Gå til innhold

Jeg er ny her, og skal ned ihvertfall 40 kg...


Anbefalte innlegg

Gjest superida

så morsomt å lese hos deg... du har j ofantastiske resultater ;) håper bare mine resultater kan måle seg med dine, selv om jeg velger å ikke starte på kurs nå før 29.august :) jeg har jo gått før så jeg VET jo hva som skal til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morsomt å lese hos deg... du har j ofantastiske resultater ;) håper bare mine resultater kan måle seg med dine' date=' selv om jeg velger å ikke starte på kurs nå før 29.august :) jeg har jo gått før så jeg VET jo hva som skal til....[/quote']

 

Ja, jeg er storfornøyd!!! Min store kropp er lettere og jeg merker meget godt alle kiloene som er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,7 kg!! YES YES YES!!! Mitt store mål om -20 kg før sommeren nærmer seg!!

 

Er ekstra glad for nedgangen denne uken for har spist over kalorigrensen nesten hver dag. Har vært sulten og så lysten på noe.. Spist ekstra av mat, knekkebrød og frukt da, så virker ikke som det var noen krise vektmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes jeg hadde god kontroll ( ble litt annen mat og altfor lite vann), men måtte jo bare ta en sniktitt på vekta i dag tidlig. Æsj...ikke så gøy..Så da er det bare å brette opp ermene og tilbake til godt spor og FOKUS. :-)

 

Legger dere på dere av bare å spise litt annerledes to dager?

Håper bare jeg har samlet vann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosagris

Det er helt sikkert bare vann, jeg samler i alle fall vann bare jeg tar et eller to glass rødvin, da tar det 2-3 dager før vannet er borte igjen. Så stå på dette skal vi klare! PS håper du hadde en flott helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drukket masse vann i dag i håp om å få kroppen på rett kjøl igjen. :-)

 

Vi hadde en SUPER, helg!!

Første overnattingstur borte etter at vi ble foreldre, så vi koste oss veldig.

 

Masse lykke til videre du også!! Vi er så flinke, så flinke. Det kan vi aldri gjenta for ofte. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SofaQueen

Hei! Må bare kommentere litt her hos deg, du har jo vært så dyktig! Synes snart du må forandre nick!!! *he*he* Du har jo oppnådd flotte resultater på ganske kort tid.

 

Spent på å høre hva du får ut av besøk hos ernæringsfysiolog. For tiden skrives det mye både i aviser og på nett om kosthold, vanskelig å si hva som er rett. Noe fungerer for noen og annet fungerer for andre.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd og stolt av meg selv. Har ingen vansker med å klappe meg selv på skulderen og si det til meg selv. Hihi...Må jo det for å holde motivasjonen oppe og ha full fokus.

 

Kanskje jeg en gang kan endre på nicket, ja...Hehe...men er jo bolledame en god stund til. ;-)

 

Jeg skal ikke til ernæringsfysiolog, så da blander du meg nok med en annen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruFleksnes

Gratulerer med flott resultat, Bolledama :):)

Ser vi hadde ganske lik vekt ved start. Dette ER mulig å få til, UTEN opr.

 

Mitt beste råd er å ta 1 uke av gangen. Gjør det beste du kan ut av dagen i dag. Ikke se så langt fremover.

Da virker det så uoverkommelig, for oss som skal ha bort maaange 10 kiloer......

 

Lykke til videre og riktig god sommer til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det KAN gå an ( du er jo et fantastisk bevis for det!!) og det SKAL gå an!! Jeg skal aldri i verden bli så stor og tung som jeg har vært...

 

Tar dine gode råd og lagrer de i minnet mitt.

Forsøker etter beste evne å ta en og en uke av gangen, skriver ned alt jeg spiser/drikker, koser med med god mat og jubler for hvert eneste gram som forsvinner fra kroppen.

 

Ønsker deg en strålende sommer!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engebert

Gratuelerer, det var maange smørpakker borte fra kroppen :)

 

Stå på,jeg har veiedag på mandag,tre uker siden siste veiing,tror du jeg er spent??

 

Heier deg videre. sommerblunk fra Engebert :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok på meg en sekk med tilsvarende kilo på ryggen, og klarte knapt å gå fremover..Ble helt kvalm faktisk..DET var påfyll av en haug med motivasjon for meg til å fortsette kampen!! Herved har jeg også delt et tips om noen ønsker kjenne på hvor mange kg som er borte fra kroppen.

 

LYKKE TIL med veiedagen, engebert! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...