Gå til innhold

Motivasjons venn/venner søkes!


Gjest Relizme
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Missoki

Huffa da Mibsen! Ikke noe gøy med sånne dager da ting går skeis.. Håper ting har vært mye lysere i dag!!

 

Kanonbra trening Relizme, gleder meg til fredag for da skal jeg svette litt skikkelig før ferien:)

 

Så må jeg dele fantastisk super deilig nesten til å grine av glede nyheter med dere, i dag når jeg kom hjem fra skole/kurs blinket det i mot meg: Nydelige 79,7 kg på badevekta!!!

 

Å jeg som var koksikker på at det ikke kom til å gå før april! Men tydeligvis har nesten ferdig mens, og treningsinsatsen plutselig gjort en innsats :) Så målet for påskeferien nå er å ikke bikke over... slik at det på neste skikkelige veiedag som blir den 9 april fortsatt står et sjutall først :lol:

 

Jeg begynte nesten å grine, litt flaut men sant ;)

 

Sender gode minuskilo viber til begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Relizme

Huffa da Mibsen! Ikke noe gøy med sånne dager da ting går skeis.. Håper ting har vært mye lysere i dag!!

 

Kanonbra trening Relizme, gleder meg til fredag for da skal jeg svette litt skikkelig før ferien:)

 

Så må jeg dele fantastisk super deilig nesten til å grine av glede nyheter med dere, i dag når jeg kom hjem fra skole/kurs blinket det i mot meg: Nydelige 79,7 kg på badevekta!!!

 

Å jeg som var koksikker på at det ikke kom til å gå før april! Men tydeligvis har nesten ferdig mens, og treningsinsatsen plutselig gjort en innsats :) Så målet for påskeferien nå er å ikke bikke over... slik at det på neste skikkelige veiedag som blir den 9 april fortsatt står et sjutall først :lol:

 

Jeg begynte nesten å grine, litt flaut men sant ;)

 

Sender gode minuskilo viber til begge to!

 

oj oj!så supert missoki!! merker jeg blir super glad på dine vegne;)

Du klarer nok å holde deg under tenker jeg,er lettere når man er så bevist på!

Du må ha en super påskeferie og kose deg mye!:D

 

Her blirre jobb på meg,men heldig vis erre jo fri fra torsdag av neste uke!:D skal utnytte de ekstra fri dagene med å jogge og trene en del ekstra!;) spent på vekta til søndag jeg nå asså!

 

Neeeei får spise kveldsmat her jeg nå,smooothie,nam nam!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fembarnsmamma

Hei, lurte på om jeg også kunne hive meg på denne tråden? Har gått 4 kurs fra juni ifjor til begynnelsen av mars, nå prøver jeg meg litt på egen hånd. Begynte på 101 kg. og er nå nede i 81. Målet er en plass rundt 75kg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lurte på om jeg også kunne hive meg på denne tråden? Har gått 4 kurs fra juni ifjor til begynnelsen av mars, nå prøver jeg meg litt på egen hånd. Begynte på 101 kg. og er nå nede i 81. Målet er en plass rundt 75kg :rolleyes:

 

Velkommen velkommen. Alltid plass til flere :)

 

Ellers så har det gått sånn passelig. Tror eg har klart å holde meg til kalorikvoten for uken, så no står påsken for tur. Snek meg på vekten, som viste 90,8.. Yess.. Endelig. Bare 900 gr til eg ser et nytt titall..

 

Får prøve å ha det som motivasjon for å holde meg unna snopet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Masse velkommen til femmbarnsmamma, kjempe godt jobbet så langt!

Tren masse i påsken Relizme, og Mibsen kjør på mot under 90!

 

Jeg skal prøve å være flink på ferie og er forhåpentligvis sterkere og slankere tilbake den 9 April

 

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Masse velkommen til femmbarnsmamma, kjempe godt jobbet så langt!

Tren masse i påsken Relizme, og Mibsen kjør på mot under 90!

 

Jeg skal prøve å være flink på ferie og er forhåpentligvis sterkere og slankere tilbake den 9 April

 

God påske!

 

Ble veie dag i dag gitt!:) skal på fest i dag,så da sparer jeg meg for veiinga i morra,veit selv at den ikke hadde vært så fin etter alkohol og diverse!:)

vekta lå på 94,4! WE!! under 95,som jeg har liggi på i snart 3 uker!:) super fornøyd!

Ja skal trene så det jomer etter tenkte jeg,skal passe hus og hund i påsken,så da får jeg variert litt på trenings/jogge ruter,+ at det er nærmere til treningsstudio,så da kan jeg gå ditt istede for å ta bil,2 fluer i en smekk;)

 

Velkommen skal du være fembarnsmamma!:)

 

GO PÅSKE ALLE SAMMEN!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fembarnsmamma

:P Hallo - er det noen der ute? Eller er alle på påskeferie??? Hadde endelig manna meg opp til å skrive litt på forum-sidene, og så blir det helt stille :unsure:

 

Kan jo skrive en liten "rapport" fra meg da :rolleyes: Har hatt veiedag på tirsdag da jeg gikk på kurs, og har fortsatt med det. I går viste vekta 81,9, dvs opp 0,9 :angry: . Måtte bare sjekke til morraen i dag også, da var jeg 81,3, "bare" opp 0,3. Litt bedre det da :P . Var på Friskis-trening i går kveld, 90 min med styrke/middels/puls med to ledere. Kjempegøy, ble skikkelig svett, og fikk både en skikkelig styrke-økt og en lang kondisjonsøkt der :rolleyes: .

 

I dag blir det kanskje en gå-tur, får se hva det blir tid til. Været her er strålende, men ganske kaldt.

 

Hvordan går det med dere andre? Blir det trim eller snop i påskeferien, eller litt av begge deler???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

:P Hallo - er det noen der ute? Eller er alle på påskeferie??? Hadde endelig manna meg opp til å skrive litt på forum-sidene, og så blir det helt stille :unsure:

 

Kan jo skrive en liten "rapport" fra meg da :rolleyes: Har hatt veiedag på tirsdag da jeg gikk på kurs, og har fortsatt med det. I går viste vekta 81,9, dvs opp 0,9 :angry: . Måtte bare sjekke til morraen i dag også, da var jeg 81,3, "bare" opp 0,3. Litt bedre det da :P . Var på Friskis-trening i går kveld, 90 min med styrke/middels/puls med to ledere. Kjempegøy, ble skikkelig svett, og fikk både en skikkelig styrke-økt og en lang kondisjonsøkt der :rolleyes: .

 

I dag blir det kanskje en gå-tur, får se hva det blir tid til. Været her er strålende, men ganske kaldt.

 

Hvordan går det med dere andre? Blir det trim eller snop i påskeferien, eller litt av begge deler???

 

Hei og hopp!:)

 

Så gøy at du også trener på friskeis og svettis fembarnsmamma!:) Kjedelig når vekta ikke viser det resultatet man hadde håpet! Blir nok ikke no flott resultat på meg til søndag heller.

 

har fått trent både mandag og tirsdag,men godisen har også vært på plass,så er litt frustrert i dag:S kom meg endelig under 95 nå på søndag,men er nesten som at med en gang jeg klarer å gå ned så bruker jeg uka etter på å gomse godis og være slæk med maten,og jeg VIL det jo ikke..men det bare skjer på en måte:S AH! irritert merker jeg..```sitter liksom å trøkker i meg godteri mens jeg tenker: å nei hvofor gjør jeg detta`` men stopper jeg? neeei da.. Bah!

 

Sån da var litt fustrasjon ute.. Sitter her med ett døds stort påske egg med masse godt,og det roper på meg,så trur nesten at jeg stikker ut på en laaaang tur med hunden,så kanskje jeg får tankene på noe annet og mer nyttig enn å trøkke meg full med dritt:S

 

får en sån følelse av at detta blir en dårlig uke når det gjelder veiinga,og jeg som hadde planer om å værra flink selv om det var påske! Er virkelig en prøvelse med sånne ferier osv asså.

 

Nå er det grilling med vennegjeng i morra,fredag (håper jeg) at jeg kan få brukt på å trene og svette av meg litt ordentlig,lørdag skal jeg på bighorn steak house med kjæresten min og hans farmor,og søndag må også få bli en ordentlig trenings dag..for å si det sån.er jeg langt over 95 igjen,så flytter jeg inn på treningstudioet på søndag og mandag! makan..

 

SÅÅÅN da var alt ute! eller? hehe:) nei da!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fembarnsmamma

Jaja, det er en utfordring med alle disse fridagene. Vi pleier å gå på besøk til familie og venner i påska, og da blir det jo somregel servert kake og andre søte saker. Stort sett bare nei-mat :( . For å være litt forberedt på alle kalorier som fort sniker seg inn fikk jeg til en lang gåtur i går, ca. 1,5 time. Hadde med tre av barna, så det gikk ikke veldig fort, men helt greit nok. Tipper vi labba 8 - 10 km. Så følte meg ganske komfortabel med å spise litt kake da B) .

 

Har lest litt på innleggene på tråden og følte vi var nokså i samme båt. Jeg begynte på nettkurs midt i juni i fjor hos Linda Kristin Oppedal, og da viste vekta 101 kg. Det gikk jevnt og trutt nedover noen måneder, helt til rundt 88 kg, da hadde jeg stillstand noen uker. Men det slapp heldigvis etterhvert, og jeg krabba ned mot 85 rundt nyttår. Da var Linda syk og jeg fikk Fride Myrseth som kursleder. Hadde ikke samme kjemi med ho som med Linda, så etter det kurset bestemte jeg meg for å prøve litt på egenhånd. Siden nyttår har jeg bare gått ned ca. 4 kg, og merker jo at motivasjonen daler litt... Men så nærmer det seg jo sommer og sol, og derfor vil jeg prøve å gå ned til ca. 75. Det er iallefall målet langt der fremme.

 

Da jeg startet på kurs, gikk jeg på meny 3, 1900 kcal/dag. Fride mente jeg burde ned på 1600, men jeg syns det var et litt stort hopp fra 1900, så jeg prøver å ligge rundt 1700 kcal/dag. Registrerer stort sett alt jeg spiser fremdeles, og veier faktisk også endel enda. Min store utfordring er å drikke nok vann, og kutte ut små-spising og å få i meg nok grønnsaker. Spiser vanlig mat, ikke lav-karbo.

 

Hvordan er det med dere? Dere har kanskje skrevet om dette tidligere, men hvis dere gidder en liten repeat, hadde det vært greit :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Uff..

 

skulle nok venta med vekta til neste søndag.. men men

 

2,3 kg + ikke uventet etter masse utskeielser osv,men forsatt utrolig kjipt å se talla på vekta når man for en uke sia så 94,4 istede for som nå 96,7 :( merker jeg blir ordentlig forbanna på meg selv!! at man aldri skal lære da..

 

Er så sykt lite vits og trene og trene og trene og spise sunt og væra flink når man skeier ut med en gang det er en litt spesiell tid.. påske liksom,hva FAEN!:(

 

Hadde store planer om å værra flink og trene masse og spise sunt! men nei..

 

Bånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..

 

skulle nok venta med vekta til neste søndag.. men men

 

2,3 kg + ikke uventet etter masse utskeielser osv,men forsatt utrolig kjipt å se talla på vekta når man for en uke sia så 94,4 istede for som nå 96,7 :( merker jeg blir ordentlig forbanna på meg selv!! at man aldri skal lære da..

 

Er så sykt lite vits og trene og trene og trene og spise sunt og væra flink når man skeier ut med en gang det er en litt spesiell tid.. påske liksom,hva FAEN!:(

 

Hadde store planer om å værra flink og trene masse og spise sunt! men nei..

 

Bånn..

 

Vettu.. Veide meg idag, og har siden rett før påske gått opp igjen 1,4 kg. Ok, ikkje spesielt morro nei. Men eg veier det samme no som midtveis i påsken. Det er bra. Oooog.. Eg venter mensen.

 

Men har jobbet litt med motivasjonen og hodet i det siste. Og har funnet ut et par ting.

 

1. Eg har klart å få nye vaner denne påsken. De siste påskene har vært et eneste stort etegilde fra ende til annen. Og helst med snopet. Snop fra ene helgen til den andre. Men denne gangen har eg heller vært normal. Kun lørdagen første helgen, og fredag og lørdag andre helgen. Har også klart å unngå å spise kilovis. Har klart å moderere meg. Stolt :D

 

2. Å spise salt mat gjør at eg samler masse vann.. Men skitt au.. Det vil jevne seg ut no som vi gjenopptar gode gamle rutiner,.

 

3. Eg savner hverdagen min. Det er lett å slanke seg i hverdagen. Men siden ferier kommer sjeldnere må det være mulig å slippe litte granne på rutinene. Må jo ikke bli for rigide. Tenke laaaaaangsiktig. Eg vil være smekker flere år fremover, og ikke bare en periode akkurat mens eg gjør denne jobben her.

 

Og til sist. Eg er for dårlig med treningen. Her har eg masse å hente. Søsteren min spiser mengder av snop og klarer likevel holde vekten nede. Men hun løper også i timesvis i god fart hver eneste uke. Da kan man jo tillate seg det, for hun er topptrent. Så spark i ræva til meg, eg må bare komme i gang her. Noe som blir lettere nå som den deilige våren er her. Mmmm.. Elsker vår!!!

 

Så kom igjen Relizme. Dette skal vi klare. Vi får hoppe tilbake igjen på GR hesten vår, og innse at dette går kanskje ikke like fort som vi skulle ønske. Men siden kroppen skal henge med i svingene, er det kanskje likegreit at vi tar det litt roligere. Større sjangs for å klare å holde oss ved målet da.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Å Herre min hatt!! Påske og selvkontroll går tydeligvis ikke hånd her hos meg nei!!!

 

Jaja det positive først, har løpt flere turer på 1 mil og hatt noe fysisk aktivitet nesten vær dag i Sverige!! Bra flink!!

 

Har dytta i meg snop flere dager i påsken. Ikke bra og helt selvforskyldt, for selv om jeg ikke har kjøpt inn noe selv, er det jo lov å la det mor kjøper inn ligge? Eller? TYDELIGVIS IKKE!!!

Også brus da... HÆ? er ikke det like bra å drikke pepsimax som vann? :o

 

Uforskyldt negativt, Sverige har dårlig utvalg av sunne produkter og fullkorn. Ikke noe lettsyltetøy, en lettost i helebutikken, dårlig utvalg av grønt, og "sunt" brød i Sverige har 21%fullkorn men det har ikke egentlig ikke noe å si siden alle brødene nesten uten untak hadde 270 Kalorier pr 100g, både de som var merket sunt og de som var merket loff...hm.. Men har vært ganske god med maten, det var på snopet jeg gikk på smellen.

 

Så på første offisielle veiedag siden sist er det ned 400 gram fra 80,7 til 80,3. Men er jo temmelig surt når man i mellom de har sett 7 tallet -_-

 

Men jeg tror nok ståa er ganske lik for oss alle jenter, vi har driti litt på draget å gått litt opp, men dette gjør oss ekstra motivert for hverdagen og vi får heller tro at disse kiloene sitter løst og går fort av igjen :lol:

 

ER VI MED?? JA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

 

Da jeg startet på kurs, gikk jeg på meny 3, 1900 kcal/dag. Fride mente jeg burde ned på 1600, men jeg syns det var et litt stort hopp fra 1900, så jeg prøver å ligge rundt 1700 kcal/dag. Registrerer stort sett alt jeg spiser fremdeles, og veier faktisk også endel enda. Min store utfordring er å drikke nok vann, og kutte ut små-spising og å få i meg nok grønnsaker. Spiser vanlig mat, ikke lav-karbo.

 

Hvordan er det med dere? Dere har kanskje skrevet om dette tidligere, men hvis dere gidder en liten repeat, hadde det vært greit :rolleyes:

 

Hallaisen, tenkte jeg skulle svare på dette så veit du hvem jeg er å hva jeg spiser og sånn:)

 

Jeg begynte med GR kosthold Mandag den 18 juli i fjor med en startvekt på 98,8. Har gjort det på egenhånd med støtte fra gubben og nære venner. Men jeg har gått på kurs før for ca 10 år siden, da gikk jeg ned fra 92,8 til rundt 83 kilo og der har jeg vel liggi å vaka siden den gang, frem til graviditet i 2010:) Skal siees at jeg før det kurset gikk kraftig opp i vekt etter lang tids sykdom.

Når jeg gjorde det da kunne jeg ikke trene så da var det kunn kostholdet som gjalt, og jeg tror det har hjulpet meg litt denne runden :rolleyes:

 

Siden jeg har veldig dårlig forbrenning har jeg hatt ett inntak på ca 1300 kcal daglig, for meg er det viktig å spise mindre måltider ofte viss ikke går jeg rett og slett ikke ned. Dette fant jeg ut på forrige runde med GR og kursveilederen min da.

Men jeg spiser egentlig fryktelig mye mer en det jeg gjør når jeg lever "feil", Da dropper jeg frokost, og spiser en ok lunsj, og en sen middag med for mye kcal og for mye karbohydrater. Nå er det frokost, mellommåltid, lunsj, noe i mellom, middag og en lett kvelds :D Spiser vanlig mat, men med lett produkter og masse grønt:)

Jeg må ha i meg nok vann det er alfa og omega for meg for å holde hele systemet mitt i gang, det jeg gjør er å ha en skikkelig fin drikkeflaske som jeg har med meg overalt og av den drikker jeg hele dagen og fyller på når den er tom, ellers drikker jeg ett glass vann om morgenen og ett glass vann før de "store" måltidene på dagen, da er jeg sikker på at jeg får i meg runt 2 liter om dagen.

Har gått sakte men sikkert ned hele tiden, minus en periode med stillstand i begynelsen av desember(da var jeg ikke flink nok med kaloriene og drakk for lite vann) og så sto jeg litt stille når jeg begynte å trene for 5 uker siden )muskler). Før dette har jeg bare gått turer.

 

Har gått ned 18,5 kilo til nå og skal holde på til jeg veier 75 kilo med klær etter middag B) Bryr meg ikke om hvor lenge det tar men har som mål å klare det før året er omme :) Og jeg tror etter denne påsken at jeg skal veie maten jeg spiser til den dagen jeg dør!! HAHA!

 

Var det en grei oppsumering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

 

Er så sykt lite vits og trene og trene og trene og spise sunt og væra flink når man skeier ut med en gang det er en litt spesiell tid.. påske liksom,hva FAEN!:(

 

Hadde store planer om å værra flink og trene masse og spise sunt! men nei..

 

Bånn..

 

I KNOW THE FEELING!

 

Har liggi å rulla i after eight papir og gumminjørner.....

 

Å jeg var suuuper motivert siden jeg så det vakre tallet...

 

MEN min gode venn, nå er det endelig hverdag!!!! vi gleder oss til neste veiedag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Så spark i ræva til meg, eg må bare komme i gang her. Noe som blir lettere nå som den deilige våren er her. Mmmm.. Elsker vår!!!

 

 

Fiiin oppsumering av påsken du har, å flink så flink du har vært til å moderere deg!

 

Så stemmer jeg i ELSKER VÅR!!!!

 

Har kjøpt meg 3/4 løpetights på salg i Sverige, så nå er jeg klar for å jogge ute i varmere vær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

I KNOW THE FEELING!

 

Har liggi å rulla i after eight papir og gumminjørner.....

 

Å jeg var suuuper motivert siden jeg så det vakre tallet...

 

MEN min gode venn, nå er det endelig hverdag!!!! vi gleder oss til neste veiedag!

Hehe:) uff ja,får bare stå på nå! vært å trent i 2 timer i dag,ble 3,2 TP. så fornøyd med det,får håpe motivasjonen holder seg ut uka og til neste veiing:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har gått ned 18,5 kilo til nå og skal holde på til jeg veier 75 kilo med klær etter middag B) Bryr meg ikke om hvor lenge det tar men har som mål å klare det før året er omme :) Og jeg tror etter denne påsken at jeg skal veie maten jeg spiser til den dagen jeg dør!! HAHA!

 

Var det en grei oppsumering?

 

Wow. Blir aldri lei av å høre det Missoki. Snart 19 kg. Tenk!! Det er så bra. Du er så flink!!!

 

Og jeg syns det er så bra at du påpeker det at vi er alle forskjellige. Tenker eg er litt som deg. Hvis jeg ikke teller kalorier og spiser ofte men lite, så går det ikke skikkelig nedover.

 

Inspirasjon - kom til meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe:) uff ja,får bare stå på nå! vært å trent i 2 timer i dag,ble 3,2 TP. så fornøyd med det,får håpe motivasjonen holder seg ut uka og til neste veiing:)

 

 

Flinke du.. Godt forbrent.

 

No skal eg manne meg opp, ta på treningstøyet og ta meg en løpetur. Det er bare til å komme igang..

 

Og innen onsdag skal vi alle sammen har trent minst en, men helst to ganger til. Avtale???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Flinke du.. Godt forbrent.

 

No skal eg manne meg opp, ta på treningstøyet og ta meg en løpetur. Det er bare til å komme igang..

 

Og innen onsdag skal vi alle sammen har trent minst en, men helst to ganger til. Avtale???

AVTALE!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Flinke du.. Godt forbrent.

 

No skal eg manne meg opp, ta på treningstøyet og ta meg en løpetur. Det er bare til å komme igang..

 

Og innen onsdag skal vi alle sammen har trent minst en, men helst to ganger til. Avtale???

 

AVTALE! Flinke trene Relizme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg trent på SATS i dag, en halvtime styrke og en halvtime på tredemølle med jogging 8 km/t :D I morgen blir det tur!

 

Så bra Missoki!:D

 

Blitt trening på meg også!:D 1time og 30 min!:) TP: 2,5! Weeee:) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Missoki!:D

 

Blitt trening på meg også!:D 1time og 30 min!:) TP: 2,5! Weeee:) hehe..

 

 

Knall bananskall.

 

Og no som dere har vært så flinke føler eg at eg bare mååå ut igjen imorgen. Litt godt igrunn. Kjenner eg er støl i magemusklene. Deilig!!

 

Stå på girls!! Dette er så bra :)Flinkiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fembarnsmamma

Oppgang her også i påska, men bare 0,3 kg. Vekta viste 81,3 til morraen i dag, må si meg fornøyd med det. Jeg har spist litt godteri i påska, men tror nok helst det er dessert og kake som har størst "skyld" for oppgangen. Har trent bra, hadde 13 TP forrige uke, 3,3 til nå denne uka. Fornøyd med det :P !!

 

Tenkte jeg skulle ha full skjerpings her mht. maten og satse på å se 7-tallet i løpet av april. Det burde jo gå! For meg er det småspising mellom måltidene som er den største utfordringen, i tillegg til å drikke nok vann. Har klart å redusere pepsi max drikking, men sliter med å erstatte det med vann. Frister liksom ikke... I høst var jeg veldig flink en periode og drakk alltid et glass vann før jeg tok noe pepsi max. Skal prøve nå å komme tilbake til gode vaner, og også drikke et glass vann FØR hvert måltid. Kanskje det løsner og går litt kjappere nedover da???

 

Men kjenner jo også på at jeg må huske å være litt fornøyd med nedgangen på nesten 20 kg. Er jo en balansegang her, mellom å være fornøyd med innsatsen så langt, men samtidig være skjerpet og klar for ytterligere nedgang!

 

Når det gjelder trimming så er det ikke noe i veien med motivasjonen der. Nå er det jo helt deilig å ut på joggetur :D . Ikke noe snø og glatte veier lenger, og lyst utover kvelden!! Var mer utfordring tidligere i vinter, med 5 barn som skal på forskjellige aktiviteter på ettermiddagene og foreldremøter og foreldresamtaler og andre møter på kveldene. Men klarte stort sett å karre til meg 10 TP pr. uke.

 

Jeg ser lyst på livet og satser på at jeg ser 7-tallet snart B) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo flinke trimme damer!!!

1 time med 6km/t på meg i dag og 5,8 TP så langt denne uken B)

 

Det med vann før måltidene fungerer i allefall fint for meg Fembarnsmamma så kjør på :D:) Må si jeg er mektig imponert over vektnedgangen kombinert med 5 unger! Men man blir jo en sprekere og mer opplagt mamma så det er jo verdt det for de også, at man tenker litt på seg selv:) Vi er enig om 7 tallet denne måneden da! April blir det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...