Gå til innhold

Slippes strev mot snerten figur


Gjest Slippe
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde det altså helt klart for meg selv at jeg IKKE skulle starte messe-tilværelsen allerede nå i helgen, og klarte jeg det???

 

NOPE!! :angry:

 

Det vil si, jeg har ikke tatt helt av, men jeg kjenner at hjernen slapper av og tar fri, og det er det siste jeg trenger.

 

I dagens kaffeslaberas med familien, ble det minst tre vafler. Ja, tenk jeg mistet litt tellingen fordi jeg ikke klarte å ligge unna disse ekstra-ørene som kommer på utsiden av selve vaffelen mens jeg stekte.

 

Til alt overmål hadde jeg på både rømme og syltetøy...

 

Etterpå, til middag, ble det både chips og biff, selv om jeg på forhånd hadde bestemt meg for å IKKE spise chips, kun biff og salat.

 

I dag har jeg altså ikke klart å følge det jeg selv har bestemt. :blink: Må seriøst begynne å lure på om man er en liten smule schizofren.... :rolleyes:

 

Well, well, jeg tror bestemt jeg fortsatt er på minus etter dagens gode tur ut - det får være det positive. På den annen side, så mye jeg trosser meg selv i dag, så ryker jeg vel straks også på den Walters'en som ligger i kjøleskapet... :P

 

Som vi har snakket om her inne; Merkelig hvordan man ligger å flyter på en bølge av sunn fornuft og gjennomføringskraft, for så å miste oppdriften fullstendig og kræsjlande i alle de gode forsettene. :huh: Skjønner det ikke!!!

 

Men i morgen er atter en dag, og jeg har lovet gutta mine pizza til middag, litt skikkelig kos før mor reiser på messe :D. Pizza er det beste jeg vet..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 995
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gjest Ninjastar

Haha, schizofren er akkurat sånn jeg føler meg noen ganger. Debatterer med meg selv, med den røde djevelen på den ene skulderen, og den hvite engelen med glorie på den andre. Kan føre laange samtaler på den måten..Sjokolade fordi jeg har fortjent det, eller fordi det ikke kan gjøre så mye med én bit, eller fordi jeg bare MÅ ha det, eller fordi jeg rett og slett er i opposisjon til mitt eget regime.

Eller ikke sjokolade, fordi jeg har fortjent å bli sunn og slank, eller fordi jeg skal klare å kontrollere mitt eget inntak, eller fordi jeg nekter å sabotere meg selv, eller fordi fordi fordi...

 

Det er ikke lett, nei! Puuh :rolleyes:

 

Og hvis du ikke allerede har spist den waltersen, så gjem den vekk. Nå med én gang! Gi den helst vekk til noen andre, hehe.

 

Uansett kommer du til å være tilbake med fornyet viljestyrke etter den uka du har foran deg. For da er det bare to, små uker igjen av vinterinnspurten vår - og vi skal holde helt til mål :D

 

Så - glem vaflene, ikke vei deg i morgen tidlig (bill.mrk. gjorde-det-samme-på-torsdag-og-burde-visst-bedre), og kos deg med gutta og litt pizza før kaoset braker løs :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA, jeg glemte Waltersen :D Det var da i det minste en liten seier på en ellers trøstesløs dag! ;)

 

Jeg er tilbake på good track, snart blir det piruetter på rød løper (he he he, bra sagt, Ninjastar!) og deretter kriseveiing fredag. Jeg har deretter TRE hele uker før operasjon.

 

Jeg blir nok litt fraværende resten av uken, gode damer, men jeg skal prøve å titte innom i mellom slagene! :D

 

Ha en super uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg har deretter TRE hele uker før operasjon.

Å ja! Det var så innmari vanskelig å telle, skjønner du.... Eller så er det bare jeg som er så gira på lang vinterferie at jeg ikke kan vente ;)

 

Neida! Tre uker blir bra, det er nok tid til å klare og få til noen resultater! Innerst inne skulle jeg gjerne vært under 70 før avreise... men DA er det ikke plass til noe slinger i valsen, gitt.

 

Håper du ellers koser deg, minlger og får kontakter. Work the red carpet med alt du har, hehe :D

 

Ps: Tommelen opp for null Walters! Yay! Vi kimser ikke av små seire på dårlige dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Bare kjapt innom for å minne deg på at vi tastes i morgen tidlig ;)

Hold hodet kaldt i din sosiale innspurt og husk at alle monner drar!

 

...jeg blir så innmari ovanpå og peppy nå som jeg selv har vært på en god bølge i hele TI dager, må vite :rolleyes:

 

Kos deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hyggelige pep-meldinger Ninjastar!

 

Messa har gått over all forventning - masse mingling med masse gode kontakter og kunder, noe mingling med potensielle kontakter og kunder, og til alt overmål kan jeg rapportere om MÅTEHOLD både med tanke på mat og alkohol. YEY!!! :lol::lol::lol:

 

Det gikk veldig fint helt til i går kveld, da jeg stupte oppi Twist-posen på vei hjem, smalt innpå en 10-12 stykker uten det minste vegring....

 

Når vi legger til dagens intermøtekatastrofeinntak av småkaker, så er krisen komplett - men la meg si det slik: I morgen er jeg tilbake til normalen, og det er fortsatt TRE uker til operasjonen i dag! :D

 

Jeg tviler sterkt på at 62 skal være mulig....men jeg vet at jeg uansett blir superfornøyd om jeg veier 64 og har FLAT mage. :P

 

Jeg kommer til å henge i de neste ukene, så blir det så bra som det blir - og ingen har jo sagt at jeg ikke kan lirke meg sakte og sikkert ned enda litt til mot sommeren.

 

Ha en super helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har jeg ikke så veldig lyst til å dvele særlig lenge ved denne helgen. :rolleyes: Oppsummert så kan jeg si at det var totalsprekk, men det er lite å lære av det hele for dette har jeg gjort før, og jeg vet det er slik som skjer med jevne mellomrom... :huh:

 

Det eneste tiltaket er å se fremover og starte med ny motivasjon og innsats - og det er egentlig ikke så vanskelig på en mandag da man føler seg oppblåst, uopplagt og ufresh...

 

Så dermed: Full spiker inn mot operasjonen. Det er hele tre arbeidsuker igjen, og jeg har to uker foran meg helt blottet for hotellovernattinger. Dette skal gå bra!

 

Ha en super uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha noen konkrete målsettinger:

 

- Daglig inntak 1500 kcal

- Helgeinntak maks 1700 kcal

- Trim mandag til og med fredag denne uken: Minst to turer x 50

minutter, rockering annenhver dag x 10 minutter.

 

Det blir noen treninger med smågutta (er håndball/fotballtrener) og noe foreldremøte denne uka, fest på fredag, håndballskole hele lørdag, dugnad søndag morgen og to håndballkamper søndag.... :blink: Godt man slipper å lure på hva tiden skal gå med til, men en ting er sikkert; Det blir ikke allverdens plass til mors trim i dette bildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Hørest ut som en hektisk uke !

Jeg liker virkelig ikke slike uker, men av og til så blir det bare slik.. :blink:

 

Sprekk i helgen sier du ?? Da er vi to ! Og jeg fortsatte i dag....

SMÅGODT på en mandag, jeg blir flau over meg selv... :unsure:

Er sikker på att du klarer å skjerpe inn til operasjonsdagen. Fortsatt litt tid igjen :)

 

Ønsker deg en god uke ! Og husk å kvile litt imellom slagene, vi trenger det ! :) Jeg går i alle fall på en smell om jeg stresser og styrer for mye, da kommer KOSE behovet med en gang.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg kjenner meg igjen i dette kose-behovet, det ligger latent og stikker frem altfor ofte.... :mellow: Kan vel alltids være en viktig årsak til at jeg var overvektig i utgangspunktet.....

 

Nå er jeg kjempelei. Jeg er SÅ lei og mett på hele dette maset og jaget og presset på meg selv. Jeg har lyst til å spise et grovt rundstykke til kvelds, med chorizo, uten å gnages av dårlig samvittighet...

 

Jeg er litt lei av å spise knekkebrød til hvert måltid, og jeg er lei av å kun spise grønnsaker og salater som tilbehør til middag. Jeg ønsker meg brød til tomatsuppa, spaghetti til kjøttsausen, egg og bacon en sjelden gang til helgefrokost....Jeg begynner å savne å kjøpe noe vi skal kose oss med, for eksempel ost og kjeks.

 

Jeg er lei av å trene fordi jeg skal ha trimpoeng, jeg vil trene fordi jeg synes det er GODT!

 

Nå var jeg for det aller meste kjempeflink hele høsten, men kroppen vil liksom ikke under 64. Jeg så snurten av 63, men det var så fort over at jeg knapt rakk å registrere det. Utover det så ligger jeg og vaker mellom 64 og 66, stort sett, og jeg begynner å lure på om det er noen vits i å kjempe seg ned mot 61-62 hvis kroppen har et "naturlig" leie innenfor 64-66.

 

Jeg føler meg jo helt fin, det er bare magen som ødelegger det bildet, og det er jo ikke svært lenge den gjør det nå! :D

 

Jeg rusler inn mot operasjonsdagen, finner ikke motivasjon til å være nazi og liker tanken på 15-1600 kcal i stedet for 1300... Det tillater liksom litt mer "normalt" liv.

 

Jeg skal være flink i forhold til sukker og hvetemel, så forsvinner litt vann og grums i de to ukene som er igjen. Forhåpentlig er jeg tilbake på før-jul vekt og normal BMI (64,5) før operasjonen.

 

Utover det så skal jeg gå de turene jeg får til fordi jeg nyter det, rocke ring om kveldene, kose meg med rundstykke til kvelds og glede meg over hva jeg HAR fått til heller enn å ergre meg over hva jeg IKKE fikk til.

 

Det er min plan... :D Snart er jeg over på Hold vekten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og jeg begynner å lure på om det er noen vits i å kjempe seg ned mot 61-62 hvis kroppen har et "naturlig" leie innenfor 64-66.

 

Et litt artig poeng - eller kanskje pussig - er at det aller første målet jeg satte meg når jeg innså hvor galt det var fatt, var ca 16 kilo ned = 65 kilo. Kanskje jeg var smartere enn jeg visste når jeg startet, og så ble jeg litt overivrig underveis ?? :P

 

Nei, det var vel temmelig velbegrunnet; Det var vekten jeg hadde før jeg ble gravid første gang, og det var en vekt jeg holdt temmelig uproblematisk (selv om jeg alltid har lagt lett på meg) - og følte meg sunn, frisk og BRA på.

 

Jeg skal finne tilbake til den følelsen! Det virker så utrolig meningsløst å være misfornøyd etter å ha klart å komme tilbake! :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Kanskje jeg var smartere enn jeg visste når jeg startet, og så ble jeg litt overivrig underveis ??

 

Jeg skal finne tilbake til den følelsen! Det virker så utrolig meningsløst å være misfornøyd etter å ha klart å komme tilbake!

 

Det er til ettertanke for meg også, siden min mål da jeg startet var 70 kg - også har målet smått om senn blitt litt lavere jo nærmere 70 jeg har kommet...

 

Men du. Du skal overhodet ikke være misfornøyd med å være tilbake på pre-gravid vekt!! Tvert i mot skal du være utrolig stolt av deg selv. Du har gjort en kjempejobb og vært fantastisk flink :D Når magen er på plass, kommer du til å føle deg helt ferdig og i mål, tror jeg! Og når kroppen virker som den har funnet sin egen trivselsvekt, kan det kanskje være greit å jobbe med den. I stedet for i mot! Jeg vil kanskje tro at det vil bli en lettere jobb å holde vekten på 64-65 enn 3 kg lenger ned?

 

PS: Jeg skjønner så godt det med å være lei.. Jeg tror ikke jeg holder lenge denne gangen, selv. Jeg savner hjemmelaget pizza og nachos på middagslistene mine. Og sjokolade. Det skal bli deilig å kunne si at nok er nok, selv jeg ikke er helt der riktig ennå. Men snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er til ettertanke for meg også, siden min mål da jeg startet var 70 kg

 

Jeg husker målet ditt veldig godt ; 70 kilo og hotte jeans!! :D :D :D

Du har vel unnet deg hotte jeans ?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Haha! Hotte jeans var målet, ja! "Mitt mål", som jeg vet det heter når jeg ikke skriver fort og endrer ord underveis i skrivingen...:rolleyes:

Veeel.. jeg har ett par hotte jeans som jeg får komplimenter for! Men de har jeg hatt en stund, siden jeg var på nederste del av 70-tallet. Og det begynner jo å bli en stund siden jeg kom dit :rolleyes:

Det er faktisk på tide med noen nye, og helst enda litt mindre snart... Lurer litt på om jeg må prøve å finne noen i løpet av vinterferien?! Jepp! Det tror jeg at jeg må unne meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om jeg må prøve å finne noen i løpet av vinterferien?! Jepp! Det tror jeg at jeg må unne meg :D

Ja, det synes jeg også !! :P

 

Apropos klær; Jeg har ikke handlet annet enn noen sokker og underbukser siden jeg fikk innvilget operasjonen. Jeg HAR lagt til side noen kroner nå og da og GJETT hva jeg skal gjøre når vårkolleksjonene ligger ute..... Wheeeeee!!!!! :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Syns du har noen flotte refleksjoner her.

Akkurat det samme som jeg har konkludert med, og derfor flyttet jeg over til Hold Vekten. Jeg kunne gjerne tenkt meg ca 2 kg ned til, men det er ikke verdt nazi opplegget...

Jeg syns det vi trenger en liten oppvekker på dette, og att det er viktig att vi klarer å bli fornøyd med oss selv.

Jeg sitter her 26 kg lettere enn når jeg begynnte, og jeg klarer enda ikke å si att jeg føler meg ferdig og att jeg er fornøyd med den jeg er.

Det er nesten litt skummelt.

Så jeg jobber med saken, og bli mer positivt innstillt til meg selv, og att jeg faktisk er bra nok som jeg er.

Jeg er sikker på du kommer til å bli sååå fornøyd etter operasjonen, så flink som du er å trene osv, så er du nok stram og fin i kroppen :P

Med magen borte så blir det nok så bra så !

 

Jeg har forøvrig fridag i dag. Denne dagen er vanligvis treningens dag, men i dag orker jeg ikke. Føler meg sliten, og tom for energi. Så jeg har puslet rundt i huset, ryddet, laget klar middag til i morgen og nå ligger jeg henslengt på sofaen.... :rolleyes: DET er fridagen sin det... !

 

Kos deg med rundstykket ditt med chorizo ! Det fortjener du :)

 

P.S Ninjastar : Hvilke jeans er hotte ? Jeg har en lewis jeg trivest godt i, som er skinny fit , FAKTISK ! Trodde aldri jeg skulle gå med jeans som er inn på sittende på leggene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne tenkt meg ca 2 kg ned til,

 

Jeg syns det vi trenger en liten oppvekker på dette, og att det er viktig att vi klarer å bli fornøyd med oss selv.

Jeg sitter her 26 kg lettere enn når jeg begynnte, og jeg klarer enda ikke å si att jeg føler meg ferdig og att jeg er fornøyd med den jeg er.

Det er nesten litt skummelt.

Flott svar, ElisabethV! Jeg tror det er hele poenget; Vi har gått så mange år misfornøyde med egen kropp, at vi rett og slett ikke vet hvordan vi skal være fornøyde!

 

"Bare 2 kilo til, om enda lårene hadde væt mindre, om ikke rumpa hang litt der eller flankene kommer ut her..... "

 

Det er så mange som kommenterer vektnedgangen min og mener jeg har blitt "kjempefin" og absolutt ikke trenger å gå ned noe mer... Hvorfor klarer ikke jeg å se det selv? Eller KJENNE det?

 

I starten når kiloene forsvant fort, så fikk man stadige påminnelser via klær som ble for store, bakker som ble lette å gå og en kropp i rivende endring. Da hang hjernen min med,og jeg følte meg tynn og smekker - men nå, når det ikke er stadige påminnelser om hvor flink jeg er, så kjenner jeg bare den gamle velkjente følelsen av å være tykk og ville gjemme meg bort i college-gensere. :huh:

 

Her må det seriøs mind-work til! :D

 

Det som også er viktig er at jeg må gi meg mens leken er god og hele livsstilsendringen står veldig positivt for meg - må ikke la det gå så langt at jeg blir dritt lei hele greiene og bare husker slitet og hvor lei jeg ble... Jeg skal jo tross alt leve i dette moduset resten av mitt liv, så jeg må se positivt på det å ta noen grep når det trengs!

 

Jeg er sikker på at vi er smell-smekre i forhold til det vi startet denne reisen som - det må vi ikke glemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grufull morgen i dag, med GIGA-oppgang på vekta. Jeg ramlet nesten av i bare forvippelsen, for her har jeg vært rimelig flink hele uka og så skal jeg få DEN i fleisen??!! :angry:

 

Jaja, det skyldes nok at mensen er på vei, men her må det skjerpings til uansett! Såh - SKJERPINGS!!!!

 

Psst - jeg er ikke så veldig sur egentlig, har lært meg å takle de fleste tall på denne vekta nå. Jeg er tilbake i matchvekt innen fredag den 17.2. ;)

 

GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Been there... Det er ikke morsomt, nei. Og det lov med et sinna-fjes uten at man er sur, hehe!

Oppgangen forsvinner jo heldigvis kanskje allerede til i morgen?! Håper det - slik at ikke dette gjør at du blir demotivert og dermed gir blanke hele helgen! For DET er ikke planen, eller hva?:)

Vi har to uker igjen av innspurten, så her må vi holde koken :D

Har du store helgeplaner? Jeg for min del skal ta livet med ro etter et par særdeles hektiske uker. Det skal bli herlig! Og med et rolig hjemmeliv, er heldigvis forutsetningene tilstede for å ha noenlunde kontroll på inntaket.

Sier jeg i dag på fredag. Mulig pipa har en annen låt på søndag :rolleyes:

Ha en strålende fin helg i kulda :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oppgangen forsvinner jo heldigvis kanskje allerede til i morgen?! Håper det - slik at ikke dette gjør at du blir demotivert og dermed gir blanke hele helgen! For DET er ikke planen, eller hva?:)

Det var vel egentlig ikke planen, men det ble litt sånn allikevel....

 

Jeg har hatt en full-full-fullstappet helg, med press på alt som heter rutine og muligheter for gode valg. I tillegg kjente jeg en tanke som sjokkerte meg; Jeg ga litt f...

 

NÅ står jeg overfor en uke + helg med normaltilstand, og det gleder jeg meg til! Jeg tømte hodet mitt i vinterstormen i stad, har lagt middagsplanen klar for hele uka, har pågangsmot i bøtter og spann og er ikke i tvil om at den siste tidens utskeielser er over for denne gangen.

 

Videre; Jeg kan jo være veldig flink når jeg er nyoperert også, så jeg er jo ikke nødvendigvis FERDIG om to uker..... Jeg skal uansett NÅR nå målet om 64 kilo igjen før jeg gir meg.

 

Det merkelige med fredagens vekt, er at jeg på forhånd hadde følt meg "slunknere" ... Hjelpes, det er ingen grunn til å stole på egenvurderingen av vekt, det er nå sikkert.

 

Vel, en fantastisk uke står for døren og jeg er kampklar!

:P:P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag er godt i gang og jeg .... tja.... det er vel ikke så verst, tatt i betraktning en travel uke med møter hist og her hele tiden.

 

I kveld blir det tur, i morgen blir det tur og endelig har jeg fått mensen som jeg har trodd skulle komme i over en uke nå (med den tilhørende unnskyldningen; Det er lov med litt sjokolade når jeg skal ha mensen.... )

 

Alt i alt ikke til å grave seg ned for, men føler meg veeeldig oppblåst og guffen. Må få dette vannet til å slippe før neste fredag, i det minste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Nå er det jammen ikke lenge igjen av vinterinnspurten vår. Litt over en uke! Og så skal du bli flott & flat, og jeg ese litt ut igjen...;)

 

Jeg forsvinner tre dager på kurs fra i morgen, men skal prøve å holde hodet kaldt når det gjelder buffeter og kaker B) Puih!

 

Ha en fortsatt knall uke med turer og null (ikke sant?) sjokolade! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene rusler avgårde og jeg nærmer meg bukplastikk-operasjonen med STORMSKRITT! Vet ikke om jeg skal :unsure: eller :D eller :blink: eller <_< eller :ph34r: , men jeg tror det må bli B) som vinner av følelser.

 

Puh, i morgen er det en uke til vi reiser innover til Oslo på kvelden og innstallerer oss på hotellet. Deretter er det desinfiserende kroppsvask som står på planen og kanskje litt søvn om jeg er heldig.

Fredag morgen er det til pers! B)B)B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Skjønner godt att du gruer deg til operasjonen. Det gjorde jeg også... :unsure:

Men jeg er sikker på att det skal gå bra med deg :)

Litt små problemer etterpå, men ikke værre enn du fikser det !

 

Ser ned på megen min her, og bare vet att du også kommer til å bli sååå fornøyd :D

 

Ha en flott dag !

Her er det fridag. Den har jeg brukt på fjelltur/treningstur og nå er det snart badminton trening. Er inne i en god treningsstim for tiden :)

Ikke sååå flink med maten, men kan tillate meg litt mer, og det gjør jeg med glans :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad for å lese dine oppmuntrende lykkeønskninger, ElisabethV, og jeg kjenner meg full av realistisk forventning i forhold til selve operasjonen. Jeg har kanskje litt høye forventninger til resultatet, så jeg er redd fallhøyden blir stor om ikke alt blir helt vellykket (les: FLATT). :rolleyes:

 

Nå har jeg faktisk så høye forventninger til resultatet at jeg unner meg det ene og det andre. Hjelpes, det burde ha vært foretatt en skikkelig analyse av denne hjernen...den er ikke helt god til tider!

 

Vel, jeg er vel egentlig i en hold-vekten fase i hodet, og det går sånn "tålig" bra...

 

Utfordringen disse dagene er at jeg har stukket hodet inn i et hissig vepsebol. Jeg kan naturlig nok ikke si så mye om det, men det handler om en mulig overgriper i mine barns umiddelbare nærhet. Jeg har nøstet rundt et par måneders tid og det hele har "eksplodert" i fanget mitt de siste to ukene. Som ansvarlig voksen, så må man bare ta den kampen, men det koster!

 

Fy søren, jeg hadde aldri trodd det skulle være så tungt for det offentlige å svelge at det kan være en overgriper i staben.

 

Offentlige instanser er selv pålagt å være ekstremt kjapt ute om de tror et barn er i fare for overgrep, så jeg hadde forventet like resolutt respons på dette, men det er visst veldig vanskelig - SELV om bekymringsmeldingene har kommet inn i flere år rundt en og samme person...

 

Jeg pleier å være flink til å IKKE la noe annet ødelegge for fokus, men nå kjenner jeg at jeg ikke har hatt noe særlig guts til å stå i mot kakeboksen på kontoret, restene av konfekt etter jula, litt ekstra mat....

 

MEN, dette kan jo fort pågå en stund, så det gjelder å komme tilbake til normalen fortest svint. Om en uke opereres jeg, deretter blir det MYE stillesitting og jeg har en plan om maks 1400 kcal i ukene etterpå. Da bør jeg gå sakte men sikkert hundregram nedover i ukene utover våren. Når vi passerer 1. april er jeg etter alle solemerker klar for trening igjen, så får jeg legge til en ekstrainnsats om det fortsatt står igjen noe i forhold til målet om "et langt og lykkelig liv under 65 kilo", som var en tidligere så uttalt målsetting.

 

God helg, damer, jeg har en helg med MASSE fri, så da tenkte jeg å være litt huslig, litt sporty og litt lat - tre ting på en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...