Gå til innhold

Minus 3 kg til 1. august.


Anbefalte innlegg

Da setter jeg i sving juli-tråden, siden flere av oss ønsket oss det. Jeg skal ikke reise bort denne måneden, så kan oppdatere den underveis.

 

Målet med tråden er like enkelt som i de forrige: om du skal ned 10, 15 eller 20 kilo totalt sett... vi tar 1 kilo av gangen og prøver oss på hele 3 kilo pr. måned!

 

Nå er det jo den søte juli-måned som står for døren, med ferie for mange, sommerfristelser og det hele. Men vi forsøker oss likevel! Enten vi klarer 3, 2 eller 1 kilo. Alt ned er ned! :P

 

Min startvekt denne mandagen er 64,8 kilo. Har hatt et lite platå hele juni måned, så nå håper jeg det løsner litt for min del. Vi får se!

 

Sleng dere med, så lager jeg ny liste under her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest nueva vida

Tørr jeg en slik utfordring i feriemnd???

 

Ja, jeg prøver å slenge meg med :)

 

Har gått jevnt og trutt opp noen gram hver uke siste 1,5 mnd, men denne uka var første uka med stillstand! HURRAY :)

Da er trenden i ferd med å snu, og vi satser på nedgang heretter :)

 

Her er min inngangsvekt til juli-måneden:

Mandag 2.juli: 91,4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Så bra, Bijou :) Jeg er med denne måneden også!

 

Min startvekt etter en juni som ikke gikk rette veien, er 72.2 kg.

 

Jeg har ikke ferie før 30. juli, men har en planlagt offshore-tur på agendaen, i tillegg til et par helgeturer. Så utfordringer nok, selv uten ferie B)

 

Mitt mål er 3 kg ned. Klarer jeg det, er jeg sånn ca i mål og kan begynne å tenke på hold vekten-fasen.

 

Så glad for denne tråden og litt ekstra fokus nå midt på sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest margaritha

Jeg er også med denne måneden! Juli skal bli måneden jeg kommer meg under 80 kg (og aldri over igjen! :) ). Startvekt 80,2 kg. Håper på litt større nedgang enn forrige måned, men har funnet ut at ting tar tid, så setter meg et mål på -2 kg i juli. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Jeg er med! Kom med veldig sent i juni-tråden, og oppnådde sørgelig lite.... før helgen var resultatet ned 0,9 i juni, men idag hadde jeg altså gått opp igjen. Helgene ødelegger hele greia altså!! Men nå er det ny måned og nye muligheter, jeg har vært på et platå siden begynnelsen av mai, og jeg VIIIIIIIL under 80!!

 

Startvekt for juli: 81,2 - mål innen 1. august: 78!! Med 3 ferieuker så får vi se hvordan det går, satser på mye jogging og gåturer i ferien!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jqulin

Im in!! Startvekt er 63,9 kg og veier meg fredager!;) Reiser på ferie i slutten av juli men skal være flink til da så får håpe jeg ikke skeier så veldig ut i feriemodus! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, folkens! Da er vi igang igjen! :D

 

Oversikten:

 

Nueva vida: 91,4 kg

Ninjastar: 72,2 kg

Margaritha: 80,2 kg

Sivalur: 81,2 kg

Jqulin: 63,9 kg

Stairway: 78,9 kg

Bijou: 64,8 kg

 

Helgene er helt klart en av de største utfordringene, ja! Tror de fleste sliter spesielt med de.

 

Jeg har ingen geniale råd, siden jeg selv går i søtfella helg etter helg, annet enn måtehold... B) enkelt, men samtidig vanskelig! Men slett ikke umulig, så da får vi bare fortsette å prøve, prøve, prøve.

 

Ha en fin uke og start på juli, alle mann! :)

 

Og vi har plass til flere på lista!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart, Stairway! Har tatt deg med på lista nå.

 

Og kom på én ting til: husk å drikke masse vann, folkens! Uavhengig om det er kaldt eller varmt der du skal være i juli. Drikk masse, masse vann!

 

Jeg var dårlig på det i forrige uke og skal vel ikke helt skylde på at det var derfor det sto bortimot stille på vekta. Men det spiller unektelig inn, i det store bildet. Så igår og idag har jeg bøttet nedpå.

 

V.A.N.N. Finnes overalt hvor du skulle befinne deg i sommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tiders! :) Oppdaterer så blekket spruter her.

 

Oversikten:

 

Nueva vida: 91,4 kg

Ninjastar: 72,2 kg

Margaritha: 80,2 kg

Sivalur: 81,2 kg

Jqulin: 63,9 kg

Stairway: 78,9 kg

Snupsipups: 76,0 kg

Slankisn: 69 kg

Sarah: 75,4 kg

Bijou: 64,8 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen, Sarah!

 

Vi som har dinglet her inne en stund har som regel nok med å holde tritt med våre egne tråder. Men du skal se du finner noen ny-slankere som slenger seg med i tråden din! :)

 

Og da oppdaterer jeg deg på lista her inne.

 

75,4 kilo. Been there, done that! ;) Men står du litt på så er det tallet snart en saga blott!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen, Sarah!

 

Vi som har dinglet her inne en stund har som regel nok med å holde tritt med våre egne tråder. Men du skal se du finner noen ny-slankere som slenger seg med i tråden din! :)

 

Og da oppdaterer jeg deg på lista her inne.

 

75,4 kilo. Been there, done that! ;) Men står du litt på så er det tallet snart en saga blott!

 

Lykke til!

 

 

Takk for gode ord!:) Er utrolig motiverende å se hva du har klart :D Tenker at da kan jeg også klare det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinamor

Jeg er ny her inne, og skal starte på internettkurs express onsdag for å gå ned 3-4 kilo. Veier nå 63.9. Vet at dette er kosmetiske kilo, og at det handler om å passe i gamle klær, om velvære og å lykkes med å ha et godt, sunt og avslappet forhold til mat & drikke.

 

Så altså: jeg vil gjerne være med på denne juli-innsatsen! Skal primært være hjemme i ferien, så det passer fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Oversikten:

 

Nueva vida: 91,4 kg

Ninjastar: 72,2 kg

Margaritha: 80,2 kg

Sivalur: 81,2 kg

Jqulin: 63,9 kg

Stairway: 78,9 kg

Snupsipups: 76,0 kg

Slankisn: 69 kg

Sarah: 75,4 kg

Bijou: 64,8 kg

MIa123: 71,9

 

Bare la meg til på lista jeg ;) Gikk jo opp forrige mnd.. Tar ferie i august, og jeg SKAL ned 4-5 kg til da (reiser 13 august, hjem på ferie) jeg vet det er FULT mulig med fult fokus, så da er det bare å kjøre på! Starta bra i dag med joggetur og litt styrke hjemme etterpå, nå er det bare å følge opp resten av mnd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah: Takk for det! :) Veldig hyggelig å kunne være til inspirasjon for noen.

 

Og velkommen til dere andre nye på lista også!

 

Oversikten:

 

Nueva vida: 91,4 kg

Ninjastar: 72,2 kg

Margaritha: 80,2 kg

Sivalur: 81,2 kg

Jqulin: 63,9 kg

Stairway: 78,9 kg

Snupsipups: 76,0 kg

Slankisn: 69 kg

Sarah: 75,4 kg

Henna: 67,1 kg

Tinamor: 63,9 kg

Mia123: 71,9 kg

Bijou: 64,8 kg

 

Nå begynner det å bli endel på lista! Det blir etterhvert mange kilo i minus til sammen, altså! :P

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

i`m in!!! :P vekta sa 82,7 i morges (selv om det er ofisiell veiedag i morgen)... har gått ned 4kg i juni til tross for vingling i menyer,bryllup og andre festligheter :D

 

SKAL komme under 80 i løpet av juli!!!!! *gleder meg!!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Hei.

Er det plass til en til? Skulle gjerne ha klart 3 kg ned til 1. august og mer etter det :) Du kan notere min vekt på 88,5. Får ikke veid meg akkurat nå da jeg allerede er på ferie (uten vekta), men er hjemme igjen 22. juli.

 

Ønsker alle lykke til og fortsatt god sommer ;)

 

Hilsen

Heidi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere siste nye! :)

 

 

Oversikten:

 

Nueva vida: 91,4 kg

Ninjastar: 72,2 kg

Margaritha: 80,2 kg

Sivalur: 81,2 kg

Jqulin: 63,9 kg

Stairway: 78,9 kg

Snupsipups: 76,0 kg

Slankisn: 69 kg

Sarah: 75,4 kg

Henna: 67,1 kg

Tinamor: 63,9 kg

Mia123: 71,9 kg

Glee: 73,0 kg

Trønder: 82,7

Hemulen: 88,5 kg

eml87: 64,8 kg

Bijou: 64,8 kg

 

Håper det går fremover og nedover med dere alle denne uka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

kan jeg også slenge meg på denne?

 

Er nokså ny her på forumet:). Startvekten min var på 72 kg og er nå 64,8.

 

Håper på 2-3 kg denne måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så glad at denne tråden eksisterer akkurat nå. Veldig lite liv i de andre trådene mine, og jeg må være inne på forumet så og si daglig for å holde motivasjonen oppe. Så da er det godt å se at det er liv i denne tråden iallefall. :) Enda over to uker til ferie for min del, og jeg må holde motivasjonen oppe helt frem. Begynner jeg å skli ut allerede nå blir det for mye å ta igjen etter ferien, og det blir veldig vanskelig å komme i gang igjen. Derfor skal jeg klamre meg fast til dere helt til dagen jeg drar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...