Gå til innhold

motivert til å gå ned i vekt?


Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

hei!

jeg lurer på om noen andre er skikkelig motiverte til å gå ned i vekt..? jeg har holdt på som vanlig i påsken, ikke mer kos enn i de vanlige ukene. ønsker å få kontakt med andre som virkelig vil ned i vekt, og ikke tar pauser i nedgangen pga at det feks er påske (eller andre fridager/helligdager)..

 

vil virkelig nå målet mitt fort og uten pauser og sprekker. og til det hadde det vært fint med noen andre som også tar nedgagen like særiøst :) jeg begynnte med å skulle ned 44,3 kg - har nå 39,4 igjen.. har ingenting å si hvor mange kilo du skal ned-bare du er motivert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. Jeg er motivert for nedgang.. MEN kjenner jeg trenger noen å motivere meg sammen med.. Sprekker veldi lett alene når jeg ikke har noen å rapportere til.. Desverre.. Men jeg er med og håper du er aktiv på forumet.. Det er jeg..

 

Jeg er i nærheten av 30 år. Litt usikker på vekten akkurat nå da jeg har vært altfor lite flink i det siste.. Men det første målet mitt er 65 kg. Skal nå det før juni.. Tipper det er ca 4 kg dit. Jeg har jo færre kilo enn deg å ta av, men tror vi kan være til støtte og oppmuntring for hverandre uansett..

 

Håper høre fra deg igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Hei.. Jeg er motivert for nedgang.. MEN kjenner jeg trenger noen å motivere meg sammen med.. Sprekker veldi lett alene når jeg ikke har noen å rapportere til.. Desverre.. Men jeg er med og håper du er aktiv på forumet.. Det er jeg..

 

Jeg er i nærheten av 30 år. Litt usikker på vekten akkurat nå da jeg har vært altfor lite flink i det siste.. Men det første målet mitt er 65 kg. Skal nå det før juni.. Tipper det er ca 4 kg dit. Jeg har jo færre kilo enn deg å ta av, men tror vi kan være til støtte og oppmuntring for hverandre uansett..

 

Håper høre fra deg igjen

 

hei, koselig at du vil være med! :)

 

jeg er veldig motivert og har ikke hatt noen sprekker siden jeg begynte på kurset den 12 forrige måned. jeg er ofte på forumet, jeg logger inn når jeg står opp og logger ut når jeg legger meg. så er jeg inne og sjekker når det passer sånn :)

 

jeg er kanskje streng med meg selv, men jeg må være det-hvis ikke vet jeg hvordan det går.. da stapper jeg i meg alt mulig rart på kortest mulig tid.. og hater meg selv etterpå. så det har jeg sluttet med :P drikker ikke brus i ukedagene, tar meg kanskje et par glass med pepsi max på lørdag. brukte ikke frimerkene mine de 3 første ukene, men denne uken brukte jeg de.

 

jeg er 22 år gammel, og 163 cm. mye vekt på liten plass..

 

har ingenting å si om du har mindre kilo å gå ned enn hva jeg har-så lenge du er motivert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra.. Jeg er avhengig av å holde meg til et kosthold selv, for klarer ikke kose meg i uken og være streng hverdager.. For meg er det i første omgang å nå første mål.. Jeg vil vurdere da om jeg er fornøyd eller om jeg ønsker ett par kilo til.. Før jeg gikk opp var vekten min stabil på 60-62 i mange år, men dette er mange mange år siden og har forandret meg mye i kroppen.. Når jeg har nådd ønsket vekt vil målet være mer oppstramming og ta cm mer enn å gå ned i vekt.. Stramme opp kroppen, og da finne et kosthold med noe kos som jeg kan leve med i hverdagen uten å gå opp.. Føler selv det er veldi langsiktig for å unngå denne jojo slankingen..

 

Hvilken dag har du veiedag? Jeg har enda ikke noen bestemt dag, så tar gjerne samme dag som deg om du har.

 

Og jeg er litt nysgjerrig på kostholdet ditt.. Mest som tips til måltider..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

langsiktig nedgang er best, ja-så kroppen venner seg til nedgangen.. jeg satser på å nå målet til mai neste år, men håper å klare det før det. klarer jeg det til desember i år, er jeg overlykkelig! :P

 

jeg har veiedag på mandager, så kan jeg ikke gå bananas i helgene.. presser meg selv med vilje.

 

vell.. jeg spiser mye frukt og grønnsaker. kyllingfilet, fisk, og bruker grov pasta, ekstra grovt brød, ekstra lett melk, osv..

spiser en del grov spagetti med gullerot og pastasaus når jeg ikke orker lage meg noe ordentlig.. :P

 

mye grønnsaksstapp. gulerøtter, blomkål og kålrot. er lei grønnsaker, men når det stappes, haes på litt pepper og smør- går det lettere ned.

 

så passer jeg på å veie absolutt ALT jeg spiser, og passer på porsjonene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag er en god dag.. Høres bra ut. Jeg merket tydelig forskjell da jeg reduserte karbohydrater.. Ikke kuttet, men bare reduserte.. Det har hatt veldi positiv effekt på meg, samt mye vann.. Blitt flink til å spise frokost, aldri vært det før.. Jeg veier ikke mat nå, og teller ikke kcal.. For det har jeg forsøkt mange ganger uten hell.. Så nå spiser jeg fem måltider med ulik str på porsjoner og er mett hele dagen. Har laget noe lavkalori og lavkarbo godt til helgene.. Men det er sånt som man kan spise ubegrenset av nesten.. Og skal holde på slik Så lenge vekten går rett vei. Litt om meg fra tidligere.. Har gått ned ca 10 kg til nå, så har kjent på å være større og kjent på å redusere noen kilo. Har hatt et års tid der jeg har stabilisert vekten under 70 kg.. Og kjenner jeg gleder meg til å ta de siste kiloene.. Så får vi se om jeg er fornøyd når den tiden kommer.. Har ikke helt kommet i gang med trening enda, men ønsker få det inn i rutinene mine.. Er iallefall klar for å bli kvitt de siste kiloene..

 

Og.. Jeg tror du klarer det til jul.. Du har jo vært kjempeflink til nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

lavkarbo gikk jeg på før, du raser ned ivekt.. men er jo umulig å holde seg til det.. må jo kutte ut så mye mat, at kuren er laget for at folk skal sprekke :P gikk ned 20 kilo på det sisst.. så sprakk jeg big time, så nå skal jeg gå ned på en ordentlig måte-selv om det tar lenger tid. kurer fungerer ikke, så da blir det livsomlegging istedet for..

 

jeg tror at frukost er et veldig viktig måltid, så bra du har vent deg til det. virker som du har gode vaner inne da! :) ti kilo er jo supert, må være motiverende å bare ha noen få kilo igjen!

 

jeg har nettopp begynt med trening, snart i to uker nå. men merker at allerede nå som jeg har begynt på jobb igjen (etter påskeferien) at treningen har dabbet av.. jeg gidder ikke altså, og det er jo bare utrolig dumt når jeg først har kommet igang! får presse meg selv mere.

 

håper jeg klarer det til jul :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg kutter ingen karbohydrater, men er flinkere til å fylle tallerken med mer salat/grønnsaker enn før.. Og tar litt mindre potet eller ris el. l. Så det er en kostholdsendring jeg klarer leve med.. Altså, ingen kur.. Bare mindre slikt enn før, men spiser karbohydrater i alle måltider.. Typisk dag for meg er

havregryn med ekstra lett melk til frokost

En frukt

Salat/ rundstykke/omelett eller lignende til lunsj

Fisk m mandelpotetpure og kokt asparges og ertemos er blitt en favoritt

Eller kylling med ris i ulike varianter

Lager stadig noen supper osv til middag

Og til kvelden spiser jeg ofte bær eller frukt med mager kesam/vanilje skyr eller den tyrkiske yoghurten

 

Pleier ha en nutrilettbar i veska for overtidsdager på jobb da jeg ofte blir sulten igjen.. Enkelte dager kan jeg ta knekkebrød også i tillegg til det over..

Prøver lage mest mulig hjemmelaget, korteeist mat for da har jeg full kontroll på innhold..

 

Dette er veldi kutt i karbohydrater for min del i forhold til før, men er fortsatt såpass mye at jeg vet jeg kan holde meg til det..

 

Kostholdsmessig er nok min største synd at jeg drikker altfor mye sukkerfri brus som jeg ønsker erstatte med vann.. Og da ha brus som kos i helgen.. Men det har mest med at jeg føler brusen ødelegger det forholdsvis 'rene' kostholdet jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

jaja, snakket om ren lavkarbo jeg nå :)

 

en dag til meg er ca sånn her:

et glass ekstra lett melk, to brødskiver m/pålegg til frukost.

lunsj kan være en brødskive med pålegg.

middag grønnsaker og kyllingfilet/fisk.

kveldsmat grov spagetti m grønnsaker og pastasaus.

mellommåltid igjennom dagen er frukt og youghurt.

 

varierer jo, men sånn ca ser en dag ut til meg :)

 

jeg pleier å ta med meg frukt i vesken jeg, ofte oppskjært. drikker litt lite jeg, ligger rundt 1,5 liter pr dag. og da ikke rent vann, må ha smak.. så blander i litt fun light saft.

 

jeg også vil lage maten selv og vite hva jeg faktisk spiser.

jeg drikker brus kun i helgene, og ikke mye da heller egentlig. jo lenger jeg går uten, jo mindre har jeg lyst på det. men så igjen-du skal jo kose deg, så ikke tenk så mye på den brusen. prøv å kutt ned når du føler du kan, men ikke stress med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Det er jo ganske uskyldig kos med pepsi max eller cola zero.. Men ønsker jo få inn en vane om at kosen tilhører helga.. Sånn for fremtiden, om jeg skal prøve spise litt annet igjen.. I morgen er det et møte på formiddagen, og deretter skal jeg dra rett på trening - styrke.. Har jogget endel før, men skal prøve med en styrkeøkt i umen fast.. Og prøve få til noen joggeturer itillegg.. Vi får piske hverandre litt på fysisk aktivitet.. Nå husker ikke jeg hvor mye som skal til for å få et trimpoeng.. Men skal Registrere det fremover, og ha et minimum av poeng i uken.. Så da er du pisken min ;) spent på mandag jeg nå.. Snikveide meg med klær i stad, og håper jeg skal komme under 68 før mandag morgen.. Iiii... Vi får se, første minimål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

trenger ikke ha dårlig samvittighet for pepsi max eller cola zero, nei ;) men skjønner hva du mener. er greit å få "styr" på det også-etter hvert.

 

jeg er akkurat ferdig med trening for idag :P fekk så dårlig samvittighet.. ble 20 min med 4 km på mølla, og 20 min med 5/5.5 km. guud, jeg svetta! :P på 5.5 var det nippet før jeg måtte begynne å jogge får å henge med. så ble det noen situps osv i 10 min. det ble til sammen 2,1 poeng for idag. og det er veeeldig bra til meg å være ;) men så trente jeg jo ikke i går da.. målet mitt er 7 poeng i uka. (klarte det sånn akkurat sist uke.)

 

må få høre hvordan det går med deg etter trening i morgen da :)

du sikter på -1 kg sånn ca da? er et bra mål, da har du noe å stå på for. ingenting er umulig, vet du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svinger meg rundt og drar på trening nå.. Bare la lunsjen synke litt.. Ble sen lunsj i dag, men sånn er det noen dager.. Ok.. Da er målet 7 trimpoeng i uken fra neste uke av.. Og i allefall 3,5 denne uken.. Så får vi se.. Imponert over treningen din i går.. Blir spennende å se på mandag.. Om jeg ser 67 tallet på mandag, så har jeg ikke tatt helt 1 kg.. Men tipper ca 600-800 gr.. Litt usikker på hva jeg har veid før i uken.. Men jeg bør klare det iallefall.. Blir spennende å se.. Merker disse siste kiloene sitter hardere, og det er vanskelig å gå ned mye nå per uke.. Men så lenge det går nedover, er jeg fornøyd.. Og håper jeg rekker målet innen rimelig tid, men det viktigste er å nå det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

ferdig med trening for idag :) ble samme som igår, bare 25 min med kjappt og 15 min med litt roligere. ganske greit å kombinere med jobben, begynner ikke før kl 3 fire ganger i uka.

 

nedgang er uansett bra, ja-helt enig :) ja, du har jo ikke mange kilo til overs, så de sitter hardere på deg enn på meg-siden jeg har myye å ta av ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra trening. Ble 2,7 trinpoeng.. Gikk ca 15 min tilsammen, og jogget i ca 20 min.. Også styrketrening hele kroppen.. Har et program på et senter laget av en fysioterapeut for å trene hele kroppen og er veldi fornøyd med det. Skal ta det en - to ganger i uken og jogge en - to ganger i uken. Satser på iallefall tre økter i uken, men kan ta flere en uke og mindre en annen der jeg jobber mye med lange dager.

 

Nå skal jeg vaske huset før jeg spiser gourmet torsk (sånn frossen) bakt i ovnen, med kokt asparges (nam) og ertepure.. Usikker på om jeg gidder ordne med potet nå, for er ikke så sulten.. Spiste en stooor kyllingsalat til lunsj.. Så er fortsatt mett egentlig.. I kveld skal jeg kose meg med mango og ananas.. Og to knekkebrød.. :) Veldi godt å ha flere som er så aktive som deg på forum.. Det gjør det bare enda bedre å holde på, og gir meg mye mer glede rundt det.. Å kunne dele opplevelser og erfaringer :)

 

Mye er ønsket ditt å gå ned i uken? Hva er du fornøyd med liksom? Vet jo ikke hvor mye du har tatt av tidligere.. Men er like spent på deg som meg :) gleder meg til mandag for å se om vi har vært flinke nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

oi, det var jo supert da!! :D flink du har vært. hørtes fryktelig kjekt ut det programmet for hele kroppen. hva gjør du der da?

virker som en fin plan du har lagt da.

 

jeg tar det litt mer på impuls, men skal prøve å gjøre noe hver dag, iallefall annenhver dag. med minst 7 poeng i uka. er faktisk litt stiv i hoftene idag og magen etter to dager med ganske "hard" trening. -for meg ;p

 

jeg gjør øvelser som situps, situps på siden(for å få bort sideflesk..) og når man ligger på siden på gulvet løfter jeg en fot opp og ned, mens den andre er på gulvet-kjenner det i hoften.. sett fra siden ser det ca sånn ut: /_ om du skjønner.. samler de og løfter en opp og ned :P så har jeg en rumpeøvelse jeg gjør.. ligger på ryggen med fotbladene i gulvet, så løfter jeg rumpen i samme høyde som knærne-samtidig som jeg stammer rumpen. kjennes utrolig godt..

 

elsker alt av fisk jeg.. alt fra havet, egentlig :) her ble det kålstapp med litt gullerot, potet og røyket svinestek.

godt ;) asparges har jeg aldri smakt, tror jeg ikke.. aner ikke hvordan man tilbereder de?

 

det er sant, ikke mange som er like aktive inne her som jeg er-så er jo supert for meg at du også er like aktiv :)

 

ønsket mitt pr uke er vell 1 kg. må innrømme om jeg ikke klarer det en stund fremmover-blir jeg nok skuffet. men jeg godtar jo alt-så lenge det er nedgang. til nå har jeg gått ned 4,9 kilo siden 12 mars.

 

jeg var nede på 90 kilo for ca et år siden, men ødla alle de brae vanene med trening når jeg fikk besøk av en venninne i en uke.. :/ så nå er jeg oppe på 109,4 igjen.. når jeg startet på gr kurset var jeg så tung som jeg aldri har vært før-hele 114,3 kilo..

 

har aldri prøvd grete reoede før, men er så langt UTROOOOLIG fornøyd. dette er jo en fryd, er jo helt normal mat. og man kan spise litt av alt :)

 

gikk på lavkarbo før, gikk ned 20 kilo veldig fort-men gikk jo ikke å holde det sånn.. sprakk jo konstant siden det var så mye mat man ikke kunne spise.

 

blir moro å se på mandag, ja! mener jeg har vært flink, men får se om jeg har vært flink nok.. krysser fingrene for oss begge ;)

 

etterpå skal jeg lage mat som skal fryses ned. er såå kjekkt, synes jeg. lager pølsegrateng/fiskegrateng/pizza, osv.. og fryser ned i porsjoner. da er det bare å ta opp når jeg ikke gidder å lage noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldi veldi god følelse å være litt støl.. Da føler man liksom man har gjort noe :) men det slipper jo når kroppen blir mer vant til det da.. Mitt styrkeprogram inneholder; oppvarming på enten mølle, elipsemaskin eller sykkel. Skal i hovedsak bare bli varm, men tar litt ekstra de gangene jeg har trena lite eller har spist mye rart.. Deretter er det sit ups i sånn apparat, liggende på rygg og siden. Armhevninger i slynge, som også trener stabilisering og kjernemuskler, samt armer selvsagt.. Knebøy samtidig som jeg trekker 'bånd' med vekter mot meg og trekker skulderbladene mot hverandre liksom.. Skjønner? Og innside/utside lår der jeg har vekter jeg skal presse beina ut til siden, eller sammen med motstand.. Kjernemusklatur og mage/bakside lår ved å sette beina på en stor ball, og trekke ballen mot kroppen.. Og mage ved å løfte ball mellom beina.. Hmm.. Tror det er øvelsene.. Gjennomfører alt i 10 repetisjoner 3 ganger..

 

Ellers har jeg før vært flink til å ta på meg joggeskoa og har en runde på 3 km, 6 km, 8 km og 11 km som jeg skiftet på.. Skal komme igang med det igjen, så jeg jogger litt også.. Men.. Er man ingen jogger er det like godt å gå turer.. Jeg føler selv at jeg blir strammere av å jogge og trener mer styrke i bein ved jogging..

 

 

I forhold til mat; asparges er de grønne stilkene som ofte selges i bunter.. Når jeg tilbereder så knekker jeg av bunn, ca 4 cm fra bunn.. Knekker automatisk på rett sted. Så skreller jeg de til ca 3 cm under busten på toppen og koker i lett saltet vann i 2-3 minutter.. Synes det er utrolig godt til fisk, og er en super variasjon til grønnsaker.. Av grønnsaker bruker jeg mye stekt champinjong, asparges, erter og ertepure'.. Noe minigulrøtter, endel ferske gulrøtter.. Hmm.. Er vel mest det.. Og varierer med salater..

 

Får forresten ny vekt i morgen.. Så mandag blir ekstra spennende nå.. He he.. Får håpe jeg ikke veier mer på den vekten, men er forberedt at jeg gjør det... Er i allefall veldi greit å 'starte' på en ny vekt.. Ikke bytte underveis.. Men krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

høres ut som effektiv trening! :) begynner i det små jeg ;P

 

det med vekten, det kommer mest sannsynlig til å bli litt forskjell. jeg har to vekter, en litt gammeldags og en ny. begge er digitale og måler 100 gr. men det er 3 kg forskjell på vektene.. :P jeg bruker den nyeste som jeg er tyngst på.

 

hvor gammel er du, forresten? og hvor i landet er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra.. Jeg skal kaste den andre vekten.. Den viser så veldi forskjellig om jeg går av og på med en gang.. Så er vanskelig å bruke den som mål.. Gikk på vekten nå bare for å se omtrent.. Med alle klær osv.. Og tror den er ganske lik den andre vekten, av det jeg har trodd har vært riktig.. Så da er jeg fornøyd.. Målet er fortsatt å se 67 tallet mandag.. Men usikker på hva jeg klarer.. :) gjør i allefall så godt jeg kan nå.. Vi lurte på en tur ut å spise i kveld eller i morgen.. Elsker i disk mat, men er jo ikke det lureste i fht vektnedgangen.. Men.. Må samtidig la drt være lov å kose seg litt med mat.. Og heller styre unna det meste godtespisingen.. Det er da jeg sprekker som verst..

 

Jeg er forresten 28 år, fra oslo området..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

gikk på vekten idag jeg også, ser jeg har gått ned.. men ikke det jeg hadde håpet-så skal klare mer til mandag :P

 

kos deg ute i kveld du! men ha det litt i bakhode at du må spise med måte :) man må tillate seg å spise litt sånnt av og til, hvis ikke sprekker man.. og så lenge man holder seg innenfor kcal man skal så er det jo ikke et problem. (eller til deg-normale porsjoner siden du ikke går etter kcal)

 

jeg er 22, og bor i trheimsområdet :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble hjemme i dag likevel.. Hjemmelaget indisk i steden.. Ikke så veldi sunt, men spiste mye salat, og litt ris, gryte og brød.. Er en ok middag til å være en usunn middag velger jeg å tro.. Tenkt å snøre på joggeskoene i morgen.. Men usikker på om jeg skal gå langt eller jogge kortere.. Se ann været osv litt.. Hvordan tilbringer du fredagskvelden? Deilig med helg nå i allefall..

 

Har troen på at du klarer mer til mandag.. Krysser fingrene for deg :) og målet mitt er fortsatt å se 67 tallet, selv med ny vekt.. Så får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

ble bare rot til meg idag med maten.. måtte plutselig på jobb mye tidligere enn hva jeg skulle-så fikk ikke trent eller spist noe annet enn frukost før jeg dro. kom hjem litt over 6. så da var jeg SULTEN! spiste en piroger eller hva det heter.. (innbakt grønnsker og kjøttdeig.) så gikk jeg på møllen i 40 min, 10 min med øvelser. og nå har jeg spist to brødskiver med leverpostei og agurk.. mat som går fort å lage.. vet jeg må spise ganske tung middag om ikke så lenge-så det blir ikke noe særlig.. må jo få inn de 300 gr med grønnsaker. og legge meg mest mulig oppunder 1600 kcal.

 

jeg har en rolig fredagskveld, slapper bare av.. har ikke tatt helg enda, skal på jobb igjen i morgen.. :/ så tenker stå opp tidligere enn jeg må for å gå på møllen, fordi jeg skal være barnepike etter jobb-og til søndagen, så føler ikke jeg kan gå på møllen da. og på søndagen skal jeg møte en venninne etter at tanteungen min har dratt hjem. så må prøve å få lurt inn trening etter at hun drar og før jeg skal møte venninnen min.. bah, det blir stress.. hater stress :P

 

blir uansett gøy å se på mandag :) skal være flink i helgen, og prøve å drikke myyye.. er vell det jeg sliter mest med.

 

mener forresten at middagen din er et bra valg :) jeg hadde valgt å gått langt, men noe sier meg at kondisen din er mye bedre enn min ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært fraværende litt.. Har gått i ett med program.. Skrev et innlegg på morgenen, men ser jo det ikke er her. Så da har jeg nok gjort noe feil.. Var hos bror og svigerinne i dag,.. Fikk middag der. Grillmat. Prøvde ta myesalat og sånn, så tror det ble ok.. Ikke helt bra, men ok.. Så da blir det en lang gåtur i morgen.. Som var planen..

 

Har bestilt meg en kjole fra kina til bryllup i juni.. Kanskje strammet litt inn på målene, så må jammen gjøre en innsats frem til det. Tenker prøve registrere mål ett par ganger i måneden for å ha litt å strekke meg etter der også.. Det er jo til syvende og sist målene som er det viktigste for meg.. Men skal nå et tall jeg føler meg komfortabel med.. Men som sagt før.. Når vekten viser 65 kilo, er tallet ok.. Men ikke sikkert målene er ok.. Så da blir fokuset kanskje flyttet litt..

 

Åå.. Som jeg gleder meg til å nå målene mine.. Bra med deg i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

fikk tantebarnet i seng. to timer på overtid.. blir en stund til det blir barn på meg... :P

 

blir moro når kjolen kommer da, om den passer til du skal bruke den-smart kommet på :) enig i det du sier om målene.. nå er jeg fokusert på å komme ned til et visst tall, men når jeg kommer dit kan det jo være at cm ikke føles rett.. får ta ting som de kommer tror jeg :)

 

gleder meg til å nå målene mine jeg også! sykt.. joda, har da hatt ein grei dag matmessig :) trimmen gjorde jeg før jeg dro på jobb, så. en dag med trening igjen, så blir det cm og vekt.. skremmende ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Kan jeg henge meg på her?

Har holdt på siden midten av januar, går på kurs.

Har hatt en rimelig jevn nedgang, det føles bra. Har kommet vel halvveis,

13,1 kg, og har 12,5 igjen.

Jeg er 57 år, 160 cm høy, og pr torsdag var vekta 70,5 kg, målet er 58 kg.

Har da veiedag torsdager.

Tar kurs via internett, det passet best inn i min hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...