Gå til innhold

Jeg er ny her, og skal ned ihvertfall 40 kg...


Anbefalte innlegg

Du er ikke alene. Å være sulten er for min del nesten en ny opplevelse. Tillot meg aldri det tidligere. Skulle stu på så godt det lot seg gjøre. En av grunnene til at jeg nå er her. Opplever det ikke hele tiden' date=' men når jeg er sulten er jeg livredd for å sprekke så da dytter jeg i meg gulrøtter og vann. Men dette skal vi klare, sulten eller ei :)[/quote']

 

Uff...nei, var ikke så ofte sulten tidligere jeg heller...En grunn til at jeg må slite nå med altfor tung kropp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-og gjør seg litt kjent. Jeg ramla innom tråden din, og må si jeg er litt i overkant imponert over hva du har prestert! Way to go!! Kjenner MIN motivasjon kribler og kjemper for å komme til overflaten, -for så å eksplodere bare av å lese om deg her:-)

 

Så jeg skal titte innom deg en gang i blandt og heie på:-)

 

Jeg selv er 32 år, og har en konstant frykt for å være overvektig gjennom hele 30-åra og inn i 40-åra....Er vel nok at jeg har kasta bort livet mitt med å gjemme meg bort for omverdenen i hele 20-åra pga de forb....kiloene!

 

Veier 112 og har begynt på nettkurs nylig. Er inne i den andre uka nå. Den første uka ble ikke noe av, siden jeg reiste bort, og glemte bøkene og var lite på nett- så jeg gav bare opp....! Men nå prøver jeg i allefall... Vanskelig å få i seg 1900 kcal synes jeg også, så vi er vel forskjellige slik.

 

Men i såfall; ønsker deg masse lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og VELKOMMEN hit!!! :-)

Her er det trivelig å være.

 

Jeg har vært så mange ganger opp og ned i vekt i hele mitt voksne liv...Utallige kurer og dietter..Lever et lykkelig familieliv og har et godt liv, men drømmen om et lettere, friskere kropp har alltid vært der...Våknet for alvor i vinter og bestemte meg; jeg SKALSKALSKAL klare det denne gang. 50 kg skal bort...Nesten halvparten nå, og så 25 kg frem til sommeren 2012. Klarer jeg 95 kg vil jeg være "slank". Er høy og kraftig i utgangspunktet, og vil nok da være veldig fornøyd. Så får vi se om jeg ønsker å gå ned ytterligere noen kg.

 

Ønsker deg all mulig lykke til!! *tommelen opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært mye opp og ned, så kjenner meg igjen i mye av det du skriver.

Men mitt største problem er at så og si all overvekta ligger på magen, så jeg ser skikkelig gravid ut. Jeg er egentlig lita og lav, så jeg bør nok ned til 60-70 kg et sted... Long way to go- men... Håper jeg kan bli like flink som du har vært :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært mye opp og ned' date=' så kjenner meg igjen i mye av det du skriver.

Men mitt største problem er at så og si all overvekta ligger på magen, så jeg ser skikkelig gravid ut. Jeg er egentlig lita og lav, så jeg bør nok ned til 60-70 kg et sted... Long way to go- men... Håper jeg kan bli like flink som du har vært :-)[/quote']

 

VIL du, Bodilros, så KAN du! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen klarte jeg meg ikke bra i går også!! *klapp på skulderen til meg selv*

 

Middagen var grei; svinefilet, mye grønnsaker og så droppet jeg sausen. Dessert/kaffebordet derimot..det ble noen småsmå smaksprøver for "høflighetens" skyld, men litt vanskelig å holde seg i tøylene da, ja..

Men; klarte det og i dag starter ny uke!

Det blir bra!!

 

Godt valg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke helt 100 % riktig veiing denne uken..

Fikk mensen i går, og kan ikke delta på kurset i dag, så veide meg i dag tidlig før mat.

( min vekt på morgenen viser ca det samme som vekta til kurslederen på kvelden).

 

Men; velger å være optimistisk og tro at en nedang på 1,2 kg er reelt!! :-)

 

Johoo!! Satser på under 120 neste torsdag...Ah...119 høres jo så mye mindre ut da..Snart er jeg en "lettvekter". Hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er storfornøyd med stor vektnedgang, så må jeg jobbe hver eneste dag for å holde fokus. Skal ned mye mer, og denne gangen skal jeg IKKE opp i vekt igjen. Aldri aldri aldri mer skal jeg bli så stor igjen...

 

Ah...liker ikke så godt mensdagene. Oppblåst og kroppen kjennes tung..Snikveier jo, og det er kjedelig å se "mensvekta"..

 

Har overskredet kcal i helga, så må innhente meg veldig fra i morgen av. Skal være knallflink frem til veiing torsdag.. Så det så. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPENT!!

Veldig spent... :-)

 

Synes uka har vært bra!! Ikke vært så sulten, og jammen har jeg klart å gå noen turer også. :-)

 

Får jeg se et nytt 10-tall...?

 

Kryss fingrene for meg da!

 

Fortalte jeg at jeg kjøpte meg julebordkjole i går..? Hihi...Minus 10 kg til og hold-in, så skal jeg bli såå fin så fin.. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-1' date='5 kg denne uka!!!

 

Ååhh, såå deilig å se nytt 10-tall!! :-) :-) :-)

 

Tusen takk for at dere heier, FruFleksnes og Maja!![/quote']

Du er kjempeflink! Gratulerer! Kommer av god innsats og det betaler seg som regel iallefall over tid! Hold ut og stå på - dette går fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Grattis med supert resultat :)

Å organisere garderoben er en flott inspirasjon. Uendelig god følelse å få bort det som er blitt for stort, og ta i bruk klær som passer igjen. Og det aller beste er å komme i de plaggene som aldri har vært i bruk.....Fantastisk!! Hurra for Bolledama :)

 

PS: Ikke lenge før du må skifte nick. Til feks: exBolledama, hihi

 

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...