Gå til innhold

Forhåpentligvis ned 50 kilo


Anbefalte innlegg

Gjest Vilhelmine

Hei. smile.gif

 

Så flinke dere er, alle sammen. Det er inspirerende å lese.

 

Jeg begynte på Grete Roede 10. mai, så jeg er helt fersk. Skal etter planen gå ned rundt 57 kilo. Veien er altså lang, men jeg er i alle fall igang nå. Vi hadde veiing etter 5 dager, siden 17. mai naturlig falt ut som veiedag. Da hadde jeg gått ned overraskende 2 kilo, enda jeg ikke teller kcalorier ennå. Har valgt å fokusere på å spise ofte nok, samt å drikke nok vann i første omgang, og så får tellinga komme etterhvert.

 

Lykke til videre!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. smile.gif

 

Så flinke dere er, alle sammen. Det er inspirerende å lese.

 

Jeg begynte på Grete Roede 10. mai, så jeg er helt fersk. Skal etter planen gå ned rundt 57 kilo. Veien er altså lang, men jeg er i alle fall igang nå. Vi hadde veiing etter 5 dager, siden 17. mai naturlig falt ut som veiedag. Da hadde jeg gått ned overraskende 2 kilo, enda jeg ikke teller kcalorier ennå. Har valgt å fokusere på å spise ofte nok, samt å drikke nok vann i første omgang, og så får tellinga komme etterhvert.

 

Lykke til videre!

 

Det høres jo ut som om du er kjempeflink også! :) Det er veldig inspirerende å ha en så god start. Det gir bare bedre motivasjon for å gå nedover.

 

Det høres veldig lurt ut det du sier om å spise ofte nok og å drikke nok vann. Det var der jeg gjorde feil. Spiste for sjeldent og hadde for store porsjoner av helt feil mat. Jeg føler meg ikke sulten lenger og føler meg generelt bedre i kroppen enn det jeg gjorde før. Det er også en god motivasjonsfaktor.

 

Stå på videre :) Dette kommer du til å klare og la oss gjerne slå følge og hjelpe hverandre på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 900 gram denne uka og det er jeg kjempefornøyd med! Jeg jobber som lærer og det har ikke akkurat blitt mye aktivitet de siste dagene. Det har blitt eksamensvaktsitting på dagene og tentamensretting på kveldene.

 

I går var ble det også en liten utskeielse med Grand Prix-fest og vin og snacks hos ei venninne. Men det var jo kjempekoselig.

 

I dag skal jeg ut på en lengre gåtur for å bøte på denne inaktiviteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende Tonia, du er virkelig på rett spor :D

 

Nydelig vær. Skal snart ut på en lengre tur jeg også.

Får håpe det er litt bevegelse i lufta, som i går, for da var det akkurat passe temperatur for å gå :)

 

 

Vi står på videre, for vi er flinke :P

 

Takk, takk :)

 

Håper du fikk en strålende dag. Selv har jeg vært på Norsk Folkemuseum med foreldrene mine og gått rundt og sett på gamle hus. Veldig koselig i det nydelige været :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har vært fin. Har solt meg litt på verandaen, og så har vi tatt samme turen som i går. I går hadde jeg årets første softis, den hadde jeg gledet meg til lenge. Og tok den i forbindelse med turen med hunden. To av rundene jeg tar krysser hverandre, det gjør de forsåvidt alle sammen. Men i går så ble turen på 10 km, og ca halvveis er det en kiosk hvor jeg kjøpte softis, og satt ute og koste meg med den, i kjeks med lakris strø, smakte himmelsk :D

Turen idag ble uten is, men ser ikke bort ifra at det blir reprise neste lørdag hvis været er like bra som nå. Er usikker på kalorier i en softis, men regner den som alle frimerkene, og satser på at det ikke er mer. Er det mindre gjør det ingenting.

 

Det høres ut som dagen din også har vært fin :)

 

Vi står på videre, for vi er flinke :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag og ned 1,1 veldig fornøyd :D

 

 

Går det greit med deg, du har vært litt stille noen dager

 

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

 

Gratulerer så mye med flott nedgang! :) Jeg må si du er flink som klarer å få så gode tall uke etter uke, også etter å ha gått ned så mye fra før.

 

Med meg går det greit. Har vært flinkere til å trene denne uka og jeg kjenner kroppen har hatt godt av det. I kveld skal jeg ut og spise og på teater med et par gode venninner. Det gleder jeg meg veldig til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du hadde en fin kveld i går. Vi trenger litt forandring i hverdagen nå og da. :)

 

Ny dag med nye utfordringer. Vi står på videre, for i mål skal vi :P

 

Ja, det var kjempekoselig :) Bortsett fra at jeg ikke akkurat var flink med maten i går. Men, men... Gjort er gjort og spist og spist og det er bare å fortsette på en god måte i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike hyggelige kvelder trenger vi alle sammen. Og det gjør ikke noe så lenge vi fortsetter med den noe stramme linjen etterpå :)

 

Passe vær ute, må prøve å få tatt turen med hunden. Men skal passe barnebarn i kveld, men regner med de er ute og sykler sammen med venner, er jo fredag og skolefri i morgen. Og både hunden og jeg trenger å få bevegd oss litt, har vært hektisk på jobb, så det har bare blitt rusleturer de par siste dagene. Og det må jeg få rettet opp :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra Tonia :D

 

Og det å nærme seg et delmål, er veldig motiverende.

 

Det ble både dvd trim og 10 km gåtur igår, med ilagt softis pause, samme som forrige lørdag. Smakte utrolig godt. Har blitt dvd trim idag også, snart tid for middag, og så håper jeg på samme runde som i går, dog isfri :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra tonia, du har all grunn til å være fornøyd :D

 

Regner med det da går greit både med mat og trim.

Har ikke blitt dvd trim her på noen dager, men gåturene får vi tatt. Kjekt med hund som må ha tur, for da er det ikke bare å sløyfe det, heldigvis :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra tonia, du har all grunn til å være fornøyd :D

 

Regner med det da går greit både med mat og trim.

Har ikke blitt dvd trim her på noen dager, men gåturene får vi tatt. Kjekt med hund som må ha tur, for da er det ikke bare å sløyfe det, heldigvis :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

 

Det går bra med maten, men skal ikke påstå at jeg er så flink med trim. Jeg har litt travle dager for tiden med muntlig eksamen for døren, men jeg prøver å få til litt dvd-trim. Om to uker begynner ferien og da skal det nok gå litt bedre med trimen. Da har jeg straks bedre tid.

 

Jeg kan tenke meg at det er utrolig kjekt med hund, altså. Da blir det, som du sier, ingen unskyldning for ikke å gå ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til travle dager, er det her også, men ikke eksamen, glad for det. Men det skal tid til alt, er bare 24 timer i døgnet :)

 

Lykke til :D

 

For tiden går jeg i 1. klasse og jobber med lesing, må jo passe på at barnebarna får gjort det de skal om ettermiddagene når jeg passer dem, tvillinger, en av hver. Så det går i: Vi bader, nå er det fint vær osv. Og ordet "det" er vanskelig, den dumme t'en som lager litt forvirring innimellom. Synes ikke det er så lenge siden mine var på den alderen. Det er nå en merker hvordan årene har fløyet avgårde :D

 

Men vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til travle dager, er det her også, men ikke eksamen, glad for det. Men det skal tid til alt, er bare 24 timer i døgnet :)

 

Lykke til :D

 

For tiden går jeg i 1. klasse og jobber med lesing, må jo passe på at barnebarna får gjort det de skal om ettermiddagene når jeg passer dem, tvillinger, en av hver. Så det går i: Vi bader, nå er det fint vær osv. Og ordet "det" er vanskelig, den dumme t'en som lager litt forvirring innimellom. Synes ikke det er så lenge siden mine var på den alderen. Det er nå en merker hvordan årene har fløyet avgårde :D

 

Men vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

 

Det er en herlig alder :) Var i 5-årslag til nevøen min i dag og han begynner på skolen neste år.

 

Det er heldigvis ikke jeg som skal opp til eksamen, men elevene mine. Men tror nok jeg er minst like nerøs, og kanskje enda mer, enn det de er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...