Gå til innhold

Jeg er ny her, og skal ned ihvertfall 40 kg...


Anbefalte innlegg

Startet på mitt kurs 10.mars, gikk ned 2 kg før kursstart og har til nå gått ned 9 kg!

 

VELDIG glad for det! Denne gangen SKAL(!!!) jeg klare det!! Roede-metoden er min nye livsstil, og med det skal jeg møte livet lettere, friskere og gladere! :-D

 

Gleder meg til å følge dere, bli kjent med dere og at vi skal heie på hverandre! ;o)

 

Jeg har forøvrig veiedager på torsdager, så kan oppdatere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Over 10 kg - det er jo MASSE - du er kjempeflink.

 

Jeg begynte for 2 uker siden og har fått ned 2 kg. Synes det går litt sakte selvom jeg VET at jeg bør være fornøyd. Er det nettkurs eller vanlig kurs du går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest labbeliten

Hei og velkommen! Over 10 kg er kjempeflott! Jeg beg og 10.mars, men har ikke greid mer enn 8,4 kg...:-/ Mista litt motivasjon, men begynner på nytt kurs til torsdag. Jeg vil gjerne heie på deg! Skal også ned minst 40 kg, dvs vel 50.... Trenger noen til å sparke meg i gang igjen!

Lykke til! Så snakkes vi videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

o,1 kg nedgang uken som gikk.

 

Ikke storfornøyd med det akkurat, men ettersom jeg har gått ned såpass mye siden mars som jeg har gjort( 10.,5 kg) , så er det jo helt vanlig med litt stillestand. Så er like flink hver dag og håper vekten stadig blir mindre.

 

Håper dere har en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har også over 40 kilo jeg skal ha av meg, men jeg går foreløbig ikke på noe kurs. Jeg trener kampsport 2 ganger i uka, og skal prøve å sette igang med 2 til 3 gåturer i uka i tilegg. Jeg prøver å endre kostholdet mitt også, men for øyeblikket trenger jeg først lære meg til å spise hver tredje time. Jeg spiser ikke så usunt i utgangspunktet, men jeg kan bytte ut litt brød med knekkebrød, og enda mere frukt og grønnsaker...

Jeg skal til ernæringsfysiolog i løpet av sommeren, så det skal bli spennende å høre hva slags mat jeg skal spise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julenissen

Hei hei eg skulle ned over 40kg, no skal eg ned ca 30kg. Uansett eg var hos ernæringsfysiolog på voss sykehus, og eg det var ikke mye fornuftig der altså. For all del de sa sikkert mye bra, men ikke en dritt som eg ikke viste.Eg tror alle vi slankere som har "slanket" oss noen ganger og alle med mer eller mindre allmen viten vet hva vi skal spise og ikke spise. Kan vere eg ikke var hos den beste ernæringsfysiolog i verden,men det hun mer eller mindre sa var at god gammel norsk kost var gode ting. Så gneta eg håper du treffer en bedre ernæringsfysiolog enn eg gjorde, ellers blir du nok skuffa. Men gneta hvis du lurer på hva du skal spise så er det bare til å spørre her inne, her er det masse kunnskap å hente :)

 

 

Og bolledama vi har alle opplevd å arbeidet hardt å fått ingen eller feile resultater av livsstilsendring.

Med sikkerhet vet vi at alle som gjennomgår en livsstilendring får en "stopp" under prosessen.Men du må også tenke at du kan ha gått opp i muskler og faktisk mistet en god del fett :)

Dessuten har du jo hatt kjempeflotte resultater siden du begynte, du har vert kjempeflink.

Så det er bare til å fortsette på den stien så vil du høste dine frukter når du er i mål :)

 

Velkommen til dere begge og lykke til :D

 

01.01.11 160kg

13.05.11 137kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Synsegulla

Strålende med nedgang. Gratulerer, du er kjempeflink :) Hos meg kommer det som regel et større vektras uka etter mensen, du får satse på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare så lyst å kommentere litt inne hos deg, morro å se at det går så bra for deg.. du har jo vært kjempe flink:):D

 

Stå på videre nå, kommer innom igjen skal følge med deg fremover.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...