Gå til innhold

Jeg vil, vil vil .......få det til!


Gjest solvik

Anbefalte innlegg

Gjest Senjapia

Det er bra du tenker annerledes, hvis vi setter oss ned og ser på hva vi har gådd ned til nå iforhold til de få hundre gramene som dukker opp på vekta. Ja da tror jeg vi alle kan si oss fornøyd.

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 710
  • Created
  • Siste svar
Gjest FruFleksnes

Bra solvik! Du jobber deg nærmere målet for hver uke :) Du er faktisk litt heldig, du er en av de i denne vektklassen som har lavest vekt!!!!!!!!

 

Klem fra Caroline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntring fra dere alle- det hjelper på humøret og motivasjonen:)

 

I dag har jeg både gått tur i godværet og vært i treningsrommet en time og tjue minutt :)

Det kjennes bra- riktig så fornøyd med meg selv :)

 

Og til deg Caroline- det med vektklassen har jeg faktisk ikke tenkt på.... men du når meg vel snart igjen med den farta du har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink Solvik, aldr tvil på det! For et pågangsmot. 400 gram er jo absolutt ikke dårlig!!

 

Håper du nyter disse flotte vårdagene like godt som undertegnede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

God helg og kos deg du også. Jeg trodde naboen hadde gjødslet i hagen sin....men det er vulkan-duft fra Island som henger over oss.

 

Sporty å bli med på loggen, men du skal ikke føle deg presset, er helt frivillig :)

 

Klem Caro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en nydelig helg her på Østlandet , med barna og et lite barnebarn på besøk.

 

Det har vært sosialt med lange kvelder, god mat og drikke og gode samtaler.

 

Det ble vel noen kalorier mer enn jeg hadde tenkt, men jeg må si jeg er temmelig bevisst. Så lenge jeg er vertinne selv, så sørger jeg for at det meste er sunt i utgangspunktet. Og alle er opptatt med sin spising, så de ser i hvert fall ikke hva jeg putter i munnen! (hi-hi)

Uansett så er det alltid sånn i dette livet at noen ganger så må man gjøre noen unntak og dette var en sånn helg, for det er ikke ofte vi er samlet under samme tak hele gjengen.

Men det blir vanskelig for besøket fra det høye nord å komme seg hjem etter dette askeregnet... så nå er de dradd for å få satt vinterdekk på en gammel veteranbil som vi har. Det blir en kjøretur på 180 mil til Tromsø........

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig helg,men jeg var litt skjelven da jeg skulle på vekta her i dag.... vet jo at det ble litt for mye "av det gode" for min del denne helga.

 

Men det gikk jo bra , for det var en nedgang på 400 gram igjen, så det peker i allefall nedover:)

Denne uka får jeg si meg fornøyd med det.

 

Nå har jeg vært i kjelleren og hatt en herlig treningsøkt og 462 kcalorier er brukt...herlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener og oppmuntring, det blir jeg glad av!!!:)

 

Tenk nå er det helga igjen.....det kjennes ut som våren er kommet for godt og det er tørt og fint i hagen, så nå blir det mye kcal brent der i helga!

 

Har vært å kjøpt nye hagemøbler, så jeg håper det blir tid til en liten pust i bakken for å prøvesitte. og kaaanskje en aldri så liten tørr Cava eller hvitvin i sola....man kan jo drømme :)

 

Ønsker dere alle en god og aktiv helg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Grattis med nye hagemøbler, krysser fingrene for at dere får sol og kan nyte hagen i helgen....høres godt ut det glasset :)

 

Trodde våren var kommet for godt hos oss, men nå er det snø storm ute. Typisk aprilvær....med 4 årstider i løpet av 1 time!!!! Uansett er det skjønt med helg og fri.

 

God helg til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med nye hagemøbler!! Håper der får brukt de litt i helga da, med eller uten vin :)

 

Men jeg skriver dette, ser jeg plutselig at det snør her!!! Det var strålende sol for bare noen minutter siden, nå laver altså snøen ned :) Sprøtt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våren er deilig, men i vårt langstrakte land så har vi ikke våren samtidig akkurat.

Det ble litt kos i de nye hagemøblene, men i "kontrollerte former".

 

Og så har jeg vært i barneselskap til mitt lille barnebarn, som ble 2 år.

Her ble det servert boller og kaker i alle fasonger.... men Mammamo ( som hun kaller meg) sto over!

Og det rare er at ingen la merke til det, eller kommenterte det.

 

Så jeg tror at mange ganger så er det bare å bestemme seg selv, så går det så bra :D

Var litt sulten da jeg kom hjem, så da ble det fullkornsskorpe og knekkebrød-mye bedre for meg!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står stille denne uka og jeg vet ikke hvorfor.Skikkelig gode treningsøkter og full kontroll.....hm kanskje jeg har spist litt for lite, ligger ofte på rundt 1700 kcal, burde ha ligget på 1900...tenke, tenke,,,,,, proteininntaket har kanskje også vært litt lavt i forhold til treningen- ja her er det bare å skjerpe seg skjønner jeg....:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...