Gå til innhold

Ned 33 kg - noen som blir med?


Anbefalte innlegg

Hei Asesha, jula er tøff for alle!

Gikk opp ett kilo som skal av igjen ganske så fort men nåværende status er altså 93,0 kg

 

Romjula blir litt på gyngende grunn men eg har innført 100 dager godtestopp for meg selv nå.

Det funket i fjor og da funker det i år også.

 

Ha en fortsatt fin romjul folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har lagt på meg 300 g, så det var jo ikke så mye :) Har kun fått trent 1 dag denne uken, men skal trene i morgen også, så da får jeg trent 2 dager på 1 uke. Får nok ikke gått noe særlig med trilleturer pga "Dagmar".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottasusy

Hei! Lurte på om jeg kanskje kunne henge meg på? Begynner i dag, var på vekten i dag tidlig: 105,4 :-/

Skal ned 30-35 kg - til der jeg var før jeg fikk første barn. Er for tiden hjemme med baby på 2,5 mnd, ser ut til at vi har omtrent like gamle babyer HSKK? Jeg skal veie meg hver mandag og satser på 0,5-1 kg i snitt pr uke, men første delmål blir under 100 til 1. Februar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ringskua

Da har jeg tatt tak i meg selv, og nå er det full skjerpings for å komme ned masse kg.

 

Har gått GR-kurs for 8 år siden, og også for noen år siden, men ble aldri "ferdigslanket", så nå har jeg tenkt å ta tak selv. Vet egentlig hva jeg må gjøre, og har funnetfrem de gamle bøkene for å få en ny start. Begynte på mandag, og har vært flink disse første dagene. Har spist riktig, drukket nok vann og gått en halvtimes rask tur hver kveld.

 

Kommer til å veie meg på mandager, og legger resultatet inn her.

 

Hei, jeg falt for tittelen din her og gikk inn på siden. Det betyr mye å få kontakt med andre på et forum. Og siden du spør 'meg' om jeg vil være med, så sier jeg JA!

 

Jeg har vært med på forum tidligere(sykdomsrelatert), men det ble dessverre lagt ned. Jeg savner den tiden. Det er bare tull at en ikke kan bli godt kjent gjennom nettet. Jeg har venner der som jeg virkelig tror vil vare.

 

Men nå er jeg hos dere og håper på god kontakt. Stusser litt på at ikke presentasjonen min har blitt lest en eneste gang..

Men kanskje det er plass for meg her i denne tråden.

 

Foreløpig får jeg ikke veid meg pga roede-vekta er defekt og må sendes tilbake. Tror nok den er på 105 eller noe. Ser iallefall for meg at jeg må under 80 for å føle meg bra fysisk og psykisk.

 

Pga psykdom i mange år, har det vært vanskelig å ta tak i ting. Det siste året har jeg vært veldig bra...men så har jeg slurvet med meds i jula og tåler dessverre lite motgang nå. Men jeg er kjempemotivert og er nesten redd for at det skal gå over. Håper vi kan hjelpe hverandre i riktig retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for tiden hjemme med baby på 2,5 mnd, ser ut til at vi har omtrent like gamle babyer HSKK?

 

Ja, jeg har en gutt som er 2 mnd og 10 dager :)

Lykke til :) Godt at vi kan støtte hverandre.

___________

 

Veiedag på onsdag. Lurer på hva tallet blir. Vet at jeg fremdeles er under 100-tallet, men tror ikke jeg er under 98,7 som var det siste tallet jeg så på vekten før vekten steg litt i juleferien.

 

Trener mandag - torsdag. Fredag, lørdag og søndag går jeg lange turer. Jeg SKAL se 80-tallet før 1.juni. Enten det blir 89,9 eller mindre. 80-tallet skal vises og jeg tror med min viljestyrke så klarer jeg i hvert fall det. Kanskje jeg klarer å få sett 70-tallet også? Nå skal jeg stå hardt på før neste utskeielse som er i påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ringskua

Foreløpig får jeg ikke veid meg pga roede-vekta er defekt og må sendes tilbake. Tror nok den er på 105 eller noe. Ser iallefall for meg at jeg må under 80 for å føle meg bra fysisk og psykisk.

Nei, 105 var den ikke, dessverre. 113,8 ble svaret. Sommeren 2006 veide jeg 72 kg. Da må jeg altså ta av over 40 kg....tror ikke jeg legger målet der. Jeg er mest opptatt av å få gode varige matvaner og aktivitet. Så får kiloene forsvinne sakte og sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, se der, jeg hadde jammen meg gått NED ytterlige 200 g til tross for feriens utskeielser. Nå er vekten på 98,5. Meget fornøyd. Bare 3,5 kg igjen til 95 :) Prøver å klare det til utgangen av denne mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottasusy

Oj, så bra! Må jammen si du har vært flink de siste ukene, er inspirerende å se at noen får det til. Har også vært flink mine første tre dager:-) Ligger på rundt 1400-1600 kcal. Tror det er ganske greit mtp ammingen. Jogger 30 min på mandag og gikk tur på 1,5 time i dag, fornøyd med det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Flotte greier at dere er så motivert etter jul!

 

Eg tror ej kjem til å ha lagt på meg til neste veiing, har skeia litt ut og unnskylder meg selv med at eg gjorde pga ensomhet..

Har ikke vært på treningssenteret siden eg har vært bortreist men må få komt mej avgårde en tur i morgon før eg drar hjem til familien.

 

Lykke til i helgen jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innom for å si at jeg har gått ned til størrelse 30 i bukser. Begynte med størrelse 33, men i går kom jeg inn i strs 30. OVERLYKKELIG :lol:

 

Og jeg har sett 97-tallet. Herlig. Snikveide meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

så herlig å vere under 100 sant :-)

I morgen er det ny timeplan på treningssenteret, skal bli deilig å prøve noe nytt!

 

Så flott med buksene dine HSKK! bukser er noe herk når man er stor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er virkelig herlig å komme seg inn i en ny buksestørrelse ^_^

 

Denne uken har jeg lagt på 21,8 i trimpoeng. Ikke det jeg hadde planlagt (pleier å være mellom 25-30), men siden jeg har vært ganske sosial i helgen, så ble det bare sånn. Skal ikke klage :) Har heller ikke skeiet ut, så det var da fint.

 

Veide meg i dag, jeg elsker å veie meg :lol: Da stoppet vekten på 97.4. På onsdag veide jeg jo 98.5, er det mulig å gå ned så mye på 4 dager? Hmm, jeg satser i hvert fall på at jeg er under 97.5 til onsdag som er min veiedag. Jeg SKAL klare å veie 95 til 1.feb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er virkelig herlig å komme seg inn i en ny buksestørrelse ^_^

 

Denne uken har jeg lagt på 21,8 i trimpoeng. Ikke det jeg hadde planlagt (pleier å være mellom 25-30), men siden jeg har vært ganske sosial i helgen, så ble det bare sånn. Skal ikke klage :) Har heller ikke skeiet ut, så det var da fint.

 

Veide meg i dag, jeg elsker å veie meg :lol: Da stoppet vekten på 97.4. På onsdag veide jeg jo 98.5, er det mulig å gå ned så mye på 4 dager? Hmm, jeg satser i hvert fall på at jeg er under 97.5 til onsdag som er min veiedag. Jeg SKAL klare å veie 95 til 1.feb.

 

Det er jo kjempebra. Gratulerer med positivt resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og godt nyttår til alle!

 

Så hyggelig å se at det er bra med aktivitet på tråden. Jeg har vært litt borte herfra, uten nett og slikt, men nå er jeg tilbake. Velkommen til dere nye.

Har ikke veid meg i år ennå, men får vel gå på vekta på onsdag. Har nok lagt på meg, dessverre, men nå skal det av....

Har tenkt å prøve å komme i gang med litt trening igjen, men denne uka blir det nok bare lengre turer med hunden. Er en del ekstra ifm jobb og slikt. Så målet denne uka blir 7 trimpoeng. Lite i forhold til noen, men det er det jeg rekker denne uka. Så må jeg begynne å notere kcal igjen, og ingen sjokolade før lørdag.

 

Dette skal vi klare, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og godt nyttår til alle!

 

Så hyggelig å se at det er bra med aktivitet på tråden. Jeg har vært litt borte herfra, uten nett og slikt, men nå er jeg tilbake. Velkommen til dere nye.

Har ikke veid meg i år ennå, men får vel gå på vekta på onsdag. Har nok lagt på meg, dessverre, men nå skal det av....

Har tenkt å prøve å komme i gang med litt trening igjen, men denne uka blir det nok bare lengre turer med hunden. Er en del ekstra ifm jobb og slikt. Så målet denne uka blir 7 trimpoeng. Lite i forhold til noen, men det er det jeg rekker denne uka. Så må jeg begynne å notere kcal igjen, og ingen sjokolade før lørdag.

 

Dette skal vi klare, ikke sant?

 

Det er klart vi skal klare dette. Noe trim er jo bedre enn ingen trim

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skal vi klare, ja :D

 

Da er det en ny trim- og kostholdsuke (for min del i hvert fall). Ønsker alle sammen lykke til :)

 

Jeg veide 98,5 på onsdag. 2 dager til ny veiedag. Dersom jeg skal klare å veie 95 til 1.februar så MÅ jeg veie maks 97.6. Tror jeg klarer det med tanke på at vekten stoppet på 97 blank i dag. Snikveier meg hver dag :rolleyes: Trening mandag-torsdag + gåturer på 1,5 time og turer fra fredag-søndag. Får ikke lov å ta noen som helst utskeielse før 1.april. Dette skal jeg klare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lottasusy

Veide meg i dag, - 1,5 kg første uken og er fornøyd med det egentlig. Nå er jeg igang - yes! Ikke så mye trening forrige uke, 2 dager med 30 min jogging og to turer med vogn, håper å få til mer denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var min veiedag kommet :) -2,2 kg! WOW! 96.3 viste vekten i dag. Den var 98.5 forrige onsdag. Kun 1,3 kg igjen til mitt neste delmål som jeg ville klare før 1.feb. KAAANSKJE jeg er så heldig å klare det til neste uke? Hmm

 

Uke 1: - 1,5 kg

Uke 2: - 1 kg

Uke 3: - 2 kg

Uke 4: - 300 g (juleferie)

Uke 5: - 200 g (juleferie)

Uke 6: - 2,2 kg

Totalt: -7,2 kg! Hadde det ikke vært for store utskeielser i juleferiene så hadde jeg nok klart å gå ned enda mer.

 

Min startvekt den 24.oktober var på 108.5, så til sammen har jeg gått ned 12,2 kg. Siden jeg meldte meg inn her har jeg gått ned 7,2 kg. STORFORNØYD. Det har jeg vel lov å være? :)

 

Har glemt å legge ved mål:

MÅL

Midje: 87 cm (-2 cm)

Overarm: 30 cm (-0 cm)

Bryst: 107 cm (-2 cm)

Ende: 118 (-4 cm)

Lår: 53 cm (-6 cm)

Hals: 34 cm (-1 cm)

Hofter: 116 cm (-3 cm)

Legger: 43 cm(-5 cm)

Totalt: - 23cm.

Totalt siden start 21.11.11: -54,5 cm

 

Jeg hadde glemt å føre inn legger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer HSKK. Du er skikkelig flink.

 

Jeg greide å prestere å glemme å veie meg i dag tidlig. Skjedde noe jobbting da jeg var på vei til å stå opp, og plutselig hadde jeg dusja og spist frokost uten veiing.

 

Men har vært flink de første 3 dagene denne uka, i hvert fall.

Blir uansett veiing om en uke, muligens en liten snikveiing før det, også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :) Er ganske stolt selv :D

 

Jeg fikk sneket meg ned i størrelse 29 i bukser nå! :blink: Okei, jeg skal innrømme at den er grådig trang over vommen (high-waist), MEN den passer over alt ellers. Fikk en flott stuss i den :P Neste måned sitter den sikkert som et skudd! Så nå har jeg gått fra størrelse 33 til 29/30 i bukser. Og fra (en GRÅDIG trang) størrelse 44 som har blitt til en (løs størrelse) 42. Størrelse 40 er fortsatt litt trangt, mens 42 har blitt litt stort. WOHO, dette er så motiverende. ELSKER å trene, elsker å gå ned i vekt. Har verdens største motivasjon.

 

Frister overhode ikke å snope, spise chips og andre usunnheter. Liker så godt maten jeg spiser at jeg kunne spist den selv om jeg ikke var på vei nedover i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg klarer 1,3 kg til kommende onsdag. Stesønn er her denne helgen, så det blir ikke like mye gåturer som jeg hadde planlagt. Skulle egentlig på tur i dag, men stesønn ville tilbringe tid med lillebroren sin (min sønn), så da var vi hjemme. Har heller ikke helt orden på hvor mange kcal jeg har fått i meg i dag.

 

Har spist sardiner og salat til middag, men det var jo så forbanna godt så jeg har småspist litt på sardiner i hele kveld :unsure: Heldigvis var det sardiner jeg brukte som snacks og ikke snop! :lol: Planlegger en tur i morgen og søndag. Håper på at det går etter planen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om jeg klarer 1,3 kg til kommende onsdag. Stesønn er her denne helgen, så det blir ikke like mye gåturer som jeg hadde planlagt. Skulle egentlig på tur i dag, men stesønn ville tilbringe tid med lillebroren sin (min sønn), så da var vi hjemme. Har heller ikke helt orden på hvor mange kcal jeg har fått i meg i dag.

 

Har spist sardiner og salat til middag, men det var jo så forbanna godt så jeg har småspist litt på sardiner i hele kveld :unsure: Heldigvis var det sardiner jeg brukte som snacks og ikke snop! :lol: Planlegger en tur i morgen og søndag. Håper på at det går etter planen.

 

Kos deg med barna dine du og ikke ha dårlig samvittighet for noen ting. Sardiner er bedre enn snop ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...