er nokså sikker på at du er den som trimmer mest av oss. Håper virkelig at du får lønn for strevet neste uke!!!!! Det er ille om det blir gruing for onsdager, håper det ikke er pga vektloggen vi fører!?? Det å veie seg er nok med blandede følelser for mange av oss......jeg både gleder og gruer, er noen ganger så spent på resultatet, at jeg faktisk blir litt svimmel.....

 

Har ikke så mange gode, praktiske råd å komme med, for dette kan du alt om selv!! Sheer up :) Plutselig løsner det igjen...det har vi sett før! Stå på kjære deg, jeg vet du klarer det! Ønsker deg en god uke og husk å vær litt snill med deg selv.

 

God klem fra Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar
Gjest Krusmynte

Huff, jeg blir så lei meg på dine vegne når vekten ikke vil være venner med deg! Du er jo så flink og jobber så hardt og fortjener virkelig at det skal gå bedre enn det gjør!

Har ingen gode råd annet enn at hang in there og ikke gi opp! For du kommer deg garantert i mål til slutt....

 

Oppmuntrende klem fra Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt jeg har dere i ryggen når det butter i mot!

 

Ja, jeg blir litt fortvilet over denne vekta. Men samtidig så kjenner jeg at all treningen gjør kroppen min godt. Jeg føler meg både sterkere og sprekere enn på mange år. Og jeg har gått ned to størrelser i klær siden i høst. Men jeg skulle jo så gjerne hatt litt mer ned på vekta.

Det hele kan jo ha en sammenheng med all medisinen jeg tar.

Har legetime til uka, jeg får spørre og grave litt om det.

 

Til deg Caroline- jeg har selv valgt å være med på vektloggen, så det må du ikke tenke på. Det er jo kjempemotiverende hvis man får det til.

Jeg står på så godt jeg kan- jeg skal IKKE ha noen slankeoperasjon! Basta bom!!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er så imponert av det solvik du har en stålvilje og 2 klestørrelser ned er jo kjempe fantastisk:)

 

stå på videre, håper virkelig du får noe postive resultater snart. Men du har ikke gått opp noe og det er en stor prestasjon det også.

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

Føler meg så lett på tå i dag, er nesten fristet til å snikveie meg......men jeg blir bare så sur hvis det ikke har skjedd noe....hm -håper det varer til onsdag!

 

Har hatt en fin helg med både bytur og lang gåtur, lett mat og litt Cava....så håper dette går veien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Heisann! Herlig følelse det der ;) Ikke fall for fristelsen med å gå på vekten, man blir bare stresset om den ikke viser det du vil se!! har fått meg noen sjokk på den vekten etterhvert ( når det gjelder snikveiing ) Så blir jeg sur og dagen er ødelagt.....og så allikevel ser jeg nedgang til veiedagen. Iallefall blir jeg veldig stresset av de snikveiingene.

 

Klem Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

I dag har jeg hatt en kjempegod treningsøkt- svidde av nesten 500 kcal- bruker pulsklokke. Og det er bare så deilig å ta seg helt ut ;)

 

Grugleder meg til veiinga i morgen. Har jo skjønt at det ikke er noen selvfølge at denne kroppen min gir slipp på noe til tross for harde økter i treningsrommet og lange gåturer....men det er lov å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Pulsklokke, ja. Letet desperat etter min i går uten hell.... Akkja.

 

Skal krysse alt for at vekten er litt mer samarbeidsvillig denne uken - du fortjener det så inderlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

Endelig litt å juble for- ned 1,1 kg, nå ble jeg skikkelig glad!! ;)

Takk for alle kryssede fingre og varme tanker, fortsett sånn neste uke også, please!!!!

 

Jeg fortsetter i samme takt med treningen og spisingen så jeg skal gjøre mitt- jeg lover!!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

GRATTIS SOLVIK......ååååå så flott ukeresultat. Nå ble jeg kjempeglad på dine vegne, det er sååååå fortjent!!!!!!!!!!!!!!!! ;):D Tenker du er glad ja!!

 

Stooor klem fra Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xankix

Gratulerer så masse:) så utrolig deilig å få igjen for den innsatsen man gjør:)

 

Skal krysse fingre og tær og alt annet som kan krysse for at det skal forsette sånn framover:)

 

klem anki

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

..... fra dere alle! Det setter jeg virkelig pris på !

 

 

I morgen skal jeg til fastlegen min og jeg tror han vil få seg en overraskelse, det skal bli godt!

Håper at det ser så bra ut at jeg kan kutte ut noe medisin.

Et av mine mål er at mitt medisinforbruk skal ned til det minimale.

Håper å greie det i løpet av dette året !

Så her gjelder det å stå på!!!!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

Legetimen gikk kjempefint. Det første legen sa var at jeg så så opplagt ut!!!!

Blodtrykket var kjempefint, faktisk bedre enn på mange år. Det synes jeg er virkelig flott og inspirerer til å stå på videre.:)

 

Vi fikk oss nå en god latter også, angående hans skrivekløe og min irritasjon over at han søkte meg på slankeoperasjon uten at jeg sa et ord hverken fra eller til. Han gikk faktisk så langt at han sa at det var vel et "overgrep"...Men det ble jo nyttig likevel, for jeg tente jo på alle pluggene da jeg kom hjem og bestemte meg for at her skal det IKKE bli noen operasjon!!!

Her skal det trenes og slankes ;) Man må tenke positivt og motivasjonen er fortsatt på topp! Dette skal jeg greie, selv om det tar tid.

 

Ha en fin helg alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebaer

Syns du er flink eg! Dette greier du heilt fint!

Det er mye bedre å klare dette med sunt kosthold og trening, enn ein operasjon, og då veit du i tilegg at du har gjort det sjølv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...