Gå til innhold

Soleias retur og nye nedtur!


Gjest Marlena
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter å finne fokus og motivasjon. Det går egentlig ganske så bra.

 

Men jeg har hatt hodet mitt hel andre steder de siste dagene. Sist lørdag dukket samboeren opp med en ring og lurte på om jeg ville gifte meg med han. Svare var et soleklart ja!

Jeg er fortsatt i lykkerus..

 

Nå tar vi sikte på bryllup sommeren 2014. Innen den tid skal jeg være slank og smekker. Målene skal være nådd!

 

Denne uka er det både kurs og seminar. Prøver å være flink med maten, men er håpløst å registrere alt denne uka. Starter med de igjen på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 404
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

Men jeg har hatt hodet mitt hel andre steder de siste dagene. Sist lørdag dukket samboeren opp med en ring og lurte på om jeg ville gifte meg med han. Svare var et soleklart ja!

Jeg er fortsatt i lykkerus..

 

Gratulerer så utrolig mye frktrulte :D :D

Skjønner godt at du har tankene dine litt andre steder om dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så veldig mye frktrulte, skjønner at du er i ekstase:-) Fin motivasjon til å ta fatt på de siste kiloene..

Selv er jeg i innspurten med eksamenslevering til uka, så er litt fraværende.. Er ikke så opptatt av det m maten om dagen siden jeg har så mye annet å tenke på, men prøver å få trent jevnt og trutt. Spent på hvordan jeg ligger an til veiing på fredag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en kjapp vektrapport, i dag var vekten 70,0 kg. :D Endelelig har jeg kommet ned dit igjen. Det vil si ned en kg siste uka. Det er nok noe med vekta mi som ikke er helt bra, for jeg spretter opp eller ned en kg sånn uten videre...

Nå er det bare å jakte på 69-tallet,har så veldig lyst til å se et nytt tall på vekta..

Men i helga er det hyttetur, så det blir spennende å se hva som skjer med vekta da.. Jeg har egentlig ikke helt vært i modus de siste ukene, jeg har det hele tiden med meg, og trener godt, men har sluttet å registrere både mat og trening. Får prøve å komme sterkere tilbake :rolleyes:

God helg, alle, det er ikke så mye liv her om dagen, jeg vurderer å bytte tråd, ser camkir har startet opp en ny en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

SOLEIA.................... hvor er du?

 

Jeg må vel innrømme at jeg forsvinner herfra med jevne mellomrom. Blir så dritt lei ( unnskyld språket) av å aldri komme i mål. Men nå er jeg innom igjen og leter etter gamle kjente. Tråden din lever, men jeg finner deg ikke.

 

Håper alt er bra med deg og at du svinger innom å hilser på. Savner deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...