Gå til innhold

Motivasjon!


Anbefalte innlegg

Gratulerer begge to med flotte nedganger. :rolleyes:

 

Travel dag i går med skole, og en gruppeoppgave skal inn til søndag så jeg og en annen skulle møtes kl. 19 for å ta litt gjennomgang i ca. 1 time! Den timen ble til 3....

 

Så av og til blir det ikke tid til trim selv om kursleder sier at døgnet har 2000 og noe minutter, om jeg ikke kan klare å legge inn litt trim på de??? Nei, jeg klarer ikke det etter å ha sittet og konsentrert meg og jobbet så lenge, da er jeg stuptrett!! Men jeg tar litt igjen i helgen, tenker jeg! :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går begynte bra, men endte ikke så bra! :unsure:

 

Jeg ble våt på beina og begynte å fryse,så da jeg kom hjem ble det noen lefsebiter sammen med tykke ullsokker og et teppe! Så kostholdscoren i går ble ikke bra, fordi jeg da selvfølgelig kuttet ut andre næringsrike ting....

 

Men nå har jeg hatt en god natts søvn og fått dusjet, så nå er jeg klar for å gjøre fredagen veldig bra!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sittet med nesen i bøker og skrevet oppgave, har jeg endelig frihelg! :D

 

Har vært på en fin tur i skogen og fått en god dusj etterpå. Nå tenkte jeg at jeg skal prøve noen av oppskriftene i GR bøkene mine, så mange ingredienser er innkjøpt. Det blir litt lettere i uken også å bestemme middag, når ingrediensene allerede er i kjøleskapet! Med andre ord: Lettere å ta riktige valg! :)

 

Ha en flott helg der ute! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å ta ned klær fra klessnoren og legge de i en kurv, da det smalt nedrest i ryggen min. Herlighet, har aldri hatt noen problemer med ryggen, så dette gjorde vondt! :(

 

Jeg og min yngste sønn hadde planlagt å gå tur med en hund vi passer etterpå, men her er jeg og finner ikke helt stillingen..... :o

 

Håper det går seg til i løpet av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige de er alle sammen!

 

Er no på mi 8 veke med Grete roede men har ikkje gått ned meir enn 2 kilo, det føles tungt - eg har holdt meg på 1600 kcal så og sei heile tida so no slit eg verkeleg med motivasjonen - trenar 3 ganger i veka. nokon som har nokre tips?

 

God helg!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fru Olsen! :)

 

Så kjekt at du ser innom her. Jeg skjønner godt at du syntes det går trått når du føler du ikke får resultater. Husker du å drikke mye vann? Hvis du spiser mat med mye salt så binder det vannet i kroppen og vekten "stopper" litt opp. Har du snakket med kursleder om dette, og kanskje hun kan se over matregistreringen din om det er noe der du kan forandre?

 

Festen i går var i allefall kjempekjekk :P Jeg hadde tenkt på forhånd at jeg skulle drikke litt vin, og sjømat(reker) tåler jeg ikke, så jeg spiste middag med kyllingfilet og ris på forhånd. Det som er så kjekt er at i godt selskap så ler en mye, og drikker desto mindre, så det ga ikke utslag på "fjuskeveiingen" i morges!! ;)

 

Ha en strålende helg! :D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige de er alle sammen!

 

Er no på mi 8 veke med Grete roede men har ikkje gått ned meir enn 2 kilo, det føles tungt - eg har holdt meg på 1600 kcal så og sei heile tida so no slit eg verkeleg med motivasjonen - trenar 3 ganger i veka. nokon som har nokre tips?

 

God helg!

 

Hei!

Skjønner at det er tungt og motivasjonen svinner. Men prøv å hold ut :) Jeg hadde det også sånn en periode, men plutselig løsnet det. Hva er det du trener? Muskler veier også en del :) Måler du deg? Har det blitt færre cm?

Sier som Ny vår, snakke med kurslederen din.

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fru Olsen! :)

 

Så kjekt at du ser innom her. Jeg skjønner godt at du syntes det går trått når du føler du ikke får resultater. Husker du å drikke mye vann? Hvis du spiser mat med mye salt så binder det vannet i kroppen og vekten "stopper" litt opp. Har du snakket med kursleder om dette, og kanskje hun kan se over matregistreringen din om det er noe der du kan forandre?

 

Festen i går var i allefall kjempekjekk :P Jeg hadde tenkt på forhånd at jeg skulle drikke litt vin, og sjømat(reker) tåler jeg ikke, så jeg spiste middag med kyllingfilet og ris på forhånd. Det som er så kjekt er at i godt selskap så ler en mye, og drikker desto mindre, så det ga ikke utslag på "fjuskeveiingen" i morges!! ;)

 

Ha en strålende helg! :D

 

Så flink du var på festen Ny vår!

Jeg var i bursdag fredag og var ikke flink :angry:

Snik veide meg lørfag og vekta OPP 0,6!!! :angry:

Nå blir det ut og trene :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du var på festen Ny vår!

Jeg var i bursdag fredag og var ikke flink :angry:

Snik veide meg lørfag og vekta OPP 0,6!!! :angry:

Nå blir det ut og trene :)

Ja asesha, det er lett for... :rolleyes:

 

Jeg tenkte i grunnen at dette får jeg ta "straffen" av med oppgang, men var heldig! I dag har jeg planer om en lengre tur, resten av familien må bare våkne først og kanskje noen kan være med... :P

 

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Takk for fine tilbakemeldingar, eg veit det viktigaste er å ikkje gi opp. Eg har ikkje kursleder då eg har Gullmedlemssap men det er sant, eg har gått ned nokre cm så det er jo vel og bra. Eg er nok også litt for glad i salt så det er nok litt vatn, ja. Er flink til å trene men skal ta ei ekstra økt til denne veka ( men blir så svolten av det :rolleyes: )

 

Ha ei fin veke alle saman!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og tenker på hvor mye jeg gleder meg til å kjøpe nye klær etterhvert. :)

Pluss at jeg har 2 helt nye bukser i skapet som ikke har blitt brukt pga. jeg ikke prøvde de ved innkjøp, og bare kjøpte den størrelsen jeg vanligvis har pleid å kjøpe, og når jeg kom hjem var de kjempeubehagelige å ha på.... :angry:

Jeg er litt sånn at jeg heller bruker mine gamle klær enn å kjøpe større og større klær, noe som jeg syntes er et personlig nederlag for meg! :mellow:

Jeg tenker også på å premiere meg selv etterhvert som jeg når mine del-mål. Da med gjerne fint undertøy, nye støvletter eller lignende!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En super helg med strålende sol! :D

 

Etter å ha ryddet unna endel krukker og hagemøbler fra terassen + at jeg hadde en flott tur i skogen, så tok vi på "finklærne" og reiste til byen. I Grieghallen var the Nordic Tenors som opptrådte. kan absolutt anbefales! :)

De var kjempeflinke og morsomme!

 

I dag skal jeg også gå meg en lang tur og deretter et bursdagsbesøk til en niese( som jeg må planlegge i hodet!).Nå når det er så fint vær holder vi på med endel ting ute som må gjøres før vinteren setter inn. Det er endel ved som må få "tak" over seg og mange andre ting. Egentlig deilig å være ute hele dagen, fordi en blir så trøtt på en god måte! :rolleyes:

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig og morro å kjøpe nye klær! Det har jeg gjort nå. Utrolig herlig å gå i vanlige klesbutikker og ikke der hvor de har store størrelser :D Gled deg Ny vår!

 

Lørdag var jeg med i Oslo maraton og løp 3 kilometer! Noe som har vært utenkelig de siste 20 årene! Og i går gikk jeg 2.5 mil i skogen. Deilig!

 

Glemte å veie meg i dag, gjør det i morgen tidlig.

 

Ha en fin uke.

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

No virkar det som om det løsnar :) Eg har ikkje gått ned eit gram i flg vekta men heile 13,5 cm over heile kroppen. Det var kjempepositivt! Gratulerar alle med vektnedgang og ei strålande helg til alle G. Roedere :D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, fru Olsen! Det er så viktig å måle cm nettopp pga. at vi ikke skal miste motivasjonen når vekten står stille :rolleyes: .

 

Jeg hadde mistet 5,5 cm denne uken der jeg gikk opp, så ting skjer i kroppen selv om det ikke gir utslag på vekten.

Har nok smugveiet meg hver dag siden, og i dag er jeg veldig fornøyd :P . Men helgen skal også gjennomføres, så her er det ikke rom for de store utskeielsene!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...