Gå til innhold

Motivasjons venn/venner søkes!


Gjest Relizme
 Share

Anbefalte innlegg

Woohoo flinke trimme damer!!!

1 time med 6km/t på meg i dag og 5,8 TP så langt denne uken B)

 

 

Wow. Eg gleder meg til jeg klarer å løpe 1 time i strekk. Der er så utrolig bra. Løping er jo også den treningsformen som brenner mest fett.. Ttsss,, Her lukter det brent!!! ;)

 

Klarte å ta meg en tur idag også, og er så fornøyd med meg selv. Løp i bakkene også. Ikke store farten, men eg løp. Yess.. Det ble kanskje litt laber styrketrening etterpå. Er så utrolig støl i magen etter sist. Men tok mest armer, og planken. Men eg er optimist - ser at om noen uker klarer eg sikkert å løpe lengre og mer sammenhengende. Dessuten - kroppen føles så mye strammere og bedre no. Selv rett før mensen. Lykke!!! :D

 

Og må si meg enig med deg Missoki. Det er utrolig bra at du klarer å få smelt inn så mange treningspoeng fembarnsmamma. Det er jammen ikke lett alltid å finne tid eller krefter innimellom alle ungene. ;)

 

Ellers så kjenner eg meg sååå motivert. Har tatt kontrollen tilbake, og da er det så mye lettere alt sammen. Og med 4 treningspoeng så langt ser det bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

OPPTUR!!! Fikk skryt idag fra helt uventet kant. Først at eg "rocka" på fotballen med jobben. Ikke verst bare det med tanke på at eg ikke har ballkontroll i det hele tatt.

Deretter at hun hadde lenge hatt lyst til å si at det synes gat eg har blitt tynnere. YESS!!! Det er så deilig. :D Skikkelig motiverende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fembarnsmamma

Bra dag i dag!! Har vært flink med maten, pluss fått til en joggetur. Har ei løype på ca. 6,5 km som jeg pleier å løpe, i dag var jeg nede i 39,5 min. Fant ut at det utgjorde rett under 10 km/t, dvs. at jeg kan registrere på løping!! Tenk det, ble litt stolt av meg selv da :P .

 

Enig med deg Mibsen, det er gøy med litt skryt, spes hvis det kommer fra uventet hold. Gir motivasjon til å stå på videre :D . Har også fått flere kommentarer de siste ukene, et vekt-tap på ca. 20 kg. er jo ganske synlig. Alle syns jeg er blitt så fin, og at jeg har vært flink. Kjempegøy å høre, syns jeg. Men det som er litt rart, eller hva jeg skal kalle det, er at jeg føler meg jo helt som den samme som før. Merker jo at gamle klær blir for store nå, og jeg nærmer meg en "vanlig" kles-størrelse, men det er ikke akkurat noe jeg går og tenker på daglig. Så det tar nok litt tid før hodet har vent seg til en litt mindre kropp ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fembarnsmamma

Bra dag i dag!! Har vært flink med maten, pluss fått til en joggetur. Har ei løype på ca. 6,5 km som jeg pleier å løpe, i dag var jeg nede i 39,5 min. Fant ut at det utgjorde rett under 10 km/t, dvs. at jeg kan registrere på løping!! Tenk det, ble litt stolt av meg selv da :P .

 

Enig med deg Mibsen, det er gøy med litt skryt, spes hvis det kommer fra uventet hold. Gir motivasjon til å stå på videre :D . Har også fått flere kommentarer de siste ukene, et vekt-tap på ca. 20 kg. er jo ganske synlig. Alle syns jeg er blitt så fin, og at jeg har vært flink. Kjempegøy å høre, syns jeg. Men det som er litt rart, eller hva jeg skal kalle det, er at jeg føler meg jo helt som den samme som før. Merker jo at gamle klær blir for store nå, og jeg nærmer meg en "vanlig" kles-størrelse, men det er ikke akkurat noe jeg går og tenker på daglig. Så det tar nok litt tid før hodet har vent seg til en litt mindre kropp ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,kan jeg også henge meg på som en motivasjonvenn. jeg er 29 år og veier 85 kilo, skal ned til 70, huff det er ikke lett. det viktigste for meg er å tren og få fine former, ikke vekta i seg selv. men vekta er lettest å følge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo så bra med skryt Mibsen!! Det liker vi! :lol: Var ikke løping da, bare tur med vognen :P Men trimma heftig på fredag og ender på 11,8 TP denne uka. Mini har fått omgangssjuke så ingen trim i dag eller i morgen :( Bare stakkars syk gutt..

 

Haha kos med dobbelpost når det bare er gode ting som står Fembarnsmamma! Grattis med løping!

 

Og velkommen til oioi :) Et sunt liv er målet for oss alle tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo? Eg er einsam! Hihi neida ;) Kjører på med treningsmål denne uka og jeg alle som vil være med heng seg på!!Trene 3 ganger ut denne uka!! JA!?!

 

Etter en sykt stillesittende helg og gårsdag med liten pjokk med omgangssjuke, fikk kroppen endelig svetta i dag!

En halv time på mølla, en halv time med styrke og en times tur hjem med vogn :D Fire TP, Oh yeah! :lol:

 

Håper det står bra til med "gjengen" og venter i spenning på noen oppdateringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fembarnsmamma

Nokså stille på denne tråden, får komme med litt oppdatering fra fembarnsmamma :) . Matinntaket sklei nok litt ut i påska, men var fornøyd med oppgang på kun 0,3 kg forrige onsdag. I dag viser vekta 81,1, dvs. ned 0,2. Ikke veldig fornøyd, har vært veldig streng med meg selv og håpte jeg fikk litt større uttelling. Men, men. Lurer på om jeg har nådd en vekt-terskel igjen, og håper i så fall det "slipper" snart. Hadde samme opplevelse rundt 88 kg., og da gikk det noen uker med mer el mindre stillstand.

 

Mht. trim ligger jeg også bra an, syns jeg, ble 12,8 TP forrige uke, (mandag til søndag), og har allerede 4,8 på mandag og tirsdag denne uka. Må si meg fornøyd med det!! Har kommet godt igang med jogging igjen, og går fortsatt på Friskis&Svettis-treninger. Hvis jeg får det til er planen maratontrening til fredag, 1,5 time. Hadde vært deilig å fått med seg!!

 

Fortsatt er utfordringen min å drikke nok vann. Må ta meg i nakken hver dag, er ikke flink på det :angry: . Tyr altfor fort til et glass Pepsi max desverre. Ellers går dagene med nokså faste måltider og mye samme mat, prøver å krype nedover mot 1600 kcal pr. dag. Så får vi se om det snart gir litt utslag på vekta ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, men. Lurer på om jeg har nådd en vekt-terskel igjen, og håper i så fall det "slipper" snart. Hadde samme opplevelse rundt 88 kg., og da gikk det noen uker med mer el mindre stillstand.

 

Hadde terskel selv på 91.5 lå der i nesten en mnd, og har vel en liten terskel nå også. Så vet hvordan det er :) men så lenge jeg går ned med i allefall 100 gram neste uke så skal jeg være glad, for da veier jeg "søttiognoe" istede for 80 :D HÅPEHÅPER ^_^

 

Det ble en tur på 50 min med barnevogn i dag, så 1,8TP og nesten 6 på uka så langt. Skal trene på SATS i morgen.

 

Har du en pen vannflaske som kan motivere til drikking Femmbarnsmamma? Det hjelper på meg :rolleyes: Og så har jeg begynt med noe nytt denne uka, kun vann (og melk og juice) i ukedagene, mens fredag, lørdag og søndag får jeg kose meg med Pepsi Max! Prøver å komme i gode vaner der for en liten en som begynner å bli bevist på hva som er i glasset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roper på Reilzme og Mibsen!! Er dere her?!

 

Dagen i dag gikk ikke helt som planlagt, ingen SATS i dag pga syk mann som trengte pleie :( Men ble en tur med barnevognen i raskt tempo, og 7,7 TP så langt på uka. Og i morgen blir det SATS! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 11,8 TP på uken og til tross for at vi var i 1 årslag i går så ble det ned 800 gram!! Altså er ny vekt 79,2 kg :D Siste delmål unnagjordt og nå venter bare endelig mål :lol:

 

God uke til alle som kommer innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 11,8 TP på uken og til tross for at vi var i 1 årslag i går så ble det ned 800 gram!! Altså er ny vekt 79,2 kg :D Siste delmål unnagjordt og nå venter bare endelig mål :lol:

 

God uke til alle som kommer innom!

Super flink er du Missoki!!:)

 

Har selv hatt en dårlig periode,men holder forsatt måle med å hverfall trene 4 ganger i uka:) Maten har det vært litt sån hip som hap med med sist jeg veide meg (lørdag) så lå vekta på 95,5,så jeg er forsatt på vei til første del målet.. snart gått 5 månder siden jeg starta,og nesten 5 kg ned.. UFF!!! jeg prøver å være fornøyd med det resultatet,og er jo i grunn det også,men synes alle rundt meg bare raser ned! Sitter dem å knasker gullerøtter og tilbringer 24/7 på treningstudio da eller? :P JAJA!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roper på Reilzme og Mibsen!! Er dere her?!

 

Ho ho.. :) Joda. vi lever. Det har bare vært veldig travelt. Løpe løpe løpe. Har prioritert å trene og få ting unnagjort i heimen. :)

 

Mensen unnagjort og no har eg funnet tilbake igjen til der eg var rett før påske. Bare noen hundre gram igjen og så er eg på åtti-og-noe.. Jay..

 

Er i hundre for tiden. Målte livvidden igår, og den er nå minus 10,5 cm siden start. Buksene som før var ubehagelig trange sitter løst. Noen er nesten ubrukelige. Bikinien fra ifjor bare sklir av og buksene eg ikke fikk kneppet igjen kan brukes . Ah.. Det er så deilig.

 

Var ute og løp, og kroppen føles lett og ledig. Og eg når stadig nye milepæler på min vei til 5 km. Løper tilogmed i bakkene.

 

Nei - det er deilig å være meg for tiden. Og på vei.. På vei til den nye meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fembarnsmamma

Hurra, ned 0,6 kg. denne uka, nå viste vekta 80,5 kg. Kjempefornøyd :P . Jeg har vært nøye med mat og veiing siden påske, og nå får jeg endelig uttelling :P . Ikke langt igjen til jeg ser 7-tallet på vekta, og bare 5,5 kg. til målet på 75 :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huhei her hadde det skjedd ting!!

Først må jeg si til Relizme at jeg er super stolt av deg for at du ikke gir opp! Det er veldig tøft når det står stille, har en meget god venninne som vel har liggi pal på vekta i nesten to mnd nå og det er jo slitsomt å holde motet oppe, så super stolt! Og imponert over treningsfrekvensen :) Da er det bare å få porsjonsskontrollen og intervallen på måltidene i shape så må det jo løsne snart tenker jeg :D

 

Kjempe godt å høre at det går så fint nå Mibsen, det er lov å sluntre unna forum når det er hektisk ;) (blir bare så ensom!! haha)Det er super deilig med småklær som passer igjen! mine begynner nesten å bli løse nå, haha! Men du, husk å kjøp ny bikini da, sånn at det ikke blir skandale på stranden :P

 

Og masse gratulerer med 0,6 ned til Fembarnsmamma!! er det ikke deilig å nærme seg hovedmålet? :)

 

Jeg har trent to ganger på senter så langt denne uka for 5,5 TP :)

På tirsdag løp jeg med ny rekordfart på mølla, og hadde en spurteperiode med 12,2 km/t!! Trodde jeg skulle dø, men deilig var det :) Skal trene i allefall en gang til denne uka pluss å gå turer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg også få slenge meg på her?

Jeg er helt fersk i dette.. Begynte i dag! Tenker det kan være lurt å finne seg en venn/venner i samme situasjon som meg selv. :)

Jeg er 29 år og veier i dag 107 kg! :o Mitt første delmål er 100 kg.

Er veldig spent og gira på å komme i gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super flink er du Missoki!!:)

 

Har selv hatt en dårlig periode,men holder forsatt måle med å hverfall trene 4 ganger i uka:) Maten har det vært litt sån hip som hap med med sist jeg veide meg (lørdag) så lå vekta på 95,5,så jeg er forsatt på vei til første del målet.. snart gått 5 månder siden jeg starta,og nesten 5 kg ned.. UFF!!! jeg prøver å være fornøyd med det resultatet,og er jo i grunn det også,men synes alle rundt meg bare raser ned! Sitter dem å knasker gullerøtter og tilbringer 24/7 på treningstudio da eller? :P JAJA!:D

 

Eg kjenner meg sånn igjen i deg Relizme. Vi ligger jo også ganske likt på vekt og mål. Har stått i stampe opp og ned mellom 90,5 og 91,8. Ser at du er flink flink med treningen, og eg tok opp kampen no. Prøver på trening 4 dager i uken eg også. Så får vi håper begge to at det løsner litt... Snek meg på vekten her tirsdag og så åtte tallet. Håpe - håpe.

 

Men eg sliter sterkt med snopesug. Er hardt rammet. Spiser way too much. I det siste snakker vi en for dagen. Shit. Og eg som var så flink før påske. Holdt meg helt unna. Søren søren søren. Prøver å få mannen med på snopeløfte. Han var grei og nektet meg idag. Trenger rett og slett at noen holder meg til ansvar. B)

 

Nei - no må eg legge meg. Travel helg foran meg, må sørge for å ha nok zzz innabords.

 

Kjekt å "se" deg igjen også Missoki. Vi får prøve å bli flinkere på forumet, eller hva?? Vi trenger hverandre. :)

 

Og velkommen til deg Mariol. Det er bare til å slenge seg med :) Bare snille jenter her inne.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Mariol :)

 

Har vært kjempeflink å trene denne uka, har 12,6 TP så langt :D

Men nå er jeg premenstruell, skikkelig premenstruell. Jeg mener det helt seriøst. Akkurat nå kunne jeg spist Willy Wonka (om han var av sjokolade da) Å nå er det helg og man har lov til å kose seg :blink: kommer til å ha store begrensemeg problemer kjenner jeg :unsure:

 

Humph! Får prøve å være litt flink.. SUKK!

 

Hva skal du denne helgen Mibsen?? Siden du måtte lagre zzz-er? Satser på at det er mer spennende en mine planer i allefall :P

 

GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan jeg også få slenge meg på her?

Jeg er helt fersk i dette.. Begynte i dag! Tenker det kan være lurt å finne seg en venn/venner i samme situasjon som meg selv. :)

Jeg er 29 år og veier i dag 107 kg! :o Mitt første delmål er 100 kg.

Er veldig spent og gira på å komme i gang! :)

 

VELKOMMEN!:)

 

Bra du er gira og klar!;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjenner meg sånn igjen i deg Relizme. Vi ligger jo også ganske likt på vekt og mål. Har stått i stampe opp og ned mellom 90,5 og 91,8. Ser at du er flink flink med treningen, og eg tok opp kampen no. Prøver på trening 4 dager i uken eg også. Så får vi håper begge to at det løsner litt... Snek meg på vekten her tirsdag og så åtte tallet. Håpe - håpe.

 

Men eg sliter sterkt med snopesug. Er hardt rammet. Spiser way too much. I det siste snakker vi en for dagen. Shit. Og eg som var så flink før påske. Holdt meg helt unna. Søren søren søren. Prøver å få mannen med på snopeløfte. Han var grei og nektet meg idag. Trenger rett og slett at noen holder meg til ansvar. B)

 

Nei - no må eg legge meg. Travel helg foran meg, må sørge for å ha nok zzz innabords.

 

Kjekt å "se" deg igjen også Missoki. Vi får prøve å bli flinkere på forumet, eller hva?? Vi trenger hverandre. :)

 

Og velkommen til deg Mariol. Det er bare til å slenge seg med :) Bare snille jenter her inne.. ;)

 

Sorry for at jeg har vært fraværende lenge her!

Men sliter litt med litt forskjellig om dagen. Så prøver egentlig bare å komme meg gjennom dagene. er liksom ikke bare vekta som er ett stort problem lenger. Så ser godt på vekta at det spiller inn der.. gått opp 4 kg siden jeg var på det laveste jeg har oppnødd på grete rode.. Det renner rett og slett over nå,ingen begrensing what so ever:(

 

Håper jeg får kommet sterkere tilbake snart!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Mariol :)

 

Har vært kjempeflink å trene denne uka, har 12,6 TP så langt :D

Men nå er jeg premenstruell, skikkelig premenstruell. Jeg mener det helt seriøst. Akkurat nå kunne jeg spist Willy Wonka (om han var av sjokolade da) Å nå er det helg og man har lov til å kose seg :blink: kommer til å ha store begrensemeg problemer kjenner jeg :unsure:

 

Humph! Får prøve å være litt flink.. SUKK!

 

Hva skal du denne helgen Mibsen?? Siden du måtte lagre zzz-er? Satser på at det er mer spennende en mine planer i allefall :P

 

GOD HELG!

 

Jippi.. Vekten viste 89,9. Ned et halvt kilo,og endelig knekt et nytt titall. Glede!!!! Kjente eg var ganske oppblåst etter helgens strabaser, så eg gleder meg til å løpe imorgen. Drikker masse vann og tenker det hjelper på.

 

Denne helgen har vært super travel ja. Eg har arrangert vårball for ungdomstrinnet (er kontaktlærer for elevrådet). Så uken gjennom har bestått av innkjøp og planlegging. Og fra 18-01 var det jobb for meg. i seng til 02.

Lørdag var det på middagsbesøk til noen gode venner og rett på fest med fotballklubben. I seng til 04. Så søndagen ble en heller slapp dag i solen. Deilig..

 

Ikke akkurat mye trening denne helgen. Men tok heller i et ekstra tak her på torsdag. :) 12,5 poeng er jo knallbra Missoki. Eg har ikke peiling på poeng. Den funksjonen funker ikke på registreringen min.

 

Hvordan gikk det med deg i helgen forresten Missoki???? Premenstruell er kjip. Viljestyrken smelter vekk i hormonbølgen. Frustrerende. :angry:

 

Relizme - tenker masse på deg. Håper du finner ut av ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi.. Vekten viste 89,9. Ned et halvt kilo,og endelig knekt et nytt titall. Glede!!!! Kjente eg var ganske oppblåst etter helgens strabaser, så eg gleder meg til å løpe imorgen. Drikker masse vann og tenker det hjelper på.

 

Denne helgen har vært super travel ja. Eg har arrangert vårball for ungdomstrinnet (er kontaktlærer for elevrådet). Så uken gjennom har bestått av innkjøp og planlegging. Og fra 18-01 var det jobb for meg. i seng til 02.

Lørdag var det på middagsbesøk til noen gode venner og rett på fest med fotballklubben. I seng til 04. Så søndagen ble en heller slapp dag i solen. Deilig..

 

Ikke akkurat mye trening denne helgen. Men tok heller i et ekstra tak her på torsdag. :) 12,5 poeng er jo knallbra Missoki. Eg har ikke peiling på poeng. Den funksjonen funker ikke på registreringen min.

 

Hvordan gikk det med deg i helgen forresten Missoki???? Premenstruell er kjip. Viljestyrken smelter vekk i hormonbølgen. Frustrerende. :angry:

 

Relizme - tenker masse på deg. Håper du finner ut av ting. :)

 

Oh herre!! Ja det var tempo denne helgen! Og grattis med 80tallet!

 

Tja helgen har gått så som så, skal ikke klage før i morgen etter veiing:)

Er du sikker på at du ikke får sett trimpoengene dine på uka? Er inne på resultater, helt nederst på siden, der er også snittet av kcal på dagene.

 

Det er ikke greit når flere ting sliter på en gang Relizme :( Sender gode tanker om lysere tider i din nærmeste fremtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny vekt i dag er 78,8 kg, det vil si at jeg nå har gått ned 20 kg :lol: Har brukt god tid, men er kjempestolt nå på en mandag, og glad for at jeg klarte å begrense meg litt i helgen :) Nå må jeg bare holde ut de siste kiloene sånn at jeg kommer meg i havn, å ikke glir utpå igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...