Gå til innhold

Slippes strev mot snerten figur


Gjest Slippe
 Share

Anbefalte innlegg

Vi er jo flere her inne mestere på å si en ting, så gjør hjernen vår noe ganske annet.... men vi har jo også bevist at vi har det i oss som vi trenger for å klare å gå ned!

 

Jeg kan ikke tillate meg å ha et valg når jeg skal se skikkelige resultater. Jeg er derfor inne i en nazi-periode nå, for hvis jeg ikke tar et grepa tak akkurat nuh!, så blir det nok ikke noe heller....

 

Jeg er klar for en siste innspurt sammen med dere andre. Trenger dere drahjelp eller et dytt, så si i fra, og jeg tar gjerne i mot noen skikkelige spark bak om dere føler at jeg sakker farten og blir et vedheng :D

 

Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... er en oppgang på 1,2 kilo fra mitt laveste, altså er dagens vekt 68,4.

 

Dette er som forventet og langfra så galt som fryktet, så jeg er ganske fornøyd, tross alt :D

 

Og nå er det helg med mange fristelser. Jeg får kjøre iskaldt løp!

 

God helg, dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere ikke jeg har fått mensen for 3 (!!!!!) gang denne måneden.. går det virkelig an?? er ikke rart vekten og humøret stiger og synker fortere enn flo og fjære.. er skikkelig lei no, lei presset jeg gir meg selv, huff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg skal prøve å jukse litt.. denne dietten funker vel mer som en detox kur, så jeg må følge 1400 kcal når denne er ferdig etter 1 uke.. må prøve alt for å kvitte meg med vann å kilo no, vil gjerne føle meg vel til 17 mai veiedag imårra, men har ingen god tro.. :/

 

http://sykehusdietten.piczo.com/?g=33348579&cr=2

 

begynner tirsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Oh, yes!

 

Lørdagskatastrofeinntak til tross; Jeg tror på å se 67-tallet denne uken.

 

Det skal jeg oppnå slik:

- Daglig inntak på 14-1500 kcal.

- Daglige turer før jobb (=2,4TPx5)

- Rockering : Starter på et 6-ukers program for smalere midje ;):D

- Søndag = konfirmasjon = ganske sikkert 2500 kcal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dillaa

Høres ut som om du har kontrollen!

Sikker på at du ser 67tallet! ;)

 

men du, jeg ble nysgjerrig på den 6 ukers-greia med rockeringen..

Er det noe gøy? Spennende?

Hehe!

Har en rockering hjemme som blir for lite brukt.. Kanskje jeg kunne blitt motivert og vi kunne motivere hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det programmet må jeg også se nærmere på :D:) har en rockering her som er litt nedstøvet :/ Hørtes ut som om du har en god plan for uken slippe, satser på å få se 67 tallet snart jeg og.. ;) aller helst 66-tallet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Jeg var en tur på vekten i dag: Fredag 68.4 ,i dag 67.8, nærmer meg 67.2 som var den laveste vekten før jeg tok "fri" i store deler av april. Kanskje morgenturene virkelig gir en boost til forbrenningen!!?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy det går riktig vei da :) jeg har første veiedag i kuren imårra, så er virkelig spent.. :D hpoer jeg ser 67-tallet igjen.. påsken satt jo dype spor med 2.4kg opp.. så gikk jeg ned 1 kg forje uke.. og håper at på tirsdag når kuren er ferdig så er resten av påskevekten borte.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 3 dager på kur har jeg gått ned 1.4 kg, og er tilbake til vekten før påske!! :D 67.2 kg blinket mot meg idag.. med 4 dager igjen, så håper jeg at 66 tallet vil vise seg :) idag er det bananer og melk, nam nam..

 

hvordan går det med deg da slippe, er vel veiedag på deg idag?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Det er jo fantastisk! Jeg ligger 200 gram etter deg, 67.4 i dag :-)

 

 

Blir litt kort rapport i dag, vi har fått vannlekkasje utenfor huset, da vi er uten vann men har desto mer kaos... :)

 

Vi utførte full oppgradering av hagen for 6 år siden, nå graver vi opp hele inngangspartiet igjen, i morgen må jeg drive førstehjelp på hjemløse planter og busker, håper de overlever....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Så flinke dere er, heia heia:D

 

Og lykke til med vannlekkasjen, Slippe.. Så utrolig kjedelig. Håper det ordner seg fort:)

 

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg henger meg på SMM87! Skjer'a?

Tok vannlekkasjen med seg huset deres ut på havet? Og så sitter dere der som Karius og Baktus på flåten??

Neida;) Håper alt står bra til! God helg, håper huset står og plantene er live:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Puh, missing in action - der sa du det !

 

Det har vært en ekstremt hektisk uke - håper jeg ikke er disponert for hjerteinfarkt :) Midjen er i allefall på "ikke-kritisk-nivå" !!

 

Joda, det var vannlekkasje og livreddende førstehjelp på planter og styr. Vannlekkasjen ble stanset, plantene plantet om i nye bed, men ennå gjenstår de litt mer permanente arbeidene som starter onsdag. Vi legger nytt helt inn osv, og når noen først graver, så er det lurt å grave vekk den gamle oljetanken, og når de først skal grave inn i terrenget der, så utvider vi vel like gjerne parkeringsplassen, gjør vi ikke?

 

Pjuh!

 

Og midt i dette ny stilling på både meg (med reiser Oslo - Bodø, Oslo - Trondheim og Oslo - Hamar i forrige uke) og husbond + konfirmasjoner til to nieser. Vi kjeder oss ikke, det skal være sagt :)

 

Men nå blir det litt mer normalt allikevel, og takk og lov for det, så jeg får fulgt med på hva dere driver med her inne!??

 

Skal oppdatere meg litt smått om senn, men håper dere har det supert og jeg synes det er SÅ stas å bli etterlyst :)

 

Ha en strålende 17.mai !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

To konf'er, 17.mai, jobbreiser (med dertil ustrukturerte måltider) - jeg forventer IKKE å ha gått ned noe denne uken. Skal vel heller være glad om jeg ikke går over 68, tenker jeg....

 

Jeg har snart rundet tre uker i ny stilling. Jeg føler meg slukt, tykket på, spytta ut og skvist under en skosåle, og jeg har gjort noen elendige valg med tanke på morgenturene mine (zzzzzzzzzz). Kanskje det var nødvendige valg, jeg vet ikke, men godt føltes det i allefall i dag tidlig å snu seg rundt og sove litt til.

 

Dette går seg til når rutinene på jobb kommer mer på plass, tenker jeg !

 

Nå kommer en helg med mange muligheter for gode turer, så jeg håper jeg kan skrape meg ut av døra. Får jo bare masse energi av det, og jeg elsker å gå tur i skogen, så jeg skjønner ikke hvorfor det må være så vanskelig. Skjerpings!

 

Jeg har også tatt en runde på målene mine (som er revidert et utall ganger :)): En gang i høst, satte jeg som mål å gå ned til ca. 60 rundt påsketider 2011. Det blir vel snarere påsketider 2012 - men det er også helt ok!

 

Jeg har lært noe kjempeviktig, som jeg tror er mer viktig på sikt enn å gå fort ned i vekt, og det er å la seg velte rundt i godis og mat i ferier / høytider / selskaper - og så stramme direkte inn igjen etterpå. Det er jo her jeg alltid har hatt et kjempeproblem: En dags utskeielse = 100 dagers utskeielse... :)

 

Nå er den onde sirkelen brutt, for aller første gang, og jeg tror jeg har nøkkelen til å oppnå hovedmålet mitt; Et langt og lykkelig liv under 65 kilo.

 

Jeg har bestemt meg for at 60 kilo nok fortsatt er et ok ambisjonsnivå, jeg kan godt tenke meg at 7-8 kilo ned er både sunt og kledelig og veldig betryggende avstand til 65 :)

 

Nå er sommeren for døra, og jeg skal helst gå ned littegranne, så tar jeg unna de 5-6 siste kiloene på høsten. Det blir suverent :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

og jeg har beholdt vekta siden forrige veiedag for 2 uker siden. Jeg hadde vel nesten regnet med litt oppgang etter alle selskapelighetene, så jeg er kjempefornøyd!

 

 

Jeg var forresten på klesshopping i Trondheim i forrige uke. Jeg er nå offisielt en S/M-størrelse :D:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med stillstand.. :) ingenting er bedre enn det når en forventer oppgang.. :D siden jeg skal ut på fest imårra så har jeg flyttet veiedagen fra mandag til lørdag, sånn blir det neste helg og.. :) er ikke vits å veie seg mandagen når jeg vet at kroppen tåler alkohol svært lite, jeg går gjerne opp en kilo eller 2 da.. :/

 

kjempe kjekt å ha deg tilbake.. jeg som deg har funnet ut at de siste kiloene får ta litt lengre tid, men er seff utålmodig,, Jeg håper at til jul igjen, da skal jeg være passe i mål :) og når jeg er i mål, da blir det hold vekten kurs på meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Artig å se at vi følger hverandre hele veien, SMM87, med nesten helt likt utgangspunkt, helt lik målsetting og nå helt like revideringer av tidspunkter :D

 

Dette skal vi selvsagt klare kjempefint!!

 

Kos deg på fest i morgen!!

 

Jeg er bortreist neste helg, så min neste veiing er fredag 3.juni - og målet, etter en helgetur til København, må være å fortsatt veie noe på 67 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Gratulerer med S/M størrelse. Guuud, for en drøm det må være! Jeg som lengter etter å komme under 80, også er du på 60-tallet... En gang når jeg er gammel og innskrumpet så er jeg vel der jeg også, hahaha... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var den sykehus dietten som gjorde susen og fikk vekk både påskevekt og komme forbi 67 tallet kneiken.. :D Regner ikke med noe nedgang imårra grunnet dårlig kosthold denne uken.. :/ Men sitter faktisk her å lurer på om jeg skal prøve en uke til med denne sykehusdietten.. den er ikke vanskelig å holde, får spise masse, suppe er god og så varer den bare 7 dager.. :) det beste er jo at jeg ikke går opp igjen side jeg følger GR opplegget etterpå :) hmm, tenke tenke.. københavntur, er sååå misunnelig.. :) Og gratulerer så masse med str S/M.. ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt tidligere veiedag denne uken, me sikkert like greit, vekten vist opp 400gr, men det var forventet.. har hatt en meget dårlig uke.. men skal begynne på det bedre idag, eneste er at det blir en flaske vin ikveld.. men sånn er det no bare.. :D Mandag 30 mai, begynner jeg på en uke med sykehusdietten igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...