Gå til innhold

Motivasjon!


Anbefalte innlegg

Flott Ny vår med ned 0,5 :D:D

 

Det ble tur og softis idag, med kjeks og lakrisstrø. Hadde jo bestemt meg for det, at ingen is hvis jeg ikke gikk for å kjøpe den. Turen ble på 10 km, var jo fantastisk vær, og en liten bris så det var akkurat passe varmt. Hadde en knøttliten ryggsekk med, og litt vann til hunden, blir jo varmt for henne også. Kiosken var halvveis på turen, og vi satt på en koselig uteplass og nøyt både is og vann :D

 

Skal prøve å få tatt samme tur i morgen, men da blir det ikke is :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg at den softisen smakte!! :P

 

I dag er det mer "normale" tilstander her med nordavind og temperaturen nede i 13 grader. På terassen må vi leite for å finne en lun krok! Heldigvis har vi terasse på baksiden også , så der var værende B)

 

Nå er det først en tur i skogen, så en joggetur, tenker jeg.... :D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du trimmer asesha, så bra :D

 

Du er flink Ny vår, som holder på uten kurs :)

 

Jeg holder på med kurs nr 3, ferdig andre halvdel av juli, og da går jeg rett over på hold vekten kurs. Vet ikke om jeg klarer å komme helt i mål på dette kurset, men det som måtte være igjen, tar jeg i starten av hold vekten. Regner med det blir å holde fokus minst et år til, hvis ikke mer. For skal ikke opp igjen, garantert. :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi. Vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du klerer det uten å gå på kurs Ny vår!

Håper jeg klarer det samme, for nå har jeg avsluttet mitt tredje kurs. Skal prøve meg alene nå, så får jeg se til høsten om jeg trenger hjelp igjen :)

Jeg har nå gått ned ca 18 kilo. I dag veide jeg 86.9, det er minus 0,8 den siste uken.

Målet ned 17 til...

 

Ha en fortsatt fin uke og stå på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å tenk hva du gjorde og hva du tenkte da det gikk lettere, og prøv å gjøre det samme igjen, så skal du se du er tilbake dit før du vet ordet av det. Det er ikke sikkert det er så lett, men noen ganger må en faktisk riste eller tvinge seg selv tilbake i rett spor. Og det funker, tro meg :)

 

 

Stå på videre, for i mål skal vi, og vi er faktisk flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Etabeta78

Hvordan går det jenter?

Jeg sliter litt nå, men gir ikke opp!

Wow! Du har jo gått ned kjempemye! Er ikke det motivasjon? Tenk tilbake til hvordan det var å ha alle kg på igjen. Har du lyst til det? Nei, bli sinna å tenk at dette skal jeg jaggu meg klare. Hold ut! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned er ned asesha. Ned 1,2 her, herlig :D

 

Tror jeg må begynne å tenke på å gjøre noen endringer. Blir jo færre kalorier forbrent ved samme type trim, når kg forsvinner. Og prøver å ligge på gjennomsnitt ca 1000 kalorier, snitt spiste kalorier minus snitt forbrent ved trim. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg bør gjøre, redusere meny noe eller øke trim, kanskje en kombinasjon. Får se det an noen dager til.

 

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurte jeg også på asesha, men hun er vel inne i en travel periode.

 

Helga går fort. Lørdag koste jeg meg med blåskjellmix og en Japp, nydelig begge deler. Har ikke fått tatt dvd trim på noen dager, men både fredag og lørdag ble det 10 km, og idag 6 km, så fornøyd med trimmen allikevel. Var fristende å sløyfe idag, men heldigvis har jeg hund som får meg ut over dørstokken. Det hadde garantert ikke blitt så mye gåturen uten henne :)

Idag har jeg hatt kjøttsuppe, eller grønnsaksuppe med litt strimlet svinekjøtt er vel mer rett betegnelse. Men det smakte godt, mye forskjellig grønnsaker og diverse krydder.

Fant litt torskerogn i skapet, så det fikk jeg lyst på i morgen, er glad i sjømat :)

 

Er det mat eller trim du sliter mest med asesha, eller er du generelt litt lei? Begynner å merke at jeg har holdt på noen måneder nå, men streng kontroll, så det skal bli godt å komme i mål og begynne på neste trinn. Håper motivasjonen holder så langt, den må jo det. Har jeg kommet så langt, kan jeg ikke gi meg før jeg er i mål :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurte jeg også på asesha, men hun er vel inne i en travel periode.

 

Helga går fort. Lørdag koste jeg meg med blåskjellmix og en Japp, nydelig begge deler. Har ikke fått tatt dvd trim på noen dager, men både fredag og lørdag ble det 10 km, og idag 6 km, så fornøyd med trimmen allikevel. Var fristende å sløyfe idag, men heldigvis har jeg hund som får meg ut over dørstokken. Det hadde garantert ikke blitt så mye gåturen uten henne :)

Idag har jeg hatt kjøttsuppe, eller grønnsaksuppe med litt strimlet svinekjøtt er vel mer rett betegnelse. Men det smakte godt, mye forskjellig grønnsaker og diverse krydder.

Fant litt torskerogn i skapet, så det fikk jeg lyst på i morgen, er glad i sjømat :)

 

Jeg trimmer for lite, har ikke motivasjon og syns det er kjedelig. Maten går det bra med. Har hund jeg også, så er en del ute med henne, men det blir turer - ikke trim.

Hva slags dvd er du trimmer etter? Kankjse det hadde vært noe å prøve...

Er det mat eller trim du sliter mest med asesha, eller er du generelt litt lei? Begynner å merke at jeg har holdt på noen måneder nå, men streng kontroll, så det skal bli godt å komme i mål og begynne på neste trinn. Håper motivasjonen holder så langt, den må jo det. Har jeg kommet så langt, kan jeg ikke gi meg før jeg er i mål :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

 

Det er trimmen som er vanskelig, har ikke motivasjon. Syns det er kjedelig! Har hund jeg også, så er en del ute med henne. Men det blir ikke ordentlig trim syns jeg.

Hva slags dvd trener du etter? Kanskje det hadde vært noe å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpe en samlig dvd av Jillian Michaels, hun som er trener i Slankekrigen. Begynte på 30 days shred, og har tatt nivå 1 og 2. Men så er jeg av dem som har mesteparten rundt magen, og jeg sliter med å få det bort. Går jo ikke an å punktslanke dessverre. Har fått strammet opp en del, og merker at det ytterste laget holder på å forsvinne etterhvert som kg forsvinner. Så i stedenfor å gå til nivå 3 av 30 days shred, gikk jeg til en som heter 6 week six-pack, da jeg følte at den fokuserte mer på området lår, hofter og mage. Tror den gjør det. Synes den er hard, men det er jo meningen, og det har gått litt bedre for hver dag. Har ikke fått tatt den hver dag, men 3. uka jeg skal jobbe med den nå :D

 

Vi står på videre, for vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig asesha med nedgang, det gjør godt :D

 

Ble ned her også, 1,1. Mer enn ventet, da det er hektisk, og jeg har ikke fått tatt dvd, kun rundene med hunden. Men det begynner å bli sprut over dem, selv om det begrenser seg til rask gange. Litt artig å tenke på forskjellen på rundene nå og rett over nyttår :)

 

Går det ellers greit med deg ?

 

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig asesha med nedgang, det gjør godt :D

 

Ble ned her også, 1,1. Mer enn ventet, da det er hektisk, og jeg har ikke fått tatt dvd, kun rundene med hunden. Men det begynner å bli sprut over dem, selv om det begrenser seg til rask gange. Litt artig å tenke på forskjellen på rundene nå og rett over nyttår :)

 

Går det ellers greit med deg ?

 

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke :P

 

Gratulerer selv! Det er fantastisk for deg :) Er du snart i mål nå vel?

 

Det går bra med meg. Motivasjonen er snrt tilbake for fullt! Skjønner at det går sakte med meg, men sånn er det. Spesielt når jeg trener for lite :)

 

Vi står på ja! Heia oss :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmer meg mål nå, bare 4,3 igjen. Håper ikke kampen om de siste blir langvarig.

 

Supert at du er tilbake. Og forsøk å få lagt inn noe mer trim, det vil hjelpe utrolig godt på nedgangen. Slik føler jeg i hvertfall.

Vet det er veldig enkelt å si ang. trim, er livet hektisk, eller vanskelig å komme fra, så er det ikke bare bare. Men har du mulighet, så benytt den til bevegelse i en eller flere former.

Men du har jo fokus på det også, siden du henter det fram som noe du burde gjøre mer av.

 

 

Vi står på videre, for i mål skal vi, og vi er flinke. Husk alltid det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen :rolleyes:

 

Jeg er her, men har ikke hatt tid til å lese gjennom tråden( gjør det i kveld)!! Siste innlevering på søndag, og da er jeg tilbake for fullt. Forteller mer senere, skal på jobb.

Ha en strålende dag! :D

 

Så koselig å se deg her igjen Ny vår :)

Har savnet deg.

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...