Gå til innhold

Motivasjons venn/venner søkes!


Gjest Relizme
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fembarnsmamma

Ny vekt i dag er 78,8 kg, det vil si at jeg nå har gått ned 20 kg :lol: Har brukt god tid, men er kjempestolt nå på en mandag, og glad for at jeg klarte å begrense meg litt i helgen :) Nå må jeg bare holde ut de siste kiloene sånn at jeg kommer meg i havn, å ikke glir utpå igjen..

 

 

Så utrolig bra da, du har all grunn til å være stolt synes jeg :D . Gikk på vekta til morraen i dag, jeg også, og den viste 78,9, og det er jeg superfornøyd med. Begynte på 101 i juni i fjor, så det har ikke gått så fort med meg heller, men akkurat nå gjør jo ikke det noe!! Men syns jo det er litt pussig, for jeg føler jeg har spist endel "ulovlig" i helga, både lørdag og søndag. Men likevel er jeg ned 1,6 kg. siden forrige tirsdag. Da er det gøy altså :P . Har egentlig veiedag tirsdag, så får sjekke i morra også, og satse på at det går like greit i morra :) .

 

Må også si velkommen til Mariol (var det ikke det, tro??), koselig med flere på tråden, det har vært litt stille iblant...

 

Til dere andre, Mibsen og Relizme, stå på videre B) . Vekt-tapet skjer litt i rykk og napp, veldig kjipt når det står stille selv om man har vært nøye og flink, men desto gøyere når vekta viser ned og man ikke har forventet det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tja helgen har gått så som så, skal ikke klage før i morgen etter veiing:)

Er du sikker på at du ikke får sett trimpoengene dine på uka? Er inne på resultater, helt nederst på siden, der er også snittet av kcal på dagene.

 

Nei, ingenting.. nada. Har reagert på at registreringen er litt annerledes enn forrige gang eg "greteroedet". Men det er kanskje fordi det har gått for lang tid??? Aner ikke.. Men men.. Hadde vært interessant å se hvor mye de regner at man forbrenner.. Når eg legger inn ant minutter står det bare 0.. Kjedelig..

 

Og så flink du er til å gi alt.. 12 km i timen er jo superbra!! Hvor langt løper du no??? Og løper du bare på tredemølle eller ute også? Eg løper igrunn bare ute. Prøvde meg litt på tredemøllen ifjor sommer, og det var helt greit. Men eg er nok litt forelsket i å løpe langs landeveien.. Kjenne årstidene på kroppen.. :) Og grattis med 20 kg.. Respekt!!!

 

Hvordan går det med dere andre??? Mariol, har det vært en grei start??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Nei, ingenting.. nada. Har reagert på at registreringen er litt annerledes enn forrige gang eg "greteroedet". Men det er kanskje fordi det har gått for lang tid??? Aner ikke.. Men men.. Hadde vært interessant å se hvor mye de regner at man forbrenner.. Når eg legger inn ant minutter står det bare 0.. Kjedelig..

 

Og så flink du er til å gi alt.. 12 km i timen er jo superbra!! Hvor langt løper du no??? Og løper du bare på tredemølle eller ute også? Eg løper igrunn bare ute. Prøvde meg litt på tredemøllen ifjor sommer, og det var helt greit. Men eg er nok litt forelsket i å løpe langs landeveien.. Kjenne årstidene på kroppen.. :) Og grattis med 20 kg.. Respekt!!!

 

Hvordan går det med dere andre??? Mariol, har det vært en grei start??

 

Hm det hørtes rart ut at du ikke får opp noe, sist jeg var på GR fantes vel ikke nettløsningen, så jeg er jo her "bare" med sånn gratis logg inn. Er du sikker på att du har fått registrert inn høyden din og alderen din på din profil? Det er jo det i kombinasjon med nåværende vekt som gir hvor mange trimpoeng du får pr aktivitet. Sjekk at all infoen ligger på din profil! Der kan du også legge inn delmål, så får du opp hvor langt du har til disse også på resultatsiden :)

 

Jeg er nok ikke så flink til å løpe ute, men bor i byen så får litt prestasjonsangst av å jogge ute i et "åpent" forum. Men jogget ute på fjellet i påsken og det var deilig!!!

 

Men må si at det høres flott ut å løpe langs landeveien sånn som du :) Jogger til oppvarming og jogger da mellom 4 og 5 km så kjører jeg en tre kvarter med styrke etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm det hørtes rart ut at du ikke får opp noe, sist jeg var på GR fantes vel ikke nettløsningen, så jeg er jo her "bare" med sånn gratis logg inn. Er du sikker på att du har fått registrert inn høyden din og alderen din på din profil? Det er jo det i kombinasjon med nåværende vekt som gir hvor mange trimpoeng du får pr aktivitet. Sjekk at all infoen ligger på din profil! Der kan du også legge inn delmål, så får du opp hvor langt du har til disse også på resultatsiden :)

 

 

Thanx babe.. Det gjorde susen. Og da ser eg at eg har lagt et sted mellom 12 og 14 TP hver uke. Om eg løper 3 ganger, styrketrening 2 ganger og fotball 1 gang for uken. Det var litt motiverende å se...

 

Vil absolutt anbefale deg å prøve deg på løping i det fri.. Men skjønner by greien. Tror det skal mye til at eg hadde tatt beina fatt i et tettbefolket område. Har aldri likt tanken på at noen skal se meg løpe, så i begynnelsen løp eg kun når det var mørkt. Lettere no siden eg holder ut lengre, men likevel...

 

Det må jo være deilig å være nesten ferdig i prosjekt "ned i vekt".. Gleder meg til eg er der.. Skal bli nais..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Thanx babe.. Det gjorde susen. Og da ser eg at eg har lagt et sted mellom 12 og 14 TP hver uke. Om eg løper 3 ganger, styrketrening 2 ganger og fotball 1 gang for uken. Det var litt motiverende å se...

 

 

 

Kanon! Tenkte at det var noe slikt som måtte være dealen ;) Jupp, sykt oki å se hva trimmen gir! har 6,8 så langt på uka, men satser på å få skvist inn litt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Søndan søndag deilige søndag!! Å herre for en deilig uke også, har blit 12 TP denne uken også, tror treningskomforen min ligger på rundt der, og må jo si meg fornøyd med det i grunn B)

Ellers har jeg vært streng og flink på maten denne uken, FORDI jeg hadde gitt meg selv et løfte om at når jeg hadde kommet under 80 skulle jeg få lov til å spise så MYE brownies jeg ville :D Så sagt så gjordt, og en form med brownies er blitt fortært på tre dager!! Knis, var det godt? Ja! Var det kvalmende? Ja etter stykke nr 2! Var det godt for en kropp som har levd veldig sunt i 10 mnd? NEI!! har pokkern meg vært på "do" 5 ganger for dagen, men det begynner å komme seg nå! Er det lenge til neste gang du skal spise brownies? JA!!!

Haha, men tror jeg overlever vekta i morgen siden jeg har hatt superkontroll på resten av maten da :D

 

Håper resten av jentene her inne har hatt en fin helg, og gleder seg like mye til ny uke som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndan søndag deilige søndag!! Å herre for en deilig uke også, har blit 12 TP denne uken også, tror treningskomforen min ligger på rundt der, og må jo si meg fornøyd med det i grunn B)

Ellers har jeg vært streng og flink på maten denne uken, FORDI jeg hadde gitt meg selv et løfte om at når jeg hadde kommet under 80 skulle jeg få lov til å spise så MYE brownies jeg ville :D Så sagt så gjordt, og en form med brownies er blitt fortært på tre dager!! Knis, var det godt? Ja! Var det kvalmende? Ja etter stykke nr 2! Var det godt for en kropp som har levd veldig sunt i 10 mnd? NEI!! har pokkern meg vært på "do" 5 ganger for dagen, men det begynner å komme seg nå! Er det lenge til neste gang du skal spise brownies? JA!!!

Haha, men tror jeg overlever vekta i morgen siden jeg har hatt superkontroll på resten av maten da :D

 

Håper resten av jentene her inne har hatt en fin helg, og gleder seg like mye til ny uke som meg!

 

HA HA HA :D :D :D Det der hørtes både deilig og kvalmende ut... Det er jo helt fantastisk å tenke på igrunn.. At man har klart å endre såpass mye på kostholdet at det som vanligvis er bare deilig blir kvalmende. Nydelig.

 

Og så flink du har vært. 1,2 kg ned. Grattis!!!! :)Det er inspirerende. Spesielt siden du er såpass nærme målet ditt. Oppi hodet mitt tenker eg at det går tregere da. Men samtidig - så har man jo bedre kondis og klarer å trene mer og lengre. Og forbrenne mer. Så det er vel ikke så rart om man tenker seg om.

 

Eg har klart å etablere meg på 89 tallet. Ned 300 gram, og snart på vei under 89. YES!! Forrige uke ble litt tullete med tanke på treningen. Kneet slo seg vrangt og energien var på null! Ble dårlig med trening ja.. Men men.. målebåndet viste nedgang og vekten også. Sier meg fornøyd med det!!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristingj

Da vil jeg også gjerne slenge meg på:)

 

Jeg har holdt på en stund med Grete roede, men hadde en litt tøff greie i høst og endte opp med å legge på meg det meste igjen. derfor bestemte jeg meg på forrige kurs å starte fra scratch!

jeg er snart 26 år, veien for øyeblikket 117 kg (auuuu), og målet for øyeblikket er 95. Får heller se hva jeg gjør når jeg kommer så langt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fembarnsmamma

Hei der ute, har ikke vært så flittig på forum det siste. Det skyldes IKKE at vekt/trim/spising går dårlig, vekta viste ned 0,6 på tirsdag, så nå har jeg krøpet ned til 78,6. Dvs. skarve 3,4 kg igjen til det jeg har satt meg som mål, nemlig 75 kg. Iflg. BMI-tallene bør jeg nedover mot 72 for å få BMI under 25, men jeg tror jeg skal nøye meg med BMI rett under 26, som jeg havner på hvis jeg kommer ned til ca. 75 kg. Og da skal jeg på Hold vekten-kurs, det er helt sikkert!! Har lest mange på historier her på forum-sidene om folk som har gått ned masse, og så nokså fort lagt på seg det meste igjen. Det har jeg IKKE lyst til!!!

 

Har lagd hjemmelagd pizza til middag i dag, veldig deilig, men blir fort litt mye kcal. Har lagt på mager ost og bruker svinekjøttdeig, så blir ikke så helt galt. Kan jo ikke være helt "nazi" heller, et uttrykk jeg leste på sidene her, og som jeg syns var litt morsomt :rolleyes: .

 

Ha en god helg, og velkommen til Kristingj og Orichas B) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Eg har klart å etablere meg på 89 tallet. Ned 300 gram, og snart på vei under 89. YES!!

 

Flink er du!! Jeg har vært vekke fra nett denne uken etter et kobbel med slekt har vært på sjukehus og dagmammaløsninger som går i vasken. Ikke en ideel uke i forhold til mat, men treningen har vært ok, så jeg gjorde som deg jeg Mibsen, ned 300 gram :) Er forsåvitt kjempefornøyd med nedgang i det hele tatt denne uken sett i lys av forrige ukes resultat. Så ny vekt er 77,3 kg og 2,3 kg igjen til mål.

 

Jeg sier som du Fembarnsmamma, jeg kab godt ligge litt over normalen, så lenge jeg ligger der resten av livet. Er lite keen på å fyke opp igjen, når jeg har brukt 10 mnd på å ta kiloene av!! Gratulerer med 600 gram ned!

 

 

Hallaisen til Kristingj og Orichas! Hvilke dager er deres veiedager? Jeg lover å prøve veldig hardt å komme innomm å heie på respektive dager :lol: Så bra at du har satt deg et mål Kristingj,men vil også satt noen delmål viss jeg var deg, har hatt en del sjøl:) under 90, 88,8, 85, 80, haha, det har blit mange men er godt å ha noe å strekke seg etter hele veien.

 

Uansett lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som du Fembarnsmamma, jeg kab godt ligge litt over normalen, så lenge jeg ligger der resten av livet. Er lite keen på å fyke opp igjen...

 

Ned 1,1 kg og landet fint på 88,5. Fiiiint tall.. For det er så nærme 87 :rolleyes:

 

Neste delmål på 85 er ganske så nærme. Må innrømme at eg ikke har vært så nøye med maten i det siste. Er en blanding av at eg er litt sløv, litt for travelt opptatt og kanskje en anelse lei. Men eg tror nok at om eg skal nå delmålet mitt før sommerferien så må det et krafttak til. :)

 

Problemet mitt nå er at eg føler meg så bra. Eg kjenner at kroppen er strammere, klærne sitter løsere og kroppen er absolutt lettere. Eg føler meg rett og slett fin. Men eg er jo langt ifra målet. Midjemålet har riktig nok gått fra 113 til 100, men det er jo fremdeles 12 cm mer enn det som er grensen for skadelig overvekt rundt magen. Uff.. Her må det gjøres noe. Mentalt helst. Hjelp. :blink:

 

Missoki og fembarnsmamma.. Dere er jo såpass nærme endemålet. Har dere hatt det sånn også innimellom???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fembarnsmamma

Joda, motivasjonen er litt opp og ned, har hatt en fin periode de siste 2 - 3 ukene med grei vekt-nedgang, men i helga ble det litt feil mht. mat. Litt for mange sjokoladebiter, det var nok det verste. I tillegg har jeg gått og småspist rosiner de siste dagene, og det tror jeg ikke var så lurt. Vekta viste 79,9 til morraen i dag, opp 1,3 siden forrige tirsdag :( . Og da er det litt sånn at jeg blir både litt sur, litt deppa og irritert på meg selv. Alt blir liksom kjipt, og jeg får litt lyst til å gi litt blaffen. Så i kveld ble det saltstenger til kveldsmat, gafla i meg en del, sikkert for mye, og ser litt mørkt på ting akkurat nå.

 

Må jobbe litt med meg selv og prøve å snu fokus litt, tenke på det jeg faktisk har oppnådd og være litt mer optimistisk. For stort sett har det jo gått fint med slankeprosjektet mitt, og om jeg ikke kommer til mål om 4 uker, så kan jeg jo bare holde på litt lenger. I tillegg må jeg jo si at jeg syns vekt-nedgangen har gått nokså i rykk og napp, i perioder har jeg stått nokså stille, og til og med gått opp - selv om jeg har vært nøye med mat og trening - mens andre ganger har jeg frykta en oppgang, og har istedet gått ned. Jeg føler også at hvis jeg trener bra dagen før veie-dag, så viser vekta mer enn hvis jeg har en "slapp" dag. Det høres veldig ulogisk ut, men jeg har følt det sånn flere ganger.

 

Jaja, det ble litt frustrasjon fra meg her, og kanskje ikke så mye oppmuntring til deg, Mibsen, men det var godt å få det ut ;) .

 

Stå på videre, du kommer jo til å bli bare mer og mer fornøyd med deg selv ettersom du går videre nedover i vekt. Det blir også noen pussige opplevelser etterhvert som man blir smalere, feks. har jeg nå god plass på runsa/huska, før var det skikkelig trangt rundt lårene :P . Legger også veldig merke til hvor mye mer behagelig det er nå å sitte med beina over kors nå enn før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Ned 1,1 kg og landet fint på 88,5. Fiiiint tall.. For det er så nærme 87 :rolleyes:

 

Missoki og fembarnsmamma.. Dere er jo såpass nærme endemålet. Har dere hatt det sånn også innimellom???

 

Svært gratulerer med 1,1 kg!! det er gøy OG det er nærme 87! Har nok hatt det sånninne i mellom selv også, spesielt etter att jeg bikka 83 som har vært min kropp trivselsvekt i maaaange år. Plutselig passer man inn i så "små" størelser og er egentlig ganske fin.. Blir vanskelig å holde fokus og motivasjonen da.

En ting jeg gjør for å holde meg på riktig plan er (og det er meget mulig litt kokko i hode :blink: ) men jeg sammenligner meg rent fysisk med de jeg går forbi på gaten i forhold til vekt og tykkelse. Jeg gjetter på hvor mye de veier og hvor jeg ville plasert meg i forhold til de jeg ser. Når jeg ser noen som er større en meg, kjenner jeg på hvor langt jeg har kommet og hvor stolt jeg kan være av meg selv. Når jeg ser noen som er ca på min størelse vurderer jeg om jeg er fornøyd med det jeg ser der, som regel ser jeg at det er bladt de som veier og er litt mindre (les helt normale, IKKE sylslanke)jeg helst vil plassere meg med i fremtiden og dette gir meg motivasjon til å kjøre på videre.

 

Men haha gjør jo ikke dette vær gang jeg er ute å går, men når jeg merker at jeg blir usikker på min egen fremgang, eller lurer på hvor jeg vil, da tar jeg en tur for å se på virkeligheten der ute. Det funker i allefall for å gi meg en motivasjonsboost! :D Litt flaut å innrømme at man går rundt å studerer andre mennesker, men kan det hjelpe så er det værdt det!

 

 

Og til Fembarnsmamma, jeg veide en kilo opp på søndagsmorgenen, men jeg kjørte på med vann og regelmesig smart mat på søndagen og det løsnet på saltet og ga minus på vekten. Bruker også alltid å gå opp etter trening, dette fordi musklene binder vann. Ikke ta det så tungt, vær stolt av det du har oppnådd og start på ny frisk i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fembarnsmamma

Og til Fembarnsmamma, jeg veide en kilo opp på søndagsmorgenen, men jeg kjørte på med vann og regelmesig smart mat på søndagen og det løsnet på saltet og ga minus på vekten. Bruker også alltid å gå opp etter trening, dette fordi musklene binder vann. Ikke ta det så tungt, vær stolt av det du har oppnådd og start på ny frisk i morgen!

 

Takk for tips, min største utfordring er å drikke nok vann, nå fikk jeg enda en grunn til å skjerpe meg på den fronten! Humøret og pågangsmotet er bedre i dag, og planen mht mat for 17. mai er lagt, ser ikke for meg noen store utskeielser, faktisk!!

 

Kan jo ikke gi opp nå, er jo så nærme målet :D .

 

Ha en fin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Håper alle hadde en flott 17. mai og at alle er klar for å druse på frem mot sommern!!

 

Skryt på meg selv; 5,1 TP i dag!!! Johooo!!

 

 

God helg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er også ny her og ønsker å slenge meg på denne tråden.

Jeg er ei jente på 31 år, er forlovet med en herlig gutt som jobber i Forsvaret. Vi bor på en veldig liten plass som det skjer veldig lite. Så etter 3 år her og at jeg har sluttet med snus la jeg på meg ca 15 kilo.

 

Jeg har prøvd veldig mye forskjellige metoder nå ii et år nå for å gå ned i vekt men det skjedde veldig lite. Så jeg meldte meg på Roede kur har har gått på det nå i ca 3 uker, jeg føler ikke det hjelper så mye heller, folk raser ned de jeg er på kurs sammen med, men hos meg står jeg på stedet hvil :-s så jeg er mildt sakt lei og føler jeg stanget hodet i veggen.. Så jeg trenger all den støtte jeg kan få .

Når jeg startet på slanke reisen i fjor veide jeg 100,1 nå veier jeg mellom 97 og 98, det varierer for dag for dag. Når jeg begynte på Roede kurset veide jeg 99 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fembarnsmamma

Da var det tirsdag og veiedag igjen ;) . Forrige uke var kjip, med opp 0,9 kg til 79,5, idag var det bedre, vekta viste 78,4, dvs. ned 1,1 kg :lol: ! Veldig fornøyd, da er jeg tilbake i positivt spor igjen!!

 

Her i sør er det knallvær om dagen, etter en kald 17. mai var det deilig med litt sommerstemning. Barna kan endelig finne frem sommertøy, og i går ettermiddag hadde de det kjempegøy her i hagen med vannkrig B) . Alt blir liksom mer lystbetont når været er bra, er skikkelig deilig med løpetur i bare t-skjorte og kort løpetights.

 

Håper dere andre også koser dere i finværet og ser positivt på tilværelsen generelt og slanking/prosjekt ny livsstil :P . Velkommen til Aniela, ønsker deg og dere andre på forumet her en finfin uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Ja god uke til allesammen og så sier jeg som fembarnsmamma, velkommen :)

 

Grattis med flott resultat og rett spor igjen, deilig når man kjenner solen og motivasjonen stråle :)

 

Vekta i går viste 76,7 jg så ned nye 600 gram, og kokfornøyd med det, deilig at det endelig har løsnet :D

 

Her er det eksamensinnspurt så litt i ørska, men skal da prøve å tusle innom her litt uansett ;)Treningen er uansett helt på stell for tiden 6,9 TP sålangt denne uken!! Woohooo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta i går viste 76,7 jg så ned nye 600 gram, og kokfornøyd med det, deilig at det endelig har løsnet :D

 

Så bra. Du har jammen ikke mye igjen før du har nådd målet ditt. Tenk på det.. Fantastisk..

 

Her går det bare bra.. Travelt for tiden med eksamensretting, trening og småbarnsliv. Men er superstolt av meg, og må bare skryte litt. No klarer eg å løpe 20 min i strekk.. Og eg har nådd 5 km grensen min.. Er så deilig å komme i mål med noe. Og samtidig så håper eg at no som eg løper lengre og lengre at fettet renner av.. ;)

 

Kommer snart tilbake.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Så bra. Du har jammen ikke mye igjen før du har nådd målet ditt. Tenk på det.. Fantastisk..

 

Her går det bare bra.. Travelt for tiden med eksamensretting, trening og småbarnsliv. Men er superstolt av meg, og må bare skryte litt. No klarer eg å løpe 20 min i strekk.. Og eg har nådd 5 km grensen min.. Er så deilig å komme i mål med noe. Og samtidig så håper eg at no som eg løper lengre og lengre at fettet renner av.. ;)

 

Kommer snart tilbake.. :)

Så koselig å høre nytt fra deg:) Gratulerer med løping 20 min i strekk!! Er det ikke deilig? Tror helt klart fett renner av med løping, virker i allefall som det her :) Venter spent på neste rapport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Ny uke, ny mandag og nye 600 gram ned:) Vekta stoppet i dag på 76,1 kg :) Kjempe fornøyd med resultatet, men tror nok at endemålet skal revurderes litt, tror ikke at jeg om en kilo er helt der jeg vil være. Men vet ikke helt får først nå 75 så vurdere det. Har jo tross at ikke vært så "liten" på sikkert 12 år, så da har jo kroppen forandret seg litt med årene også... Får gå i tenkeboksen :)

 

Uansett må alle ha en nydelig uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fembarnsmamma

Veiedag igjen, i dag viste vekta 77,7 kg, dvs. ned 700 gram siden forrige tirsdag. Hurra, dette går jo kjempebra :D . Tenkte kanskje at de siste kiloene skulle være tunge, var forberedt på flere "pauser" i vektnedgangen, men det har gått mye lettere enn fryktet!!

 

Har vært på tur i helga og har ikke veid og registrert som jeg pleier, men det gikk jo greit likevel. Var ute en løpetur i går kveld, det var noen dager siden sist trim pga. turen i helga, så deilig å være igang igjen. Har være slapp på styrketrening de siste ukene, har et program som tar 15 - 20 min på golvet her hjemme, og som jeg prøver å få tatt 2 - 3 ganger i uka, spes. hvis det blir lite Friskis & Svettis-treninger. Målet er å gjennomføre dette to ganger denne uka, i tillegg til en el to løpeturer til. Så får vi se hva jeg får til.

 

Ha en fin uke alle sammen B) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...