Gå til innhold

"Kurs" på egen hånd. Oppstart uke 10


Gjest Gemma
 Share

Anbefalte innlegg

Flott at motivasjonen er stigende, Sjarm. Kjekt å ha deg med her inne.

 

Det ble ingen trim på meg i går heller så da MÅ jeg prøve å gjøre det bedre i dag. Men det er vel lurt å ha en dag eller to uten trening i løpet av uken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 524
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:rolleyes: Ukens vekt 81,8kg ned 700gram,mye til å være meg det.

 

effektiv trening 3-4g i uka + ca 1300-1400kcal passer min kropp ser det ut som.Jeg vet at man helst skal spise 1500++men det går ikke her hos denne 50åringen :blink:

 

Lykke til med veiingen alle sammen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned til 79,8 her, dvs -800 gram. Det er jeg fornøyd med..

 

Også endelig er 7 tallet først. Det er en enormt god følelse, det har jeg ikke sett på 10 år. JIPPI.

 

God ide å registrere trim, det motiverer meg..

 

Tusen takk gode damer for at dere er med på å motivere å løfte meg frem, føler nå at jeg er på oppløpssiden, selv om det fortsatt er et stykke til mål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned fra 70.6 til 70.2

 

Ikke så mye som jeg hadde håpet på, men det er nedgang så da sier jeg meg fornøyd! Også 1.5 cm mindre lundt midten :-) Her er det bare og fortsette og rocke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var sannhetens time kommet: 0,3 kg opp, dvs. 79,4 kg. Det er til å leve med!

Jeg har 6 trimpoeng denne uka.

 

Men, som sagt, motivasjonen vokser. Bare litt betenkt på sydenturen som venter meg neste uke og en påfølgende bursdag..... Tror målet mitt frem til 14.mai ikke er å se 80 tallet igjen, og selvsagt gjøre så godt jeg kan! Men litt realistisk er det lov til å være for det blir ekstra kos på en ferie.

 

Gratulerer med å ha bikket over til 70 tallet, Gemma!!!

 

Ingen større trim på meg i dag, en gåtur på 20 min. Men alt teller ;).

Har som mål å finne på noe i kveld.

 

Inspirerende å se at så mange har så gode resultater! Keep on the good work! Det smitter ;)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bessa: 84,5 - 83,7 - 83,2 kg - 83,2 kg -82,8 kg - 83,3kg - 82,8 kg - 82,5 kg - 81,8 kg

Camkir Uke 9: 72 kg/- 71 - 69,5 - 69,1 kg - 69,9 kg - 69,9 kg - 70,5 kg - 71 kg - 70,6 -70,2 kg

Diskusjon: 85,2 kg -84,6 -84.9 -85,5 kg -85 kg- 86,2 kg - 84,8 kg -83,9 kg

EllenW: 88 kg - 88,6 kg

Gemma 84,1 kg - 84,5 - 82,4 kg - 82,4 kg - 82,0 kg - 80,5 kg - 81,7 kg - 81,9 kg - 80,6 kg - 79,8 kg

God og rund: 87.1 - 86 - 85 kg -85,9 kg

Komplekser: 78,6 kg - 78,1 kg - 77 kg

Lilledill: 88,3 kg - 87.8 - 87,6 kg - 85,8 kg - 85,5 kg - 85,5 kg - 85,2 kg

Linka_lill:92,5 - 90,9 kg - 90,3 kg - 90,0 kg - 89,3 kg - 90 kg - 89,1 kg

Lilly32 . opp 0,9 kg - ned 0,4 kg

Monken: 89,6 - 88,4 kg- 88,0 kg - 87,8 kg

Mitt år: 83.3 - 81,4 kg - 79,5 k

Sjarm: 81,9 - 82.1-80,6 kg - 80,3 kg -80,8kg -79,1 kg -79,4 kg

Tertit: 84,7 kg - 83.8 - 83,7 kg - 82,6 kg - 82,6 kg - 82 kg

 

Ja, her er ukens harde fakta. Nå ser det ut til at flere av oss seiler i motvind igjen. Det er premien for at vi ikke har gitt opp. Må det også være en motvasjon for oss når det stopper opp eller går gale veien en uke..

 

Vi fortsetter å registrere supertrimmere denne uken også ?? Heng dere på. Jeg oppsummerer de som rapporterer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bessa: 84,5 - 83,7 - 83,2 kg - 83,2 kg -82,8 kg - 83,3kg - 82,8 kg - 82,5 kg - 81,8 kg

Camkir Uke 9: 72 kg/- 71 - 69,5 - 69,1 kg - 69,9 kg - 69,9 kg - 70,5 kg - 71 kg - 70,6 -70,2 kg

Diskusjon: 85,2 kg -84,6 -84.9 -85,5 kg -85 kg- 86,2 kg - 84,8 kg -83,9 kg

EllenW: 88 kg - 88,6 kg

Gemma 84,1 kg - 84,5 - 82,4 kg - 82,4 kg - 82,0 kg - 80,5 kg - 81,7 kg - 81,9 kg - 80,6 kg - 79,8 kg

God og rund: 87.1 - 86 - 85 kg -85,9 kg

Komplekser: 78,6 kg - 78,1 kg - 77 kg

Lilledill: 88,3 kg - 87.8 - 87,6 kg - 85,8 kg - 85,5 kg - 85,5 kg - 85,2 kg - 84 kg

Linka_lill:92,5 - 90,9 kg - 90,3 kg - 90,0 kg - 89,3 kg - 90 kg - 89,1 kg

Lilly32 . opp 0,9 kg - ned 0,4 kg

Monken: 89,6 - 88,4 kg- 88,0 kg - 87,8 kg

Mitt år: 83.3 - 81,4 kg - 79,5 k

Sjarm: 81,9 - 82.1-80,6 kg - 80,3 kg -80,8kg -79,1 kg -79,4 kg

Tertit: 84,7 kg - 83.8 - 83,7 kg - 82,6 kg - 82,6 kg - 82 kg

 

Ja, her er ukens harde fakta. Nå ser det ut til at flere av oss seiler i motvind igjen. Det er premien for at vi ikke har gitt opp. Må det også være en motvasjon for oss når det stopper opp eller går gale veien en uke..

 

Vi fortsetter å registrere supertrimmere denne uken også ?? Heng dere på. Jeg oppsummerer de som rapporterer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleDill

Hei igjen damer!

Så flinke dere er å trimme og motivere! Her går dagene i ett og jeg har lite overskudd til ekstra trim (holder på med en hjemmeeksamen av den vanskelige typen :( ). Men jeg prøver å gå til/fra jobb hver dag og tar kun heis om det er fire etg eller mer. Bor i 9 etg og tar kun heis de første 6. :) Glemte helt å "veie inn" i går, men vekta viste 84.0! Jippi! :)

Lykke til videre denne uka!

 

:angry: 14 :D 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen damer!

Så flinke dere er å trimme og motivere! Her går dagene i ett og jeg har lite overskudd til ekstra trim (holder på med en hjemmeeksamen av den vanskelige typen :( ). Men jeg prøver å gå til/fra jobb hver dag og tar kun heis om det er fire etg eller mer. Bor i 9 etg og tar kun heis de første 6. :) Glemte helt å "veie inn" i går, men vekta viste 84.0! Jippi! :)

Lykke til videre denne uka!

 

:angry: 14 :D 6

 

Ser ut som du gjør mye riktig i en hektisk hverdag. Du går jo ned. Såg på det at vi har gått ned like mye fra første til denne ukas registrering, det er bra..

Går ikke så fort som jeg skulle ønske for min del, men vi går da faktisk ned.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tertit

Da er jeg tilbake igjen :-) Har vært veldig sløv med maten disse ukene som har vært så hektisk og alt for lite søvn så lurer veldig på hva vekta sier til mandagen.....

Gratulerer med under 80 Gemma. Jeg gleder meg til jeg også er der.

 

Ha en fin helg alle sammen. Jeg har tenkt til å bruke min til litt av alt :-) litt jobb, litt kos, litt trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, denne uken har vært tung og lang. Hadde en lite behagelig episode i familiesammenheng på forrige søndag og den henger i. I slike perioder pleier jeg å trøstespise jevnt, har kjent suget hele uken, men har prøvd å holde meg til sunne utskeielser og sunn nødmat som gulrøtter, frukt etc. Har ingen forventinger til veiing denne uken, men håper jeg ikke har bikket over 80 igjen.. Min eldste datter har bursdag i dag så det blir vel noen fristelser i dag også..

God søndag til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linka_lill

Huff, denne uken har vært tung og lang. Hadde en lite behagelig episode i familiesammenheng på forrige søndag og den henger i. I slike perioder pleier jeg å trøstespise jevnt, har kjent suget hele uken, men har prøvd å holde meg til sunne utskeielser og sunn nødmat som gulrøtter, frukt etc. Har ingen forventinger til veiing denne uken, men håper jeg ikke har bikket over 80 igjen.. Min eldste datter har bursdag i dag så det blir vel noen fristelser i dag også..

God søndag til dere alle.

 

De siste 2 ukene her igården har det bare vært tull; døgnvajter, ukurante kveldsvakterog sykdom toppet med nattevaktshelg = ingen trim og mat til helt tullete tider. Slike uker pleier jeg alltid å gå opp det jeg har klart å gå ned uken før - så mitt mål for morgendagens veiing er å fortsatt være under 90 kg.

 

Gemma: Gratulerer med bursdagsbarn i hus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Ooooiii.... Så stille det er blitt her.... :(

 

Jeg skal prøve så godt jeg kan og henge med her fra i dag igjen! Jeg har en tøff hverdag om dagen med rettssak og advokatstyr.. Men om 4 uker håper jeg det er over og at hverdagen igjen kan gå sin gang!

 

Har prøvd og legge meg opp en superplan for 4 uker framover! Så får vi se om jeg klarer det! :D

 

Vekt i dag: 71.6 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig, i dag var jeg oppe i 82 kg igjen. Jeg satser på at det er opphoping av veske og en dårlig uke som har skylden for noe av det. Gadd ikke finne frem målbandet en gang. Nå reiser jeg til Warzsawa og blir der til lørdag. Mandag håper jeg vekten er mer oppløftende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linka_lill

Jeg var 89.3 kg idag. Opp 200g, men jeg er egentilig kjempe fornøyd etter de siste 2 ukene. Jeg holder meg under 90 og har rolige arb.uker fremover noe som gjør at jeg skal få trimmet som jeg vil og får spise til vanlige tider.

Regner med at jeg har takket for meg på 90 tallet i og med at jeg klarer å holde meg på 80 tallet nå i både gode og dumme uker om en kan si det slik, hehe.

 

Stå på jenter.

Gemma: det er gatantert væskeopphopning. Jeg har det ofte slik etter at jeg var gravid. Mye vann som kommer og går spes. i forbindelse med mensen. Jeg merker selv om dagene at det begynner å samle seg væske i kroppen min også (nærmer seg mensen her igården ja) - og de kiloene forsvinner lett etterhvert ;) heier på deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Er det mulig, i dag var jeg oppe i 82 kg igjen. Jeg satser på at det er opphoping av veske og en dårlig uke som har skylden for noe av det. Gadd ikke finne frem målbandet en gang. Nå reiser jeg til Warzsawa og blir der til lørdag. Mandag håper jeg vekten er mer oppløftende...

 

Du skal se at det er borte til neste mandag Gemma!! :)

Jeg syntes du hele veien har vært både til glede og inspirasjon, og det er du fortsatt!

Kos deg i Warzawa, og glem dagens veiing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Jeg har forresten akkurat kommet inn fra min andre joggetur, og allerede i dag klarte jeg og løpe litt lenger enn jeg gjorde forrige gang!! Det er utrolig gøy og motiverende!! Selv om jeg sikkert ser latterlig ut der jeg småløper bryr det meg FINT LITE :-)

 

Jeg har lastet ned ett program til tlf min som registrer løpe/gårunde, tid, kalorier, osv.. Kjempemotiverende det og :-)

 

Prøver og legge det ved, men vet ikke om det går!

post-15927-0-79289000-1336386410_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: opp med hodet Gemma,vi er i samme båt litt opp og litt ned på vekta,kos deg på tur :rolleyes:

 

Nå har jeg trimmet både ellipse og 30days shred,fornøyd med meg selv i dag ihvertfall :rolleyes:

Dette er nok treningen som passer å gjøre 3-4 g i uka for meg B)

 

God uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...