Tjorven45 Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 Gått ned 400 gram denne uka. Starter rolig i dag, med nesten fridag - bare 0,6 poeng. Tror kroppen trenger litt ro. Ble en tøff uke den siste og til helgen til det 4 timer * 2 dager med dans. Kurs. God dag og uke til dere alle som titter inn :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Kom meg ut på en tur på 1,5 t med staver i dag. Mye elgetråkk oppi her nå, og jeg synes elgen er stor og skummel. Plutselig løp den over veien for meg, bare 10 meter foran og da snudde jeg... og gikk hjem Men det ble 3,3 poeng og 650 kcal så er fornøyd. Kan forsette å jobbe foran pcen med god samvittighet da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 Gikk til og fra jobb og en liten tur til. Det ble 665 kcal som er 3,3 poeng, igjen. Nå begynner jeg på det fjerde treet mitt. Alltid like trist når det står der uten noen poeng. Bare epler som ikke blinker mot meg... Men om noen dager er det igjen igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2011 Da blinker første eple på buska mot meg, igjen. Godt. Gått eller vasset, heter det, en lang og tung tur i snødriv og masse snø idag. Så ble det litt snømåking og dette ble tilsammen 4 poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Gikk til og fra jobb i dag, med en liten om vei i sola hjem. Så det ble 2 poeng i dag. Sliten og vet det blir en hektisk dansehelg. Riktignok kurs, men bruker noe energi på det også. God fredag og helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 Rolig dag i dag. Sliten så tar og hører på kroppen. Vært veldig sliten etter dansen for en uke siden. Ble vist litt mye det. Og siden har jeg jo trent litt hver da. Men i helga tar jeg det med ro så jeg håper at jeg kjenner energien kommer tilbake. Har bare 13,7 poeng denne uka. Kulda har kommet tilbake her, også, og da krabber jeg litt i hi. - 20 er for kaldt ute, men da får jeg kanskje trent litt styrke til uka, vist denne kulda fortsetter. God søndag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Rolig dag i dag, også. Vasket litt klær og støvsugd. Danset i ca 40 min som ga ett poeng. Da ble det 14,7 poeng denne uka, Målet mitt hver uke er jo 14 poeng, så da burde jeg være fornøyd. God mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 Sliten og trett om dagen. Så i går og i dag har jeg trent til 1 poeng. Hadde veiedag i går og gått ned bare 300 gram. Vet ikke hva som gjør alt så tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2011 Ikke trent noe i dag, Denne uka har jeg 1 trimpoeng. Men i morgen skal jeg komme meg ut en tur igjen. Prøvde noen klær jeg kjøpte alt for små i høst, og de gikk på nå og jeg kan bruke dem, men om jeg går ned noen kilo til så blir de perfekte og det er jo det jeg skal, gå ned noen kilo til. Fortsatt sliten men det går nok bedre. God kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Kom meg endelig ut i kulda i dag. -15. Med staver og 1,5 time. Det ble 815 kcal og 4,1 poeng. Men sammenlagt denne uka, er det ikke mye å skryte av. når det gjelder trening og poeng der. Men har vært flink ang mat og funnet frem enda flere klær som jeg har krympet inn i. God å være den som krymper og ikke klærne, som har vært livet de siste årene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Ukestarten ble ikke som jeg hadde planlagt, men det ble en liten tur på 30 min og 0,6 poeng. Det er jo en start. Etter en uke i senga, får jeg ta det litt med ro... tenker jeg;-) Fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest flyaway Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Så flink du er Tjorven Masse trimpoeng hver uke. Skulle ønske jeg hadde bedre tid til å kunne trimme. Heldigvis har jeg en fast dag i uken som er "min dag", og utenom det må jeg svinge meg så godt jeg kan med rockeringen / danse Zumba i egen stue Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Ikke blitt så mye den siste måneden, men prøve når formen er bra. Zumba er moro, men rekker heller ikke med det for tiden. I dag har jeg ligget hele dagen og sengevalsen gir ikke mye forbrenning. Men så 72allet igjen. GOd kveld og fin onsdag, elle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Gikk tur retur jobben igjen i dag. Så det ble da 2,6 poeng. Fin dag til dere alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Tur på 1,5 time med staver Ble bare 2,6 poeng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Tur retur jobb og det ble bare 1,8 poeng. Skulle ut å spise med ei venninne så måtte komme meg hjem, dusje og ta bil nedi byen igjen. Men nå er det alt blitt ny dag så da blir det ny tur. GOd lørdag og helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Kom jeg ut i tåka idag. Snøvær ble det på turen, også. Men ut på tur og aldri sur. Ikke noe som heter dårlig vær, men dårlig klær og dårlge turklær har jeg ikke. Stavene med og det ble da 3,8 poeng, sånn ca. Pulsklokka hadde satt seg på pause under veis, og vet ikke hvor lenge den sto på pause. Tror det var 30 min og vanligvis bruker jeg 250 kcal på 30 min og jeg gikk i nesten 2 timer, men satte bare 760 kcal for klokka viste bare 698. God dag videre og god søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Ut på tur med staver i dag, også. Etter snøværet i går, var det tungt å gå. Som å gå i sand. Ble i løpet av 1,5 time, 4,2 poeng. Uka ble da på over 15 poeng og hele måneden ble på over 62 poeng, det hadde jeg ikke trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 3,3 timpoeng i dag. Tur med staver på mykt underlag, som sand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Rolig dag i går. I dag gikk jeg til jobben Men det ble ikke mer enn 1,8 poeng. Kanskje harddag i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Litt lengre tur i dag. 2,9 poeng. Nydelig vær, men måtte hjem til damenes staffett Kanskje jeg skal satse på maraton etter hvert... får se til våren når jeg skal begynne å jogge litt. God dag videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2011 Men får ta i går, først. Gikk tur retur jobben og det ble 1,8 poeng, skulle ut etterpå, men det ble ikke noe av og dermed glemte jeg å skrive her. I dag har det blitt 1 time kondis og 1 time fettforbrenning/Styrke. Det ble 4,5 poeng. Så uka begynner å bli ganske bra. God lørdag, videre Og vi fikk igjen gull og sølv;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 2,7 poeng ble det bare i dag. Selv om jeg var ute i 1,5 time med rask gange med staver. God dag videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest unravel Skrevet Mars 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2011 Hei, jeg er 153cm, veier 57,5 kg og skal ned til 52kg. Jeg ligger på meny 1, altså på 1300 kcal pr dag. Men så lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg litt ut her, fordi jeg trener ca 4-5 ganger i uken. Og sånn som i dag tok jeg 3 trimpoeng, altså over 600kcal forbrent (står det under det der eple). Burde jeg da også øke mengden jeg spiser? For om jeg spise 1300kcal denne dagen, og forbrenner 600 sitter jeg jo igjen med bare 700 kcal for i dag. Hehe, kan hende det er et teit spørsmål. Men setter veldig stor pris på om noen kan opplyse meg litt her!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven45 Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Hei' date=' jeg er 153cm, veier 57,5 kg og skal ned til 52kg. Jeg ligger på meny 1, altså på 1300 kcal pr dag. Men så lurte jeg på om noen kunne hjelpe meg litt ut her, fordi jeg trener ca 4-5 ganger i uken. Og sånn som i dag tok jeg 3 trimpoeng, altså over 600kcal forbrent (står det under det der eple). Burde jeg da også øke mengden jeg spiser? For om jeg spise 1300kcal denne dagen, og forbrenner 600 sitter jeg jo igjen med bare 700 kcal for i dag. Hehe, kan hende det er et teit spørsmål. Men setter veldig stor pris på om noen kan opplyse meg litt her!![/quote'] Ingen spørsmål er dumme eller teite, bare svarene som kan være det. Jeg trener ganske mye og ligger på 1900kcal om dagen, ellers går jeg ikke ned, og der er jo veldig mye så har problemer med å klare det. Men når jeg klarer det bra, så går vekta ned. Det er et sted her ute som en kan teste hvor mye en skal spise i forhold til trening. Men husker ikke, hvor. Vist en spiser for lite, tror kroppen det er hungersnød og da går en ikke ned. Vet ikke om du går ned eller ikke. Kanskje du skulle prøve med 1600?? 1300 er for de som ikke trener. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar