Gå til innhold

Sommermål 2012


Gjest Hemulen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg blir med! Noen forslag til en god start?

 

 

Er med jeg :-)

For å nå sommermålet som er å komme ned til 85 kg (vil tro det er ca 8-8,5 kg, veier meg i morgen)

iverksetter eg følgende tiltak;

- Godteriavtale 100 dager

- Trening min 3 dager i uka pluss hverdagsmosjon ( 1 dag svømming, 2 dager treningssenter)

- Veie all mat

- Null sukkerholdig brus

- Drikke 3 flasker vann hver dag

 

Har mer på lager sikkert, men nå er det på tide å legge seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner vi med friskt mot! vekta viser akkurat 93,0 kg, det kunne blitt verre..

Dagen bringer cafebesøk med tilhørende lunsj men det får gå når venninna mi har kommet helt fra Bodø!

Rekker forhåpentligvis å bli med på spinningen på senteret i ettermiddag.

 

Nå har eg ingen dato eg ser frem til men siden det mest sannsynlig blir bryllup te sommeren/høsten burde motivasjonen absolutt vere der.

 

Har dere andre noen slagplan for bikinikropp 2012?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunniva2012

Er med jeg :-)

For å nå sommermålet som er å komme ned til 85 kg (vil tro det er ca 8-8,5 kg, veier meg i morgen)

iverksetter eg følgende tiltak;

- Godteriavtale 100 dager

- Trening min 3 dager i uka pluss hverdagsmosjon ( 1 dag svømming, 2 dager treningssenter)

- Veie all mat

- Null sukkerholdig brus

- Drikke 3 flasker vann hver dag

 

Har mer på lager sikkert, men nå er det på tide å legge seg :-)

 

Jeg satser på regelmessige måltider (hver 3. time), men litt snop på lørdagene. Samt å komme i gang med trening. Jeg tar gjerne i mot gode motivsjonsråd og gode ideer til trening! Foreløpig er planen noen turer med barnevogn, prøve ut Zumba og kjøpe (bruke) trimmatte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Regelmessige måltider er også stort fokus ja.

 

Har du sunniva tenkt på babysvømming?

 

Må få de på treningssenteret til å hjelpe meg litt med styrkeøvelser så eg ikkje bare tar vilkårlige apparater.

Planken og armhevinger er hardt og nyttig!

 

Har kjøpt meg en kjempefin svart fin kjole, den lille svarte som passer til alle anledninger- den må bare passe på meg først!

Mangler et par cm på å få igjen kjolen men ellers så eg veldig bra ut i den og til sommeren skal den passe, vil tro de 7-8 kiloene som skal av til sommeren vil vere nok til den.

Aldri hatt en slik kjole før :-)

 

I morgen er det dommedagsveeing og godtestopp avtalen starter for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er med. Ramlet helt ut i høst, og det viser godt på vekten :(

 

Har strøket fra blokken det som har skjedd, og bretter på nytt opp ermene i kampen mot kiloene. Må lære meg at det blir en eviglang kamp, og jeg kan ikke slappe av.... Slapper jeg for mye av begynner jeg fort tilbake til gamle uvaner.

 

Jeg har startet friskt denne uken, med to harde økter. Hviledag i dag. Kroppen trenger litt søvn, så det blir tidlig bingen for min del. Håper å lade batteriene for en ny økt mot slutten på uken.

 

Har ikke helt bestemt meg for mål til sommeren, har først startet med at jeg vil komme under 85kg, så får jeg ta det litt etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godt nyttår.

Nå er det godt å være igang med nytt år og blanke ark. Er ferdig med studie og kan konsentrere meg om meg selv :rolleyes: Startet også i ny jobb nå og har det kjempebra så langt. Nå er det jobb, trening og kosthold som gjelder. Er godt igang med et sund mat og trening. Skal trene fast tre dager i uken. I tillegg blir det nok skiturer/gåturer/trening i helgene også :P Det er så godt å ha et annet fokus for tiden.

 

Gleder meg til å "jobbe" sammen med dere - og Synøve, vi har hengt sammen siden vi startet denne gruppa. Hyggelig å følge hverandre.

 

Lykke til - stå på, målet finnes der fremme :lol:

 

Nyttårsklem fra Heidi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nessie87

Godt nytt år ja!

Starter det nye året med skrantende helse men satser på bedring i løpet av noen måneder.

Motivasjonen på vei til himmels så dette ser ej fram til!

 

God helg jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott og her ser jeg mye motivasjon :P Nå stikker jeg å tar en treningsøkt, spinn1, aerobic30 og styrke30 - fin start på en lørdag det :D

 

Fortsatt god helg til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er goså med videre, og planlegger å følge opp mer aktivt nå enn i høst for si det pent...

Det nye året starter litt lettere enn det forrige, men har tapt mye av det jeg klarte til sommeren ifjor! Hadde ikke kapasitet til å følge opp alt, men det er rett og slett ikke bærekraftig i lengden å skulke min egen fokus på egen helse...

 

Målet må være å komme ned dit jeg var i sommer og litt til, setter derfor målet til 76 kilo, vekta viste 83,5 den 4. Jan så det er en vei å gå... Første delmål er til vinterferien, må få av litt julekvaps før sydenturen. Få se 80-blank-tallet igjen blir det første delmålet.

 

Vekt uke 1: 83,5 kg

 

Første delmål: 80,0 kg

Sommermål: 76,0 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Heisan

 

Får jeg være med her?

 

Er 51 år og er av kategorien "gir aldri opp kampen om kiloene". Min største motivasjon denne gang er at jeg skal gå en etappe i 10 dager på Pilegrimsveien i Spania i september. Har slettes ikke tenkt å drasse på 10-12 kg for mye?

 

Startet forrige mandag på ny frisk. Nedgang på 2 kg til i dag. Veldig fornøyd med det :P

 

Har dere felles veiedag eller?

 

Min største utfordring er å klare å trene jevnt og trutt. Pga jobb er jeg altfor trøtt om ettermiddagene dessverre. MEN jeg skal klare det.

 

 

Lykke til med ei ny uke :rolleyes:

 

Hilsen Hilde :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kanutten73

Dagens status er: 162 cm høy og veier 85,3 kg,målet er 60 kg til sommeren så det betyr 25 kg ned:)Har meldt meg på nettkurs som starter fra 23 januar men begynner nå på egenhånd:)Nå skal jeg opp å sykle ca 30 min på ergo-sykkelen før jobb:)God start :D

 

 

Line :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kanutten73

Så bra Hilde,dette fikser du :D 2 kg er kjempebra og får en knallstart a gitt:)Det holder ihvertfall motet oppe :D:rolleyes: Ønsker deg lykke til og hører gledelig om din fremgang videre :D Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kanutten73

Så bra Hilde,dette fikser du :D 2 kg er kjempebra og får en knallstart a gitt:)Det holder ihvertfall motet oppe :D:rolleyes: Ønsker deg lykke til og hører gledelig om din fremgang videre :D Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Tusen takk for motiverende ord Kanutten73 :rolleyes: Nå må jeg bare komme meg godt igang med trening. Føler meg altfor lat.

 

Noen her som husker formelen for å beregne kcal/dag? Her på nettet beregnes det automatisk 1300 kcal, men det tror jeg er for lite.

 

Her er mine mål:

Startvekt 30.12.11 82,3 kg

Mandag 09.01.12 80,3 kg

Onsdag 23.02.12 77,3 kg første 5 kg HURRA!!! Skal til London

Onsdag 02.05.12 74,3 kg under 75!! Skal til Barcelona

Mandag 23.07.12 72,3 kg ned 10 kg!! FERIE

Mandag 17.09.12 69,3 kg under 70!! La Peregrina

 

Kan bli tøft dette, men prøver ihvertfall. Det mest realistiske tror jeg er å sette siste mål til desember 2012 :rolleyes:

 

Heia på alle dokker andre.

 

Hilsen Hilde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...