Gå til innhold

Ned 33 kg - noen som blir med?


Anbefalte innlegg

:angry:

Kos deg med barna dine du og ikke ha dårlig samvittighet for noen ting. Sardiner er bedre enn snop ja

 

Er lett å få dårlig samvittighet, men stesønn må jo få lov og tilbringe tid med sin lillebror, så da blir ingenting som planlagt :P Ble ikke tur i dag heller. Vi dro på badeland og var der i 1 time. Ble ikke så mye svømming siden vi har en liten en på 2,5 mnd, men det var deilig å slappe av :) Får ta det igjen neste uke!

 

Har ikke fått målt maten i dag heller, men har spist sunt. I dag har det gått i linsesuppe, knekkebrød, cottage cheese, lettsyltetøy, frukt, skummet melk, fisk og grønnsaker. Tror jeg har spist for lite kcal, men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oppsummering av uka;

- Mål for trimpoeng denne uka var 7, det ble 8,7 poeng:-)

- Glemte å veie meg på onsdag:-(, men en liten snikveiing på fredag viste ca det samme som før jul.

- Har en uvane med vaffel og kaffe til dessert etter middag de tre dagene jeg spiser ute, denne uka ble det vaffel og kaffe 2 ganger

 

Mål for neste uke:

- 10 trimpoeng, i tillegg til turene med hunden blir det en styrkeøkt på tirsdag eller onsdag formiddag.

- Huske å veie og måle meg på onsdag:-)

- Ingen vaffel til kaffen etter middagene ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Åå, hva tror du som har skjedd siden du har gått opp?

__

Snikveide meg! 94.8, det vil si at delmål nr 2 er klart! Skal veie meg i morgen også, men tror det blir samme resultat! Det vil si -1,5 kg på en uke og med trimpoeng på over 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Åå, hva tror du som har skjedd siden du har gått opp?

__

Snikveide meg! 94.8, det vil si at delmål nr 2 er klart! Skal veie meg i morgen også, men tror det blir samme resultat! Det vil si -1,5 kg på en uke og med trimpoeng på over 20.

 

Var på seminar torsdag og fredag. Masse god mat. Spiste mer enn godt var. I går var det ostekake på jobben.... Jeg var flinkere i jula!! Men nå er det full skjerpings igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Du får ha lykke til denne uken da :)

 

Da har jeg veid meg..atter en gang :P 94.8 kg viste vekten. Så da har jeg virkelig gått ned 1,5 kg på 1 uke :) Veldig fornøyd med det.

 

Uke 1: - 1,5 kg

Uke 2: - 1 kg

Uke 3: - 2 kg

Uke 4: - 300 g (juleferie)

Uke 5: - 200 g (juleferie)

Uke 6: - 2,2 kg

Uke 7: - 1,5 kg

Totalt: -8,7 kg siden 26.11.11!

 

Og totalt 13,7 siden oppstart 24.10.11-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Du får ha lykke til denne uken da :)

 

Da har jeg veid meg..atter en gang :P 94.8 kg viste vekten. Så da har jeg virkelig gått ned 1,5 kg på 1 uke :) Veldig fornøyd med det.

 

Uke 1: - 1,5 kg

Uke 2: - 1 kg

Uke 3: - 2 kg

Uke 4: - 300 g (juleferie)

Uke 5: - 200 g (juleferie)

Uke 6: - 2,2 kg

Uke 7: - 1,5 kg

Totalt: -8,7 kg siden 26.11.11!

 

Og totalt 13,7 siden oppstart 24.10.11-

 

Kjempeflink er du ! :) Gratulerer med flott resultat!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflink er du ! :) Gratulerer med flott resultat!! :D

Tusen takk, er på god vei nedover! :D

__

Hvordan går det med dere andre?

 

Nå har jeg "bare" 29,8 kg igjen til jeg når hovedmålet mitt. Under 30 kg igjen! Deilig! Og jeg har 4,8 kg igjen til mitt neste delmål. Setter "frist" til 29.februar, selv om jeg tror at jeg klarer det før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Stillstand selv om eg har vore på trening, har drukket lite vann da..

Har fått ny giv, skal på vannaerobic i april- vil veldig gjerne se litt bedre ut enn eg gjør nå..

Spinning i morga tidlig med brutal mannlig instruktør- gleder meg :-D

 

Neste uke skal eg se 92, gjerne 91 også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også endelig vært på vekta i år. Ble 97,3 kg. Det er 0,5 kg opp fra siste veiing i starten av desember, men fortsatt under der jeg startet. Målene var helt like som før jul.

 

Ble litt trening i går. 15 min oppvarming på sykkel, og 45 min styrketrening. Det merkes i dag. Er støl overalt! Var første trening siden i fjor vår, så nå satser jeg på at jeg er i gang igjen. Fikk litt ekstra hjelp i går også av min lille Jack Russell Terrier. Da jeg satt inntil veggen for å trene lår, satt han plutselig på fanget. Så da ble jeg nesten 7 kg tyngre (ekstra motstand).

 

HSKK: Du raser jo nedover. Hva er hemmeligheten? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HSKK: Du raser jo nedover. Hva er hemmeligheten? ;-)

 

20 trimpoeng hver uke og spise mye sunt :P Ingen utskeielser.. :D Utenom i juleferien da.. :huh:

___

Huff, fikk ikke trent sånn som jeg ville i dag. Min sønn ble plutselig helt hysterisk halvveis inni treningsøkten, så jeg måtte avslutte, men men. Får gå litt ekstra i helgen da - hvis jeg kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første mål frem til neste uke er å gå ned minst 0,3 kg. Har jeg klart det så er jeg ikke lenger i "svært overvektig"-kategorien. Kun i "overvektig"-kategorien når det gjelder bmi! :D Jeg håper så klart å gå ned litt mer enn 0,3 kg, men det er mitt første stopp! :)

 

Snøen har landet her, så det ser dårlig ut med turer fremover! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Ja neste uke er du bare overvektig HSKK, det må vere fint å se at BMI en synker :-)

Eg må ned til 85,6 for å bli kalt bare overvektig, gleder meg til den dagen!

 

Invitert på kosekveld, skal begrense meg både på mat og drikke, har heldigvis tidligvakt så kan ikke gå ut på byen i kveld :-)

 

Det var skikkelig herlig på treningssenteret i går, var der på morgenen og nesten ikke folk! På kvelden før hadde det vore fullt på spinningtimen min :-/

 

God helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppsummering av uka:

- Hadde mål om 10 trimpoeng, det ble 9:-(

- Skulle ha en runde med styrketrening, den ble gjennomført på tirsdag:-)

- Skulle ikke spise vaffel til kaffen når jeg spiste middag ute (3 ganger), det ble 1 vaffel, men i hvertfall 1 mindre enn forrige uke :-/

- Vekta på onsdag viste litt mer enn før jul

 

Mål for denne uka:

- Prøver meg på 12 trimpoeng, i tillegg til 1 økt styrketrening, så blir det også en med intervallsykling. Tenker styrke på tirsdag, og sykling på fredag.

- Ingen vafler

Har annerledes jobbuker de neste 3 ukene, og tror nok at det gir rom for mer trening, og mer matlaging på egen hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 TP er jo bra, ingel! :) Lykke til med denne uken.

 

Veiedag om 2 dager! Håper på -0,3 kg slik at jeg ikke lenger er i "svært overvektig"-kategorien, men kun i "overvektig"-kategorien når det kommer til BMI :) Setter meg små mål slik at jeg kan bli veldig glad dersom jeg klarer mer og ikke så skuffet hvis jeg kun klarer 0,3 kg :)

 

Aller helst håper jeg på at jeg har gått ned 0,9 kg slik at jeg får sett 93-tallet. Det har jeg aldri sett før, så det blir spennende :) Satser på rundt 20 TP denne uken også. Forrige uke hadde jeg 24,5 TP, men siden stesønn kommer denne helgen, så blir det nok litt mindre turer o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

92,4 på vekta i går :-) det er jo 700 g ned så det skal ej ver fornøgd med i forhald til innsatsen.

Vil gjerne se 91 neste uke- det vil ver det laveste noengang siden ej var liten så krysser fingrene og fokuserer på kostholdet denne uka.

Skynde seg langsomt folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin vektnedgang, nessie :)

 

Mitt første mål denne uken var å gå ned 0,3 kg slik at jeg ikke lenger var i "svært overvektig"-kategorien ifht BMI, mitt håpemål denne uken var å gå ned 0,9 kg slik at jeg veide 93,9 kg og fikk sett 93-tallet.

 

Da jeg var på vekten i dag fikk jeg ikke sett 93-tallet, nei...jeg fikk sett 92-tallet! :D Jeg hoppet over hele 93-tallet, gjør meg ingenting ;) Vekten landet på 92,8 kg. Det vil si et vekttap på PRESIS 2 kg denne uken.

 

Uke 1: - 1,5 kg

Uke 2: - 1 kg

Uke 3: - 2 kg

Uke 4: - 300 g (juleferie)

Uke 5: - 200 g (juleferie)

Uke 6: - 2,2 kg

Uke 7: - 1,5 kg

Uke 8: - 2 kg

Totalt: - 10,7 kg siden jeg meldte meg inn her på forumet.

 

Og totalt - 15,7 kg siden oppstart 24.10.11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Fantastisk, kan tenke meg du var fornøyd da HSKK :D

Hva er neste mål?

 

Trøtt som ei fele men sleper meg og flere venninner avgårde til svømmehallen om få strakser..

Blir slik når en jobba i restaurantbransjen me seine dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste ukemål er å gå ned 0,7 kg slik at BMIen min er presis 34. Men mitt håpemål til neste uke er å ha klart 0,9 kg, for da får jeg sett enda et nytt tall - nemlig 91! :D Prøver meg på hele 0,7 kg i første omgang.

 

Målet mitt for februar er å gå ned til 88,5 kg, da har jeg gått ned 20 kg siden start. Vet ikke om jeg klarer det, men vi får se. det er 4,3 kg på 5 uker, hmm, vi får sjå! Blir VELDIG fornøyd hvis det "bare" blir 2,9 kg også, for da får jeg sett 8-tallet først. Vil gjerne være på 80-tallet i slutten av februar - 29.februar med andre ord. Nå må jeg fortsette å jobbe hardt fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer nok en gang HSKK! Fantastisk!!

 

Gikk på vekta 2 timer tidligere enn vanlig i går, med PMS og full av vann, og den viste 98,1, som er noe mer enn forrige uke. Velger å ikke registrere den. Fikk mensen i løpet av dagen i går, pleier ofte å være en del tyngre enn vanlig denne uka. Kommer sterkere tilbake neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nytt år nye muligheter, lenge siden jeg har vært innom nå. ble innhentet av hverdagen etter ferien :) men det går veldig bra og mange kilo er allerede borte. Mange her som er veldig flinke! det er veldig motiverende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 1: - 1,5 kg

Uke 2: - 1 kg

Uke 3: - 2 kg

Uke 4: - 300 g (juleferie)

Uke 5: - 200 g (juleferie)

Uke 6: - 2,2 kg

Uke 7: - 1,5 kg

Uke 8: - 2 kg

uke 9: - 1 kg

Totalt: - 12,7 kg siden jeg meldte meg inn her på forumet.

 

Og totalt - 16,7 kg siden oppstart 24.10.11.

Vekt igjen til trivelvekt: 26,8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...