Gå til innhold

"Kurs" på egen hånd. Oppstart uke 10


Gjest Gemma
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest diskusjon

Uke 1:

Vekt: 85.5kg

Midje: 85 cm

 

Uke 2:

Vekt: 85.2kg -0,3kg

Midje: 83.5cm -1.5cm

 

Uke 3:

Vekt: 84.6kg -0.6kg

Midje: 83cm -0.5cm

 

Uke 4:

84.9kg

Midje: 83cm

 

Uke 5:

85.9kg

Midje: 83cm

 

Uke 6:

85.5kg

 

Da står jeg på samme vekt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 524
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bessa: 84,5 - 83,7 - 83,2 kg - 83,2 kg -82,8 kg

Camkir Uke 9: 72 kg/- 71 - 69,5 kg - 69,1 kg - 69,9 kg

Diskusjon: 85,2 kg -84,6 - 84.9 kg - 85,5 kg

EllenW: 88 kg

Gemma 84,1 kg - 84,5 - 82,4 kg - 82,4 kg - 82,0 kg

God og rund: 87.1 - 86 - 85 kg -85,9 kg

Komplekser: 78,6 kg - 78,1 kg - 77 kg

Lilledill: 88,3 kg - 87.8 - 87,6 kg - 85,8 kg

Linka_lill:92,5 - 90,9 kg - 90,3 kg - 90,0 kg

Lilly32 . opp 0,9 kg - ned 0,4 kg

Mitt år: 83.3 - 81,4 kg - 79,5 kg

Monken: 89,6 - 88,4 kg- 88,0 kg

Sjarm: 81,9 - 82.1 - 80,6 kg

Sola: 69,0 - 68,5 kg

Soleie68: 79.7 - 78,7 kg

Storesøster: 79 kg - 78 - 77 kg

Tertit: 84,7 kg - 83.8 - 83,7 kg - 82,6 kg - 82,6 kg

 

 

Ukens liste, vi rusler fortsatt nedover. Total nedgang er ca 4500 gram, det er 9 kladder med smør.. Vi gir ikke opp..

 

Noen ganger når det stopper opp får jeg lyst til å gi blaffen i alt. Nå har jeg likevel klart å holde meg på den smale sti siden nyttår og har gått ned ca 7 kg. Skulle ønske jeg hadde gått ned mer men så tenker jeg:

 

Hadde jeg gitt opp i januar som jeg pleier så hadde jeg fortsatt veid nesten 90 kg. Når jeg klarer å holde fokus til tross for opp og nedturer har jeg tross alt klart å gå ned...

Om ikke 10 - 15 kg som jeg håpet på - så er jea alikevel mye nærmere trivselsvekt nå enn jeg var da jeg startet..

 

Og det er enda mange uker til sommerferien..

DETTE KLARER VI SAMMEN..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linka_lill

HURRAAAAAAAAAAAAAAA, idag nådde jeg endelig 80 tallet. Vekten var 89,7 idag.Dermed er det - 0,6 kg siden forrige uke. Veide meg hos mine foreldre igår og gikk oppå vekta mi idag bare for å sjekke ettersom det jo altid er litt forskjell fra vekt til vekt. Sååå happy nå - feiret med en time tur opp i fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAAAAAAAAAAAAAAA, idag nådde jeg endelig 80 tallet. Vekten var 89,7 idag.Dermed er det - 0,6 kg siden forrige uke. Veide meg hos mine foreldre igår og gikk oppå vekta mi idag bare for å sjekke ettersom det jo altid er litt forskjell fra vekt til vekt. Sååå happy nå - feiret med en time tur opp i fjellet.

 

 

Gratulere. Du har gjort en kjempejobb...

For en vidunderlig følelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nådd første delmål på 88 kg noe få dager før planen. Alt i alt må jeg vel si det går bra, har nok greid å få krympet magesekken litt. Det må sies at jeg av en eller annen grunn altid pleier å få mindre lyst på mat så snart det lysner ute. Det er oktober-februar som er hovedproblemet, jeg går i hi og eter. Det at sola skinner er en god hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilly32

Da har jeg gått ned 0,4 kg denne uken, så er ikke langt unna delmålet på 75 kilo. Men var godt å se 76 kilo, ble ikke å så mye trening forrige uke som planlagt. Men jeg har hver uke kommet meg over 70 000 skritt og det er jeg veldig fornøyd med.

 

Ha en strålende uke alle sammen, ser ut som som det har vært en god uke for de fleste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Jeg har tenkt på om(har lest om det)at man kan ha 1grønnsaksdag+1drikkedag i uka for å få fortgang på kiloene :unsure:

Så mye grønnsaker i alle former man ønsker den ene dagen

fruktsafter og annen drikke man liker på drikkedagen(ikke øl,vin osv da)

Hva synes dere? :blink:

 

En tanke jeg vil smake videre på! Takk for tipset! :) Tror absolutt det skulle gått fint med en sånn dag i uken. Sliter riktignok med å bli mett eller holde meg mett på grønnsaker, må spise så mye, men det er jo så sunt og vi kan spise ubegrenset av grønnsaker. Men krydret med tre, fire (fem?) frukt går det nok fint, (litt mer frukt enn dagskvoten er vel greit, når man skal ha en sånn dag uten kjøtt og korn?) Og det beste er at jeg kan tillate meg mer smoothie enn jeg gjør ellers. Det er godt, og det metter. Favoritten er frosne blåbær, frosne jordbær, banan, en liten desj yoghurt naturell og skogsbærjuice. Nam!!!

Skal jammen teste ut om en sånn dag kan få fart på sakene. -I hvert fall bruke det hvis jeg stopper opp på et nytt platå.

Hvor leste du om dette?

 

hihihihi :D

 

Husk dette i natt da jenter :P

 

Husk at i natt skal badevekta stilles 5 kg tilbake. Sommervekt kalles det ;)

 

Så deilig å le litt! ;)

 

 

Bessa: 84,5 - 83,7 - 83,2 kg - 83,2 kg -82,8 kg

Camkir Uke 9: 72 kg/- 71 - 69,5 kg - 69,1 kg - 69,9 kg

Diskusjon: 85,2 kg -84,6 - 84.9 kg - 85,5 kg

EllenW: 88 kg

Gemma 84,1 kg - 84,5 - 82,4 kg - 82,4 kg - 82,0 kg

God og rund: 87.1 - 86 - 85 kg -85,9 kg

Komplekser: 78,6 kg - 78,1 kg - 77 kg

Lilledill: 88,3 kg - 87.8 - 87,6 kg - 85,8 kg

Linka_lill:92,5 - 90,9 kg - 90,3 kg - 90,0 kg

Lilly32 . opp 0,9 kg - ned 0,4 kg

Mitt år: 83.3 - 81,4 kg

Monken: 89,6 - 88,4 kg- 88,0 kg

Sjarm: 81,9 - 82.1 - 80,6 kg

Sola: 69,0 - 68,5 kg

Soleie68: 79.7 - 78,7 kg

Storesøster: 79 kg - 78 - 77 kg

Tertit: 84,7 kg - 83.8 - 83,7 kg - 82,6 kg - 82,6 kg

 

 

Ukens liste, vi rusler fortsatt nedover. Total nedgang er ca 4500 gram, det er 9 kladder med smør.. Vi gir ikke opp..

 

Noen ganger når det stopper opp får jeg lyst til å gi blaffen i alt. Nå har jeg likevel klart å holde meg på den smale sti siden nyttår og har gått ned ca 7 kg. Skulle ønske jeg hadde gått ned mer men så tenker jeg:

 

Hadde jeg gitt opp i januar som jeg pleier så hadde jeg fortsatt veid nesten 90 kg. Når jeg klarer å holde fokus til tross for opp og nedturer har jeg tross alt klart å gå ned...

Om ikke 10 - 15 kg som jeg håpet på - så er jea alikevel mye nærmere trivselsvekt nå enn jeg var da jeg startet..

 

Og det er enda mange uker til sommerferien..

DETTE KLARER VI SAMMEN..

 

Takk for det du skriver der, Gemma! Det virker på meg å lese sånt. Takk for inspirasjon til å holde motivasjonen på topp!

 

Nå kjenner jeg at jeg er kommet godt i siget. Snikveide meg i dag, -igjen... 78,8 ;) -Og det FØR det har gått skikkelig opp for meg at jeg er ferdig med 80-tallet! :) Kan ikke få uttrykt sterkt nok hvor stor lettelse det er å være tilbake til 70-tallet etter så mange år!

 

Jeg ser min nye vekt ikke er kommet med i oversikten sist, Gemma. Siste oppdateringen min kom riktignok før det skulle, da var den 79,7. Dagen etter, altså søndagen, som er min egentlige veiedag, viste den 79,5 kg. Om du går inn og endrer, kan du bruke søndagsveiingen selv om jeg vet jeg er mindre i dag. (Så blir det kjekkere resultat neste søndag også... ;) )

 

I dag har jeg hatt en rolig dag. Fikk migrene som lyn fra klar himmel i går. En stressreaksjon, nokså sikker på det. Mistet syn og tale, så jeg kom meg ikke på jobb i dag. Rakk akkurat en økt med Zumba og pilates i går kveld, før jeg ble dårlig. Så jeg roet meg med god samvittighet og sunn fornuft i ettermiddag, selv om migrenen ga seg utpå dagen. Vil ikke trigge frem nytt anfall. Skal køye snart for å roe kroppen og så starter jeg med en deilig svømmetur i morgen tidlig.

 

Nå har jeg krysset ut enda en sukkerpakke!!!

 

Og må jammen gå inn og endre signaturen min også, gitt! Neste delmål NÅDD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere "mitt år", jeg fryder meg over nedgangen din og håper jeg etterhvert rusler etter. Å se at andre lykkes er også god motitvasjon.. Da skjønner man at det nytter. Ikke bra når stresset tar overhånd, da er det viktig å ta vare på seg selv og hente seg inn igjen. Jeg sliter med å gå ned i vekt i slike perioder også. Hadde ei stri tørn selv og måtte være hjemme noen dager i forrige uke. Nå er jeg heldigvis på rett kjøl igjen, det hjalp med noen dager i Skottland.

 

Til dere alle sammen, det er kjekt å følge dere her inne. Det hjelper meg å holde fokus og det er kjekt å ha noen å dele opp og nedturer med. Man kan ikke snakke slanking med andre hele tiden, de er liksom på en annen kanal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diskusjon

Dere er super flink, jeg er så misunnelig!

Jeg skal innrømme at det er hardt å trene masse, spise riktig men og ikke gå ned. På 6 uker har jeg fortsatt samme vekt.

 

Jeg stresser mye, og stress er slankingens verste fiende. Men hvordan kan jeg slappe av?

Hvordan ser en typisk matdag for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Svar til mittår :rolleyes:

det er mange år siden jeg leste om grønt og fruktdager,det var i forbindelse med å ha en fasteperiode på 5-7 dager av fruktsafter.

Leste dette i et helseblad da. :P

Skal ihvertfall teste ut det selv,må sette av en fast dag i uka,det krever nok disiplin,det. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linka_lill

Gratulere. Du har gjort en kjempejobb...

For en vidunderlig følelse...

Tuuusen takk :lol: dere er alle sammen her inne en kjempe god motivering og pådriver for meg, så jeg takker alle sammen her inne også. Godt å ha noen likesinnede å dele tunge og gode uker med :P

 

Nå skal det stås på videre og jobbe seg nedover, hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er super flink, jeg er så misunnelig!

Jeg skal innrømme at det er hardt å trene masse, spise riktig men og ikke gå ned. På 6 uker har jeg fortsatt samme vekt.

 

Jeg stresser mye, og stress er slankingens verste fiende. Men hvordan kan jeg slappe av?

Hvordan ser en typisk matdag for dere?

 

Du har all min medfølelse, vet hvor vondt det er når vekta er som støpt fast.. Men ikke gi opp, stress tror jeg også nesten er som lim for fettforbrenninga, men hvis du holder stand slipper det nok til slutt og da rusler du kanskje ned ganske fort noen kilo. Det er iallefall min erfaring...

 

En typisk matdag for meg:

frokost: 2 knekkebrød med magerost eller fisk... ett glass skummet melk.

Lunsj: to skiver brød, prøver å velge magert pålegg.

Middag: det samme som resten av huset men prøver å prioritere magre retter.

Kvelds: 2 knekkebrød eller tilsvarende.

I tillegg spiser jeg endel frukt..

 

Hold motet oppe før eller senere løsner det, men kan du gjøre noen grep for å bli kvitt stress? Det jobber jeg med å har klart å finne noen gode løsninger... Det hjelper iallefall litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer, nå må vi motivere oss for påsken, ekstra inntak kan vel kompenseres med ekstra aktivitet....

Noen som har noen gode planer? Jeg satser på en blanding av fysisk arbeid og mye trim..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linka_lill

Hallo damer, nå må vi motivere oss for påsken, ekstra inntak kan vel kompenseres med ekstra aktivitet....

Noen som har noen gode planer? Jeg satser på en blanding av fysisk arbeid og mye trim..

 

 

Jeg skal "heldigvis" jobbe hele påsken, så håper jeg av den grunn klarer meg gjennom årets stoooore snope event :rolleyes: grunnet dritt vær her, har jeg ikke kommet meg ut på tur de to siste dagene, men har i stedenfor tatt tidenes mest grunndige husvask - så jeg har iallfall ikke sittet i ro og har i tillegg fått svettet litt likevel, he he.

Er været fint i påsken, kan vel noe av påskekosen nytes ute i hagen med god grillmat samtidig som en har aktiviteter - både i form av lek med våre søte små og hagearbeid? av egen erfaring blir det iallefall mindre snopeinntak når vi tilbringer dagene ute, enn når vi er inne. Lettere å snuble oppi snopeskuffen inne liksom :blink: Alt med måte, for en må få lov å kose seg litt også.

Jeg snikveide meg litt idag og gleder meg faktisk til neste veiing. Trengte en liten motivering idag etter å ha sittet i ro dager på døgnvakt med stygt vær.....

Idag er det i tillegg fredag, min dag i uken der jeg får lov å kose meg - så snart skal jeg ut å handle inn en pose M. Denne skal jeg nyte hele helgen, for snoperester blir det alltid av en pose M, knis.

 

Denne uken har vært helt forferdelig tung, snopesuget har vært irriterende konstant.......vært såååå nør sprikk hver dag, men har klart meg. Løsning ble: 1 glass appelsin juice når jeg tok meg selv i å snuse i snopeskuffen, skål med stenfrie druer når kveldssuget kom i sofakroken foran favoritt TV seriene og kiwi når disse andre to ikke fungerte. Har også lagt meg knekkebrød og egg til kvelds for å få litt saltsmak. Dette har faktsik reddet uken min så langt og kanskje det kan hjelpe noen av dere andre også?

 

Dermed blir mitt"snopetips" denne uken: Masse frisk oppskjært frukt og juice.

 

God helg alle sammen, påske klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg veide meg ikke forrige uke, men klar på mandag. Hadde langhelg borte og kom hjem til stressende uke i følge med tante rød. Lite motivasjon om dagen. Så for motivasjonens sin del har jeg gjemt vekta mens jeg prøver å ta meg sammen. Tror det er stresset, for da glemmer jeg all fornuft og hva jeg egentlig vil. Har hatt noen utskeielser, men mest sunne valg og dager. Hadde 7 tp forrige uke og denne uka har det til nå blitt 2.... Ikke mye å skryte av. Var godt å lese på forumet å få motivasjon:).

 

Imponert over deg, Mittår! Gode resultater hele veien. Men bekymra for deg med tanke på stressreaksjonen din. Håper du finner noe som kan hjelpe deg å roe ned, for kroppen din sier ganske kraftig ifra med migrene, OG miste syn og tale... Bedre å forebygge enn å reparere. Gode tanker til deg.

 

Diskusjon, jeg kjenner meg igjen i dine 6 uker. Har sliti masse med å gå ned i vekt når jeg stresser. For over to år siden gikk jeg et GR kurs og hadde gjennomsnittlig 7 trimpoeng i uka. Fulgte programmet i 8 uker og gikk ned 1,2 kg. Det var en DYR kilo... som jeg gikk opp igjen etterpå. Kortisolnivået i kroppen var skyhøyt og det var praktisk umulig å slanke seg for det eneste hormonene sa var "spar, spar og sank på fett- for her er det dårlige tider!". Håper du også finner noe som gjør at sinnet roer seg. Jeg heier på deg,- for du må ikke gi opp!

 

Gemma, du minte meg på noe viktig. Ikke ha for store mål. Jeg er UTROLIG flink til lage urealistiske mål. Vil og ønsker så mye ;). Jeg har tenkt at 0,7 kg uka i gjennomsnitt kunne være noe for meg. Skal til syden om 5 uker og sett for meg at jeg skal veie 75 kg, men tror jeg må justere litt her for å oppleve mestring.

 

Spent på påsken! Håper på en god veiing på mandag og at jeg tar gode valg. Skal på hytta, så får følge kalori inntaket på papiret. Blir mer aktivitet enn vanlig, iallefall :).

 

God helg til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese innlegget ditt Sjarm, savnet deg forrige uke..

 

Det er tungt å holde motivasjnon hele tiden, jeg gikk ned nesten 20 kg på egenhånd en gang tidligere. Da veide jeg meg en gang i måneden, første tirsdag etter mensen. Det var ikke så dumt tror jeg for dag slapp jeg å registrere alle oppgangene som følge av mens etc. For meg er de ukene så demotiverende og jeg har lyst til å kaste alle gode forsetter overbodrd og gi blaffen...

 

Spent på veiing i morgen, håper den har krøpet litt nedover...

 

God søndag alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann gjengen! :P

 

Ble ikke helt den starten jeg hadde tenkt, utenlandstur og en operasjon gjorde at jeg havna helt ut på viddene hva gjelder kosthold og trening. Men, idag er jeg endelig friskmeldt og klar til å begynne på igjen!! Hurra! :D

 

Har tenkt meg ned ti kilo eller mer til sommeren, da er det sydentur som lokker, og vil gjerne ikke føle meg som en hvalross i bikini. Veier i dag ca 93 kg, og skal ned en hel masse før jeg er helt fornøyd. Håper å kan gjennomføre sammen med dere nå, dere er en motivasjon!

 

Og ja, GOD PÅSKE! B):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

Hallo damer, nå må vi motivere oss for påsken, ekstra inntak kan vel kompenseres med ekstra aktivitet....

Noen som har noen gode planer? Jeg satser på en blanding av fysisk arbeid og mye trim..

 

Husker kurslederen på GR-kurset jeg gikk for noen år siden, ga oss et greit tips rett i forkant av påske: "Det første påskeegget smaker herlig, og jeg nyter det til fulle! Det andre påskeegget smaker helt likt, så da trenger jeg det ikke!" Den virket på meg! Har brukt den som en motivasjonstanke i mange ulike sammenhenger. Første bit er deilig og lov, flere biter smaker helt likt og er veldig unødvendig...

 

Dog denne påsken hadde jeg tenkt å holde meg totalt unna godteri, dels fordi jeg stanget så kraftig i veggen i vinterferien, da jeg la på meg så mye som jeg måtte ta av på nytt (det skal ikke skje igjen i påsken også...!), og dels fordi jeg nå er kjempemotivert for å nå målet mitt innen sommeren. Men tror du ikke jeg har skeiet ut allerede, da???? Men det er ikke fordi jeg er i påskesnopmodus som jeg ikke klarer takle! (så da er det greit) Det er fordi jeg "feirer" (med snop...!!! :mellow: ) at jeg har tatt av ti kg siden jeg startet i mai. :) Og jeg har lenge fortalt meg selv at jeg skal få lov å skeie ut for hvert tiende kg jeg går ned. Når jeg en gang er i mål, kommer jeg til å ha som hjelperegel at jeg har lov til å kose meg med slikt så lenge jeg ser 6-tallet fremst på vekten. Om jeg bikker 70kg, er det på tide å holde tungen beint i munnen igjen. Dog det er litt frem i tid...

 

 

Imponert over deg, Mittår! Gode resultater hele veien. Men bekymra for deg med tanke på stressreaksjonen din. Håper du finner noe som kan hjelpe deg å roe ned, for kroppen din sier ganske kraftig ifra med migrene, OG miste syn og tale... Bedre å forebygge enn å reparere. Gode tanker til deg.

 

 

Takk for omtanke, Sjarm! Ja, det er skrekkelig med migrenen når den står på. Igrunn ganske nifst når det står på, at jeg ikke klarer tenke klart nok til å få formulert en setning. Det lille som er av trygghet i et sånt øyeblikk, er at jeg har opplevd dette før og vet at det er migrene som vil gå over. Ellers hadde jeg blitt redd og trodd det var akutt hjernesvulst eller slag der jeg bare forsvinner, hjernen liksom faider ut. Grusomt! Og så sovner tungen, og ansiktet blir helt lammet og synet er borte…

 

Men jeg er rimelig sikker på at det ikke er økte treningsmengder som stresser kroppen, merker på mange måter at kroppen er glad for aktiviteten den nå får. Stresset som førte til migrenen er jobbrelatert. Mye ansvar, tøffe tak og mange oppgaver, -i tillegg til at jeg har en hjemmesituasjon som krever i overkant mye, med et par diagnoser å ta meg av. Ganske tappet, med andre ord. Jobber aktivt for å få satt grenser for meg selv, så jeg får holdt hodet over vannet. Tar migrenen på alvor som et viktig signal fra kroppen som jeg vil høre på. Er blitt flink til å gi beskjed til arbeidsgiver om grensene jeg må sette fremover. Så håpet er der om bedre tider og litt mindre stress.

 

Takk for feedback på vektnedgang, også! Har vært riktig så fornøyd. Men så må det vel sies, at jeg har unnet meg en skikkelig utskeielse som belønning etter passerte 10kg i reduksjon. Syns jeg fortjente en skikkelig godteskål, favorittchipsen og et stort glass kald cola nå... Men når utskeielsen varer tre dager til endes… er det ikke bra. Da fyker vekta opp igjen…!!! Men jeg tar det med friskt mot. Har den voldsomme tabben i vinterferien friskt i minne, der jeg føk opp igjen MYE i vekt, og sånn skal ikke påsken fortsette. Jeg har ikke tenkt å røre mer snop i påsken.

 

 

Heisann gjengen! :P

 

Har tenkt meg ned ti kilo eller mer til sommeren, da er det sydentur som lokker, og vil gjerne ikke føle meg som en hvalross i bikini. Veier i dag ca 93 kg, og skal ned en hel masse før jeg er helt fornøyd. Håper å kan gjennomføre sammen med dere nå, dere er en motivasjon!

 

Og ja, GOD PÅSKE! B):lol:

 

Å, det var som å lese mine egne tanker! Ga meg motivasjon å lese! En påminnelse om hva som driver meg!

 

God påske alle sammen! Det er lov å kose seg litt! Nyt halvparten av det godtet du hadde tenkt å innta! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linka_lill

Dagens veiing unnagjort. Forrige uke var den 90,0 og idag stoppet den på 89,3 kg :D ned 0,7 kg, suuper fornøyd. Da har jeg mitt første delmål som var under 90 kg til påske i boks :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens veiing unnagjort her også. Vekt i dag 80,5 kg.

 

Det er jeg superfornøyd med. Det er 1,5 kg mindre enn forrige veiing. Nå er drømmen om å bikke under 80 tallet kanskje snart realisert... Første kortsiktige mål er å ikke gå opp igjen i påsken. Motivasjonen steg MANGE hakk i dag. Nå ser det endelig ut som om jeg har begynt å ta av de kiloene som har virket som de har vært limt på kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var veiinga gjennomført! Trist, men får ta konsekvensene og bite tenna sammen. IKKE noe gotter, kaker eller vin på meg i påsken! Skal overraske meg selv på neste veiing ;)!!

 

Startvekt: 84,7 kg

Uke 9: 81,9

Uke 10: 82.1

Uke 11: 80,6

Uke 12: 79,3 (-1,3 kg)

Uke 14: 80,3 ( +1 kg )

 

Gemma, takk for støttende ord, men desverre ikke bare mensen disse grammene her... 20 kg på egenhånd...Utrolig flott levert! Men lurer på om jeg skal droppe å veie meg de ukene, iallefall når jeg ikke er topp motivert...

 

Mitt år, godt å høre at du kunnskapen om deg selv og håp. Stå på, jenta.

 

Riktig god påske til alle og lykke til med eventuelle utfordringer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Still standing..... :)

 

Ikke opp i vekt, og ikke ned i vekt.. Tror jeg skal være fornøyd med det, men kjenner jeg må forandre tankegang...

gått opp 1 cm rundt magen.. :(

 

syntes det er vanskelig og skulle gjøre ting bra når det er påskeferie og ungene er hjemme.. Må finne på noe lurt :)

 

Gratulerer til alle dere som har vært så flinke og gå ned i vekt!!! heier på dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi står på damer... Kanskje er det lurt at vi senker skuldrene litt i påskeferien, ikke fråtser og stapper i oss store mengder, men at vi prøver å spise fornuftig og ikke ha så stor fokus på vekten..

 

MEN 2. påskedag - da bretter vi opp armene sammen og tar et krafttak frem mot sommer og bikinisesong...Fullt fokus fra da...

 

Oversikt denne uken kommer litt senere i dag, når flere får registrert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...