Gå til innhold

Den siste nedturen


Gjest Ninjastar
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Ninjastar

Nei, der sier du jammen noe, MissMuppet! Jeg som har trent såå mye i hele vinter, og så skal det ikke mer til!!

 

Men når jeg ser tilbake, så er det faktisk utrolig lenge siden jeg hadde en skikkelig styrketime, dvs en hel time i stedet for en halv. Ikke siden 15. april, faktisk, ser jeg etter å ha konsultert excel-arket mitt:p (Jada, nøøøørd..)

Dette er brudd på nyttårsforsettene mine, så her må det nok skjerpings til. Fremover er målet én full styrketime i uka. Kroppen min trenger styrketrening, både ryggen og den slappe huden;)

 

Og sånn bortsett fra null hard trening i helga, er jeg ellers fornøyd med innsatsen. Totalt 5 timer rolige gåturer, og kaloriinntak i snitt på 1496 pr dag. Jeg har heller ikke spist noe godteri eller usunne greier, bortsett fra én bit Toffiffi (nei, gidder ikke google stavemåten, hehe) som ble servert med kaffelatten da jeg var og nøt min faste lørdagskaffelatte. Absolutt godkjent helg:)

 

Og hvis bare nå denne vonde halsen kunne gi seg snart, så ser det riktig så lyst for den kommende uken:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Vi trenger litt pauser i hodet, Ninjastar, og vi har vel vært i samme båten, du og jeg :) Det har gått smått, smått i våres...

 

Nå er jeg litt lei hele slankegreiene, og en del av motivasjonen akkurat nå for å nå målet, er at jeg da er FERDIG som slanker, og kan komme i gang med den livsstilen som skal følges i maaaange år fremover. Det gleder jeg meg veldig til :D:)

 

Nå tar vi grep om de siste kiloene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar
Nå er jeg litt lei hele slankegreiene' date=' og en del av motivasjonen akkurat nå for å nå målet, er at jeg da er FERDIG som slanker, og kan komme i gang med den livsstilen som skal følges i maaaange år fremover. Det gleder jeg meg veldig til :D:)

 

Nå tar vi grep om de siste kiloene![/quote']

 

JAAAAA, jeg er SÅ enig! Det er absolutt en stor del av motivasjonen min akkurat nå! Og min motivasjon har faktisk vært på topp etter at jeg kom hjem fra NY, jeg tror både hodet og kroppen min trengte en real pause.

Men nå er jeg faktisk så utrolig motivert! Først til å bli kvitt USA-overvekten, og så for deretter å komme i mål, for søren:)

 

I kveld har jeg dessuten vært på skikkelig hardtrening. Først gått hjem fra jobb (det er jo tross alt sykle-til-jobben-aksjon om dagen), deretter gått til trening, etterfulgt av 30 min Høypuls, 30 min tøff styrke, og 35 min på ellipsemaskinen til slutt. Fasit: 1434 kalorier forbrent og en lykkelig, sliten kropp:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Hiver meg med på denne altså, for nå vil jeg også i MÅL !!

 

Ikke alltid stå der å "forklare" meg att jeg er jo ikke ferdig ennå.... ( der alle svarer at du kan jo ikke bli tynnere nå ?!?!... Hallo BMI fortsatt over 25 !! )

Irriterer meg, for jeg greier ikke ta skikkelig grep.

 

Ukene går egentlig ganske greit, så kommer helgen.... :cool:

Da er alt "lov", og jeg ødelegger absolutt alt...

Og trimmer som en gal, nesten i alle fall, for å kunne forsvare alt jeg spiser...

 

Hvilke grep gjør dere damer, hvordan klarer dere å ta dere sammen, IGJEN ??

For jeg vil også bli ferdig, og jeg er såååå sugen på 73 tallet !

 

Føler meg motivert, og ganske flink, men det viser dessverre ikke igjen på vekten... :D

 

P.S : Ser forresten ut som du er inne i en god stim ! Med fin trening i dag, hærlig !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar
Hvilke grep gjør dere damer' date=' hvordan klarer dere å ta dere sammen, IGJEN ??

For jeg vil også bli ferdig, og jeg er såååå sugen på 73 tallet !

Føler meg motivert, og ganske flink, men det viser dessverre ikke igjen på vekten... :D[/quote']

 

Du ER flink!! Men mangler kanskje de to siste grammene med motivasjon som skal til for å være bittelitt flinkere i helga?

 

Men hvilke grep, hva gjør vi... Ikke så lett å si, for motivasjon kommer jo mest innenfra.

Jeg for min del har helt siden august vært ganske klar på at dette er siste gangen jeg slanker meg, og at jeg denne gangen skal helt i mål og ikke gi meg på oppløpssiden.

Etter at motivasjonen begynte å glippe litt i våres, er den nå tilbake. Jeg tror jeg hadde godt av en måned med mindre fokus (syden og New York og bursdag og besøk). Etter å ha stappet i meg av alt som er, fant jeg ut at jeg hadde fått nok, at jeg nå skal klare å holde meg unna en stund. MEN den erkjennelsen kom ikke før jeg nesten var ferdig med NY-turen, og da følte jeg meg som en strandet hval!

 

Så jeg har hentet frem noen gamle tanker:

- nei, jeg DØR fortsatt ikke av å holde meg unna sjokolade og godteri en stund. Shocker! Jeg blir like forbauset hver gang:p

- jeg sier til meg selv at det ikke er for alltid. Jeg skal være flink to uker, eller en måned, og så kan jeg slakke av litt igjen

- jeg vil heller nå målet mitt enn å spise sjokolade hver dag. (Det er ikke en så enkel konklusjon som det høres ut som, jeg MÅ ville det!)

 

Og noen nye tanker:

- jeg er lei slanking, og VIL over på hold vekten. Har IKKE lyst til å holde på med dette over flere år. Ja, er klar til å ofre, men det må være overkommelig, også.

- jeg ser at dette kan jeg klare, helt til målstreken, hvis jeg bare står på!

 

Men jeg vet også at motivasjon er ferskvare, og at den er like uforutsigbar som yr.no... Så når den først er her, er det bare å gjøre det meste ut av den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet
Og noen nye tanker:

- jeg er lei slanking' date=' og VIL over på hold vekten. Har IKKE lyst til å holde på med dette over flere år. Ja, er klar til å ofre, men det må være overkommelig, også.

- jeg ser at dette kan jeg klare, helt til målstreken, hvis jeg bare står på! [/quote']

 

Driver du og roter i hodet mitt eller? :D Dette er akkurat hva jeg tenker også, men som jeg ikke har klart å få ned på "papiret". De nye tankene dine traff meg virkelig, for det er jo så absolutt verdt å jobbe hardt nå for å nå hold-vekten målet! Tenk så nydelig det blir å bare skulle vedlikeholde den sunne livsstilen med en og annen usunn dag innimellom,, uten at det gjør noe. Åh som jeg gleder meg! En fråtsedag anno mai 2011 kan på langt nær sammenligne seg med fråtsedag mai 2010.. Det er vel omtrent en kilo sjokolade i forskjell, for nå orker jeg ikke så mye på en dag. Tror derfor jeg vil klare å holde vekten, for det skal mye til for å nå opp til de dimensjonene med mat og sjokolade jeg hadde før.

 

Er sikker på at du når målet ditt raskt. Er nesten så jeg gruer litt til du når målet og skifter til "hold vekten forumet", du er god å ha her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg har telepatiske evner;)

 

Hehehe!!

 

Veldig koselig at du vil savne meg om jeg flytter over til HV før deg, MEN du blir ikke kvitt meg så lett! Jeg kommer til å være like aktiv der som her i laaang tid (det er i hv-fasen jeg har gått på snørra før, og ikke bare én gang), så jeg kommer til å følge med deg og mase deg inn dit slik at jeg får kjentsfolk som naboer:D

Jeg vet at du vil nå målet ditt, kanskje litt senere enn meg, men så har jo jeg 5 måneder forsprang, så det skulle bare mangle;) Du har stått sånn på siden jul, og ikke gitt deg selv om mange av de andre som begynte samtidig som deg har falt fra. Du er en stayer, og jeg vet du vil komme i mål! Tviler ikke i det hele tatt, faktisk!

 

Og DET gleder jeg meg til, når vi kan "leve livet" på hv i lag. Det skal bli så bra... en og annen utskeielse uten å stresse med at man ikke får nedgang den uka.. Jepp, det blir bra:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Dette var hyggelig lesing :D Skal se jeg plutselig (eller ganske lenge etter deg) dukker opp i HV forumet ja, men dit skal jeg. Jeg har ikke noe mål om en bmi på 23, jeg har et ønskemål om å komme ned på 70-75 kg som vil si bmi rundt 25-27. Jeg har ikke vært der siden første året på videregående tror jeg, dessuten blir veien til mens jeg går den. Før eller senere føler jeg meg fornøyd med meg selv, uavhengig av vekt..

 

Det har vært ganske mange innom tråden "min" siden nyttår ja, men det er vel omtrent ingen igjen.? Litt kjipern egentlig, men siden jeg startet tråden følger det litt forpliktelse til å holde den vedlike, og det har hjulpet veldig på motivasjonen. Det hjelper også veldig å ha dere som har holdt på en stund her inne sammen med meg :)

 

En ting er positivt for meg (tror jeg).. Jeg har faktisk aldri slanket meg før!! Jeg har derfor heller ikke gått opp i vekt etter å ha slanket meg. Jeg har alltid vært frodig, men aldri oppfattet meg selv som overvektig eller følt behov for å slanke meg. Det var først da jeg traff mannen min vekten begynte å peke oppover, og etter å ha gitt f** fordi jeg ikke gadd gjøre noe med vekta før jeg var ferdig med unger er jeg nå offisielt på min første (og eneste) slankekur! Kanskje derfor jeg holder koken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

I dag er det offisielt sommer:D Og himmelen er blå, sola skinner og alt er grønt. Umulig å være i dårlig humør da:)

 

Men - alle sommerkjolene mine er for store, så det må jeg ganske snart få gjort noe med. Hørte jeg shopping?!?

Og hvis noen lurer på hvordan det kan ha seg at jeg klarte å komme hjem fra en uke i NY uten ny sommerkjole, så lurer jeg enda mer på det selv. Vi dro bort dit med 2 stk kofferter à 10 kg, og kom hjem med 3 stk à 20 kg... At det i all denne shoppingen ikke klarte å lure seg inn en eneste sommerkjole, er ubegripelig!

 

Og MissMuppet, jeg er så enig, så enig. Veien blir til mens vi går. Jeg hadde trodd jeg skulle vært ca fornøyd med meg selv nå, men ser i speilet på treningssenteret at jeg fortsatt vil bli litt mindre rundt lårene. Hva vekta stopper på, er ikke like viktig. Jeg vil bli ca normalvektig, rundt BMI litt under 25!

Og forumet her, det er uvurderlig for meg. Jeg har jo slanket meg før, men uten forum og uten matdagbok. Jeg ser i ettertid at det har vært en "ubevisst" og kun fysisk prosess, spise mindre en periode, men uten noen filosoferinger for hvordan man skal klare dette på lang sikt uten å gå opp igjen.

Så det å være her inne, er for meg en hjelp til den mentale prosessen som skal holde meg på stien i mange, mange år. Jeg merker selv at jeg denne gangen er så mye mer tilstede i mitt eget hode - ok, det høres jo helt teit ut, men likevel sant!

Så du er heldig som får denne bevisstgjøringsprosessen i første runde:) Det er godt å være flere om dette!!

 

 

Ps: Her startet dagen litt skeis, jeg rakk ikke frokost hjemme - og da jeg kom på jobb, sto de til alt overmål og delte ut boller i porten!! Didn't see that one coming, akkurat. Sulten tok overhånd, og jeg spiste en bolle.

Sånn - da var dagens syndebekjennelse unnagjort;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

hvordan var helgen ? :D

 

Min har gått helt skeis...

Utdrikkingslag, og alt for mye av både mat, alkohol og gotterier....

Ingen trim heller, æsj og æsj...

Sitter her kvalm etter smågodtet jeg spiste til "kvelds".......

Blir ikke 73 og ikke minst 72 tallet på denne måten.... :cool:

 

det er bare "bite" i det sure eplet, og komme i gang i morgen, IGJEN...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hehehehe, sorry at jeg ler, men vi er i samme båt.. Jeg har hatt en lang langhelg, vært borte fra torsdag til i dag. Jeg har vært i romantisk gårdsbryllup i helgen, hvor jeg har vært toastmaster - første gang jeg har gjort noe sånt (sceneskrekk!!), og det har vært litt stress rundt denne oppgaven de siste ukene. Men jeg kom meg velberget gjennom og kunne endelig senke skuldrene lørdag kveld:D Og danse rundt i råkul, mangefarget, lang kjole - jeg som alltid før brukte sort. Følte meg ganske fin!

Men... mat-, kake- og godterimessig har det gått helt på trynet:p

 

Men først forrige uke - jeg var veldig flink frem til helgen, nemlig! Veiedag ble fremskyndet til torsdag, og jeg hadde da GÅTT NED det jeg gikk opp i NY. Ju-huu!

 

I helgen bestemte jeg meg for spise det jeg ville, det var min premie for å være ferdig med toastmasteroppgaven.

 

Og jajaja, jeg vet at vi skal slutte å belønne oss selv med mat og kaker, og heller finne andre alternativer. Men bryllup er bryllup. Jeg er ikke SÅ nazi. Noen anledninger er rett og slett for store:)

 

Og Elisabeth: Enig!! I morgen er det mandag, og da bærer det rett inn på den smale sti igjen:D Jeg jakter videre mot 6-tallet! Nå skal vi ha noen flinke dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Nå har skuldrene mine senket seg omtrent 2 meter, og jeg kjenner sommerfølelsen strømme på! Ingenting som henger over meg, bare mange uker med få, men fine planer ligger foran meg. Jeg tror dette blir en fin periode å sette inn støtet for innspurten:)

 

Så da må vi ha en plan!

 

Matplan:

Denne uken skal jeg bort med jobben to dager, hvorav en natt overnatting med stor fest. Jeg skal også på en venninnemiddag til helgen.

Utenom disse to festdagene, skal jeg holde stramt løp, med inntak rundt 1400 kcal om dagen. På festdagene skal jeg holde meg til vin. Ikke drinker eller øl!

 

Treningsplan:

Jeg skal trene eller gå tur alle dager unntatt onsdag og fredag. Jeg skal videre ha minst to økter med mage/ryggtrening, da den vonde ryggen gradvis har returnert de siste ukene. Uten tvil fordi jeg har slurvet med ryggtreningene og heller prioritert høyforbrennende trening som jogging!

 

Mandag: HøyPuls og styrke

Tirsdag: Min favoritt Step (altfor lenge siden sist), og MageRygg

Onsdag: Treningsfri (kan evt. danse litt på fest:p)

Torsdag: Gå tur eller jogge, evt ellipse og styrke inne hvis regn

Fredag: Treningsfri

Lørdag: Aerobic/styrke, pluss litt ellipse og IKKE GLEM MAGERYGG!!!

Søndag: Gå tur eller jogge ute

 

Sånn! Helt klar for ny uke:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

For en flott treningsplan !!

Du er jammen RÅFLINK ! :o

 

Hehe, hørest ut som vi har hatt ca samme helgen ja ! :D

supert att du ble kvitt USA kilo så fort ! Jammen ikke værst !

Plutselig står 6 tallet der og lyser imot deg !

Jeg venter på 72 tallet...

 

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Noen dager vekke og her er dere i full gang med å gå i mål :D:o Flinkinger!

Jeg slenger meg på;

 

Er i gang med suppeuke 2, som kanskje - eller kanskje ikke - blir den siste.

Jeg spiser meg forholdsvis god og mett på suppe, grønnsaker, frukt og etterhvert litt kjøttmat, og så spiser jeg knekkebrød til frokost (og kvelds tror jeg ), så jeg følger ikke kuren slavisk.

 

Satser på å komme ned på 65 :) Hvor kult hadde ikke DET vært! Jeg trenger litt slik motivasjon til kropp og hjerne...litt raske resultater for å klare å dra meg løs på de resterende kiloene. Siden jeg er i Roede-modus, så tror jeg at kropp og forbrenning tåler det.

 

Jeg hadde 66,2 kilo på vekta før jeg reiste til København forrige helg, så har det vært en uke med ok matinntak og en del turer i skog og mark, så hyttetur i helgen igjen + Jerry Seinfeld-show lørdag (med mat, vin etc). Det var ikke det sunneste kostholdet på hyttetur, men søndag var jeg striks på plass med nykokt suppe.

 

Noen turer blir det vel denne uka også :)

 

Herlig å kjenne at man er på rett vei i det minste, selv om utskeielsene sitter mye løsere nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissMuppet

Jeg bøyer meg i støvet over treningsplanen din Ninjastar! Du er helt rå!! Jeg har ikke stålvilje nok til å skrive ned en plan for så å følge den slavisk, tror dessuten husfar setter foten ned hvis jeg er borte for mye på kveldene.. I august starter vesla i barnehagen og da kan jeg trene på dagtid :D det blir kult!!! Er ikke så fan av barnepass på trening så jeg har ikke benyttet det.

 

God slankende uke :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Du er sååå nærme mål, Slippe! Tenk det! :D

Jeg tror egentlig at 65 hadde vært en fin vekt for meg, også! Jeg er jo bare 1.66 høy. Var på trening i dag (i hht ukeplanen, yey!), og i de store spilene der ser jeg helt klart at jeg hadde kledd litt mindre lår. Jeg har fortsatt tjukkere lår enn gjennomsnittsdama på treningssenteret, så dette er ikke noe som bare er i hodet mitt;)

 

Jepp, vet jeg har sagt akkurat dette her før - MEN det fikk fornyet aktualitet etter en helg hjemme hos foreldre og familie i forbindelse med bryllupet jeg var i i helga. Alle holdt på å gå opp i limingen av at jeg fortsatt holdt på med å veie maten (ref. juleferien.....), og da jeg annonserte at jeg fortsatt har to kilo igjen, sto det ikke på reaksjonene. Lettere sjokkartet fra flere, med beskjed at jeg IKKE kunne gå ned mer.

 

Gå hjem og vogg, sier jeg! Fader heller, er det så vanskelig å venne seg til at jeg er mindre? Jeg er tynnere; IKKE tynn! Arrrrggggghhhh..... De må bare slutte å sammenligne med den jeg var!

 

Jada! Ellers er jeg i godt humør, altså:o Til tross for at jeg måkte i meg en rosinbolle til kvelds. Jeg hadde utrolig nok så mange kalorier igjen på dagens kvote at jeg hadde "råd" til det:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar
Jeg bøyer meg i støvet over treningsplanen din Ninjastar! Du er helt rå!! Jeg har ikke stålvilje nok til å skrive ned en plan for så å følge den slavisk

Jo takk!! Men stålvilje... Jeg er en sånn slitsom planlegginsperson, skriver lister for den minste ting, og må ha orden og struktur på ting og tang.

Jeg ser at de ukene jeg lager treningsplan, trener jeg mer enn om jeg ikke gjør det. Så planen er egentlig grunnen til at jeg kommer meg oftere avgårde. Ikke stålviljen..

Men dagtidstrening høres jo genialt ut! Det er det beste jeg vet, når jeg tar meg fri en hverdag og trener på formiddagen. Skulle så ønske jeg kunne gjort det oftere!

 

God slankeuke til oss alle:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe
Du er sååå nærme mål' date=' Slippe! Tenk det! :)

Jeg tror egentlig at 65 hadde vært en fin vekt for meg, også! Jeg er jo bare 1.66 høy. [/quote']

 

Jeg tror vel egentlig at 61 er en fin vekt til meg, jeg som er 161 høy (viste det seg da jeg kikket i passet mitt, jeg var sikker på det var 162???!!!! Desto verre BMI enn først kalkulert, og lenger igjen til normal BMI :) ) . For så har jeg litt å gå på i ferier og slikt :D

 

Jeg opplever også at mange sier "Nå er det nok", og i korte øyeblikk føler jeg meg så slank og smekker - men så fikk jeg se bilder av meg selv fra København, og ser at 5 kilo til ned er helt greit! Og ikke bare helt greit, men jeg tror også veldig nødvendig for å komme inn i en vektsone jeg ikke har vært i siden ungdommen. Sikkert mye enklere å verne ekstatisk om den vekten enn 65 - som jeg var så vidt innom før jeg raste oppover igjen i 2004. Har ikke så gode følelser for 65.... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

I dag er jeg i utrolig dårlig humør!

 

Og det har ingenting med mat eller trening eller slanking å gjøre - den delen av livet går nå sin gang! Nei, dette er rent jobbrelatert. Jeg begynte i ny jobb i fjor, og har egentlig aldri kommet i gang med det jeg er ansatt som. Vi mangler noen kontrakter før jeg er der. Enn så lenge er det nok å gjøre, og jeg mangler ikke oppgaver. Men jeg er likevel lei, det er så kjedelige oppgaver akkurat nå! Ja, det blir bedring på sikt, men det har de sagt en stund.. Og tålmodighet er ikke akkurat min sterkeste side;)

En generell misnøye ble i dag toppet da jeg var på et møte hvor jeg (litt for rett frem) sa at en oppgave var "kjedelig" - og fikk på pukkelen for det.

 

Så nå er jeg irritert fordi det ikke skal kunne gå an å være litt ærlig i blant, og lei fordi jeg har kjedelige oppgaver, og på toppen av det hele irritert på meg selv fordi jeg i det hele tatt lar dette bli en sak!! Jeg er jo egentlig takknemlig for å ha en (på papiret) bra jobb og alt det der, men akkurat nå har jeg gått litt i metning.

 

Så ikke at dette har så mye her på forumet å gjøre, egentlig. Men jeg kjenner at det er i sånne perioder jeg også fort mister motivasjon til å fortsette på denne smale stien jeg er på. Lysten og behovet for å trøstespise i sofaen hjemme stiger i proporsjonal takt med at jobbgleden synker:o Og så er jeg bare så redd for at det skal skje! Akkurat nå har jeg ikke det minste lyst til å dra på trening i kveld. Jeg har bare lyst til å ligge i sofaen og komme àjour med Grey's Anatomy og Desperate Housewives og Dexter... alle tre har blitt sørgelig nedprioritert de siste månedene, huff for en katastrofe, hehe! :D

 

Tanken og håpet er at ved å lufte dette her, så kanskje jeg blir mer bevisst og dermed unngår å snuble i de velkjente fellene jeg tidligere har tryna rett oppi..

 

Sukk! Dette var dagens syteinnlegg!! Jeg satser på at det blir en stund til neste:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

slike dager er ikke kjekke !

Men bra att vi blir bevisste på hvor vi går i fellen, og att vi er mer klar for å rokke ved den !

Jeg innser att med en gang jeg kjører meg selv for hardt med trening, og tar en treningsfri dag, da detter jeg sammen. Spiser og synst synd på meg selv som er sliten... Så da er det bare å slakke ned tempo, så jeg ikke bikker over... :D

 

Så lenge du vet att jobben blir bedre etterhvert, så har du jo noe å glede deg til. Og så er det plutselig sommerferie også !

I år gleeeeder jeg meg ! Etter en vår med lite bra vær trenger jeg sårt litt sol og varme.

 

Håper du klarer å styre unna i kveld !

sender deg varme tanker ! :o

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slippe

Hmmmmm.....kjenner faktisk igjen følelsen fra en tidligere stilling....ikke rette dagen for å fortelle hvordan det gikk...

 

Jeg synes det er fint at du øser ut her, jeg, Ninjastar, så håper jeg du føler deg bittelitt bedre! Alltid godt å få det ut, enten sånn eller slik. Håper det ordner seg snart, da, så frustrasjonen ikke ligger der og gnager så mye lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Føler meg alltid bedre når jeg får øst ut litt;)

Og takk for at dere hører, søte dere:):D

 

Jeg dro hjem fra jobb, og lot være å sette meg ned - da hadde jeg nok ikke kommet opp igjen på en dag som denne! Jeg kastet innpå litt middag og dro avgårde på trening. Og det som fikk meg avgårde i dag, var at jeg skulle på min favoritttime Step (som jeg ikke har hatt mulighet til å dra på de siste ukene), samt at jeg ble litt hard på at jeg skulle holde planen jeg satte opp i går.

 

Det hjelper med planer, særlig på de dårlige dagene!

 

Resultatet ble 6 TP, og dermed steg humøret maaaange hakk! Ikke at ting løser seg på jobben for det, men det er heldigvis ikke så ofte jeg har det så ille som i dag. Ser for det meste positivt på livet!

 

Så resten av uka kommer det bare Pollyanna-innlegg fra meg;) Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Ah, en hærlig treningsøkt hjelper på så mangt !! :D

 

Håper du har hatt en grei jobb tur, og att maten har gått greit.

Vet att det ikke er lett når man ikke er hjemme med det kjente og vandte.

Ble fjelltur på meg i går, 1126 moh ! :o Lekkert !!

Nytt tall på vekten i dag også, så nå jobber jeg med meg selv.

Vil gjerne være super flink i helgen, så det blir nedgang !! ( men kjenner meg dessverre litt for godt, helgene sklir det ut... :mad: )

 

Snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Jeg har hatt to veldig fine dager på seminar! Morsom middag og fest i går kveld, og mange interessante diskusjoner. Og jeg klarte til og med å skvise inn en liten, uplanlagt joggetur før middag i går. Fornøyd med den:)

 

Maten og alkoholen gikk det jo helt skeis med. Eller, maten gikk det egentlig greit med. Buffet-lunsj begge dager, og jeg spiste ikke brød, men masse rent kjøtt, salat, og litt eggerøre og potetsalat. Skeiet ut med litt fetaost og soltørket tomat, ellers ok!

Problemet lå (som vanlig, vil jeg nesten påstå) i pausekakene. Jeg spiste blåbærmuffin og sjokolademuffin og brownie, og så enda litt mer brownie. De var sinnssykt gode...;)

Her har jeg helt klart den største utfordringen. Og det sto til enhver tid masse frukt fremme, så jeg kan ikke engang skylde på manglende alternativer. Må bli flinkere på dette!!!

 

Alkoholmessig klarte jeg ikke helt å holde planen, heller. Men ikke katastrofal bom. Det ble litt mer vin enn planlagt, totalt 3-4 glass, og tillegg kom det på en liten øl og noe Bailey's og portvin. Men jeg styrte klar av schnaps og drinker, og er fornøyd med at jeg tross alt klarte et visst nivå av begrensning. Ok - jeg vet dette ikke hørtes imponerende ut i det hele tatt!! Men for en tidligere "party queen", er dette inntaket på en jobbfest faktisk utrolig lavt. Huff;)

 

Litt i tvil om jeg orker kveldens planlagt joggetur... Det regner nå, og gud forby at jeg skulle bli våt;) *Jeg krabber inn i tenkeboksen.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...