Gå til innhold

Sommermål 2012


Gjest Hemulen
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest HildeAstrid

Gratulere med flott nedgang Heidi :rolleyes:

 

Første spinningøkt denne uka unnagjort. 596 kcal ;) Registrerer nå maten på vektklubb (blei litt irritert over endringen her på GR for oss som ikke tar kurs :(

 

 

Skal unne meg noe fint denne uka. Har gått ned 5 kg siden romjula HURRA :D

 

 

Lykke til videre med uka alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulere med flott nedgang Heidi :rolleyes:

 

Første spinningøkt denne uka unnagjort. 596 kcal ;) Registrerer nå maten på vektklubb (blei litt irritert over endringen her på GR for oss som ikke tar kurs :(

 

 

Skal unne meg noe fint denne uka. Har gått ned 5 kg siden romjula HURRA :D

 

 

Lykke til videre med uka alle sammen :)

 

Gratulerer med nedgangen Hilde - kjempeflott jobbet :D Jeg har vært medlem av vektklubb i 7 mnd, men måtte ha litt forandring nå. Jeg registrer ikke hver dag, bare litt sånn innimellom for å holde kontrollen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Femte veiedag.

 

Plan:

Start 12/1-12

Første delmål påske =12 uker: ned 10kg

(Andre delmål st.Hans =10 uker: ned 8kg)

 

Resultater:

uke1: ned 2,5

uke2: ned 1,9

uke3: ned 0,5

uke4: ned 2,4

uke5: ned 1,1

uke6:

Sum: ned 8,4

 

Er ikke i form altså, føler meg skikkelig dårlig rett og slett, men klarer å holde opplegget heldigvis. Er vel noe virusgreier, det kommer jo influensaer og all slags ulumskheter nå sier de på nyhetene. Må bare bite tennene sammen, jeg vil IKKE falle av lasset nå. BASTA!!

 

Gratulerer med fin nedgang og masse flott trening, jenter. Kjempebra!!

 

Yes we can!! :P:P

 

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) gratulerer alle sammen med vektnedgang, så flinke dere er :) her står vekta bom stille, driver vurderer kurs igjen men har ikke bestemt meg…

burde jo klare dette alene og sammen med dere <_<

Men kjenner jeg sliter litt når vekta hele tiden står i stampe…

Men får vel bare stå på videre, har jo kommet veldig godt igang med trening. trener 3-4 ganger i uka.Har ikke vært så glad i å gå på ski, men skal sjerpe meg og prøve meg litt igjen

Ha en fin dag alle sammen.

klem synøve.

 

 

 

PS:Hemulen,har ikke vi vært med fra starten av vektklubben, jeg har det, bare meldt meg ut en gang og pån igjen <_<:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på Synøve,

det løsner snart igjen skal du se.

Kjempebra med trening da! :rolleyes:

 

JA til skigåing!;

frisk luft, sitt eget tempo

og bruker hele kroppen.

Hurra! :P

 

(PS: når var det vektklubben startet egentlig?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) gratulerer alle sammen med vektnedgang, så flinke dere er :) her står vekta bom stille, driver vurderer kurs igjen men har ikke bestemt meg…

burde jo klare dette alene og sammen med dere <_<

Men kjenner jeg sliter litt når vekta hele tiden står i stampe…

Men får vel bare stå på videre, har jo kommet veldig godt igang med trening. trener 3-4 ganger i uka.Har ikke vært så glad i å gå på ski, men skal sjerpe meg og prøve meg litt igjen

Ha en fin dag alle sammen.

klem synøve.

 

 

 

PS:Hemulen,har ikke vi vært med fra starten av vektklubben, jeg har det, bare meldt meg ut en gang og pån igjen <_<:P

 

Jeg har vært med siden 7. okt. 2005 og tror den startet i de dager, så vi har vært med hele tiden Synøve. Mener å huske at de feiret 5 år for en tid tilbake :D Jeg har vært her hele tiden, men bare inaktiv i perioder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på Synøve,

det løsner snart igjen skal du se.

Kjempebra med trening da! :rolleyes:

 

JA til skigåing!;

frisk luft, sitt eget tempo

og bruker hele kroppen.

Hurra! :P

 

(PS: når var det vektklubben startet egentlig?)

 

Mener den startet i begynnelsen av oktober 2005 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Kan jeg spørre dere alle om et råd? håper noen vil svare meg selv om dette blir teit og jeg skjemmes.

 

jeg har sid 2008 gått ned fra 98 kg til nå 70,6. gikk opp 20 kg i 2007 pga antidepressiver. gikk opp bare vann.

 

har hatt foreldre som klaget på vekta mi i 5 år så flyttetb til vestfold for å komme meg unna.

Psyken er fremdeles ikke på topp og i 2010 ble jeg kjent med verdens beste fyr.

 

det var noe mellom oss en stund, vi var ikke et par, men nesten, men så ødela jeg alt pga psyken min.

 

Vi var til barcelona sammen for 1 år siden og den turen var både opp og ned.

jeg visste jeg sku få penger til å dra på tur i julegave av foreldra mine julen som var nå, men han var usikekr på om det var lurt å dra på tur sammen.

 

for 2 uker siden ringte hna og sa at han måtte bestille fly og hotell pga han skulle på kurs til london i slutten av februar og han sa: du skal vel være med du og?

 

jeg ble helt paff da, men saken er den at nå har vi bestilt tur, han drar mandag 27 februar pga kurset som da varer til fredag. jeg drar torsdagen og får da halve torsdag , halve fredag, hele lørdag med han før vi drar hjem søndag.

 

han skrev på facebook i går på chatten at han føler det som naturlig å bo på samme rom sammen så har ingenting med at det er billigere å ha et rom.

 

men jeg kjenner jeg er nervøs, jeg blir bare me rog mer glad i han for hver dag som går og i morgen får han 10 hvite roser på døren fra meg pga ha blir 35 i morgen, fredag skal jeg invitere han med ut på middag. han får bursdagsgave av meg i london som er et album med alt vi har opplevd sammen.

 

men jeg føler han skjemmes over hvordan jeg ser ut, han er slank og verdens nydeligste i mine øyne.

 

jeg skrev på chatten til han i går at han ikek måtte bekymre seg for at jeg er syk og da skrev han: selvfølgelig er jeg det søta:)

 

jeg startet på kurs 11 januar, første uken gikk jeg ned bare 200 gram, men kursveilederen sa at det var nok pga kroppen måtte venne seg til mat for jeg spiste nesten ingenting før jeg startet på kurset.

 

andre uken gikk jeg ned 900 gram, 3 uken gikk jeg ned 500 gram, 4 uken 700 gram.

 

men ikke fått trent den tiden jeg har gått på kurs nå pga mye som har skjedd i livet mitt så ikke hatt energi, men er aktiv hver dag pga praksis i barnehage.

 

jeg er så redd jeg har gått opp når jeg skal på kurs i morgen. ikke skeiet ut noe siste uken, men selvsagt ingen trening pga influensa.

 

skjemmes sånn over meg selv, føler meg tafatt.

 

er så nervøs for londonturen, redd jeg bare ødelegger alt.

 

dette ble et teit innlegg, men håper noen kanskje har noen synspunkter til meg, jeg vurderer å ikek dra på kurset i morgen, mangler liksom 2,6 kg før 29 februar som er siste kurskveld og jeg vil så gjerne klare det for da hadde jeg tilsammen gått ned 30 kg til turen 1-4 mars

 

ønsker alle en herlig valentins dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Hei Englejenta28

 

Syns du er veldig modig som skriver dette og ber om råd hos oss. Jeg vet ikke hvor høy du er derfor er det vanskelig å mene noe om vekta di, men husk på at du har gått ned veldig mye. Fantastisk :rolleyes: Du må kanskje øve deg på å være fornøyd med deg selv og at du er verdifull som du er. Kanskje kan du finne noen bøker om temaet. Skriv ned noen ting du er fornøyd med i forhold til deg selv. Utrolig hvor mye du vil finne hvis du prøver. Ta vare på lista og se ofte på den :)

 

Husk at det er det indre som teller. Mannen du skal til London med hadde nok ikke invitert deg hvis han ikke syns om deg. Håper inderlig du kan glede deg til turen, være stolt av deg selv og kose deg masse :)

 

Gå på siste kurskveld og bry deg absolutt ikke om vekta di. Tenk på de 28kg du HAR gått ned.

 

Ønsker deg masse lykke til og god tur til London. Reiser selv dit snart.

 

Hilsen Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Kjempebra Heidi :D Du e heldig som har fri og velger å gå på ski.

 

Jeg har hatt litt mye jobb denne uka og ikke fått trent så mye som jeg ønsker. MEN nå er det helg og jeg er klar for tur i marka i morgen og søndag. Regner med å svi av noen kcal.

 

Ønsker deg og alle dere andre ei riktig god helg.

 

Hilsen Hilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

kjempebra Heidi:)

 

jeg selv er nå heldigvis frisk av feberen og vondt i halsen, men nå har jeg fryktelig vondt såkalt nedi magen på venstre siden, hatt vondt et par dager.

 

håper jeg komemr meg på trening og at det kan bli bedre.

 

Veide meg i dag tidlig med klær på og onsdagen viste vekta mi hjemme 70,3, nå viser den 69,5, vet ikke om jeg tør satse på det.

 

Hadde min andre utskeielse i går på litt over 5 uker og det var en halv liten fastelavensbolle med krem i barnehagen.

 

Jeg skal jo egentlig til london 1-4 mars, men det kan vel se mørkt ut, han jeg er utrolig glad i og skal reise med ringte meg torsdagen. Moren har havnet på sykehus og de trodde først det var lungebetennelse men han ringte meg i går og sa hun hadde veldig lav blodprosent så farlig hvis hun må ha blodtilførsel, da kan det være farlig og mulig leukemien er tilbake.

 

Jeg kjenner jeg har det så vondt på hans vegne og vet ikke hva jeg kan gjøre for han, men jeg sa til han på tlf i går at han må ringe meg om han trenger meg.

 

Vi er ikke i forhold, men han betyr utrolig mye for meg og jeg vil stille opp for han.

Jeg sendte han i går da en boks med salt lakris fra helsekosten for han elsker den lakrisen.

Ville bare muntre han litt opp.

 

Han skrev på chatten på facebook da på torsdag at vi skal nok få til at han får kommet en dag snart og dra ut å spise og så skrev han, Men vi skal kose oss skikkelig i London.

 

Men for å si det slik London er det siste han skal tenke på nå og det skrev jeg til han og.

 

Ønsker dere alle en herlig dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg skal jo egentlig til london 1-4 mars, men det kan vel se mørkt ut, han jeg er utrolig glad i og skal reise med ringte meg torsdagen. Moren har havnet på sykehus og de trodde først det var lungebetennelse men han ringte meg i går og sa hun hadde veldig lav blodprosent så farlig hvis hun må ha blodtilførsel, da kan det være farlig og mulig leukemien er tilbake.

 

Jeg kjenner jeg har det så vondt på hans vegne og vet ikke hva jeg kan gjøre for han, men jeg sa til han på tlf i går at han må ringe meg om han trenger meg.

 

Vi er ikke i forhold, men han betyr utrolig mye for meg og jeg vil stille opp for han.

Jeg sendte han i går da en boks med salt lakris fra helsekosten for han elsker den lakrisen.

Ville bare muntre han litt opp.

 

Han skrev på chatten på facebook da på torsdag at vi skal nok få til at han får kommet en dag snart og dra ut å spise og så skrev han, Men vi skal kose oss skikkelig i London.

 

Men for å si det slik London er det siste han skal tenke på nå og det skrev jeg til han og.

 

Ønsker dere alle en herlig dag:)

 

Jeg har selv en mor med leuke mi, og det er jo ikke snakk om mange dagene dere drar bort. Hvis du virkelig vil være der for han så er det Londontur han trenger! Og da er det din jobb å sørge for at han ikke får dårlig samvittighet for å dra. I utgangspunktet vil han ikke få det, men hvis du bare forteller han om at dere ikke trenger å dra osv så vil han etterhvert føle at DU syns hans burde f¨dårlig samvitttighet for det, og det er klart.. da er det ikke sikkert han vil reise.. Vær positiv :D Det ordner seg ;)

 

Og god tur :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Jeg prøver å være positiv, men hvis moren blir liggende for døden så tror ikke jeg at det viktigste for han blir å dra på kurs gjennom jobben til london.

 

Men jeg har ikke nevnt noe mer til han om ikke å dra, det er noe han får avgjøre selv, men om vi drar så skal jeg ihvertfall gjøre turen koselig for han.

 

håper bare han gir lyd fra seg om hva som skjer med moren i løpet av helga. vet han er med faren så vil ikke mase heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fortvil Hilde, det går opp og ned her i livet og likeså med vekta :huh: Slik er nå en gang kroppene våre.

 

Jeg går på vekta imorgen. Har nå vært på hytta i fire dager. Har hatt to fine skiturer hvor jeg har svidd av over 3000 kcal :P Godis og knask har jeg heller ikke spist, tro det eller ei. Vi hadde en pose med saltstenger, men jeg tok ingen. Har riktignok spist noen mandler og drukket litt rødvin. Summa sumarium, så er jeg fornøyd med meg selv :D

 

Som jeg har skrevet tidligere, har jeg byttet ut noe av "lettmaten" med vanlig mat. Dette for at jeg ikke fikk i meg nok kcal iløpet av en dag. Og jeg tror nok at det vil hjelpe.

 

Denne ukas treningsplan er som følger:

 

Idag: Spinn 4x4 og litt styrke

Tirsdag: Styrketrening

Onsdag: Styrke sirkel30 og spinn3

Torsdag: Hviledag

Fredag: Styrketrening

 

Lørdag og søndag: Skitur eller tur på beina. (Snøen er iferd med å forsvinne her på Østlandet :( )

 

Ønsker dere alle en fin uke og lykke til med veing.

 

Heidi :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjette uke.

 

Er bortreist, og kunne ikke akkurat ta med vekta heller.

 

Plan:

Start 12/1-12

Første delmål påske =12 uker: ned 10kg

(Andre delmål st.Hans =10 uker: ned 8kg)

 

Resultater:

uke1: ned 2,5

uke2: ned 1,9

uke3: ned 0,5

uke4: ned 2,4

uke5: ned 1,1

uke6: ? (bortreist)

uke7:

 

Sum: ned 8,4

 

Sliter med å holde dietten når jeg ikke er hjemme, men jobber hardt med saken.

Svømmer og går turer.

 

Fortsatt lykke til alle sammen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja her er jojo resultatet mitt - opp 1 kg denne uka :P Dr..... i hele vekta og konsentrer meg om trening og sunt kosthold. Har nå fått kommentarer fra folk rundt meg som ser at jeg har gått ned, så da "trøster" jeg meg med at det skjer noe ihvertfall :D Merker det også på tøyet mitt.

 

Så, å nei, jeg gir ikke opp må dere tro - neida, her gir vi jernet.... :D

 

Klem fra Heidi :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,) nei gir ikke opp vi;) her er det bare å stå på, men fy og kjedelig det er når vekta står stille eller går opp over. når man føler at man er så flink, til både trening og med maten :angry:

jeg har nå meldt meg på ett kurs, må vist ha den dra hjelpen ;) starter allerede mandag, men kommer fortsatt til å ha veiedag torsdag :P så da er det bare å stå på, nå skaaaal jeg klare det :)

ha en fin dag alle sammen

klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig jenter, vi må bare stå på videre,

i medgang og i motgang .......

(eller skal vi heller si nedgang og oppgang? ..... :wacko:)

 

Lykke til på kurs Synøve, det er nok veldig lurt!

 

Heia oss! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...