Gå til innhold

Motivasjons venn/venner søkes!


Gjest Relizme
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Relizme

Hoho det var kjempegøy! :lol: Syns jeg var ganske flink også til at det var første gangen:) Så med joggeturen før i dag ble 4,6 TP i dag, stolt ja!

 

Å ta beina fatt er kjempefin trening syns jeg, det er jo hovedsaklig det jeg har gjort så langt, men nå blir det litt muskler og:)

 

Så morro!:D finnes ikke no bedre når man får sansen for noe!:D

 

Flinka!:D ikke verst;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Missoki

O herre! Så støl jeg er!!! Må rett å slett ut å gå en lang hard tur i dag tror jeg :) Jeg visste jo at jeg kom til å bli støl, for all del! Var ganske sikker på at jeg kom til å være støl i magen og ganske sikker på at det kom til å gå fint med armene siden jeg er ganske armsterk, men jeg hadde ALDRI trodd at jeg skulle bli så gåen i låra! Okker meg jo som en 80- åring hver gang jeg reiser eller setter meg :P

 

Får trøste meg med at det blir bedre neste gang, og at det er strålende sol til å gå tur i ute :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Jeg er i jente på 24 år som skal ned en del kg for å si det mildt!:) Er godt i gang og har fulgt grete rodes kost plan og trenings plan i 2 uker nå på søndag!:) Første uka gikk jeg ned 3 kg,og håper vekta er snill denna uka også!

 

Jeg synes det hadde vært koselig vis nettopp DU ville vært med på min ferd,og delt motivasjon,råd,og erfaringer! :) Er alltid godt med en å snakke med,motivasjons venn,eller i det hele tatt en venn er jo supert! Merker jeg trenger noen å snakke med som er i så å si samma båt som meg.

 

Jeg veier nå 97kg,og skal ned til 75! Delmålet nå i førsteomgang er 90,så 85 osv!:) Tar det i små puljer så det er oppnårlig!:)

 

Haddde vært koselig på svar! Enten her eller på melding:)

synes noen ganger det tar så lang tid mellom svar fra folk,så vis du er bruker av msn så si ifra så kan vi jo addes der? :)

 

PS: har hatt ett sånt emne ute før også,men alltid så dårlig respons,mange innom å titter men sjelden svar:( hehe.. Så prøver igjen!

 

Hei!

Jeg er gjerne din motivasjonsvenn :)

 

Jeg skal ned rett i overkant av 26 kg, og jeg har også satt meg delmål underveis. Feks nå veier jeg 86,4, og første delmål er 80 kg.

 

Jeg har forsøkt å slanke meg flere ganger uten hell. Startet på Grete Roedekurs i høst, det gikk bra, helt til jeg ble dårlig (jobbrelatert). Jeg har nå startet på ny frisk igjen, og er på min første uke med Grete Roede kurs på internett. Føles deilig å være igang igjen :) Jeg er kjempelei av å gå i klær som ikke passer og være mistilpass med kroppen min, og ha dårlig selvtillit..

 

Min utfordring fremover er å komme i fysisk aktivitet igjen. Hva er din?

 

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O herre! Så støl jeg er!!! Må rett å slett ut å gå en lang hard tur i dag tror jeg :) Jeg visste jo at jeg kom til å bli støl, for all del! Var ganske sikker på at jeg kom til å være støl i magen og ganske sikker på at det kom til å gå fint med armene siden jeg er ganske armsterk, men jeg hadde ALDRI trodd at jeg skulle bli så gåen i låra! Okker meg jo som en 80- åring hver gang jeg reiser eller setter meg :P

 

Får trøste meg med at det blir bedre neste gang, og at det er strålende sol til å gå tur i ute :D

 

He he he... Unnskyld, men flirer litt her eg sitter.. :D :D Syns eg ser det. Men du er tøff som følger opp med mer trening.. Bruker det å funke eller??

 

Ellers så har eg hatt en litt blandet dag. Eg har vært sååååå flink resten av uken, lagt fint på 1500-1600 kcal. Idag strålte solen over Bergen, så eg tok med meg ungene en tur til byn. Mate duer og sånt. Og jammen santen lot eg meg ikke overtale til en tur på Mc. Det ble ikke så ille sånn kcalori messig. Byttet ut pommes friten med salat og valgte Chicken Mc Tasty. ca 600 kcal tilsammen. Litt i overkant, men ikke avskrekkende.

Men tror du ikke dumme meg lot meg overtale til å lage kake til ungene?? Det er det dummeste jeg har gjort. Her har jeg vært flink til å ikke spise snop eller drikke brus, og så gjør eg det der.. Sukk.. Satser på en bedre dag imorgen.. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet veiedag til lørdag jeg. Det passet best med boken, for da må jeg over på ny uke.

 

Og resultatet denne uken er - 0,7 kg. Og med tanke på det lave aktivitetsnivået jeg har hatt siden treningsnekt pga operasjon må jeg si meg fornøyd.

 

Har også gått inn 3 cm på magen og 2 på rygg... Happy schnappi!! :D

 

Men neste uke blir annerledes. Da er det trenings for fullt.

 

Her er planen:

Mandag: Intervalltrening + styrke

Onsdag: Løpetur + styrke

Torsdag: Fotball med jobben.

 

Med tanke på at vi skal feire bursdag til helgen får vi se om det blir noe trening på meg da. Men tror dette kan funke. Tror at det kan fort overdrives, og eg tenker å legge meg på en linje som kan gjennomføres over langen. Vi har jo brukt en del år på å gå opp disse kiloene, så eg vil ikkje rase for fort nedover heller.

 

Hvordan går det med dere jenter?? Helgen kan jo fort bli problematisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sannereg

Hei

 

Jeg henger meg gjerne på hos dere. B)

 

Jeg er jente på 32 år som veier 110 kg, jeg går ikke på G-R kurs men har ett eget opplege fra en kostveileder, men det er mye likt som G-R. Jeg startet forrig torsdag på 113,5 kg så det er nesten 3,5 kg første uken :D (veldig god start på tross av jeg fikk mensen)

Ellers har jeg familie som består av meg, mannen og en datter på 8 år, jeg jobber som barn og ungdomsarbeider på en barneskole og stortrives.

 

Ellers liker jeg å svømme, sykle og er trener for datterens fotballlag og det gir også litt trening.

 

Jeg har veie dag på torsdager, men hvis dere andre har en felles veie dag vil jeg gjerne bytte dag, moro å ha samme veie dag.

 

Det var litt om meg, håper vi kan støtte og motivere hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Oh her hadde det skjedd mye ja :) Først velkommen til LINOR og Sannereg koselig med flere i tråden :) Vi har vel forskjellige veiedager nesten alle nå, men det er jo ikke noen hindring, det betyr jo bare at det skjer noe her flere ganger i uken.

 

Mibsen hurra på 700 gram ned og cm bort!! Og bra med fint opplegg på trening til uka:)Fokuser på det man gjør bra, men vit når man gjør feil tror jeg er veldig smart, det er jo for livet så litt må man jo få skeie ut.

 

Og på spm om det hjelper å følge opp med trening når man er støl så er svaret: Nei men det gjør det ikke verre:)

Er jo lenge siden jeg har trent så tøft som jeg gjorde på onsdag når man trener slik å bygger muskulatur så river man jo i all hovedsak i muskelen og ødelegger den, så reparerer den seg igjen og man får større muskel, og i mellomtiden er man støl:)

 

Trenter på lørdag og så ente opp med 10 TP eller noe slikt på uken, fornøyd med det!

Ikke så fornøyd med at jeg var på fest i går, og det gikk over alle støvleskaft med boblevann og tapasmat. Er oppblåst i hele meg i dag og har ingen INGEN forhåpninger om å se noe minus på vekten i morgen.

Men det var en fin fest B)

 

Plan for uken er:

 

Flink med maten hver dag.

Trene på senter to dager og gå hjem fire av fem dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

O herre! Så støl jeg er!!! Må rett å slett ut å gå en lang hard tur i dag tror jeg :) Jeg visste jo at jeg kom til å bli støl, for all del! Var ganske sikker på at jeg kom til å være støl i magen og ganske sikker på at det kom til å gå fint med armene siden jeg er ganske armsterk, men jeg hadde ALDRI trodd at jeg skulle bli så gåen i låra! Okker meg jo som en 80- åring hver gang jeg reiser eller setter meg :P

 

Får trøste meg med at det blir bedre neste gang, og at det er strålende sol til å gå tur i ute :D

 

HAHA!:D så lættis! Ja det blir bedre for hver gang,og det kommer nok til å synes på vekta også!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Hei!

Jeg er gjerne din motivasjonsvenn :)

 

Jeg skal ned rett i overkant av 26 kg, og jeg har også satt meg delmål underveis. Feks nå veier jeg 86,4, og første delmål er 80 kg.

 

Jeg har forsøkt å slanke meg flere ganger uten hell. Startet på Grete Roedekurs i høst, det gikk bra, helt til jeg ble dårlig (jobbrelatert). Jeg har nå startet på ny frisk igjen, og er på min første uke med Grete Roede kurs på internett. Føles deilig å være igang igjen :) Jeg er kjempelei av å gå i klær som ikke passer og være mistilpass med kroppen min, og ha dårlig selvtillit..

 

Min utfordring fremover er å komme i fysisk aktivitet igjen. Hva er din?

 

Så koselig!:D og velkommen!

 

Min utfordring er vel egentlig å holde motivasjoen oppe!;) Jeg er som regel ganske så aktiv hele uka,men har de dagene der alt er på 0 og da må jeg prøve å få opp humøret og motivasjonen!:)

 

weight.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Oh her hadde det skjedd mye ja :) Først velkommen til LINOR og Sannereg koselig med flere i tråden :) Vi har vel forskjellige veiedager nesten alle nå, men det er jo ikke noen hindring, det betyr jo bare at det skjer noe her flere ganger i uken.

 

Mibsen hurra på 700 gram ned og cm bort!! Og bra med fint opplegg på trening til uka:)Fokuser på det man gjør bra, men vit når man gjør feil tror jeg er veldig smart, det er jo for livet så litt må man jo få skeie ut.

 

Og på spm om det hjelper å følge opp med trening når man er støl så er svaret: Nei men det gjør det ikke verre:)

Er jo lenge siden jeg har trent så tøft som jeg gjorde på onsdag når man trener slik å bygger muskulatur så river man jo i all hovedsak i muskelen og ødelegger den, så reparerer den seg igjen og man får større muskel, og i mellomtiden er man støl:)

 

Trenter på lørdag og så ente opp med 10 TP eller noe slikt på uken, fornøyd med det!

Ikke så fornøyd med at jeg var på fest i går, og det gikk over alle støvleskaft med boblevann og tapasmat. Er oppblåst i hele meg i dag og har ingen INGEN forhåpninger om å se noe minus på vekten i morgen.

Men det var en fin fest B)

 

Plan for uken er:

 

Flink med maten hver dag.

Trene på senter to dager og gå hjem fire av fem dager.

 

Ja velkommen til dere begge!:D super koselig at vi får flere følgere på tråden!:)

du er jo bare super flink Missoki! her går det trått om dagen.. Frisk start i morra!:) Håper kvalmen er borte for den har vært på besøk i hele helgen,møkk asså! kara til meg 5,3 lusne trim poeng denna uka,og håper på flere til uka!:D

 

i morgen blir det trening på Fs,tirsdag har jeg fri fra jobb og da skal jeg prøve meg på 2 trenings økter,(endelig jogge) på morran,og den økta skal jeg ha uansett,og satser på at jeg får til en på kvelden på fs,onsdag SKAL jeg også på Fs,og helst torsdag også!:)

 

Jeg vurderer sterkt å melde meg inn på ett trening studio,veeeldig på nølærn,men jeg vil også!!! Har ett treningstudio som heter Evo,og det er uten bindingstid,egen trening uten saltimer,men det får jeg jo på FS:) hva synes dere? skal jeg bare kjøre på å melde meg inn?? :)

 

Jeg har veie dag i dag hverfall,for dere nye som kanskje lurer:) vekta i dag sto på 96,4!:) fornøyd med det,vis jeg skal ta utganskpungt i hva jeg har fått gjort av trening osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

 

Jeg vurderer sterkt å melde meg inn på ett trening studio,veeeldig på nølærn,men jeg vil også!!! Har ett treningstudio som heter Evo,og det er uten bindingstid,egen trening uten saltimer,men det får jeg jo på FS:) hva synes dere? skal jeg bare kjøre på å melde meg inn?? :)

 

Jeg har veie dag i dag hverfall,for dere nye som kanskje lurer:) vekta i dag sto på 96,4!:) fornøyd med det,vis jeg skal ta utganskpungt i hva jeg har fått gjort av trening osv.

 

Jeg sier at alt som forplikter og motiverer til trening er det bare å kjøre på med:)

 

Vekta gikk ikke i minus som forventet men vet godt hvorfor og en av faktorene er jo positiv.

 

Negative grunner: Var på heisaturdilux spiste salt mat og alt godt:) Lite søvn og stress med dagmammma oppstart på minien.

Positiv grunn: Har bygget muskler for første gang på........... Eh ja.

 

Full skjerpings med mat denne uken så skal det gå videre nedover mot neste delmål:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Jeg sier at alt som forplikter og motiverer til trening er det bare å kjøre på med:)

 

Vekta gikk ikke i minus som forventet men vet godt hvorfor og en av faktorene er jo positiv.

 

Negative grunner: Var på heisaturdilux spiste salt mat og alt godt:) Lite søvn og stress med dagmammma oppstart på minien.

Positiv grunn: Har bygget muskler for første gang på........... Eh ja.

 

Full skjerpings med mat denne uken så skal det gå videre nedover mot neste delmål:)

 

Hehe,er jo veldig greit når man er klar over grunnen selv:)

 

jeg skal så ABSOLUTT melde meg inn på treningsenter! var med kjæresten min på trening i dag (åpen uke med gratis trening) Trener på progym,og merka at detta likte jeg kjempe godt!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhh.. Må bare klage litt..Veldig frustrert over meg selv. I går skulle jeg trene intervall, men sovnet på sofaen. Var rimelig tøft å begynne på jobb igjen etter tre uker med fri og lange kvelder og sene morgener. Men likevel - jeg skulle jo TRENE!!!!! :angry:

 

Og idag gikk det litt skeis. Tirsdager er vanskelige. Jeg underviser i mat og helse på tirsdager, og det betyr at jeg ikke har kontroll på hva jeg stapper i meg. Klarer å minske porsjonene. Men aner jo ikke vekt eller antall kalorier.

I tillegg var det bursdagsbesøk for nevøen min. Denne visste jeg kom til å bli en utfordring. Men jeg hadde laget meg en plan. Skulle kun spise to pølser til middag, og velge lompe siden det er lettere. Men det var ikke pølse - det var gryterett. Og da har jeg nok en gang ingen anelse hvor mange kalorier jeg har fått i meg,.Kunne jo ikke veie heller.

 

Det eneste positive oppi det hele er at jeg klarte å unngå de store sukkerbombene. Tok tre melkesjokoladeruter og et pitte lite kakestykke. Og for en godtegris som meg er det bra. Ikke perfekt - men bra. Skålen stod faktisk rett foran meg.. ;)

 

Nei, sukk.. Dette var min lille klage idag. Følte jeg måtte få det ut - og være ærlig med meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Åååhh.. Må bare klage litt..Veldig frustrert over meg selv. I går skulle jeg trene intervall, men sovnet på sofaen. Var rimelig tøft å begynne på jobb igjen etter tre uker med fri og lange kvelder og sene morgener. Men likevel - jeg skulle jo TRENE!!!!! :angry:

 

Og idag gikk det litt skeis. Tirsdager er vanskelige. Jeg underviser i mat og helse på tirsdager, og det betyr at jeg ikke har kontroll på hva jeg stapper i meg. Klarer å minske porsjonene. Men aner jo ikke vekt eller antall kalorier.

I tillegg var det bursdagsbesøk for nevøen min. Denne visste jeg kom til å bli en utfordring. Men jeg hadde laget meg en plan. Skulle kun spise to pølser til middag, og velge lompe siden det er lettere. Men det var ikke pølse - det var gryterett. Og da har jeg nok en gang ingen anelse hvor mange kalorier jeg har fått i meg,.Kunne jo ikke veie heller.

 

Det eneste positive oppi det hele er at jeg klarte å unngå de store sukkerbombene. Tok tre melkesjokoladeruter og et pitte lite kakestykke. Og for en godtegris som meg er det bra. Ikke perfekt - men bra. Skålen stod faktisk rett foran meg.. ;)

 

Nei, sukk.. Dette var min lille klage idag. Følte jeg måtte få det ut - og være ærlig med meg selv.

Hehe,ja sånne dager har vi alle!! :D

 

super fint å få ut litt frustrasjon og klaging her. Jeg tenker sån at er jeg på besøk,og ikke kan veie maten,så tenker jeg bare ``ta en mindre posjon``:) man kan jo ikke stille opp på resturang med vekta liksom:p hehe.. Super flink du var som klarte å styre deg ang godteriet og kakene da! Jeg selv er også en ordentlig godtegris,så der har vi no til feller;)

 

Når hadde du veie dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtegris ja.. Sukk.. Prøver å overbevise hodet mitt at eg er allergisk mot sukker. Kroppen svulmer sånn opp av det ;)

 

Har veiedag lørdager. Veier på morgenen. Det var det som passet best, for da følger jeg boken sine dager. Egentlig er det faktisk en fordel. Veldig skjerpende både fredagskvelden og lørdagen. Unngår å utvide helgen kan du si.

 

Nei, det er jo umulig å la vær å være sosial. Kan ikke slutte å leve heller. Tror nok at man bare må finne en rytme som gjør at man klarer å gjennomføre dette over laaaang tid. For det er jo en livsstilsendring og ikke en periode. Prøver å minne meg på det hver dag. Så tror nok absolutt det du sier er bra. Ta mindre porsjoner og la det være med det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Syns du var flink jeg! Man skal leve og, viss ikke så blir det bare til at man gir opp!

 

I dag har jeg trent Sh'bam på SATS, var kjempegøy å mye hopp og sprett.

Blei skikkelig svett og det var godt :lol: Oppe i 7 TP så langt i uka og går for 10 denne uken og:)

 

Det som er super deilig med denne prosesen er å kjenne at man får kroppen tilbake, viss man kan si det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Da ble det 12 TP så langt denne uken, og det blir nok med det.. Har et hus som ser ut som noe bombet så skal pleie det i helgen.

Har vært ganske flink denne uka med alt, men på snikvekta (jada jeg snikveier titt og ofte :P )hadde det ikke gått noe i minus, så jeg gruer meg til mandag... men skal prøve å ikke snike i allefall. Tror det har blitt litt mye stress med alt, les livet. Menmen får se..

 

Hvordan har det gått denne uka Mibsen? Er jo spent må vite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Hei og go søndag til alle sammen!:D

 

Jeg kom nettopp hjem fra dagens første trenings økt!:) Har jo nesten flytta inn på trenings studioet etter jeg begnte på onsdag:p hehe.. Blitt 14.7 trim poeng så langt,og mer skarre bli!:) Skal en liten tur opp igjen å trene i kveld!:)

 

Ukas nedgang er 1,6 kg,og det er jeg strålende fornøyd med!:)

får håpe trenings lysta holder seg like høyt oppe i morgen og ut uka;)

 

Håper vekta har vært snill mot dere også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Hei og go søndag til alle sammen!:D

 

Jeg kom nettopp hjem fra dagens første trenings økt!:) Har jo nesten flytta inn på trenings studioet etter jeg begnte på onsdag:p hehe.. Blitt 14.7 trim poeng så langt,og mer skarre bli!:) Skal en liten tur opp igjen å trene i kveld!:)

 

Ukas nedgang er 1,6 kg,og det er jeg strålende fornøyd med!:)

får håpe trenings lysta holder seg like høyt oppe i morgen og ut uka;)

 

Håper vekta har vært snill mot dere også? :)

 

Kjempe bra med trening og grattis med kanonresultat denne uka!!

Har superlyst på nedgang i morgen, men er litt bekymret for at jeg er på et vektplatå gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Kjempe bra med trening og grattis med kanonresultat denne uka!!

Har superlyst på nedgang i morgen, men er litt bekymret for at jeg er på et vektplatå gitt...

[/quote

 

Takk!:) Krysser fingra for deg i morgen Missoki!:D Får håpe det ikke stopper opp helt hos meg heller,har liksom gått ned 5 kg,men kommer liksom ikke under 95 føles det ut som.. :S

 

Lykke til i morgen!:D

 

Åssen har det gått med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sannereg

Nå er det på tide med en oppdatering, jeg veide meg torsdag og vekten var 1,2 kg nærmere mål og lørdag var jeg invitert på jentekveld/fest med ost og kjeks var da rå flink spiste litt ost og kjeks, men styrte unna sjokolade og potetgull, tokk bilen og meldte meg som sjåfør så da ble det ikke noen skjulte kalorier i drikkevarene. Jeg hadde en kanon kveld med kaffe, litt pepsi max og masse vann.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Nå er det på tide med en oppdatering, jeg veide meg torsdag og vekten var 1,2 kg nærmere mål og lørdag var jeg invitert på jentekveld/fest med ost og kjeks var da rå flink spiste litt ost og kjeks, men styrte unna sjokolade og potetgull, tokk bilen og meldte meg som sjåfør så da ble det ikke noen skjulte kalorier i drikkevarene. Jeg hadde en kanon kveld med kaffe, litt pepsi max og masse vann.

:D

 

Så bra sannereg:D

 

jeg pleier også å ta meg en edru fest i ny og ned!:D og man merker godt på vekta at man lot være også;)

 

Gratulerer med1,2 ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Var fortsatt stillstand her i gården på mandag, var forventet men det er alikevel kjipt når man har vært flink med både mat og trening..

Men satser på at det løsner til neste uke og at dette bare er ett platå jeg må ligge litt på før jeg går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Var fortsatt stillstand her i gården på mandag, var forventet men det er alikevel kjipt når man har vært flink med både mat og trening..

Men satser på at det løsner til neste uke og at dette bare er ett platå jeg må ligge litt på før jeg går videre.

 

ja krysser fingra for deg til neste mandag!:D

 

uff,her starta mandagen med å trene bra,så rett hjem å trøkke is:S (skjønner ikke hva hue mitt styrer med noen ganger) uff..! Oppgitt!

 

Trent i dag også,men føler liksom at maten går dårlig,mens treninga går bra! men så har det seg jo sån at de 2 må klaffe eller så skjer det jo ikke no:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan har det gått denne uka Mibsen? Er jo spent må vite :)

 

Vettu.. Eg gikk opp 700 gram. Grrr... Mensen, bursdagfeiring for mellomste + fest. Mest mensen tenker eg. Bruker alltid å gå opp rundt 2 kg. Hovner opp og blir skikkelig blubbete. Ringene som vanligvis sitter løst må taes av fordi de føles trange.

 

Må innrømme at det var virkelig kjipt. Og det hjalp ikke på snopesuget som raserer kroppen under mensen. Det snek seg nok på et ekstra kakestykke. Men klarte å unngå å kjøpe snop og spise sjokolade. Om det er et lyspunkt.

 

Sukk.. Brukte søndagen stort sett til å skrive på konferanseinformasjon og få meg tilbake igjen på sporet. Kom frem til at uansett så er det bedre å ha tapt en dag med vekttap enn å miste resten!!! No håper eg at eg har klart å komme meg litt lengre på vei innen neste mensen, og eg innser at eg må ha en plan...Har hvertfall større sjangs til å lykkes om man er forberedt.

 

Men godt jobbet Relizme og Sannereg. Resultater det står respekt av. Vi får heller støtte hverandre Missoki. Trøste oss med at vi ikke var alene.. ;) Og så holder vi ut, og satser på nedgang neste uke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...