Gå til innhold

Motivasjons venn/venner søkes!


Gjest Relizme
 Share

Anbefalte innlegg

Ååååååå... eg sliter sånn med denne sukkeravhengigheten... Eg kjenner eg blir helt sprø. Så lenge dagene går fint og følger planen så går alt bra. Men idet noe uforutsett skjer eller eg har en dårlig dag følelsesmessig så mister eg kontrollen... Sukk :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 325
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Missoki

Å herre for en uke, føler at jeg ikke har rukket halvparten av det jeg skulle i forhold til GR, men har klart to runder på SATS i allefall, maten har det vært værre med ja..

Jeg sliter også med søtsug Mibsen, i allefall nå som jeg er premenstruell... Toastet en grov skive i sted og hadde på litt vita hjertegod lettmargaring og en ts bringebær og eple syltetøy.. Det hjalp for meg:)

 

Håper mensen kommer sånn at jeg kan få litt minus på vekta til mandag ;)

 

Og håper passert m, gir nedgang for deg Mibsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herre for en uke, føler at jeg ikke har rukket halvparten av det jeg skulle i forhold til GR, men har klart to runder på SATS i allefall, maten har det vært værre med ja..

Jeg sliter også med søtsug Mibsen, i allefall nå som jeg er premenstruell... Toastet en grov skive i sted og hadde på litt vita hjertegod lettmargaring og en ts bringebær og eple syltetøy.. Det hjalp for meg:)

 

Håper mensen kommer sånn at jeg kan få litt minus på vekta til mandag ;)

 

Og håper passert m, gir nedgang for deg Mibsen:)

 

Passert mensen ga fine resultater - ned 1,4 kg. Deilig. Etter en sånn hormon berg og dalbane trengte eg noe sånt. Og det beste er at eg nærmer meg et nytt titall.. 8 tallet er i emning. Glede!!!! Tenker at om eg står litt ekstra på no så kanskje eg ser det fortere enn eg tror.. Satser på før påske i allefall...:)

 

Håper tante rød kommer snart for deg også Missoki. Og at det ender med fin fine resultater.. :) Syns du var flink til å stå imot. Et annet tips er appelsin med litt valnøtter og kesam vanilje blandet med kanel. Skikkelig nam, men sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

JAAAAAAAAA!!!!!! Endelig!! etter å ha liggi å vippet mellom 81.5-82 kilo i to uker, viste den pene fine vakre vekta 81 blank i dag!!!Endelig nedgang :lol: *Jubler og danser en liten dans for med selv*

 

For selv om du veit at det er ett langt løp å gå, så sliter det på å stå stille <_<

 

 

Gratulerer til Mibsen med kjemperesultat!! Og håper på at det gikk bra for Relizme i går?

 

 

God uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

JAAAAAAAAA!!!!!! Endelig!! etter å ha liggi å vippet mellom 81.5-82 kilo i to uker, viste den pene fine vakre vekta 81 blank i dag!!!Endelig nedgang :lol: *Jubler og danser en liten dans for med selv*

 

For selv om du veit at det er ett langt løp å gå, så sliter det på å stå stille <_<

 

 

Gratulerer til Mibsen med kjemperesultat!! Og håper på at det gikk bra for Relizme i går?

 

 

God uke alle sammen!

 

Så morro å se at dere har gode resultatet!:)

 

Her går det egentlig rett vest,prøver så godt jeg kan å holde motivasjonen oppe,men har så å si gitt opp.går ned,så opp så ned så opp.så nå har jeg vel brukt snart 4 månder på å gå ned 5 kg,som jeg annen hver uke legger på og tar av 1-2 kg hver gang.sååå like langt.

 

Droppa å veie meg i går,tar det neste søndag. veit at det ville blitt ett dårlig resultat,å orker ikke å synke lenger ned i det dritt humøret jeg drasser på om dagen. Merker jeg blir forbanna når jeg har venninder som har gått ned 20 kg i ett ras,mens jeg klarer ikke 10 kg engang,skulle veid 90 kg for 2 uker siden jeg,vis jeg skulle fulgt planen. men nei da..jeg veier sikkert 100 igjen nå,men orker ikke veie meg før til søndag,hadde ødelagt hele uka,vis ikke mer. neeei.. uff.. trur jeg dropper å skrive no mer nå,blir det bare usakkelig og ikke mye koselig å lese!

 

All be back når jeg har klart å komme på rett kjør igjen.

For akkuratt nå er jeg helt på villspor:( Jeg klarer virkelig INGENTING!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det egentlig rett vest,prøver så godt jeg kan å holde motivasjonen oppe,men har så å si gitt opp.går ned,så opp så ned så opp.så nå har jeg vel brukt snart 4 månder på å gå ned 5 kg,som jeg annen hver uke legger på og tar av 1-2 kg hver gang.sååå like langt.

 

......

 

All be back når jeg har klart å komme på rett kjør igjen.

For akkuratt nå er jeg helt på villspor:( Jeg klarer virkelig INGENTING!:(

 

Eg tror du klarer mer enn du tror. Du har jo allerede gått ned gode 5 kg. Gir du opp no vet du ikke hvordan dette kunne gå.. Kanskje det bare er en uke eller tre til, så raser du nedover?? Sånne platå er kjedelige. Leste at Slippe anbefalte en annen som stod fast om å øke kaloriinntaket med 100-200 kcal for dagen noen dager.

 

Uansett- 5 kg er 5 kg. Bedre vekk enn tilbake igjen. :)

Ikke gi opp no Relizme. Hold ut. Kroppen må jo gi slipp på kiloene en eller annen gang. :) Gjør noe nytt, prøv noe nytt. Ikke vet jeg. Føler meg ganske så fersk i dette gamet, men det hadde vært trist om du kastet inn håndkle nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

 

Merker jeg blir forbanna når jeg har venninder som har gått ned 20 kg i ett ras,mens jeg klarer ikke 10 kg engang,skulle veid 90 kg for 2 uker siden jeg,vis jeg skulle fulgt planen.

 

For akkuratt nå er jeg helt på villspor:( Jeg klarer virkelig INGENTING!:(

 

Ikke gi opp!!! Du får faktisk ikke lov av meg til å gi opp så det så!

 

Jeg veit at det suger lut, å da mener jeg suger noe innforjævlig med venniner som bare kan tenke på slanking å fyke ned 20 kilo... Har ett par av dem sjøl som begynte etter meg, og *knips* nådde målet sitt!!! Og det er jævlig kjipt, men samtidig så er det jo ikke noen mål i seg selv å gå ned fort, men å klare å være sunn resten av livet og det tar det kroppen litt tid å lære.

Jeg tror også at du lider av ett velkjent fenomen; flinkpikesyndrom. Du stiller for høye krav til deg selv og når du ikke innfrir så går du i kjelleren.

Du kan mye mer en du tror! Du kan trene! Du kan si til deg selv at du faktisk har klart å gå ned i vekt! Du vet at det er viktig å sette sin egen helse i fokus!

 

Så vær litt snillere med deg selv, du er mye flinkere en du tror :)

 

Som Mibsen sier 5 kilo ned er 5 kilo ned. Og om det går sakte, la oss si skikkelig sakte, og at du bare går ned 10 kilo i året, men 10 kilo ned i året i 3 år? Da har du faktisk resten av livet etter 2015 å leve med en vekt på 70 kilo, å det er ikke så værst!

 

Som mine gode vennine sa da hun var som vi kalte det "folkehøyskoletjukk" ; Sluta grogge, ut å jogge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg tror også at du lider av ett velkjent fenomen; flinkpikesyndrom. Du stiller for høye krav til deg selv og når du ikke innfrir så går du i kjelleren.

Du kan mye mer en du tror! Du kan trene! Du kan si til deg selv at du faktisk har klart å gå ned i vekt! Du vet at det er viktig å sette sin egen helse i fokus!

 

Så vær litt snillere med deg selv, du er mye flinkere en du tror :)

Veldig kloke ord Missoki - dette tror jeg er noe av de fleste av oss lider av innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse ordene tror eg vi må komme tilbake og tilbake til. Du sier så mye bra Missoki. Tar de til meg eg også.

 

Tror vi alle fra tid til annen blir dritalei og ser ikke enden på visa. Men er det ikke det som igrunn er poenget?? Diett betyr livsstil, og det er jo det vi alle sammen prøver å få til. En ny måte å leve livet på. Og skal man greie å holde ut i lengden er det lurt å ikke gå så hardt ut at man helt mister motet.

Vi skal ikke bare leve sånn i et år, nå idealvekten og hoppe tilbake igjen til samme gamle rutiner. Da er vi jo like langt og snart like tjukk. Hvem vet - kanskje disse venninnene dine som mister 10 kg i et knips får de tilbake igjen like fort.. Mens gode, flinke Relizme har klart å få det til å bli en varig ting. :)

 

Så rir hun tynn, lykkelig og vakker inn i solnedgangen sammen med Mibsen og Missoki ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Eg tror du klarer mer enn du tror. Du har jo allerede gått ned gode 5 kg. Gir du opp no vet du ikke hvordan dette kunne gå.. Kanskje det bare er en uke eller tre til, så raser du nedover?? Sånne platå er kjedelige. Leste at Slippe anbefalte en annen som stod fast om å øke kaloriinntaket med 100-200 kcal for dagen noen dager.

 

Uansett- 5 kg er 5 kg. Bedre vekk enn tilbake igjen. :)

Ikke gi opp no Relizme. Hold ut. Kroppen må jo gi slipp på kiloene en eller annen gang. :) Gjør noe nytt, prøv noe nytt. Ikke vet jeg. Føler meg ganske så fersk i dette gamet, men det hadde vært trist om du kastet inn håndkle nå..

 

uff,holder fortsatt ut..så vidt det er! :) nå har jeg fått trent mandag og i dag,og spist sunt så slangt. prøver å få opp humøret! merker jeg har litt for mye og tenke på om dagen,og i TILLEGG til å være flink pike som missoki sier så renner det rett og slett over.. Jeg er flink i 2 uker,går ned 2-3 kg,så spiser jeg usunt en helg,eller kunn en dag(eks: lørdag) og der er de 2-3 kg tilbake..går jo ett skritt fram og 5 tilbake..ÆH!!! men ja,jeg er forsatt med!:) skal ikke gi meg før jeg ligger i grava!;) jeg er alt for sta til å gi opp,men psyken og nedelag går hardt innpå meg om dagen merker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Disse ordene tror eg vi må komme tilbake og tilbake til. Du sier så mye bra Missoki. Tar de til meg eg også.

 

Tror vi alle fra tid til annen blir dritalei og ser ikke enden på visa. Men er det ikke det som igrunn er poenget?? Diett betyr livsstil, og det er jo det vi alle sammen prøver å få til. En ny måte å leve livet på. Og skal man greie å holde ut i lengden er det lurt å ikke gå så hardt ut at man helt mister motet.

Vi skal ikke bare leve sånn i et år, nå idealvekten og hoppe tilbake igjen til samme gamle rutiner. Da er vi jo like langt og snart like tjukk. Hvem vet - kanskje disse venninnene dine som mister 10 kg i et knips får de tilbake igjen like fort.. Mens gode, flinke Relizme har klart å få det til å bli en varig ting. :)

 

Så rir hun tynn, lykkelig og vakker inn i solnedgangen sammen med Mibsen og Missoki ;)

 

hehe..likte den siste delen veldig godt asså:P hehe:)

ja,får nesten bare bite tenna sammen og Trene trene trene trene,!!!!! :) Jeg er jo i utgangspungtet veldig glad i å trene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Ikke gi opp!!! Du får faktisk ikke lov av meg til å gi opp så det så!

 

Jeg veit at det suger lut, å da mener jeg suger noe innforjævlig med venniner som bare kan tenke på slanking å fyke ned 20 kilo... Har ett par av dem sjøl som begynte etter meg, og *knips* nådde målet sitt!!! Og det er jævlig kjipt, men samtidig så er det jo ikke noen mål i seg selv å gå ned fort, men å klare å være sunn resten av livet og det tar det kroppen litt tid å lære.

Jeg tror også at du lider av ett velkjent fenomen; flinkpikesyndrom. Du stiller for høye krav til deg selv og når du ikke innfrir så går du i kjelleren.

Du kan mye mer en du tror! Du kan trene! Du kan si til deg selv at du faktisk har klart å gå ned i vekt! Du vet at det er viktig å sette sin egen helse i fokus!

 

Så vær litt snillere med deg selv, du er mye flinkere en du tror :)

 

Som Mibsen sier 5 kilo ned er 5 kilo ned. Og om det går sakte, la oss si skikkelig sakte, og at du bare går ned 10 kilo i året, men 10 kilo ned i året i 3 år? Da har du faktisk resten av livet etter 2015 å leve med en vekt på 70 kilo, å det er ikke så værst!

 

Som mine gode vennine sa da hun var som vi kalte det "folkehøyskoletjukk" ; Sluta grogge, ut å jogge!

 

Jeg har nok litt flinkpikesyndrom ja! det kan du banne på,og det er utrooooolig slitsomt:(

må nok bare sluta grogge og ut å jogga!:P hehe!:) fikk jeg lyst til å jogge!!

5 kg er jo bedre enn ingen ting? :) *puste dypt inn og ut* baaah.. Får bare forsette!!:)

 

Blir nok ikke no hurra restultat til søndag,men men!:) *dytte til side flinkpikesyndromet* hehe:) OG TUSEN TAKK TIL DERE BEGGE TO FOR FLOTTE OG STØTTENDE OG HJELPENDE ORD!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok litt flinkpikesyndrom ja! det kan du banne på,og det er utrooooolig slitsomt:(

må nok bare sluta grogge og ut å jogga!:P hehe!:) fikk jeg lyst til å jogge!!

5 kg er jo bedre enn ingen ting? :) *puste dypt inn og ut* baaah.. Får bare forsette!!:)

 

Blir nok ikke no hurra restultat til søndag,men men!:) *dytte til side flinkpikesyndromet* hehe:) OG TUSEN TAKK TIL DERE BEGGE TO FOR FLOTTE OG STØTTENDE OG HJELPENDE ORD!!:D

 

BRA!!!!! Men det er dessverre med en egoistisk baktanke. Tråden og forumet ville ikke blitt det samme om du forsvant!!! Dessuten så regner eg med at du skal plukke meg opp når eg står i stampe. Eg bare vet at det kommer et platå rundt 85 kg. Sist slet eg hardt med å komme meg under 83. Gikk hele tiden opp og ned mellom 85 og 83. <_<

 

Siden det nok er noen uker til - regner eg med at du har knekt koden på hvordan du skal overvinne dette!!! Og kanskje gått ned 5 kg til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

BRA!!!!! Men det er dessverre med en egoistisk baktanke. Tråden og forumet ville ikke blitt det samme om du forsvant!!! Dessuten så regner eg med at du skal plukke meg opp når eg står i stampe. Eg bare vet at det kommer et platå rundt 85 kg. Sist slet eg hardt med å komme meg under 83. Gikk hele tiden opp og ned mellom 85 og 83. <_<

 

Siden det nok er noen uker til - regner eg med at du har knekt koden på hvordan du skal overvinne dette!!! Og kanskje gått ned 5 kg til. :D

 

JAAA:D hehe..

 

satser på det jeg også!:) ja vipper og vipper jeg også.. mellom 95 og opp til 97 og så ned igjen og opp osv! meeeen nå erre nok:) Koden skal knekkes for harde livet:P hehe:)

 

Så koselig ar du har en litt egoistisk baktanke:P hehe.. var jo ingen dårlig baktanke hverfall:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Relizme er flink på den riktige måten og verdsetter sine egne bragder!! Flink!!

 

Det med å gå opp ved utskjeiing tror jeg har funnet ut av med meg selv i allefall, spiser jeg for mye salt/fet/søtmatoggull så fyker jeg opp 1-2 kilo i vekt, kroppen binder vann pga av saltet, og maten går tregere igjenom fordøyelses systemet fordi slik mat som oftest ikke er spekket med fiber og godsaker, men med mye vanndrikking er jeg tilbake igjen etter ett par tre dager.

 

( Å jeg har og mine egne interesser for at dere skal være her :) Alle trenger oppbakking innimellom)

 

Og husk - 5 kg sparker rumpe til 0 kg og eier + 5 kg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og husk - 5 kg sparker rumpe til 0 kg og eier + 5 kg!!

 

Kicks ass.. That's right!!! :)

 

Idag har eg en deilig dag. Spilt fotball med kollegaene og fikk forbrenningen skikkelig i gang. Kjentes som at eg kom til å gå opp i flammer hvert øyeblikk da eg satt i bilen.. Nais! Eg suger i fotball, men syns det er utrolig morsomt å spille sammen med den gjengen. Gøy gøy gøy!!! Etter at eg måtte finne meg nye treningsmåter har eg jammen gått på ting som eg aldri ville gjort før. Slankingen har gjort meg til et bedre menneske på mange områder allerede. For ikke å snakke om at eg tilbringer mer tid ute i Guds deilige natur fremfor å sitte som en amøbe foran tv'en..

 

Har forresten tenkt på en del ting i det siste. Eg kjenner meg som at eg er gravid. Når man vet at man er gravid og det er blitt en sannhet - så tar det jo noen måneder før andre kan se det. Og før kroppen endrer seg. Men likevel ser vi frem til å holde babyen i armene våre, og at fremtiden og virkeligheten vår er forandret.

Sånn er det litt nå. Eg er svanger med den tynne versjonen av meg. No i begynnelsen virker det som en evighet til eg er str 38 eller mindre. Men eg kan se hun for meg. Og sakte men sikkert endrer kroppen seg. Ikke så synlig for omverdenen enda, men snart... Snart begynner folk å legge merke til det som vokser inni meg.. Eller krymper kan du si.. :)

 

Dagens filosofiske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Så deilig med sånne dager Mibsen, og så fint å høre om for andre og man blir jo rent glad!!

 

I dag er det helt nydelig vær, så jeg har tenkt til å ta med meg en litt pjusk gutt ut på lang tur siden han holder på å gå på veggen av kjedsomhet. Trilletur = aldri sur!

 

:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Hei og hallo!:)

 

I dag lå vekta på 95 kg blank!:) noe jeg er veldig fornøyd med! :) da er jeg tilbake på der jeg var for 2 uker siden,og klar for ny fres i morra med forhåpentlig vis nedgang neste søndag:)

 

Har tenkt litt,og kommet fram til at jeg FAKTISK har gått ned 5 kg på 3 månder 1 april. Det er jo egentlig kanske så bra! hehe.. Har fått gravd meg litt opp av det dumme dystre stedet på bånn,og er igjen veldig posetiv og klar for å klare detta!:D

 

OG igjen takk til Missoki,og Mibsen for gode og støttende ord og råd når jeg var langt nede!:)

 

Var ute på årets første jogge tur i går,og det føltes helt nydelig! Strålende fint vær hjelper alltid på humøret.

 

Dagen var egentlig litt av en ulykkes dag,begynte fint,fikk jogga og vaska bil osv:)

Kom hjem,så klarte jeg å ødlegge tlf min( helt avhengi) og trur jeg har klart å sparke borti alt jeg har i huset som har harde kanter:P hehe.. Men FORSATT BLID OG FORNØYD!:)

 

I dag (søndag) skal vi ut til familien til typen og bare slappe av og kose oss i sola!:)

I morgen er jeg klar for ny arbeidsuke,og ny trenings uke!:D

 

Åssen har det gått med dere andre? :) Detta blei ett langt innlegg med alt mulig rart i:p måtte bare bruke tråden som litt ``dagbok ogs`å``

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Ja da er jeg tilbake og:) var til london fra 1-4 mars, mye som skjedde på den turen både på godt og vondt men.

 

da jeg kom hjem og startet på nytt kurs uken etter så hadde jeg gått ned 1 kg og vekten viste 68,9, uken etter hadde jeg bare gått ned 300 gram, altså ned til 68,6, forrige uke stod jeg helt stille og var så skuffet pga jeg hadde så lyst å klare 30 kg målet mitt, altså ned til 68, men neida. men den uken hadde jeg kommet skikkelig i gang med treningen og så da hadde jeg nok samlet litt vann sa veilederen.

 

Denne uken så har jeg trent tirsdag, torsdag og fredag, skulle egentlig trene i går, men måtte inn til oslo med ei venninne for å hente ei som sku være med i bursdagen til hun andre venninna mi.

 

I går ble det første utskeielsen denne uken i bursdagen med pasta carbonara og 2 cupcakes og i følge vekta mi hjemme så har jeg gått opp. huff. skal på trening i morgen da og tirsdag. men usikekr på om jeg skal dra og veie meg onsdag på kurset. vet ikke om jeg tør.

 

Reiser og hjem til trondheim i 1,5 uke på onsdag. det er påskeferie på kurset og da så det blir spennende, men blir litt skigåing og gåturer med hund i trondheim da så håper jeg ikke går opp.

 

Relizme: jeg synes du er flink jeg, men skjønner frustrasjonen din. ikke gi opp:) dette klarer du:)

 

Ønsker alle en strålende dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken viste vekten ned 400 gram. Kanskje ikke det supre resultatet eg skulle ønske meg, men samtidig er det jo tross alt nesten et halvt kilo som er vekke. Gått inn 1 cm rundt magen og brystet. Går sakte men sikkert rett vei...

 

Eg har trent ekstra uken som var - eller det heter vel kanskje at eg har kommet igang med treningen. Så eg har nok sikkert også samlet litt vann..

 

Denne uken kjenner eg at eg kanskje sliter litt med motivasjonen for å holde meg unna sjokoladen. Har bare lyst til å slenge meg ned på sofaen og trykke meg full i snop. Lysten er der - men eg kjente raskt på lørdag at mer sjokolade enn kvoten er kvalmende. Det er deilig og frustrerende... Sukk.. :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Denne uken viste vekten ned 400 gram. Kanskje ikke det supre resultatet eg skulle ønske meg, men samtidig er det jo tross alt nesten et halvt kilo som er vekke. Gått inn 1 cm rundt magen og brystet. Går sakte men sikkert rett vei...

 

Eg har trent ekstra uken som var - eller det heter vel kanskje at eg har kommet igang med treningen. Så eg har nok sikkert også samlet litt vann..

 

Denne uken kjenner eg at eg kanskje sliter litt med motivasjonen for å holde meg unna sjokoladen. Har bare lyst til å slenge meg ned på sofaen og trykke meg full i snop. Lysten er der - men eg kjente raskt på lørdag at mer sjokolade enn kvoten er kvalmende. Det er deilig og frustrerende... Sukk.. :mellow:

 

Alt ned er bra Mibsen!:) selv om jeg skjønner følelsen! man har jobba hardt,og innest inne håper og foventer man mere nedgang,men dåg,ned er bra uansett:D Bra at kvota har blitt kvalmenede da:p hehe!

 

sliter med motivasjonen ved treninga i dag merka jeg..ble 40 min på treningsentret,offa meg gjennom hele oppholdet:p uff! men maten går det bra med nå hverfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missoki

Ikke det store kembospranget på meg heller denne uken, 300 gram i minus, så vaker sakte men sikkert ned mot 7-tallet håper håper håper på at det skjer før april er slutt i allefall :P

 

Flinke Relizme som har kontroll på maten sin og som var på joggetur på lørdag!!! Da kommer du raskt i siget med motivasjonen på trening, det er bare å huske den god følsen fra når man er ferdig ;) Og flinke Mibsen med som er igang med trening og en halvkilo ned!! Det sitter litt i når man begynner å trene, spesielt om det er noe styrke med i bilde. Er begynnt på min 5 ukemed trening nå, og har jo "bare" (selv om leg er fornøyd med alt ned) tatt av 1,3 kg på den mnd.. Men det lønner seg i det lange løp, for større muskler forbrenner mer når man ikke trener, og det er jo mesteparten av tiden B)

 

Så må jeg skryte litt av meg selv og kansje motivere litt! I dag har jeg løpt 30 min på tredemølle trent 45 minutter styrke og trillet barnevogn 5 km hjem, dag en av uken og 4,6 TP!!! :D Når det var vondt på mølla så jeg bare for meg meg selv løpe i bikini veltrent og fin i ekte baywatch-stil, det hjalp :D Nå må jeg bare være flink resten av uken å, siden det blir en ukes påskeferie på hytta i sverige, og jeg driver IKKE med vinteridrett.... Og ikke noe internett!! Huff gruer meg litt, dette blir det lengste oppholdet mitt fra registrering siden jeg begynte i sommer... Men etter 18 kg er det kansje på tide med en styrke test?

 

Å herre dette ble ett innlegg med mye i, Haha!! God uke alle motivasjonsvenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Ikke det store kembospranget på meg heller denne uken, 300 gram i minus, så vaker sakte men sikkert ned mot 7-tallet håper håper håper på at det skjer før april er slutt i allefall :P

 

Flinke Relizme som har kontroll på maten sin og som var på joggetur på lørdag!!! Da kommer du raskt i siget med motivasjonen på trening, det er bare å huske den god følsen fra når man er ferdig ;) Og flinke Mibsen med som er igang med trening og en halvkilo ned!! Det sitter litt i når man begynner å trene, spesielt om det er noe styrke med i bilde. Er begynnt på min 5 ukemed trening nå, og har jo "bare" (selv om leg er fornøyd med alt ned) tatt av 1,3 kg på den mnd.. Men det lønner seg i det lange løp, for større muskler forbrenner mer når man ikke trener, og det er jo mesteparten av tiden B)

 

Så må jeg skryte litt av meg selv og kansje motivere litt! I dag har jeg løpt 30 min på tredemølle trent 45 minutter styrke og trillet barnevogn 5 km hjem, dag en av uken og 4,6 TP!!! :D Når det var vondt på mølla så jeg bare for meg meg selv løpe i bikini veltrent og fin i ekte baywatch-stil, det hjalp :D Nå må jeg bare være flink resten av uken å, siden det blir en ukes påskeferie på hytta i sverige, og jeg driver IKKE med vinteridrett.... Og ikke noe internett!! Huff gruer meg litt, dette blir det lengste oppholdet mitt fra registrering siden jeg begynte i sommer... Men etter 18 kg er det kansje på tide med en styrke test?

 

Å herre dette ble ett innlegg med mye i, Haha!! God uke alle motivasjonsvenner!

Wow!:D det fårn si! :) har alltid beundret de som klarer å løpe så lenge på mølla! dør etter 3 min ca jeg:p eller mindre:p hehe.. men da har du jaggu vært flink! unnagjort en del TP der!

 

Skal prøve å se for meg selv i kjempe fin og slank form neste gang jeg er ute å jogger:) synes det er enklere å løpe ute enn på mølla:)!

 

Blir en styrke test det da ja! men man skal jo ha litt ferie og kose seg også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så flinke dere er. Begge to.

 

Eg kjenner at eg har en dritt uke - kanskje litt tidlig å si en tirsdagskveld, men sånn er det. Er så trøtt og det går utover motivasjonen. Hadde sååå lyst til å ta meg en løpetur, men etter en supertravel dag med fullpakket undervisning etterfulgt av konferansetimer, var eg kun klar for en ting. Sofa'n. Sukk..

 

Og ikke har eg vært flink med maten heller. Klassen min hadde praktisk prøve, og da må eg smake på alle 17 rettene... 4 kaker, 4 brød, 2 pizzaer, 2 makaronigratenger, 3 minestronesupper, fruktsalat med vaniljesaus, og kjøttkaker. SUKK!!! Dobbeltsukk..

 

Da eg kom hjem, sliten til beinet, hadde mannen begynt på middagen. Grillet pølser.. Trippelsukk!!! <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Relizme

Åh, så flinke dere er. Begge to.

 

Eg kjenner at eg har en dritt uke - kanskje litt tidlig å si en tirsdagskveld, men sånn er det. Er så trøtt og det går utover motivasjonen. Hadde sååå lyst til å ta meg en løpetur, men etter en supertravel dag med fullpakket undervisning etterfulgt av konferansetimer, var eg kun klar for en ting. Sofa'n. Sukk..

 

Og ikke har eg vært flink med maten heller. Klassen min hadde praktisk prøve, og da må eg smake på alle 17 rettene... 4 kaker, 4 brød, 2 pizzaer, 2 makaronigratenger, 3 minestronesupper, fruktsalat med vaniljesaus, og kjøttkaker. SUKK!!! Dobbeltsukk..

 

Da eg kom hjem, sliten til beinet, hadde mannen begynt på middagen. Grillet pølser.. Trippelsukk!!! <_<

 

Så dritt! Å jeg føler med deg Mibsen:) Er ikke bare bare alltid og ha en fullstappa dag med jobb/skole osv..så skal man trene i tillegg!:s men forhåpentlig vis så er motivasjonen bedre i dag? eller i slutten av uka,og da erre jo bare å begynne på ny fresh:D Jeg hadde jo dritt uke forje uke,og uka før.nå igjen er jeg kjempe motivert! jeg prøver alltid å tenke som så,at mandag er alltid ny starts dag,så vis man har kommet litt feil ut,så er det jo ikke all verdens,som du sier er jo bare tirsdags kvelden( var) hehe:)

 

Jeg har i alle fall fått trent nok i dag,karra tell meg 3.7 TP i dag,så fornøyd med det!:) er så glad snøen er borte,trente først på trenings sentret,så en go sykkel tur i sola:D svetta som en gris:P hehe

 

Åssen går det med deg da missoki? :) alt bra så langt?

 

Opp med haka Mibsen,du hadde en dritt dag i går,sats på en bedre dag i morra og resten av uka:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...