Gå til innhold

Vil ned 8 kg innen sommeren 2011. :-).


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

  • Svar 891
  • Created
  • Siste svar

God jul,Frigg,og alle andre på tråden.kos dere masse::-)

 

Det er lov å spise alt i julen søtt og godt...hehe...

 

GOD JUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

psst.kommer ikke med vekt denne uken venter til etter nyttår,men skal selvfølgelig komme innom denne tråden iløpet av julen.

:D:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, GOD JUL! Takk for alle oppmuntrende ord jeg har fått av dere gjennom dette året!

 

Nå skal vi kose oss i julen, og ta fatt igjen på nyåret! Ikke mer veiing i 2010 for min del.

 

Varme klemmer fra Kaika :D:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD JUL ALLE!!

 

Jeg datt ut for noen uker siden jeg.. Heh.. Gikk jo strålende, men dere vet, juletider.. Har fryktelig dårlig internet også hos mine foreldre, ren flaks at det funker nå.

Har heldigvis fått gått en del både på beina og på ski, og tenkte meg på spinning imorgen :D

 

Skal prøve å ha "vanlig" uke frem til nyttår uten noe særlig godt..

 

juleklem, snegla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere koser dere i juleferien.idag har vi sovet lenge helt til halv ti,godt å sove leeenge.hehe

 

Idag blir det å forbrede litt til imorgen,skal ha pinnekjøtt på nyttårsaften og gleder meg til middagen. Har blitt mye god mat og drikke i julen så nå blir det skjerpings fom mandag igjen.Gleder meg til aktiv stramopp kurs 10 januar.:D

Er det flere som skal begynne på kurs?

 

Har vært kaldt i julen.brrrr,synes godt det kan bli mildere nå.Skal snø imorgen men vi får håpe at det ikke stemmer.Har ikke kommet noe snø på noen uker nå.

 

Vekten har holdt seg stabil,så heldigvis ikke gått så mye opp,jeg veier meg ikke hver dag da,kun noen ganger i uken 2-3.

 

Kattene har vært mye inne de siste ukene og venter nok på mildere vær.bare de 2 tøffeste som har vært litt ute...:) Ludvig vokser og vokser og spiser masse mat,er ganske vilter av seg og leken.:)

 

kos dere masse på nyttårsaften og idag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kost meg veldig i juleferien! Spist og drukket godt, sovet lenge, vært sammen med venner og familie, og lest noen bøker. Herlig! Tror faktisk jeg har lagt på meg ett kilo eller to, har ikke vært på vekten, men det bryr jeg meg ikke om... På mandag skal jeg inn på den samle sti igjen -jeg lover! Føler meg faktisk litt rastløs og matlei, og klar for å begynne på hverdagen i gjen.

 

Vurderer faktisk sterkt å melde meg på et internettkurs for å få inspirasjon til å få av de siste fem kiloene. Har ikke vært på kurs siden 2005, og vet jo at jeg har kunnskapen, men ....

 

Takk for det gamle året, og takk for mange gode, inspirerende og trøstende innlegg på denne siden! Jeg er nesten daglig inne på tråden vår og leser, og er blitt så glad i dere, salle sammen!

 

Ha en fin nyttårsaften, så snakkes vi i 2011 :D

 

Klemmer fra Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så er det blitt 1. januar 2011! Vi hadde en kjempefin kveld i går, sammen med gode venner.

 

Er det noen av dere som har tatt internettkurs i det siste og som kan anbefale en spesiell kursleder? Var inne og så på de ulike kurslederne, og ble veldig usikker på hvem jeg skal velge. Noen anbefalinger?

 

Kaika :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 kursledere jeg bruker når jeg går på internettkurs.

det er :

 

elin bendiksen og fride myrseth.De er flinke kursledere,så anbefaler disse 2:)

 

er helt sikker på at du klarer å gå ned de 5 siste kg på internettkurs kaika,så gøy t du snart er i mål!!:-)

 

fint å høre at dere har kost dere i julen.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. og som vi alle vet; nyttåret fører med seg nye muligheter! Jeg skal fremdeles ned til 62 kg. Vet ikke hvor mye jeg veier nå, men får tilgang på min egen vekt igjen på tirsdag, så blir vanlig veiedag på fredager her igjen. Begynner med sunn kost på mandag. Ikke for det, jeg har ikke spist uhorvelig mye godter i julen.. (Skal dog ikke skryte på meg for mye før jeg ser vekttallet lyse mot meg igjen..)

 

 

Og, jeg har blitt vegetarianer i 2011. Til nå har jeg spist fisk og kylling, men har også kuttet mer ned på den, og nå kuttet den helt ut.. Skjønt, jeg vet ikke om jeg kan kalle meg veggis med fiskespising, men en slags en iallefall..:)

 

Ble ikke spinning på meg sist mandag, har nemlig ligget syk siden da. Har vært på jobb nå i helgen, men er ikke helt i vadder enda faktisk..

 

Skrives på mandag folkens!

 

Det er forresten veldig veldig kjekt at dere holder koken her Kaika og Minni, det gir meg massevis av inspirasjon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan :)

 

Idag ble det trimtur..har gått tur i ca 1 time.ble 1.3 poeng tilsammen,er kjempefornøyd med det.

 

ellers idag blir det nok å se på hopprenn og spise god middag.

 

Har ikke veid meg på noen dager og er nesten sikker på at jeg har gått opp,sukk :D

 

snegla:jepp,nytt år og nye muligheter,er sikker på at vi begge kommer i mål.Stå på.

 

solen skinner og det er ikke mer enn -2,deilig.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan.

 

da er det på tide å brette opp armene igjen og prøve å gå ned noen kg frem til påske. Håper iallefall og nå mitt mål på 8 kg til sommeren.

 

vekt idag var 80.9 kg da jeg veide meg men håper å se et nytt tall på veiedag fredag. Skal ha veiedag på mandager når jeg starter på kurs neste uke,men begynner så smått denne uken.

 

idag blir det også trim blir nok innetrim. enten ergosykkel eller aerobic.

 

ha en fin mandag og ny uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Måtte 2011 bringe oss dit vi vil både på den ene og den andre måten!

 

Jeg har vært sørgerlig flink denne julen...syk og ingenting smakte, så førjulsvekta forsvant i romjulen og jeg kunne måle 68,1 kg på fredag... Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å være syk i julen, da, Frigg og Snegla! Håper at dere er skikkelig i støtet igjen! Og du da, Snegla, som er blitt veggis! Jøss.... Lykke til :-)

 

Minni, du er flink til å trimme for tiden! Sikker på at du klarer målet ditt denne våren - stå på. Du er alltid så positiv og støttende - forsett slik :-)

 

Har vært på trening både i går og i dag - herlig start på det nye året. Har spist 1500 kcalorier i dag, og registrert på nettet. Lenge siden jeg har gjort det. Føler meg skikkelig motivert! Skal til syden i uke 9, så nå blir det fullt fokus frem til da!

 

Skriver mer i morgen....

 

Kaika ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola!

 

Ble under 1600 kcal igår.. Ikke helt sikker på hvor mange, spiste masse grønnsaker til middag som jeg ikke registrerte, men rundt 1400 kanskje..

 

Jeg er skikkelig motivert jeg også, er fremdels litt i ulage hva angår hals og ører, men skal se om det er en rolig spinningtime jeg kan hive meg på idag. Skjønt, rolige spinningtimer eksisterer vel strengt tatt ikke..

 

Du har iallefall noe å se frem til med syden Kaika!! Kan skje mye på 2 mnd.. :)

 

Og så flink du er å trimme Minni!! Nå er det bare å gå i gang kjenner jeg ;)

 

Kjekt å se fortsetter med oss inn i det nye året Frigg. Håper formen har blitt bede..! Og du får se positivt på det hva angår vekt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,jeg føler at det er lettere å trimme nå om dagen,skal trene idag også,men blir kun 15 min trim,men bedre enn ingenting.Ble ca 1600 kcal igår,og skal prøve det samme nå idag.;)

takk for oppmuntrende kommentarer.

 

mensen er en uke forsinket,men håper at den kommer snart.kjedelig at den er så forsinket.kjennes ut som den kommer, men ikke fått enda. Kjøot graviditetstest,så håper den kommer i posten imorgen.

 

snegla: flink du er som klarer å holde deg under 1600 kcal. fint å høre at formen din er litt bedre,men ta det med ro når du trimmer:)

 

kaika: så kos at du skal til syden da,ikke mange ukene til.flink du har vært til å trene da. jepp, er helt sikker på at vi begge kommer i mål.Har du valgt deg en kursleder enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! ;)

 

Har akkurat spist tortilla med veggiefarse, stuede bønner, etc. Har omsider gått til innkjøp av en stavmikser/miniblender og har også laget en, om jeg får si det selv, meget god hummus.. Hummus med olivenbrød eller focaccia.. Jeg får vann i munnen! :) Men må passe på kaloriene. Har bare 100 kcal igjen å spise idag :/

 

Skal straks ut å jogge, selv om det er -9 eller noe. Får kle godt på meg!Skulle egentlig på spinning, men er så mett at jeg må vente litt, og da rekker jeg det ikke. Er ikke noe gøy å trene på full mage :/ Har gått i 40 minutt og idag, så da er det 0.9 trimpoeng der. Et sted må man starte!

 

Minni: På den ene eller andre måten blir det vel uansett spennende å se hva testen viser.. Lykke til...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at vi er skikkelig motiverte, nå! Måtte det bare vare...

 

Jeg har vært på trening i dag, også. Har vært på danseaerobic - kjempegøy, og jeg sanket 1,5 tp. Tredje dagen på rad med besøk på treningssenteret - klapper meg selv på skulderen... Og jeg blir i så godt humør av å trene! Alle bekymringer blåser vekk (for en stund...).

 

Slitan med ny stavmikser/ blender, Snegla! Den vil du nok få mye glede av! Hummus er jo deilig...

 

Spennende om mensen din kommer, Minni... Jeg har ikke helt bestemt meg for kursleder, ennå... Må jo innrømme at jeg ble litt gniten da jeg så at kurset koster 2200 kr. Jeg VET jo egentlig hva jeg skal gjøre, men... Føler meg veldig motivert for tiden, så jeg ser det litt an. Hvis motivsjonen stopper opp skal jeg melde meg på!

 

Nå knekkebrød, te og Greys :-)

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda mer snø,vil ikke ha....men tar snømåking som trim da.;)

 

Kaika: skjønner godt at du ikke har lyst til å begynne på kurs da det er så dyrt,men kan anbefale vektklubb.no,det koster ikke så mye( internett).

 

Ja, er litt spent nå,men testene kom ikke idag så må nok vente til imorgen,orker ikke ut i snøen nå.:)

 

Har gjort masse husarbeid idag så litt velvære og sette seg ned med god samvittighet og vite at det er rent.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør det snør...jippi. Liker snø, jeg. Omsider ikke så kaldt heller, så bare et par dager mer frisk, så skal jeg ut på ski! Nå om dagen blir det bare litt gåing, men det er ikke så aller verst når været er så deilig.

 

I dag reparerer jeg klær. Veldig tilfredsstillende. De hersens bunkene med alt mulig som skulle vært gjort minsker litt. Det er den gode siden av ikke å få trent.

 

Og så lagde jeg (i all beskjedenhet, naturligvis) verdens beste suppe i dag. Ikke blir det veldig mye kalorier heller, tror nesten jeg må ta en tallerken til i kveld :-) Skikkelig spent på fredag. Tror jeg må være fornøyd om vekten holder. Skjønt...et nytt tall frister alltid...vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært flink i dag, også! I morgen er første veiing etter jul, er litt spent...

 

Har ikke vært på trening i dag - har treningsfri. Men, i morgen blir det Body pump.

 

Flink du er som får gjort mye husarbeid, Minni! Det er så godt å få gjort. Jeg har ryddet litt og støvsuget - må jo til.

 

Reparerer du klær, Frigg? Nå ble jeg jammen imponert! Gjør det selv av og til, men det er leeenge siden nå. Du er jammen driftig på nyåret! Hvilken type suppe har du laget, da? Jeg er så glad i supper, men er dessverre ganske aleine om det i familien.

 

He en fin kveld: I morgen er det veiing...

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Nå Kaika, gikk veiingen bra?

 

Jeg har vært halvsyk denne uken, så ikke fått så mye trim, men har gått en del..Alt hjelper!

 

Matmessig går det også bra. Skriver ikke opp alt jeg spiser, men kanskje 80%. Jeg er forøvrig også spent på suppen din Frigg! Kanskje du vil dele den med oss? :D

 

Helt imponert av dere Frigg og Minni som reparerer klær og gjør husarbeid.. Er et dårlig koneemne i forhold skjønner jeg ;)

 

Lykke til med veiing imorgen.. Er kanskje bare meg og deg Frigg? Spennende om det blir et nytt tall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag, og sannheten om desember måned er her! I begynnelsen av desember veide jeg 74,1 kg og vekten i dag viser 75,6 kg. Dvs OPP 1,5 kg i desember. Det er jo til å leve med... Nå er det bare å være flink med maten og trene MYE, så forsvinner kiloene fort. Jeg reiser jo til Grand canaria 25.02, så det kan jo virke inspirerende?

 

_____________

Satser på ca 500 g i uken

06.01: 76,6 kg

13.01:

20.01:

27.01:

03.02:

10.02:

17.02:

24.02: 73,1 kg (hvis jeg klarer 500 g i uken i gjennomsnitt)

 

Så nå er det bare å gjøre det! Stå på - ikke gi opp. Må jo av og til le av meg selv: Jeg er med her i år etter år, og blir ikke så veldig mye slankere... Men, jeg vet med meg selv: med mine gener så ville jeg vært MYE tyngre hvis jeg ikke hadde passet på og fulgt med på vekten. Jeg er tross alt slankere nå enn hva jeg var da jeg meldte meg inn i vektklubben i 2005. Da var jeg nesten 81 kg, og mye mer utrent. Målet mitt er å bli ca 70 kg innen 1. juni.

 

Hvor er du Nikkoline?

 

Kaika

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...