Gå til innhold

Jeg vil, vil vil .......få det til!


Gjest solvik

Anbefalte innlegg

Gjest FruFleksnes
.... her har det vært litt hektisk noen dager' date=' med masse besøk og mye som skjer. Så da har det ikke blitt tid til så mye skriving her.

Jeg skal nemlig bli mormor til en liten krabat om noen dager, så nå trengs det litt hjelp og støtte der. De har en toåring fra før, så det er full fart. Men veeeldig koselig. Jeg synes bare at jeg er heldig som har dem i nærheten.

At jeg grep fatt i vektproblematikken var nok denne lille toåringen en vesentlig del av. For da hun begynte å gå, så merket jeg veldig hvor tungt alt var ,for å følge henne. Men nå springer hun ikke fra mormor ,nei :)

Tenkte jeg skulle bli en sånn "supergrand" :(

 

Jeg er nok i en litt annen aldersgruppe enn de fleste her, men jeg synes egentlig det er uvesentlig, for vi strir jo alle med de samme tingene enten man er 18 eller 50.

Nå skal jeg i kjelleren å ta en skikkelig økt- gleder meg!!!

Forresten , nå har jeg to fulle trimpoengtrær av. Det bli 200 trimpoeng siden i september. Det vil si 40 000 kalorier brent i kjelleren - det er jeg stolt av :)

Ha en fin dag alle sammen:)[/quote']

Kjære solvik!

Så fantastisk flott, du har spennende dager foran deg. Godt du har dem i nærheten, da kan dere være en god støtte og avlastning for dem. Og kontakten blir jo også en helt annen enn om man bor på forskjellige steder.

 

Det er krevende og en stor utfordring å passe små, aktive krabater når formen er lav og vekten høy. Kjenner til det....min nevø på 2,5 år løp rett og slett fra meg. Men nå går det såå fint. Å kunne ta aktivt del i hans hverdag er vel en av de største gevinstene jeg har fått ved å gå ned nærmere 40 kg.

 

Alder er helt uvesentlig. "Vi sitter alle i samme båt".

Tenker på perioden da vi ikke ante noe om Leeplays alder. Så kom dagen han skulle legge ut bilder, men først ville han vi skulle tippe på hans alder. Vi ble vel ganske overrasket over at en så ung mann på 24 år, hadde vært en så stor støtte, motivator, så kunnskapsrik og velformulert......Nei alder spiller ingen rolle!!!

 

I min jobb har jeg sett mange barn komme til verden....DET ER DET STØRSTE AV ALT!!!!

Du har en spennende, fin tid foran deg, solvik.......og du blir nok en flott

SUPERGRANNY

Gleder meg på dine vegne!!

 

Klem fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar
Gjest solvik

[litt - her er et lite vers:

 

Stand back Superman, Iceman, Spiderman

Batman and Robin too

Don't wanna cause a ruckus, but BA Baracus

Have I got a match for you

She makes them look like a bunch of fairies

She's got more bottle than United Dairies

Hang about

Look out

For Supergran

 

Artig at du fant denne! Jeg husker at ungene mine så på den da de var små! Hun var en barsk dame!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Åååå det var godt å høre at du er gått ned denne uken. Kjempeflott for deg, solvik....

Et stort grattis fra meg :(

 

Tenkte på deg tidligere i dag, jammen har du mye å glede deg over denne sommeren:

Dere får et nytt familemedlem, du skal i bryllup og en nydelig kjole henger bare å venter på festen.

 

God klem fra

Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leeplay
.....å skrive i tråden min! Det er så gøy :(

 

I dag har jeg veid meg igjen og tenk -0' date='7 kg ! Jeg er fornøyd for dt går jo saaakte med meg![/quote']

 

Gratulerer Solvik!

 

Kjenner jeg blir oppriktig glad når det går bra for deg. Vet så inderli godt hvor mye du sliter for å oppnå resultatene som kommer sakte, så sakte. Men endelig løsnet det litt!! Flink har du vært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

.....jeg gjør så godt jeg kan, men jeg går på 8 forskjellige medisiner så.....det er ikke lett!

 

.........og kjære deg Leeplay , jeg blir så glad når du tar deg tid.... det betyr ekstra mye for meg , forde vi har fulgt hverandre så lenge..... og du har noen fantastiske resultater!

og du har inspirert meg til å trene ekstra hardt. Gjett om jeg har fine armer...!!! Skulle ønske det var like enkelt å få en fin mage....!!!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Altså, nå har jeg lest om disse fine armene dine så mange ganger her inne, at nå må jeg bare spørre:

Hvordan har du trent dem for å få dem så fine? Mener jeg har sett du har nevnt det et eller annet sted, men har ikke klart å finne det igjen. Grunnen til at jeg spør er at jeg skulle så gjerne hatt fine armer selv slik at jeg kan føle meg litt mindre ukomfortabel i topper med ermer kortere enn albuelengde. Hittil har jeg uansett hva jeg har gjort ikke klart det! Ikke fordi jeg har prøvd sånn kjempemasse, men trente lenge regelmessig på helsestudio uten at jeg synes de ble noe bedre... Men å trene på helsestudio hjelper jo ikke hvis man ikke gjør de riktige tingene! Så tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

.... det hjelper på humøret :(

Joda, jeg fikk et tips av Leeplay om et treningsprogram som heter "Release your potential " som du kan finne på nettet.

Det har jeg brukt siden i høst. Har trent med manualer 3-4 ganger i uka. Det er et sånt program som du kan legge inn dine egne tall og få ut et fiks ferdig treningsprogram på 7 uker i første omgang. Skal se om jeg finner den linken her.

 

Fant den igjen! http://www.tn.no

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

I dag kom mitt skjønne, lille barnebarn på to år til meg for mammaen skal legges inn til keisersnitt i morgen. Skal si man får brukt litt energi ved å følge disse småtassene en hel dag! Men det er veldig koselig også:)

 

Men da jeg skulle springe over plenen etter henne, ja så skjedde det samme med meg som skjedde med Caroline (Fleksnes) i vinter- jeg mistet nemlig buksa!!!!!

Hadde glemt at shortsen var blitt så stor og plutselig så var den nede på knærne !

Jeg må jo le nå, men litt flaut for her er det fullt innsyn fra alle kanter.....mannen min fikk seg i alle fall en god latter :D

 

Kanskje blir det flere "buksefall "i denne tråden etter hvert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Leste historien om buksefallet i Fleksnes sin tråd først, og som jeg sa der gjorde det godt med en liten latter på morgenkvisten!

 

Ellers har du vært veldig tilstede i hodet mitt i morges - har vært på vekten og er så frustrert over at det går så treeeegt.... En kjip start på en mandags morgen (som begynte kl. 5 i morges - sånn er det når man skal kjøre foreldre på flyplassen...). Men så tenkte jeg på deg og hvordan du har slitt i perioder med at vekten ikke gjør som du vil, og at du likevel står på videre og aldri gir opp. Og det hjalp! Så mens du (forhåpentligvis) sov skjønnhetssøvnen din var du likevel til stor inspirasjon. For jeg gir heller ikke opp!!!!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Hjelpe meg så jeg lo av deg og den shortsen, solvik :D Hihi....vanvittig morsomt.

(Min nevø snakker enda om "tante som mistet buksen")

 

Lurer på hvem av oss som her inne som mister bukse nr 3. Jeg tipper på xankix, hehe!!!!!!!!!!!!!!!

 

Så spennende dag du har foran deg. Det blir stort å få et nytt familiemedlem. Tenker du er litt stresset også, timene går sakte når en går å venter på en sånn begivenhet. Ønsker deg en fin og gledelig dag!!!!

 

Varme tanker til deg!!! :)

 

Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

En stor flott gutt er kommet 50 cm og 3740 gram :D

 

Nydelig er han!

 

Men den stakkars søsteren hans som bare er 2 år, hun savner mammaen sin veldig..... det ble litt furore i dag da vi var på besøk på sykhuset. Hun ville ikke gå der ifra. Skjønner det godt, for det er første gangen hun er borte så lenge fra foreldrene.

Så i kveld har det vært litt styr og jeg tror jeg har fått min porsjon med trimpoeng i dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solvik

Takk for at du tenker på meg som en inspirasjonskilde, det er hyggelig:)

 

Jeg strever jo nesten vettet av meg for å få vektnedgang,men jeg skal bruke den tida det tar... så enkelt er det. jeg har allerede gode helsegevinster og det er mange år siden jeg har følt meg så sprek.

 

Jeg trener ganske mye og det er blitt min vei og det har også medført at jeg er "fastere i fisken" enn på ...tja minst 10 år. Det er bra synes jeg!!! Stolt over det! :D

Livet er ikke for amatører, pleier mannen min å si, det synes jeg er riktig så treffende!

Vi har alle våre ups and downs, sånn vil det alltid være. Så stå på, finn frem det gode humøret og tenk positivt!!! Ha en fortsatt fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...