Gå til innhold

Slippes strev mot snerten figur


Gjest Slippe
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Ninjastar

Hmmm.. her var det lite dagsrapportering siden helgen? Du har vel ikke tatt ferie ennå, eller? :)

 

Jeg har to dager innspurt igjen til fredag, veiedag, og hele FEM uker ferie!! Så det blir ikke fri flyt hele ferien for min del. Så mange potensielle oppkilo orker jeg ikke gå ned én gang til, så tregt som det går for meg om dagen. Puh:o Jeg satser på en ferie i balanse: ikke opp, og en god blanding av mye trening og noen utskeielser.

Famous last words, muligens... Vi får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

og er du klar for å se 64-tallet slippe?? :) jeg gikk opp til 65.9 forje uke, men kjemper meg nedover igjen og håper at jeg ser 64 tallet, 15 juli, da går jeg på ferie.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Joda, er her - dærsken som det går om dagen. Siste innspurt før ferien startet...hm....for 3 uker siden ? Puh!

 

Denne uka har det vært veldig mye på farten (=vanskelig å føre logg), men jeg tror ikke det har vært så galt. Har fått gått lange turer i helgen og alle morgener minus tirsdag (da jeg reiste hjemmefra 05.15...)

 

Fasit kommer i morgen - men jeg føler meg TYNN. Jeg har til og med kjøpt BIKINI - har ikke brukt bikini siden 1998... :) Er litt spent på om jeg tør å bruke den, men... he he.. Vanskelig å innse at jeg ikke lenger er "hun der tjukke". Jeg skvetter stadig når jeg kjenner ben der det tidligere bare var fett, eller får se meg i et speil... Sprøtt!!

 

På den annen side - jeg hadde jo ikke fått med meg hvor galt det var fatt før jeg så bildene fra ferien 2010 heller, så.

 

Et siste krampetak til uka nå så... blir det franske viner, oster, baguetter, skinker...mmmmm. Jeg tør ikke tro noe annet enn at jeg går opp i ferien, men det er greit (kanskje)...Årets eneste ferie, den skal nytes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra du forsatt er med, ar redd du hadde tatt tidlig sommerferie.. :) Men er helt med på at i ferien skal man kunne kose seg, skal heller ta 1-2 kilo om igjen, om det så blir hver sommer resten av livet :) sommeren er hellig.. Masse lykke til med veiing imårra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Jeg følte meg som selveste Edvald Boasson Hagen som spurtet over mållinjen i går, når jeg gikk på vekten og den viste 64,0

 

64,0 :) :) :) :)

 

BMI = 24,7 !!

 

Faktisk var vekta mi innom 63,8 før den smatt opp på 64, så jeg har kjent litt på 63 tallet også.

 

Jeg er normalvektig. Jeg er normal. Jeg er helt vanlig. Verken litt overvektig eller feit. Jeg har normalvekt. Jeg er så glad at det er absurd!

 

Juhuuuuu, for en inngang til helgen! Jeg feiret med litt ekstra lang tur i dag morges, så sola bryte gjennom tåken, og følte meg som en vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Her går det jammen veien for oss begge i dag:D

"Du och jag" i dag, ikke du & Edvald;)

 

Helt utrolig bra! Gratulerer så mye!! Det er fantastisk. Normal BMI!

 

Stor fanfare og jubel og hornkorps og flagg til deg i dag:D Du er på toppen av pallen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så masse!! :) ned hele 1 kg og ikke minst, normal bmi!! :) dette fortjente du, kan tenke meg at 63 tallet såg bra ut og.. :) Gruer meg til veiedag på mandag no kjenner jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de siste veiedagene har jeg veid meg lørdagen siden mandag har vært en vanskelig dag. så igår fant jeg ut at jeg bytter rett og slett dag til lørdag siden det er lettest :)

 

Og idag blinket 64.6 kg mot meg på vekten :) ned 1.3 kg denne uken.. Og ikke minst, normal bmi, på 24.6!!! :)

 

deilig følelse, og det beste, min samboer syns jeg var så tynn idag!! :) love it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Ja nå går det virkelig veien for mange av oss :-) Morsomt og inspirerende!

 

Jeg måtte kjøpe ny trekvartlang bukse i dag. Hentet str 38....og dem var for stor...smatt rett inn 36, gitt. Nå er det julaften og 17.mai på en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldiggrisen!! :) str 36 hadde vært noe.. men jeg er nok enda på 40/38.. jeg har det meste over rumpen og lårene :) Må dere ha en flott helg.. idag har det vært reker, båt og ett lite sjokoladekake stykke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...på jobb, og det er så DEILIG!!!

 

Det har vært kaos på jobb, i hode og på pult (!!) siden påske, så nå er det godt at de fleste kunder har tatt ferie og jeg kan få sortert og ryddet :) :) og planlagt for alle sammen når jeg har ferie.

 

Ferie..... bare få dager unna, nå!

 

Jeg fortsetter med morgenturene mine og er egentlig litt stolt over å ha innarbeidet det til noe som likner en vane... Opp 06.10 og ut av døra 06.15. Jeg våkner så snart jeg har gått over dørstokken og har faktisk begynt å LIKE det.

 

Får prøve å fortsette med litt morgenturer i ferien, gå litt rundt i den bittelille franske landsbyen og tusle innom bakeren for litt fersk bakst til frokost. Mmmmm kjenner allerede litt på følelsen og stemningen :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å "se" deg igjen!

 

Ja, det er verdt å prøve ut. I starten gikk jeg mest på "trass", men nå er det blitt så lystbetont at jeg føler noe mangler om jeg ikke får gått. O'skrudde hjerne :)

 

Hvordan går det med deg, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAH!!! Kun timer igjen nå ...

 

Her er en liten oppsummering av mine ambisjoner gjennom ferien:

- Kose meg med vin, ost og fransk bakverk :)

- Gå en liten tur hver morgen :)

- Nyte livet :)

- Spise sakte og slutte når jeg er mett :)

 

Så får det gå som det går, og når august er over, skal jeg være tilbake til 64 kilo.

 

GOD SOMMER , kjære vektklubben-venner. Jeg hadde ikke klart alle disse 17 kiloene uten dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

God ferie Slippe :) tenk, 17 kg er MYE!!!! Gratulerer :) er med på strikt slankeregime etter ferien, jeg trodde jeg skulle klare å fortsette i god stil, men føler jeg har est ut de siste to ukene.

 

Ser fram til august og strikt slankeregime :) Nyyyt ferien i mens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Det hørtes ut som en helt herlig plan du har lagt for ferien, Slippe! Håper du koser deg glugg i hjel i France. Slik ferie vil jeg ha en gang, også. Har alltid drømt om langferie i Provence:)

 

Jeg ser frem til å gå løs på nye utfordringer med dere når ferien er over:D

Og enn så lenge så er det bare å nyte sommeren så lenge vi har den! Vi skal tross alt leve på sommeren i mange måneder, så vi gjør best i å kose oss plenty;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ah, tre herlige uker med tidenes ferie, er over. Jeg har klart å holde to av mine tre ambisjoner, den tredje bare slik delvis:

 

- Ja, jeg har NYTT hvert sekund og ikke takket nei til noe.

- Ja, med ett lite unntak har jeg sluttet å spise når jeg har vært mett

- Nei, det ble turer bare rundt regnet 1/3 av morgenene....

 

Matchvekt i dag morges (jeg var hjemme i natt) var 67,8 , altså har jeg prestert det kunststykket å gå opp 3,8 kilo de siste 4 ukene. Jeg har ikke følt det så galt, så regner med mye er vann (eller vin, knis ;p).

 

Da er det bare å kaste seg over målsettingene igjen; Tilbake til ca. 64 innen utgangen av august. Deretter har jeg gjennom ferien endelig bestemt meg for at jeg vil ned til rundt 60 - mitt opprinnelige mål, så slankingen fortsetter fremover mot jul for min del.

 

:)

 

Nice to be back, gleder meg til å kjempe videre mot kiloene sammen med dere - for dere er vel fortsatt her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som oppdateres sikkert daglig :) August byr på mange utfordringer; Bursdager, familiesamlinger, firmatur en midtuke ++++ - men dette skal jeg klare!

 

Innen august er over, er jeg tilbake til min matchvekt tidlig i juli: 64 kilo.

* Tirsdag 16.8: 66,3

Oj, nå løsner feriekiloene! Men klarer jeg augustmålet på 64?

 

 

* Mandag 15.8:

Dro meg ut av senga og ut i regnet i dag tidlig, og føler meg veldig stolt over meg selv!

Inntak: 1120

Forbruk: 2000

Differanse: -880

 

* Søndag 14.8:

Opp og ut, deilig med slik start på morgenen :-)

Inntak: 1435

Forbruk: 2200

Differanse: -765

 

* Lørdag 13.8: 66,8

Bursdagsfeiring i heimen og litt mer kaker og pudding enn på forhånd avtalt, men jeg tror ikke regnskapet ble så galt. Det ble en lang tur på morgenen, husvask og lite sitting, så min kvalifiserte gjetning sier at jeg gikk butt i butt rundt 2300 kcal.

 

* Fredag 12.8: 67,1

Vekta går nedover etter ferien. Må jammen stå på om jeg skal klare å være tilbake til utgangspunktet før august renner ut...

Tur i dag også, litt lenger enn vanlig og til tross for at dyna nesten aldri har vært SÅÅ deilig!

Inntak: 1700

Forbruk: 2200

Differanse: -500

 

 

* Torsdag 11.8:

Deilig start på dagen med 50 minutters tur i morgensol!

Inntak: 1260

Forbruk: 2000

Differanse: -740

 

 

* Onsdag 10.8: 67,6

PUH! Pilen på vei nedover!! Ingen trim i dag, derimot masse jobb etterfulgt av Norge-Tsjekkia på Ullevål. Det ble en del gåing i Oslo + en fantastisk kamp! Gikk vel omtrent i null i dag.

Inntak: 1850

Forbruk: 1850

Differanse: 0

 

 

* Tirsdag 9.8: 68,2 (Dobbelt - WHAT!!!?)

Morgen i dag også, 50 min rask gange. Deilig!

Inntak: 1530

Forbruk 2050

Differanse ca. -500. Akseptabelt!

 

 

* Mandag 8.8: 68,0 (WHAT??)

Morgenturene er i gang igjen, deilig 50 minutters tur i regn i dag!

Inntak: 1400 kcal

Forbruk: 2000 kcal

Differanse: -600 kcal :-)

 

* Søndag 7.8: 67,8

En god dag, har gått tur i 75 minutter og spist fornuftig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hurra, Slippe er tilbake!

 

Og i gang med morgentur allerede?!?! Puuuuh... kjenner jeg føler presset;)

 

Du er tøff som har gått på vekta. Jeg vurderer faktisk å feige ut og droppe fredagens veiing... Men det endrer selvfølgelig ikke tingenes tilstand å leke struts. Haha. Så jeg må vel til pers!

 

Så du har endelig konkludert ang. målet ditt? Så bra!

Jeg er fortsatt i tenkeboksen! Men aller først skal jeg uansett ned til normal BMI, og så får jeg se. Kjenner jeg har en liten stemme i magen som vil ha meg ned til 65;)

 

Hepp hepp! Vi fortsetter kilokampen sammen & nedover - og det er jeg så glad for! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg lært noe nytt - igjen. Feriekilotilleggene kommer altså snikende i flere dager etter ferien. Nå ser pila ut til å ha snudd :)

 

Jeg har også endelig og finally bevist for meg selv at jeg KAN. Jeg kan kose meg vilt i ferien, men umiddelbart gå tilbake til normalen når ferien er over. Det føles som en stor seier :P:D

 

Juhuu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar
Jeg har også endelig og finally bevist for meg selv at jeg KAN. Jeg kan kose meg vilt i ferien' date=' men umiddelbart gå tilbake til normalen når ferien er over. Det føles som en stor seier :):P [/quote']

 

JAAA! Jeg er så ENIG! Dette her med å komme seg tilbake på den smale stien når 5-felts motorvei perioden er over, det er ny lærdom for meg! I tidligere tider slanket jeg meg frem til en ferie - deretter full utskeielse hele sommeren - og deretter forsvant målet og slankingen totalt. Og dermed la jeg på meg igjen..

 

Men ikke denne gangen!! "We've come a long way, baby", eller hva det nå er den sangen sier:):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tidligere tider slanket jeg meg frem til en ferie - deretter full utskeielse hele sommeren - og deretter forsvant målet og slankingen totalt. Og dermed la jeg på meg igjen..

 

Jeg kan sitere deg på dette, altså, og for min del var det ikke vanskelig å miste målet når en stod på hodet i godteskåla. Så vel hverken til høyre eller venstre for bare godeskål :)

 

Kjenner jeg egentlig er veldig forundret over alt jeg har lært dette året :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg hatt 4 uker ferie i matveien!! 2 uker skikkelig ferie og 2 uker der jeg ikke har klart å hentet meg inn igjen :D Vekte viste hele 67.5 kg idag :P 2.9 kg opp!! jøye meg, men ser jeg ikke er den enste.. :) så jeg er med på turen nedover mot 60 kg :)

 

idag ble det tur på 8.4 km.. hyggelig å se dere forsatt er her.. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som samler gjengen. Nå er SMM87 på plass også :P Det er så godt å ha dere "gamle" slitere med fortsatt!

 

Helgen har gått ganske bra, bursdag til tross. Jeg hadde selvsagt en avtale med ett kakestykke, men det presset seg på flere kakestykker som ville delta i møtet, så..... neidaså...

 

Kjenner at det fort begynte å henge litt her og der etter den meget stillesittende ferien. 660 mil i bil. Det sier seg vel selv :)

 

Denne uken blir vanskelig. Jeg reiser tirsdag morgen på en liten runde for å møte kunder og samarbeidspartnere, og er tilbake fredag. Det blir mange mil på veien og det blir hoteller.... Tror det skal være mulig å få gått noen turer innimellom, og siden jeg har et såpass hårete augustmål så må jeg være flink i matveien.

 

Men hotellmat da... *nam*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...