Gå til innhold

Jeg er ny her, og skal ned ihvertfall 40 kg...


Anbefalte innlegg

Vi er vektløse for tiden begge to :) :) :)

 

Jeg er så himla imponert over innsatsviljen din. Det med å gå i bakken gang på gang for så å reise seg igjen er helt gjenkjennelig - og vondt å lese om.

Så godt at de to siste ukene har vært gode - både med tanker, trening og mat. Det er så viktig - og så vanskelig å behandle seg selv skikkelig fint...

Håper og tror den gode trenden fortsetter for deg!

Alle gode tanker - og lykke til med en ny uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolledama!!!! Har ikke vært her inne på en stund, men nå ble jeg jaggu glad! :D At du har hatt det tungt er ikke noe kjekt. At det har tatt tid å komme tilbake er forståelig. Men at du faktisk er det viser en enorm styrke! Stolt av deg og heier på deg!!

 

PS. vektløs. Hvilket fin måte å si det på! Er vektløs om dagene jeg også - stresser altfor mye med tallene og må lære meg å slappe av. Så da er vi tre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å "se" dere igjen også, Krusmynte og villelille! :D Setter så stor pris på at dere fortsatt tror på meg og heier på meg. Det betyr mye mer enn dere kanskje skjønner. :P Håper det ellers går bra med deg, Krusmynte? Du holder deg stabil? Håper du har bedre dager, villelille!

 

Denne uken har gått veldig bra. :D Spist bra, tenkt positive tanker, trent mye og vekta er fortsatt borte vekk. Vet ikke hvor lenge jeg klarer å ha den bortgjemt....hehe...Men det føles bra! Jeg har en runde som jeg går så raskt jeg kan, og på bare 2 uker så har jeg "persa" med flere minutter! Utrolig at det går an egentlig, men når formen er på bånn så kan det bare gå en vei. Spist er spist - gjort er gjort, men nå er høstoptimismen til Bolledama virkelig tatt frem, så skal ikke være så sint på meg selv for sommerkiloene som snek seg på..

 

Jeg får vel snart en VM-tittel for å ha gått opp og ned og opp og ned og...med de samme kiloene om og om igjen... :lol:

 

En strålende helg til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper denne uken også har gått bra :) Og at du fortsetter å perse! Jeg bruker Run keeper masse - der får en vite hver minste fremskritt en gjør :)

Så heldig du er som er høstoptimist! Jeg pleier å være skikkelig høstslapp... da kan jeg pakke kroppen inn i svære ullgensere osv.. gjør pussige ting med min motivasjon :) Får liksom så lyst til å kose meg...

Men det er jo fantastisk turvær om høsten da - fine farger og klar luft.

 

Jeg er fortsatt vektløs... Hva med deg?

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei hei! :D

 

Hva skjer når Bolledama er godt i gang med trening og riktig mat...? Joda, riktig svar er at jeg har vært syk og i tillegg skadet ene beinet... :( Må nesten le fordi det har skjedd flere ganger tidligere. Faller jo helt av lasset..Men det er bare i bite tenna sammen. :) Jeg er frisk igjen nå, men beinet er ikke bra igjen. Så nå blir det rolige dager fremover...Jeg er forøvrig vektløs fortsatt.

 

Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Vektløs her og! Og jeg skal operere foten på onsdag, og det skremmer livskiten av meg... Hvorfor? Ikke så mye pga. operasjonen som at jeg ikke kan trene skikkelig på ukesvis. Og må være ekstremt forsiktig med kosten. Og når jeg sitter på ræven hele tiden og gjør ingenting blir jeg skikkelig fysen. Som i dag - har lyst på ALT og sitter og fantaserer om hva jeg kan klare å finne på med det jeg har til rådighet. Akkja. Nei, det er ikke noe alvorlig, har en hallux valgus (skjevstilling i stortåleddet) som har blitt mer og mer øm og plagsom, så... Akkja. Det går vel helst bra. Det MÅ gå bra.

 

Men rent bortsett fra det er man da ved godt mot! :) Håper du holder deg frisk fremover og at foten også blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...