Gå til innhold

"Kurs" på egen hånd. Oppstart uke 10


Gjest Gemma
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 524
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest diskusjon

Jippi endelig ned denne uka jeg også!

84.8kg det er jeg fornøyd med.

 

Har hat omgangssyken (da skulle det vel bare mangle at jeg gikk ned litt), spist lite...tørr kjeks.

 

Ellers er jeg flinkere med både alkohol inntaket og godteri.

 

Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare og krype til korset og atter en gang registrere oppgang i vekt og midjemål.... :-( Opp en halv kilo og 2 cm mer rundt magen.. Sukk...!! Nå er jeg bare NØDT til og finne igjen motivasjon og lyst!!

 

* Går på leting *

 

Ha en flott dag alle sammen! Og gratulerer til alle dere med vektnedgang! Så flinke dere er!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: jada :rolleyes:

dagens vekt 82,5 litt ned ihvertfall,alle gram som er på minussiden teller :D

Har ikke fått trimmet så mye denne uka pga en operasjon,men stingene skal tas tirsdag så da du :angry:

 

Målet mitt er å se 70tallet i første omgang :wacko:

 

lykke til med jobben vi gjør for oss selv jenter :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linka_lill

:D Gu for noen flinke jenter vi er her inne :D vi må ikke glemme å gi oss selv en god klapp på skulderen innimellom, uansett opp eller ned.

 

Hvordan går det forresten med BMIèn deres?

Da jeg startet 2.mars hadde jeg en BMI på hele 32, uff og huff. Husker tilbake til jeg var 18-19 år og hadde en BMI på 19, hmmmmm.

 

Mange husmor og mamma kg siden d, he he. Uansett, fikk meg en liten ekstra motivasjon idag da jeg så at min BMI faktisk er gått ned til 30,8 og dette på bare 1,5 mnd. Tenkte dermed at flere kan få litt ekstra motivasjon og glede over sin egen BMI.

 

Ha en fortsatt god veie dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleDill

Hei damer!

Er det litt frafall på linken? Vel, dere som fortsatt henger med er fantastiske! Hadde en megasprekk denne uka, men tanken på dere damer fikk meg til å ta meg sammen i helga og redda dermed resultatet! Ukas vekt er 85.2. Så utrolig vanskelig det skulle være å komme under 85 kg da?!! Men nå skinner sola og jeg NEKTER å godta en ny uke over 85! Kjør på folkens og lykke til i uka som kommer! Dere er kjempeviktig for motivasjonen min!

 

Stor (85.2 kilos) klem! :)

 

:angry: 16 :D 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bessa: 84,5 - 83,7 - 83,2 kg - 83,2 kg -82,8 kg - 83,3kg - 82,8 kg - 82,5 kg

Camkir Uke 9: 72 kg/- 71 - 69,5 - 69,1 kg - 69,9 kg - 69,9 kg - 70,5 kg - 71 kg

Diskusjon: 85,2 kg -84,6 -84.9 -85,5 kg -85 kg- 86,2 kg - 84,8 kg

EllenW: 88 kg - 88,6 kg

Gemma 84,1 kg - 84,5 - 82,4 kg - 82,4 kg - 82,0 kg - 80,5 kg - 81,7 kg - 81,9 kg - 80,6 kg

God og rund: 87.1 - 86 - 85 kg -85,9 kg

Komplekser: 78,6 kg - 78,1 kg - 77 kg

Lilledill: 88,3 kg - 87.8 - 87,6 kg - 85,8 kg - 85,5 kg - 85,5 kg - 85,2 kg

Linka_lill:92,5 - 90,9 kg - 90,3 kg - 90,0 kg - 89,3 kg - 90 kg - 89,1 kg

Lilly32 . opp 0,9 kg - ned 0,4 kg

Monken: 89,6 - 88,4 kg- 88,0 kg - 87,8 kg

Mitt år: 83.3 - 81,4 kg - 79,5 k

Sjarm: 81,9 - 82.1-80,6 kg - 80,3 kg -80,8kg -79,1 kg

Tertit: 84,7 kg - 83.8 - 83,7 kg - 82,6 kg - 82,6 kg - 82 kg

 

Ja, så langt ukas oversikt.

 

Savner EllenW, God og rund, Komplekser, Lilly 32, Monken, Mitt år, Sjarm og Tertit. Er dere fortsatt med?? Kjekt å ha dere med på laget, det motiverer både i medgang og motgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere alle flinke damer!

 

Godt jobbet til dere alle, og spesielt til dere med vekttap!

 

Jeg har ikke veiet meg i dag pga mensen og kraftig utskeielse i helga, venter til neste uke. Vet ikke hva det er med meg om dagen, men motivasjonen svinger som bare det! Innemellom tar jeg så utrolig lite konstruktive valg (les: momse kalorier), som jeg skammer meg over, og som igjen fører til flere uheldige valg da følelsene får råde. Får begynne å roe meg ned og meditere over det, tenker jeg. Se om jeg får noen svar ;).

 

Jeg har 4TP denne uka. Mitt mål er å ha mer neste uke.

 

Jeg vil overhode ikke gi opp,- standhaftighet gir resultater! .....Selv om det ikke går så fort nedover. Regna ut at jeg i gjennomsnitt har gått ned 0,5 kg uka siden jeg begynte denne reisa. Og det er jo bra!!!! :).

 

Gode dager til oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du henger med Sjarm, det er en utfordring å holde motivasjonen oppe over lengre tid synes jeg. Sikkert lurt å regne ut vekttap over tid.

 

Jeg har holdt på siden nyttår, dvs. 16-17 uker. Jeg har gått ned ca 8 kg og det er ikke all verden hvis en deler det på kilo pr. uke.

 

Men der er jo 8 kg da. Ved nyttårstider tenkte jeg hele tiden at om jeg bare kunne klare å gå ned 10 kg. Nå har jeg jo snart klart det, selv om det går veldig sakte.

Hvis jeg da ser fremover og tenker at jeg klarer å holde ut i dette løpet, da er jeg 72 kilo til skolen begynner i august, det er fristende.

 

Ok, det går ikke fort nedover med meg, ikke klarer jeg å trimme så mye som jeg skulle ønske og med jevne mellomrom blir det nei mat og usunne fristelser. Det er bursdager, lørdager, lunsjer etc. hele tiden. Men jeg lever veldig fint slik jeg gjør nå - og jeg går jo ned i vekt. Sikkert greit at dette tar tid da, når en når drømmevekta der fremme vil jeg kunne leve slik jeg gjør nå, det er greit, kanskje er sjansene for å gå opp igjen mindre enn hvis jeg raser ned en kilo i uken...

 

Tålmodighet er slitsomt, men kanskje er det lurt å strekke seg mot det i denne prosessen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Gu for noen flinke jenter vi er her inne :D vi må ikke glemme å gi oss selv en god klapp på skulderen innimellom, uansett opp eller ned.

 

Hvordan går det forresten med BMIèn deres?

Da jeg startet 2.mars hadde jeg en BMI på hele 32, uff og huff. Husker tilbake til jeg var 18-19 år og hadde en BMI på 19, hmmmmm.

 

Mange husmor og mamma kg siden d, he he. Uansett, fikk meg en liten ekstra motivasjon idag da jeg så at min BMI faktisk er gått ned til 30,8 og dette på bare 1,5 mnd. Tenkte dermed at flere kan få litt ekstra motivasjon og glede over sin egen BMI.

 

Ha en fortsatt god veie dag :D

 

Jeg måtte jo sjekke min BMI, nå var den på 27,5 og det er klassifisert til lett overvekt. Det er ikke så tungt å svelge. Har kraftig og tung benbygning så da føler jeg ikke at jeg ser ut som en saccosekk lengre iallefall. Det er godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

 

Jeg er her jeg også, men jobber 12 timersdager for tiden så her er det ikke tid til noe som helst. Trente mandag og gikk en tur på tirsdag, men så ble det stopp. Tenkte jeg skulle være flink i helgen, men i stedet for å få jobbet litt overtid på fredagen slik at jeg kunne ta litt fri (og tid til meg selv) i helgen så ble det å passe på en sønn som kom hjem fra skolen med oppkast og feber...Og når stressnivået er så høyt så blir det også lite søvn (jobbet til kl tolv i natt). Og fordi man er trøtt og sliten, blir man fysen.... Jeg trenger vel ikke fortsett :) Men prøver å holde fokus så godt det lar seg gjøre og håper at det roer seg om en uke. Målet mitt er forsatt under 80 før 17. mai. Så om dere ikke hører fra meg før, kommer jeg sterkere tilbake etter 1. mai!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

 

Jeg er her jeg også, men jobber 12 timersdager for tiden så her er det ikke tid til noe som helst. Trente mandag og gikk en tur på tirsdag, men så ble det stopp. Tenkte jeg skulle være flink i helgen, men i stedet for å få jobbet litt overtid på fredagen slik at jeg kunne ta litt fri (og tid til meg selv) i helgen så ble det å passe på en sønn som kom hjem fra skolen med oppkast og feber...Og når stressnivået er så høyt så blir det også lite søvn (jobbet til kl tolv i natt). Og fordi man er trøtt og sliten, blir man fysen.... Jeg trenger vel ikke fortsett :) Men prøver å holde fokus så godt det lar seg gjøre og håper at det roer seg om en uke. Målet mitt er forsatt under 80 før 17. mai. Så om dere ikke hører fra meg før, kommer jeg sterkere tilbake etter 1. mai!!

 

Høres slitsomt ut ja, sikkert lurt å legge alle slankeplaner tilsides og bare fokusere på å ikke spise for mye slik at en begynner å gå opp igjen.

Vi tar tak sammen mot 17.mai..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og tatt min første joggetur på evigheter.. Det må være ett par år siden sist.. Og hjelpes meg så dårlig form jeg er i! Lastet ned programmet Endomondo, og det ble en motivasjon på turen! Orket laaangt ifra og jogge hele veien, men gikk og jogget om hverandre så er fornøyd til og være første dagen :)

 

Da er det bare og satse på at det blir bedre og bedre! Og det blir viktig og skulle slå dagens tid og mål!

 

Rockeringen fikk jeg også tørket litt støv av!

 

Men dere... Jeg syntes treningen vår forsvinner i alt vi skriver..

Hadde det vært en ide om vi lagde en oversikt som vi kunne kopiere oss inn i når vi hadde trent/gått tur etc???

 

F. eks

 

Dagens supertrimmere!!

 

Camkir: 20 min rockering og jogget/løpt 4 km

 

Kunne kanskje motivert hverandre litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute og tatt min første joggetur på evigheter.. Det må være ett par år siden sist.. Og hjelpes meg så dårlig form jeg er i! Lastet ned programmet Endomondo, og det ble en motivasjon på turen! Orket laaangt ifra og jogge hele veien, men gikk og jogget om hverandre så er fornøyd til og være første dagen :)

 

Da er det bare og satse på at det blir bedre og bedre! Og det blir viktig og skulle slå dagens tid og mål!

 

Rockeringen fikk jeg også tørket litt støv av!

 

Men dere... Jeg syntes treningen vår forsvinner i alt vi skriver..

Hadde det vært en ide om vi lagde en oversikt som vi kunne kopiere oss inn i når vi hadde trent/gått tur etc???

 

F. eks

 

Dagens supertrimmere!!

 

Camkir: 20 min rockering og jogget/løpt 4 km

 

Kunne kanskje motivert hverandre litt?

 

Knallide synes jeg, JEG tror jeg har mest å vinne på å trimme mer. Har forholdsvis god kontroll på maten og har kommet inn i et godt mønster, men det går sakte nedover og jeg tror TRIM er det som vil hjelpe meg best for å fortsette å gå ned.

Vil jo gjerne også få litt fin fasong også før jeg skal sprade rundt i lette sommerklær.

 

Jeg kan gjerne lime inn en oversikt fra dag til dag med dagens supertrimmere... Og da tror jeg vi sier at alle som har vært i aktivit er supertrimmere, alt over 5 minutter teller... :-)

 

Jeg har gått tur med en venninne, 1 time og 45 minutt forholdsvis rask gange.. Prøver å få til 10 min minst med styrkeøvelser etterpå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg kan gjerne lime inn en oversikt fra dag til dag med dagens supertrimmere... Og da tror jeg vi sier at alle som har vært i aktivit er supertrimmere, alt over 5 minutter teller... :-)

 

 

Det syntes jeg hadde vært flott :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er flinke:

 

Linka-lill: Tur opp/ned fjellet 1 time. (Sykkeltur?)

Bessa: DVD trim med Kari J - 65 min.

Gemma: Innebandy - 45 min.

Camkir: 20 min rockering og 1t 40 min gåtur i raskt tempo

 

Vi er gode...

 

Glemte helt og skrive inn her i går! Dagen gikk så i ett :)

Har heldigvis klart meg uten særlig snop og søtsaker de siste dagene og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linka_lill

Det ble ikke sykkeltur igår kveld. Plaskregnet sånn at vi hadde garantert endt opp med lungebetennelse og uvi begge to, he he (i følge min kjære som er en smule mindre vanntett enn meg :D ) og jeg gadd ikke å sykle alene. Prøver igjen ikveld :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: nå er innsatsen på topp altså :rolleyes:

 

Trimmet 30min på ellipse +litt styrke i dag :lol:

 

Holder akkurat på å koke litt grønnsakssuppe til å spise til tider når sulten/noe å putte i munnen blir for sterk.Skal fryse ned i porsjoner så den holder seg :blink: Det lukter nydelig akkurat nå :lol:

 

Det var fredags rapporten fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser fredagen slik ut:

 

Camkir: 20 min rockering

Bessa: 30 min ellipse og litt styrke

Gemma: Treningsfri dag. Var på tre forskjellige jobber og i 41 års lag..

 

Lykke til med trimmen i helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motiverende å lese om dere supertrimmere!!!

Jeg skal henge meg på! Ingen trim i dag, men planer for morgendagen.

 

Ellers så går det litt bedre med motivasjonen. Spent på veiing på mandag...

 

Imponert over dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...