Gå til innhold

motivert til å gå ned i vekt?


Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

må innrømme at jeg ikke har en hektisk hverdag i det heletatt.. kunne godt ha trent to ganger om dagen. men det er jo et tiltak.. jeg jobber deltid.. begynner ikke på jobb før 3, og jobber bare 2-3 timer hver dag. bortsett fra ondag da det er 10-17. og annenhver lørdag. så jeg har absolutt ingen unnskylding for å ikke trene mer enn hva jeg gjør. er bare lat, desverre. dessuten svetter jeg sånn at da må jeg dusje to ganger om dagen, og håret mitt bruker et par timer på å tørke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke lat. Du trener jo bra, og du har vel ikke gått så mange ukene på kurs.

 

Jeg var fryktelig trøtt de par første månedene. Begynte ikke å føle at det kom noe ekstra overskudd før jeg hadde kvittet meg med 8-10 kg. Jeg var flink til å trimme den perioden, men det kostet mange harde kamper med meg selv, hver eneste dag. Angrer ikke på det idag, men jeg trodde følelsen av overskudd ville ha kommet mye før. Så en periode begynte jeg nesten å lure på om det feilte meg noe. Men heldigvis så begynte det å løsne :D

 

Du er godt igang, så bare fortsett å stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere er flinke begge to, jeg.. Kom inn fra en gåtur.. Ble ca 40 min og 1,3 trimpoeng.. I allefall en start. Planen var styrke i morgn, men senteret stenger kl 19, så vet ikke om jeg rekker det.. Men da får jeg ta meg en tur ut og litt styrke på stuegulvet som erstatning..

 

Blir mye sitte stille jobb på meg om dagen, derfor ønsker jeg litt aktivitet hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

jeg er nok litt lat.. selvfølgelig er 50 min så og si hver dager kjempe (for meg), men jeg har jo mulighet til mer.. men jeg vet egentlig ikke om jeg vil eller orker å gjøre mer enda.. vurderer kanskje 30 days shreed, men det vet jeg er så utrolig tungt.. var gangsperr over et par uker sist jeg prøvde meg på den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne du tenke deg å være med på 30 days shred.

Er en link på ned over 40 hvor vi nå er 2 som skal forsøke å motivere hverandre til å gjennomføre en økt der hver dag.

 

Hvis du kunne tenke deg det, så ville det være fint.

 

Jeg så den linken i går, og det var noe slikt jeg kunne trenge, for å få et puff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett på tv, programmet som heter the biggest looser.

En av trenerne der har laget flere trenings dvd'er, Jillian Michaels. En av dem er den.

Det er 3 nivåer, og meningen at en skal bruke 10 dager pr nivå, men jeg har ikke tenkt å gå til nivå 2 før jeg føler jeg kan.

Spiller ingen rolle om jeg bruker lengre tid.

Noe du kunne tenke deg å være med på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

nå skal jeg legge meg, samboeren min drar på jobb i morgen så legger meg samtidlig som han :) meen, imorgen blir jeg med deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er 3. gangen. Hadde en sist torsdag, og så søndag og mandag.

 

Det jeg begynte med i januar, skaffet den før jul en gang. Var det apparatet de reklamerte for på tv, ab doer twist. Den brukte jeg minst 6 ganger pr uke, ca 30 minutter, fram til litt før påske. Da gikk jeg lei av det samme hele tiden. Den må ha hjulpet meg, for jeg hadde ventet at jeg ville ha blitt mye mer stiv og støl etter dvd'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Det er 3. gangen. Hadde en sist torsdag, og så søndag og mandag.

 

Det jeg begynte med i januar, skaffet den før jul en gang. Var det apparatet de reklamerte for på tv, ab doer twist. Den brukte jeg minst 6 ganger pr uke, ca 30 minutter, fram til litt før påske. Da gikk jeg lei av det samme hele tiden. Den må ha hjulpet meg, for jeg hadde ventet at jeg ville ha blitt mye mer stiv og støl etter dvd'en

 

okey, jeg gruver meg litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Jeg prøver å gjøre det hun sier, lov med en pause, men må være igang igjen etter 5 sek, så stopper jeg, teller jeg til 5, og fortsetter igjen :D

 

husker det ble en deel stopper på meg når jeg gjorde det tidliger :P synes det er skikkelig hardt. føttene gir etter, det er det største problemet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

det er sant ;) får ta første økt nå-på mølla. håper og tror at føttene er blitt litt trent av gåingen, slik at det er gjennomførbart med 30 days shred senere i kveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg slenge meg paa?

 

Gaar paa nettkurs med baby (ammer) og er paa Meny 3. Synes det er vanskelig aa bli mett. Ikke veldig glad i aa trene, men synes det er greit aa gaa. Min indre lathans er nok min stoerste fiende, samt min indre gourmet. Mat er godt.

 

Har rukket aa akkumulere 26 kg etter 3 svangerskap. Er 176cm hoey og veier 93.1kg. Trivselsvekt er 67kg, men skal vaere fornoeyd med aa komme under 70kg.

 

Veiedag i morgen etter en uke paa kurs.

 

PC'n er paa hele dagen nesten og jeg sjekker naar jeg gaar forbi, saa jeg skal greie aa vaere aktiv paa traaden :)

 

Foerste delmaal er 85kg ved avsluttet kurs nr.1.

 

Er i England saa jeg har ikke æöå, saa haaper det ikke er for irriterende aa lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo flere, jo bedre, også uten æøå :P

 

Jeg er over barnestadiet, men har barnebarn som jeg styrer litt med, tvillinger på snart 7 år. Min datter har ødelagt det ene øyet, så hun kan ikke kjøre bil foreløpig, så da stiller jeg både som sjåfør og annet.

Skal spise middag, så kjøre den ene til og fra fotballtrening, og så blir det tur med hunden. Må en rask tur til butikk, da batteriene i matvekta sluttet å virke. Er veldig nøye med å veie alt, så føler meg helt utenfor med å lage middag uten kontrollmål :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Kan jeg slenge meg paa?

 

Gaar paa nettkurs med baby (ammer) og er paa Meny 3. Synes det er vanskelig aa bli mett. Ikke veldig glad i aa trene, men synes det er greit aa gaa. Min indre lathans er nok min stoerste fiende, samt min indre gourmet. Mat er godt.

 

Har rukket aa akkumulere 26 kg etter 3 svangerskap. Er 176cm hoey og veier 93.1kg. Trivselsvekt er 67kg, men skal vaere fornoeyd med aa komme under 70kg.

 

Veiedag i morgen etter en uke paa kurs.

 

PC'n er paa hele dagen nesten og jeg sjekker naar jeg gaar forbi, saa jeg skal greie aa vaere aktiv paa traaden :)

 

Foerste delmaal er 85kg ved avsluttet kurs nr.1.

 

Er i England saa jeg har ikke æöå, saa haaper det ikke er for irriterende aa lese.

 

velkommen :) pcen står på hele dagen her og, sjekker titt og ofte innom. når har du veiedag? vi er to som har mandag og ei som har onsdag fra før. så har vi vell minst 7 trimpoeng i uka som mål.

 

jeg har mange kilo å ta av, så jg kommer til å være her helt til du også når målet ditt :) blir spennende å se imorgen! meny 3 er ganske mye mat, så om du spiser rett mat skal du i teorien bli mett. men siden det er først uken din, må jo magen venne seg til forandringene. blir nok mye lettere fra neste uke av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Veiedag er onsdag paa meg. Jeg har det med aa bli litt besatt av vekta saa jeg har en viss peiling allerede... klarer ikke aa holde opp aa veie meg.

 

Ja, man skal i teorien bli mett paa 1900kcal, men er vant til aa spise mye saa det kan vel ta litt tid aa faa skrumpet inn magesekken.

 

Jeg har ogsaa 7 trimpoeng som maal per uke. Siste uke hadde jeg 10.5. Blir sikkert litt opp og ned for jeg er avhengig av barnevakt hvilket betyr at jeg maa vente til mannen min er tilbake fra jobb, og noen ganger er det litt i seneste laget og dra ut aa trene da.

 

Dette er siste gangen jeg tar opp kampen med kiloene.. de forandringene jeg gjoer maa vaere for livet slik at jeg kan opprettholde dem, ellers er det ikke noe vits. Orker ikke aa vaere saa tung lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

så bra du har satt deg mål med trening du også. dette klarer vi sammen. også min SISTE kamp mot kiloene. går det ikke denne gangen, må jeg lære¨meg å leve med kiloene. så det SKAL gå denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller ikke 'laere aa leve med kiloene' altsaa, det maa gaa an aa faa bukt med fedmen!

 

Det er viljestyrke det beror paa, naar alt kommer til alt. Denne gangen skal det gaa. Har proevd flere ganger paa egen haand. Har klart aa gaa ned mye, men sklir alltid ut igjen. Jeg elsker den foelelsen av f.eks spise masse boller LOL. hva skal man med en liksom. Og det er noe av mitt problem. Satser paa en tur ut hvis mannen min er hjemme kl 1900 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...