Gå til innhold

Motivasjon!


Anbefalte innlegg

Nei og nei! Vekta opp igjen!!

Asesha, ikke ta det så tungt, du har tross alt gjennomført et maraton, og jeg bøyer meg i støvet for det! ;)

Som du ser hadde jeg også oppgang, men håper og tror at i morgen får jeg resultater rette veien! Og se på alt du har oppnådd hittil: Fantastisk vektnedgang, kan trene mye mer, kan kjøpe nye klær i mindre størrelser osv..... :D

 

Så bare brett opp ermene og fortsett med ditt gode regime, så kommer resultatet som det pleier (som du også vet innerst inne :rolleyes: ).Det er jo også noe som heter vektterskel som du kanskje har nådd etter såpass vektnedgang! Oppmuntringsklem er sendt til deg :) .

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asesha, ikke ta det så tungt, du har tross alt gjennomført et maraton, og jeg bøyer meg i støvet for det! ;)

Som du ser hadde jeg også oppgang, men håper og tror at i morgen får jeg resultater rette veien! Og se på alt du har oppnådd hittil: Fantastisk vektnedgang, kan trene mye mer, kan kjøpe nye klær i mindre størrelser osv..... :D

 

Så bare brett opp ermene og fortsett med ditt gode regime, så kommer resultatet som det pleier (som du også vet innerst inne :rolleyes: ).Det er jo også noe som heter vektterskel som du kanskje har nådd etter såpass vektnedgang! Oppmuntringsklem er sendt til deg :) .

 

Takk for god oppmuntring Ny vår! Det trengte jeg :D

Det er bare å brette opp ermene ja, og fortsette!

Og det er sant, jeg er jo veldig glad og stolt over det jeg har klart :D

 

Gratulerer til deg med flott jobbing og minius flere centimetere :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har du et godt utgangspunkt, Asesha! :)

 

Jeg har gått ned 600 g og inn 6 cm. Hittil har 31 cm forsvunnet, og i dag fikk jeg en kommentar om at en såg på meg at jeg hadde tatt av! Å, så herlig at en slik liten kommentar kan bety såå mye :D . Det gir jo virkelig motivasjon til å gå ned m er!! :P

 

Etter kurset har jeg og min mann vært på restaurant Zafran og spist deilig persisk mat :rolleyes: .

 

Ha en flott kveld videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ønsker, asesha :D

 

Så trist at du har mistet motivasjonen! Om det ikke er så mye nedgang i morgen, så ikke ta det så tungt. Det er helt normalt å komme til en slik periode etter å ha vært flink så lenge. Vær her inne slik at du holder fokus, så kommer motivasjonen etter hvert og det går nedover.

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag og en ny dag! :D

 

Kommer til å sitte med nesen i bøkene etter jobb i dag da vi har et gruppearbeid som skal inn til fredag.

Gleder meg til jeg kan få litt tid i helgen til å komme meg ut og trimme. Merker det på hele meg at det skal bli godt! :)

 

Siste dag på kurset i kveld, men jeg får nok ikke gå, siden det blir skolearbeid. MEN jeg skal klare dette selv videre med god hjelp fra disse sidene her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :rolleyes:

 

Det var et godt valg for meg å prioritere skolearbeidet i stedet for GR. Modulkarakteren kom i sted, og det ble en A!!! :D

Sa til min medstudent før i uken at jeg forventer en B, jeg satser ikke på A, men jammen slo jeg til!!

Vekten har også gått nedover, og jeg har nå under 20 kg igjen. Jeg vurderer å hoppe over til 10-20 kg tråden siden det er så stille her og målet mitt er blitt forandret. Kanskje du også asesha kan vurdere det?

Ha en knallflott helg, i alle fall! :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Gratulerer med flytting til 10-20, Ny vår! Kjempebra jobba:) Masse lykke til videre, både med studier og GR! Jeg for min del flytter snart inn på hold vekten - så da håper vi etter hvert sees der inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Ninjastar! :)

 

Og gratulerer med å ha nesten kommet i mål, og at du kan gå over i HV!All honnør til deg, jeg håper jeg også kommer dit.... :unsure:

 

Stikk gjerne innom meg på 10-20 av og til og jeg skal kikke innom Hv!

 

Gratulerer med både skolearbeid og vekt Ny vår!

Her går det fortsatt trått, så jeg veide ikke meg i dag. Men har virkelig tatt meg sammen, det også i dag :rolleyes: , så da veier jeg meg neste mandag igejen :rolleyes:

 

Flytter meg gjerne over til 10-20!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...