Gå til innhold

Ned 20kg


Gjest Friera
 Share

Anbefalte innlegg

ha dere alle tatt påskeferie? :rolleyes:

 

 

Haha, litt.

 

Merker jeg ikke er så flink. Jeg spiser ikke godteri eller noe, men spiser fryyktelig mye middager fordi det er så mye sosialt med venner og familie. Men tipper folket er tilbake etter påsken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikke_

Hallo hallo! En liten update fra meg før jeg reiser fra internettforbindelsen igjen!

 

Kom hjem fra kjærestetur i Riga idag. Hadde en flott tur! Vekten er på det samme nå som da jeg reiste, så det er positivt :) Vi har kost oss masse, og jeg har virkelig spist det jeg ville spise. Det er for meg porsjonskontroll som gjør den store forskjellen! Og å velge de riktige tingene 80 % av tiden! Vi hadde frokostbuffet på hotellet, og da spiste kjæresten pannekaker med sukker på hver morgen. Da spiste jeg havregrøt eller egg, frukt og drakk te :) Så gikk vi på marked hver dag og da kjøpte vi gjerne jordbær eller druer som vi spiste utover dagen, også hadde vi en passe stor lunsj, og en ganske stor middag. Så det ble 3 måltider hver dag, med litt frukt og diverse innimellom. Ble en del kos også, som is og sjokolade, men det var i så små mengder hele tiden (kunne bare gi restene til kjæresten, hehe) så det gikk bra!

 

Nå reiser jeg inn på hytta, og der er foreldrene mine, så da kan jeg uansett ikke gå å spise på søtsaker hele tiden. Min mor er veldig flink å si ifra når hun syns vi barna har spist litt vel mye usunne greier :P Så hvis jeg greier å unngå småspisingen, så skal dette gå kjempe bra!

 

God helg! På tirsdag/onsdag er det på an igjen med effektiv trening og sunt kosthold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Friera: jeg får skrive i min egen tråd til dere kommer tilbake da :P

 

solsikke: så flink du har vært! høres supert ut at du ikke har gått opp. du har grete roede godt innprintet selv om du tar en pause, høres det ut som :) kos deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I´M BACK!

Med dårlige nyheter...

 

Forrige uke: 79,0kg

 

Nå: 80,4 (+1,4)

 

O_O wtf?!

 

Vet ikke hva jeg skal si jeg.

Har trent en del, og vært semiflink med kosthold. Var 2 dager som jeg skeia en del ut med sjokolade. Men ellers har jeg holdt meg på ca 1600kcal. Det er vel ikke mulig å gå opp 1,4kg bare på to dager som man spiste for mye?

Uansett, jeg hadde jeg regna med å ikke gå ned. Men OPP da?

 

OLT: Flinke med -1 kg i denne påskeuka. Du har en vilje av de sjeldene.

 

Solsikke: Bra du holdte vekta. :) Sånn skal det være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

I´M BACK!

Med dårlige nyheter...

 

Forrige uke: 79,0kg

 

Nå: 80,4 (+1,4)

 

O_O wtf?!

 

Vet ikke hva jeg skal si jeg.

Har trent en del, og vært semiflink med kosthold. Var 2 dager som jeg skeia en del ut med sjokolade. Men ellers har jeg holdt meg på ca 1600kcal. Det er vel ikke mulig å gå opp 1,4kg bare på to dager som man spiste for mye?

Uansett, jeg hadde jeg regna med å ikke gå ned. Men OPP da?

 

OLT: Flinke med -1 kg i denne påskeuka. Du har en vilje av de sjeldene.

 

Solsikke: Bra du holdte vekta. :) Sånn skal det være!

 

 

vet ikke hva den ganske store vektoppgangen kan komme av, men er kanskje at kroppen fikk litt sjokk av alt sukkerte osv? bare spekulasjoner fra min side. aner ikke :P

 

jo, takk :D tok det som en helt vanlig uke, og spiste akkurat som i andre uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg blir gjerne med på denne utfordringa (dog litt seint, kanskje?). Ser dere er godt igang med å bli kjent og motivere hverandre.

Jeg er ei 24 år gammel jente som har omkring 20-25 kg for mye. Har forsøkt ulike ting av og på i mange år, deriblant gått på GR kurs for noen år siden. Kondisjonen er helt for jævlig, men det er treningen jeg ønsker å fokusere på. Jeg vil begynne å jogge, for jeg føler det er noe forpliktende over det å jogge. Man blir raskere og mer utholden hele tiden, og har hele tiden noe å leve opp til. Om man jogger regelmessig vil man forbedre seg hele tiden - selv om vekten går opp eller står stille. Fin motivator altså.

 

Vel, det var litt om meg. Har dere faste veiedager? Tråden var såpass lang at jeg bare skummet gjennom innleggene. Men forstår at påsken har sinka de fleste :P Samme her. Men det er aldri for seint å gå igang, høytider og ferier er (burde iallefall være) i verste fall små pauser som man raskt henter seg inn igjen fra.

 

Gleder meg til å gå igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tilbake!!

Håper at dere alle har hatt en kjempe fin påske?! ;)

Min påske har vært toppers, vært sammen med venner, familie og kjæreste!

 

Det blei ei påske som jeg hadde tenkt meg, endel drikking og kos! Men jeg har holdt med godt i øra! Målet mitt var å ikke gå opp i vekt, OOHH YES jeg klarte det :D

Så fornøyd, kom hjem i går og vekta er 83,9 akkurat der den var når jeg dro.

 

Når jeg kom hjem i går, så var det rett på wok og vann, HERLIG!!! Så nå er endelig hverdagen tilbake, starter på skolen i morra. Jeg er virkelig klar for å sette igang igjen!

 

Jeg har tenkt til å flytte veiedagen min til fredag! Tror det kan hjelpe meg å holde meg motivert gjennom helga! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake Loveit! :) Håper påsken var bra! Du har vært kjempeflink.

Etter nedturen (eller oppturen :P ) med vekta etter påsken, måtte jeg dobbelsjekke dagen etterpå. Da var den på 79,4. Så det er mulig jeg ikke gikk opp sååå mye. Blir spennende med veiedagen på mandag. Merker motivasjonen er tilbake igjen nå i hvertfall!

Du får heller bare slenge opp resultatene dine her på fredag vettu ;)

 

Og du er også velkommen Ivoeri. Vi har veiedag på mandager, så det er bare å slenge seg på vettu. Når det kommer til jogging. For en del år siden elsket jeg å jogge (da var jeg også i god form) Nå syns jeg det bare er et mareritt. Hva gjør du for å motivere deg til å presse dge det lille ekstra når du jogger?

Det eneste kondisjonssporten jeg klarer å presse meg er kondisjonstimer på SATS og sykling i frilufta!

 

Kjenner jeg trenger dere jenter når det gjelder motisjon. Håper ikke emnet dør! :)

Vi skal klare det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikke_

ivoeri: Velkommen! :) Vi har til nå hatt veiedager på mandager :) Men jeg merker personlig, slik som loveit, at jeg tror fredag vil være en bedre dag for meg.

 

Friera: Æsj, så surt! Skjønner at det er demotiverende! Men nå er påsken over, og da er vi alle tilbake her med fullt engasjement (håper jeg :P), og da skal vi sammen greie å bli kvitt en del kilo fra nå og frem til bikinisesongen!

 

Kanskje vi alle skulle sette oss et fast mål til en fast dato? Mange av dere har sikkert gjort det allerede, men jeg merker personlig at de siste 2-3 ukene har jeg bare ligget rundt den samme vekten, og ikke stresset så mye, fordi jeg ikke har et helt fast delmål å jobbe mot akkurat nå.

 

For meg er det absolutte målet 65 kg. Jeg tror jeg veier ca 72-73 kg nå (stoler ikke på noen andre vekter enn min egen, og har ikke dratt tilbake til Trondheim enda) og om to måneder, altså mandag 11. juni, har jeg lyst å ha nådd 67 kg. Det er litt over et halvt kilo i uken. Tror ikke jeg greier noe mer enn det, med tanke på at jeg har 5 eksamener i denne tidsperioden..

 

Dette skal jeg gjøre ved å lage en fast treningsplan hver uke, og å faktisk følge den! I tillegg så har jeg og kjæresten min startet en godtestopp som innebærer både godteri, brus, chips, is og kake. Så jeg kan ikke skeie ut på den fronten heller!

 

Så er dere klare til å se smashing ut i bikini denne sommeren? Det er jeg! Så da må vi jobbe for det! Og siden vi er 3 stk. som skal i bryllup i sommer, så synes jeg at vi skal bestemme oss for en kjolestørrelse vi har lyst å komme inn i innen den tid. Kanskje til og med kjøpe kjolen i den størrelsen! Det er flott motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg poster min vekt på fredager, gjør jo ingen ting at vi har forskjellige dager ;)

Frieria, fortvil ikke, er nok ikke sikkert at du har gått opp så mye eller kanskje ikke i det hele tatt, vent å se på mandag!! Just keep up the good work ;)

 

Nå er vi alle tilbake med godt mot, synes vi alle har klart oss bra i påska, alle henger fortsatt på! Nå gjelder det bare å få alle opp på topp med motivasjon! HUSK, nå er det ikke lenge igjen til SOMMER!!!! Alle har veldig lyst, og vi VIL KLARE DET!!!

 

Solsikke, jeg er veldi med på å sette noen faste mål og datoer! Gjør at vi må jobbe litt mer under press..

 

Jeg er litt usikker på hvor mye jeg skal gå ned, har ikke veid så lite på 6 år! ;)

Kan dere gå ut med høyde, bare for å få en formening! ;)

 

Slenger med et lite vedlegg her, som jeg synes sier sitt!!!! ;)

post-19062-0-01049200-1334219248_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep, enig med dere!

 

Mine konkrete mål er:

 

 

1. mai - 75,5kg. Merker jeg ligger litt bak planen, så da er det bare å gi gass!!!

10. juni - 71kg (da reiser jeg til London. Betyr SHOPPING! )

15. august - 65kg (studiestart)

20. september 62kg (bryllup)

 

1. desember: 60kg (alt ettesom jeg føler selv. Totalt -23,4 kg )

 

Disse målene virker kanskje litt strenge, men det er absolutt ingenting som skjer som kan sabotere meg fram til mid-juni. Det eneste som kan stoppe meg er jo meg selv. Så jeg SKAL klare det!!!

Merker at det å nå 6 tallet må være en voldsom milepæl. Er jo 4 år siden jeg veide 6x something.

Skrev ut det bilde du la ut Loveit, sammen med mine mål, og hengt det opp på kjøleskapet. :)

 

Jeg kaster meg på veiedager på fredager så fort jeg er ferdig med GR kurset i mai. Vil helst unngå å ha to veiedager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for varm velkomst!

 

Jeg tror jeg veier meg på onsdagen. Har igrunn lite å si, for så lenge man kun veier seg den ene dagen, vil man se om vekten har gått opp eller ned på en uke, selv om man veier seg rett etter helga. Vi tar jo ikke av eller legger på oss kroppsfett iløpet av to dager ;)

Kan jo ha en felles oppsummeringsdag på fredagen, siden alle har forskjellige veiedager? Eller bare ha samme veiedag. Haha.

 

Mener dere at vi skal ha samme dato for delmål og hovedmål? Da blir det slik at vi f.eks. blir enig om 5 (+/-) datoer, og alle setter sitt eget mål for de ulike datoene? Jeg syns det høres ut som en plan.

 

Friera: Jeg har faktisk ikke begynt å jogge enda. Haha. Som sagt er min kondisjon helt for jævlig, og jeg klarer ikke å jogge mer enn 1 minutt (om i det hele tatt) i strekk. Der tror jeg også viljestyrken styrer inn. Men! Hvem sier at jeg trenger det?

 

Jeg har fått meg pulsklokke. Pulsen vår kan deles inn i 4 soner, hvorav 1 er den roligste og 4 er den tøffeste. Sonene deles inn etter prosentandel av makspulsen vår. Høres avansert ut, men er ikke det. I sone 2 forbrenner man fett og i sone 3 trener man kondisjonen (enkelt forklart). Det spennende er, at det er individuelt (avhengig av makspuls) hva et menneske må gjøre for å havne i de ulike sonene. Mens en person jogger raskt, og fremdeles holder seg i sone 3, holder det for en annen person (meg?) å gå rolig opp en bakke, før de omtrent havner i sone 4 (veldig høy puls). Om man trener i intervaller mellom de ulike sonene vil man kjenne en gradvis forbedring av kondisjonen, dermed yte mer og mer og fremdeles bli i den samme sonen.

 

Masssssse info! Sorry, det høres så lite ut inni hodet og så blir det plutselig en halv novelle når man skriver det ned. Men det er hvertfall sånn jeg motiverer meg, ved å ta det rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikke_

Loveit: Jeg er 168 cm sånn ca, hvis det var det du lurte på :) Men idealvekt for én person kan jo være noe annet for en annen, selv om de er like høye. Det kommer jo litt an på hvor på kroppen kiloene setter seg også.

 

ivoeri: Det var en god idé å ha de samme datoene! Det kan være en god motivasjon! Synes datoene til Friera var ganske passende! Skal tenke litt på hva jeg tror er sannsynlig, og hvor mye jeg faktisk vil gå ned i vekt, og så skal jeg komme tilbake med mine delmål :)

Og du, hvis du leser gjennom samtalen vi har hatt til nå, så ser du at jeg har aalltid lange innlegg! Dette blir sikkert mitt korteste! Så jeg synes ihvertfall bare det er kjekt med mye info :) Synes det var kjempe interessant det med de ulike sonene. Ble bare enda mer giret på å skaffe meg en pulsklokke nå :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre med individuelle datoer? Jeg ønsker i hvertfall å beholde mine fordi de passer med event som skjer i livet mitt.

Så kan jeg evt ta alles delmål på første post på side 1 om dere ønsker det. :)

 

Hmm, det visste jeg ikke ang pulsmåleren. Min har opp til nivå 5. Når jeg er på visse sats timer, så har jeg hatt nivå 5 puls i hele 10 min (ikke i strekk da, men i løpet av 55min)

Pulsklokke er genialt. ;)

 

Lange innlegg er bra! Denne tråden er kjempemotiverende for meg. :)

 

Jeg tar veiedag på fredag så fort mitt GR kurs er over. :) Siden kurset er på mandager, så er det naturlig for meg å ha det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre med individuelle datoer? Jeg ønsker i hvertfall å beholde mine fordi de passer med event som skjer i livet mitt.

Så kan jeg evt ta alles delmål på første post på side 1 om dere ønsker det. :)

 

Hmm, det visste jeg ikke ang pulsmåleren. Min har opp til nivå 5. Når jeg er på visse sats timer, så har jeg hatt nivå 5 puls i hele 10 min (ikke i strekk da, men i løpet av 55min)

Pulsklokke er genialt. ;)

 

 

 

Ja, soneantallet varierer litt. Men sikkert er at sone 4 og/5 er så belastende at du må ikke holde deg der for lenge! Men klart, er du på en gruppetime, vil du jo gjerne gi alt. Det er vel mer under joggingen det gjelder, at en ikke løper i sone 5 i 10 min i strekk.

 

Hm, jeg vet ikke helt om jeg vil ha felles eller individuelle datoer.. Om vi har felles, har alle den samme datoen å jobbe frem til, og man kan motivere hverandre når det nærmer seg, o.l. Har vi individuelle, er det sikkert litt enklere ift. å bestemme hvor mye man ønsker å gå ned til den bestemte datoen (f.eks. er nok 1. mai litt for tidlig for meg til å nå mitt første delmål ;) Jaja, vi får gruble litt på det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag, betyr veiedag!! gått ned 0,5kg siden tirsdag!

 

Totalt: 88kg-83,4kg (-4,6 kg,)

Totalt: 94cm-84cm (-10 cm)

 

Jeg startet 4. Mars, må si jeg er godt fornøyd, selv om jeg hadde 10 dager i påska hvor vekta målte det samme (noe jeg er veldig glad for)!!!

 

Jeg har jo vært en skikkelig jojo-slanker før, men nå føler jeg virkelig at jeg har funnet noe jeg kan leve med over tid! ;)

 

Jeg synes kanskje vi burde ha felles delmål, da kan vi motivere hverandre frem mot målene, kanskje 1. i hver måned (eller annenhver)

 

Uansett, mine mål som jeg satt meg da jeg startet:

17. Mai - 82 kg

1. Juli - 75 kg

 

Tror nok at det skal bli vanskelig å nå 75 til 1.juli! Men har jo ett håp om det! ;)

 

 

Da får jeg ta turen ut en times tid!! ;) Gleder meg til å se resultatene deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikke_

O, herlige mandag! Nå er det ikke lenger noen unnskyldning for å ikke holde seg i jernet! Startet dagen med en ny måling.

 

Siden vi startet, 6 uker siden,

Totalt: 75,2 kg - 70,8 kg (-4,4 kg)

Totalt: 78 cm - 76 cm (-2 cm)

 

Det som er rart er at jeg føler meg større og tjukkere nå, enn det jeg gjorde da jeg veide et kilo mer. Men da var midjen min bittelitt mindre også, så det kan jo være at jeg har begynt å miste muskelmasse siden jeg ikke har trent styrke på godt over 2 uker! :o Heldigvis har jeg en time før skolen begynner, så jeg får ta en halvtimes styrke før jeg går!

 

Utrolig bra jobba med 10 cm ned i midjen, loveit! Det må du virkelig se resultater av! Hvordan sitter klærne på nå, i forhold til hvordan de var før?

 

Nå som det er mandag, så betyr vel det at vi er tilbake på ukesmålene også? :) For dere som ikke har vært med i hele samtalen, så planla vi at hver uke skulle vi bestemme et "ukesmål". Dette skulle alle gjøre hele uken. Og uken etter skulle vi komme på et nytt å legge til, slik at man beholdt forrige ukesmål også. Dette skulle vi gjøre i 4 uker, før vi begynte på ny, med først 1 mål, så 2 osv. :) Til nå har vi 1. Planken hver dag og 2. Ikke noe godteri. Jeg foreslår 3. Spise fisk 2 ganger i uken. Er dere med på det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow jenter, stå på! :D

Gikk du ned 4,4kg på en uke Solsikke? Men du runder snart 70! Det må føles helt fantastisk!

Midje: 89cm

 

 

Vekta mi står dønn stille nå på 79,2kg... Vet ikke hva som skjer jeg. Veldig frustrerende. Skal ta det opp med veilederen på GR kurset i kveld...

Hmmm... Kanskje en av disse dårlige ukene vi snakka om med rykk og napp? For ejg har jo tatt meg selv skikkelig i skinnet denne uka og vært flink. Ved unntak av lørdag da, fordi da samla en masse venninner seg og hadde det koselig. Men spiste ikke ekstreme mengder heller så det kan umulig ha ruinert hele uka.

 

Når det er sagt ønsker jeg også å ha veiedag på fredager. Mer motiverende. :)

 

Fisk 2 ganger i uka høres bra ut! :) Sliter selv med å spise nok fisk, så detta blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikke_

Wow jenter, stå på! :D

Gikk du ned 4,4kg på en uke Solsikke? Men du runder snart 70! Det må føles helt fantastisk!

 

 

Haha, nei, det er på de 6 ukene det har gått siden du startet tråden! :P Men ja, fy fader, jeg kan snart si at jeg veier 60 og noe kg! Det er utrolig herlig! Jeg har bestemt meg for at jeg skal gå på en skikkelig shoppingtur den dagen jeg er ferdig med siste eksamen, altså 9.juni, men det kan være jeg må ta en tur før det også, hihi :P Jeg hadde vårrengjøring i klesskapet mitt i helgen! Nå står det 3 digre bæreposer som skal til fretex og h&m! Har blant annet kastet ut en del klær som ikke er stygge eller noe, de er bare altfor store. Jeg kunne jo tatt vare på de, men jeg skal virkelig ALDRI bli så stor som jeg var igjen (utenom når jeg er gravid, og det er jo lenge til hehe), så bare på trass så kvittet jeg meg med alt, utenom to bukser som er veldig fine :)

 

Lykke til på kurset ikveld! Håper du får noen nyttige svar på hvorfor vekten står på stedet hvil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa veilederen din, Friera? :)

 

Hmm, mye av det vi har snakka om her egentlig, ang rykk og napp. Hvis jeg ikke går ned noe særlig denne uka, så er det åpenbart noe feil jeg gjør et eller annet sted. For jeg ser helt ærlig ikke selv hvordan jeg klarte å gå så mye opp i vekt. Men jeg mistenker småspising, samt at 1600kcal er for høyt inntak for meg (til tross for at veilederen sier at jeg burde spise 1600 kcal)

Jeg har en testrun nå med tanken på Egonmat hvor jeg kun spiser salat der, samt ligger på rundt 1300-1400 kcal denne uka. Så får vi se. Håper jeg går nedover snart - mmen det der ut som jeg må justere noen av målene mine fordi de er for høye.

 

Gru-gleder meg til veiing på fredag! Da burde jeg se 78,x something!

 

Men jeg vil gjerne være en 8kg lettere for London. Der vil jeg gjerne freshe opp skapet mitt der, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsikke_

Dette har du sikkert lært på kurset, men jeg skriver det uansett! Er sikkert nyttig informasjon for andre som er inne her og titter på forumet.

 

I bunn og grunn er jo dette et regnestykke ; kalorier inn - kalorier ut. Og for å gå ned i vekt må vi gå i minus. (vekt*10) + (høyde*6,25) - (alder*5)=hvilestoffskifte (trekk fra 161 hvis man er kvinne)

 

Dette er det man forbrenner hvis man ser vekk ifra aktivitet.

Deretter, gang med 1,3 hvis man har stillesittende arbeid, 1,4 for stillesittende arbeid og noe aktiv fritid og 1,5 for fysisk arbeid og/eller meget aktiv fritid.

 

Jeg har tatt meg den frihet å regne ut dette for deg, og hvis jeg antar at hverdagsaktiviteten din er 1,5 (pga. jobben din på egon) blir dette 2347 kalorier. Og det er uten trening. Hvis jeg så regner at du har ca. 10 trimpoeng på en uke, så plusser jeg på trimpoeng*28,58 og får 2633 kalorier.

 

Dvs. hvis du bare skal holde vekten, og verken gå opp eller ned, kan du spise 2633 kalorier daglig! Hvis du da vil gå ned et halvt kilo i uken, så tilsvarer det ca. 3850 kalorier underskudd tror jeg. Så delt på 7 dager blir det 551 kalorier daglig. Grete roede pleier å trekke fra mellom 500 og 800. Såå for å gå ned et halvt kilo i uken, må du spise 1833-2133 kalorier daglig! Det vil si du burde absolutt ikke spise mindre enn 1600 kalorier i uken!

 

Så hvis du har gått opp i vekt, så kan det være du må sjekke om du registrerer alle kalorier ordentlig. Jeg ser for meg at måltidene på egon kan være vanskelige å beregne. Husk at en spiseskje olivenolje er 100 kalorier! Og alt kjøtt stekes sikkert i noen form for fett. Osv. osv. Gå ned i detaljene og sjekk om du får med deg alle kaloriene i regnestykket! :) Og de dagene du skeier ut, eller går og småspiser hele dagen, registrer inn alt uansett! Jeg har mange ganger blitt overrasket over at inntaket kan ha vært 1000 kalorier mer enn forventet når det er godteri og chips inne i bildet. Husk at bare 100 g sjokolade er 550 kalorier!

 

Beklager alle tallene :P Jeg blir litt revet med når det kommer matematikk inn i bildet! Kan være jeg har regnet noe feil, så du må dobbeltsjekke, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Solsikke, du må aaaldri gå under 1300, særlig ikke om du veier under 100 kg og har en aktiv hverdag. Alle møter et platå etter en stund, og da anbefales det å holde seg til "dietten" og trene litt mer. Det er alltid bedre å endre forbruket enn inntaket av kcal. Etter en ukes tid vil du komme over platået og begynne å gå ned jevnlig igjen.

 

Selv har jeg gått ned 0,6 kg siden sist uke. Helt ok, jeg har vært ute i helga så jeg burde egentlig være ganske fornøyd. Hyggelig å følge med på dere andre som også ser ut til å være på rett vei! Tren litt mer Friera, gjør som solsikke sier og vær litt mer obs på hva du faktisk spiser på en 1600-kcal meny og så vil du få de samme gode resultatene som før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter :)

 

Veit at det er torsdag, men siden dette kommer til å bli en søvnløs natt pga eksamenlesing! Jeg er alltid slik før en eksamen, jeg sitter våken å leser hele natta, jeg liker det svært godt også! Av den grunn valgte jeg å veie meg i dag istedet!

 

Totalt: 88 - 82,6 (-5,4kg) ( -0.8 kg denne uka)

Totalt: 94 - 82,5 (-11.5 cm) (-1,5 cm denne uka)

 

Må si at dette går over all forventning! Morro å se forandringer på kroppen, noen av klærne er blitt for store, og venner har begynt å kommentere av jeg ser veldig bra ut nå ;)

 

 

Ha en god helg folkens ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share


×
×
  • Opprett ny...