Gå til innhold

Ny i Roede-klubben


Gjest Linnis78
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Linnis78

Go formiddag!!

Jeg har hatt snikveiing i dag, og det ser veldig bra ut så langt, så nå har jeg god motivasjon til å holde meg sterk gjennom helgen, så det blir et bra tall på onsdag! :D

 

Håper dere alle har masse motivasjon og holder fokus! :)

 

Ønsker alle en god lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei :)

 

Selv om det er helg så har jeg jogget 30 minutter hver dag, og det gir meg utrolig mye.

Og det er godt å være igang igjen må jeg si:)

 

Prøver å være flink og ikke sniktitte på vekta før onsdag, blir spennende å se om all trening

og litt redusert mengde mat har gitt resultater, håper det :)

 

Ønsker dere en flott helg og kos dere så godt dere kan, det er viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go formiddag!!

Jeg har hatt snikveiing i dag, og det ser veldig bra ut så langt, så nå har jeg god motivasjon til å holde meg sterk gjennom helgen, så det blir et bra tall på onsdag! :D

 

Håper dere alle har masse motivasjon og holder fokus! :)

 

Ønsker alle en god lørdag!!

 

Så bra Linnis78, det gir en skikkelig piff til å fortsette, moro :)

Jeg prøver og ikke sniktitte på vekta, har så lett for å bli skuffet, så jeg tar det som det

kommer til onsdag:)

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Så flink du er Liane!!

 

Jeg har jogga 45 min. i dag, og trent styrke... I morgen blir det motbakketur. Fredag hadde jeg treningsfri etter langturen torsdag, det var litt deilig ;)

 

Vi har vært i selskap i kveld, fått pizza.... Jeg hadde bestemt med for å klare meg med to stykker, men så ble det tre.... <_< Men jeg rørte ikke snopet etterpå da, og siden jeg ikke hadde spist middag før på dagen, bare knekkebrød og frukt, så tror jeg det går greit.... Litt vanskelig å vite hvor mye jeg skal legge inn, når jeg ikke har laget pizzaen selv, men la nå inn det jeg tror blir rett :)

 

Håper alle har en fin lørdagskveld, og at det også går bra med OleBrum og Twisted?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bra :) Etter fleire dagar med utearbeid der eg ikkje har fått prioritert trening, kom eg meg endeleg på tur igjen :) Det er berre så deilig å kome seg ut! 1 time og 10 min med stavgang som ga 2,9 TP :D Skal prøve å få til tur i morgon også, og over helga blir det å starte på igjen med eit par treningar på treningssenteret.

 

Matmessig går det mykje bedre enn i ferien, men er nok ikkje heilt på plass endå. Merkar likevel stor forskjell på at magen har minka :) Får så lett "ballongmage" når matmengda sklir ut. Får sjå på dette som ei innkøyringsveke. Mandag er det jobb og faste rutiner og då blir det litt enklare å unngå utskeielsar :)

 

Håper alle har ei flott helg, og lykke til med veka som kjem :) Ser ut til at alle er inne i ein god stim no! Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Flink du er OleBrum!! Syns du har hatt en aktiv helg jeg! :) Jobbing er jo også "trening" vet du! :) Mye bedre enn stillesitting!

Jeg har hatt en bra helg, og fått trimmet en del. Ser ut som om uka også kan bringe en del trening, da svigers skal ha ferie denne uka, og gjerne vil ha ungene et par dager ;) LUKSUS!! Så kanskje det blir en topptur til på meg snart :D

 

Liane og Twistwd, hvordan har helga vært?

 

Lykke til med veiing i morgen, dere som har veiedag da, og en god mandag til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Hektisk helg for meg (som vanlig egentlig...) så lite forumtid... Men nå er jeg innom for å si at jeg synes helga har gått over all forventning! Kanskje nettopp fordi det har vært travelt, har jeg ikke rukket å spise så mye "slemme" ting, men jeg har også valgt riktig når jeg har hatt muligheten til å gjøre det motsatte. Så første uke tilbake må jo sies å ha vært en suksess! Håper det synes på vekta på onsdag! :)

 

I dag skal jeg prøve Xycling på Elixia for første gang, har presset inn en times trening mellom jobb og frisørtime. Hvis ikke hadde det ikke blitt noe ;)

 

Høres ut som dere andre også er veldig disiplinerte for tida, dette blir det resultater av jenter! Ha en strålende mandag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er helt ny her på Roede-klubben, og vil gjerne skrive med andre i samme situasjon, så vi kanskje kan oppmuntre hverandre :)

 

Jeg er en to-barnsmor på 34 år, 160 høy og 72 kg. Ønsker i denne omgang å komme ned til 66 kg. Har vert oppe i 83,3 kg på mit meste, men det er heldigvis 12 år siden, og jeg skal ALDRI dit igjen! Har gått kurs før, men det er mang år siden, og da var det ikke noen nettside vi kunne skrive inn i, det syns jeg er kjempe flott!

 

Jeg trener en god del, men litt varierende etter hvor mye tid jeg har til rådighet.... Jeg reiser en del i jobben, og har aktive unger, så det kan variere fra 3 til 6 ganger pr uke. Akkurat nå er jeg inne i en god periode, sikkert fordi motivasjonen er på topp eter en sommer med MYE god mat!

 

For meg er det maten som er utfordringen, jeg elsker god mat, og spesielt smågodt og sjokolade! Men nå er det slutt på utskeielsene, jeg må finne en måte å leve på, slik at jeg holder vekten stabil. Var nede i 68 kg i høst, men i vår har jeg vært altfor slapp både med trening og mat.

 

Håper noen vil skrive med meg, og at vi kan motivere hverandre :)

Jeg har veiedag onsdag, så krysser fingrene for at jeg da har gått ned.

 

Lykke til til alle der ute, dere er flinke!!! :)

Hei!

Jeg er en trebarns mor på 40 år. Jeg er 166 cm og veier 70 kilo. Målet mitt er 64 kilo. Har "alltid" vært noen kilo for tung i følge meg selv..

I våres hadde jeg bare 3 kilo igjen til målet, men etter en sommer med mye dårlig vær, og mye innekos, la jeg på meg 3 kilo isteden.

Leser mye om slanking og dietter, men problemet er at jeg ikke klarer å gjøre noe med det.Gikk ned 10 kilo for 4 år siden på pulverkur, men orker ikke flere lettvinte slankekurer. Må heller legge om kostholdet.

Ble med her fordi det forplikter, og håper jeg endelig skal klare å gå ned til trivselsvekten. Jeg har veiedag på mandag.

Mandag 6/8 70 kilo

Mandag 13/8

Mandag 20/8

Mandag 27/8

 

Stå på jenter!! Dette klarer vi i sammen.

 

 

Hilsen BOKO

BOKO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg, Boko :) Kjekt at vi er mange og at det er bra aktivitet på tråden :)

 

Når det gjeld veginga så vart det nedgang, om enn ikkje så mykje. Ned 200 gram til 88,6 kilo :) Ned er ned, og eg veit at ikkje alt vart heilt etter boka forrige veke. Som eg skreiv tidlegare; litt godterirestar i skapet og litt for lite trening...

 

Denne veka er det ingen godterirestar i hus, og helga slutta når laurdagen var ferdig :) Har allereie 2 dagar uten godteri :) Så då får vi satse på at resultatet blir litt bedre neste mandag.

 

Flott å sjå at dokke har hatt ei bra helg :) Lovar bra for den komande veginga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Velkommen til deg, Boko :) Kjekt at vi er mange og at det er bra aktivitet på tråden :)

 

Når det gjeld veginga så vart det nedgang, om enn ikkje så mykje. Ned 200 gram til 88,6 kilo :) Ned er ned, og eg veit at ikkje alt vart heilt etter boka forrige veke. Som eg skreiv tidlegare; litt godterirestar i skapet og litt for lite trening...

 

Denne veka er det ingen godterirestar i hus, og helga slutta når laurdagen var ferdig :) Har allereie 2 dagar uten godteri :) Så då får vi satse på at resultatet blir litt bedre neste mandag.

 

Flott å sjå at dokke har hatt ei bra helg :) Lovar bra for den komande veginga :)

 

Flott OleBrum! Og det er som du skriver, ned er ned :) Og nå kommer det sikkert bare til å fortsette nedover, når du ikke har mer snop i hus ;)

 

Jeg venter i spenning på veiedag i morgen, og krysser fingrene for at vi alle er på vei nedover! Ha en super tirsdag jenter!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Jeg overlevde Xycling! :D "Bare" 40 minutter, men høyintensivt!! Helt perfekt mellom jobb og frisørtime! :)

 

Jeg er også spent på hvordan det gikk med deg i dag OleBrum!

 

Flott Twisted, bra jobba!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All nedgang er bra nedgang, så klapp på skuldra til deg OleBrum! :) Jeg er også spent på veiedag i morgen Linnis78, jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg er en ekstremt utålmodig slanker, men skal prøve å verdsette den nedgangen som eventuelt er. Synes liksom at når jeg har vært så flink nå bør jeg få resultater med en gang, men vet jo at det ikke er sånn det fungerer. Jaja, jeg jobber på og håper det gir resultater jevnt og trutt :) Har en tur å se fram til 16 september, og håper å føle meg vel i eget skinn når vi er borte! Og beholde de gode vanene når vi er hjemme igjen, for all del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

... jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg er en ekstremt utålmodig slanker, men skal prøve å verdsette den nedgangen som eventuelt er. Synes liksom at når jeg har vært så flink nå bør jeg få resultater med en gang, men vet jo at det ikke er sånn det fungerer.

 

 

Som om jeg skulle sagt det selv Twisted!! Jeg tenker liksom at det skal gå så lett og kjapt, fordi jeg er streng og flink.... Jeg kommer nok til å bli skuffet hvis jeg ikke har gått ned, men jeg kommer til å holde koken! :)

 

Vi skal jo til syden 22.september, og håper å være i noen lunde bikiniform til da :) Så er jo utfordringen å ikke sprekke så mye på tur, og ta seg fort inn igjen når vi kommer hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om jeg skulle sagt det selv Twisted!! Jeg tenker liksom at det skal gå så lett og kjapt, fordi jeg er streng og flink.... Jeg kommer nok til å bli skuffet hvis jeg ikke har gått ned, men jeg kommer til å holde koken! :)

 

Vi skal jo til syden 22.september, og håper å være i noen lunde bikiniform til da :) Så er jo utfordringen å ikke sprekke så mye på tur, og ta seg fort inn igjen når vi kommer hjem ;)

 

Jeg tror det er mange med oss i akkurat den tankegangen... Innimellom er det lett å glemme at det ikke kan skje store forandringer fra en dag til en annen, men at det er langvarig forpliktelse som gjelder. Men vi er inne i en god stim nå, så da har jeg trua! :) Og det ser ut som at du og jeg har nesten samme tidsperspektiv også, min tur går til Hawaii! :D Skjønner det nesten ikke, men gleder meg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Har ikke vært her inne på noen dager, men jeg har vært flink og trent hver dag og tenkt over

hva jeg har puttet i meg. Så nå jeg håper selvsagt at dette gir resultat på veiinga imorgen,

det er lov å håpe ihvertfall:)

 

Velkommen til deg Boko, moro med flere så vi kan motivere hverandre, dette skal vi klare:)

 

Og gratulerer Ole brum med 200 gram ned, som vi har sagt før, ned er ned uansett hvor mye eller

lite og det går den riktige veien. Det var mange ganger siste jeg gikk ned hvor jeg veide det samme nesten en hel måned, og man må jo også tenke på at muskler blir jo dannet når man trener og det veier mer enn fett. Lykke til videre:)

 

Du er ikke alene Twisted med å være utålmodig, men merker jeg er roligere denne ganger jeg skal ned i vekt enn sist, da ville jeg gjerne ha gått ned 10 kilo med en gang. Men vet jo at sånn er det ikke.

 

Dere er flinke jenter, stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flat mage

hei

Ny jeg og, meldt meg inn i dag. 45 år 180 og 80 kg, vil til 72..ønsker meg flat mage, for den er nå som en ballong. Har gått opp 8 kg på ett år, etter stillesittende jobb, og late feriedager. Er for glad i mye mat, sjokolade og vin. Vet ikke hvilket kurs jeg skal følge, kanskje internettkurs,,, håper på litt råd. Ønsker oss egge lykke til!

Hilsen meg

 

Hei!

Jeg er helt ny her på Roede-klubben, og vil gjerne skrive med andre i samme situasjon, så vi kanskje kan oppmuntre hverandre :)

 

Jeg er en to-barnsmor på 34 år, 160 høy og 72 kg. Ønsker i denne omgang å komme ned til 66 kg. Har vert oppe i 83,3 kg på mit meste, men det er heldigvis 12 år siden, og jeg skal ALDRI dit igjen! Har gått kurs før, men det er mang år siden, og da var det ikke noen nettside vi kunne skrive inn i, det syns jeg er kjempe flott!

 

Jeg trener en god del, men litt varierende etter hvor mye tid jeg har til rådighet.... Jeg reiser en del i jobben, og har aktive unger, så det kan variere fra 3 til 6 ganger pr uke. Akkurat nå er jeg inne i en god periode, sikkert fordi motivasjonen er på topp eter en sommer med MYE god mat!

 

For meg er det maten som er utfordringen, jeg elsker god mat, og spesielt smågodt og sjokolade! Men nå er det slutt på utskeielsene, jeg må finne en måte å leve på, slik at jeg holder vekten stabil. Var nede i 68 kg i høst, men i vår har jeg vært altfor slapp både med trening og mat.

 

Håper noen vil skrive med meg, og at vi kan motivere hverandre :)

Jeg har veiedag onsdag, så krysser fingrene for at jeg da har gått ned.

 

Lykke til til alle der ute, dere er flinke!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Velkommen til deg flat mage! (Bra navn forresten, tror vi alle ønsker oss det! :D )

 

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg går ikke på kurs ennå... Har bestemt meg for å frøve å følge mitt eget opplegg, med hjelp av forumet her, og registreingen av mat på klubbsiden nå i første omgang. Har gått vanlig kurs tidligere, men aldri nettkurs, så jeg har ikke noe råd ifht. det desverre.....

 

Godt å se du er her Liane! Og så flink du har vært med både trening og mat!! Good for you!! :) Spennende å se resultatet i morgen da!

 

Stå på alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Jeg tror det er mange med oss i akkurat den tankegangen... Innimellom er det lett å glemme at det ikke kan skje store forandringer fra en dag til en annen, men at det er langvarig forpliktelse som gjelder. Men vi er inne i en god stim nå, så da har jeg trua! :) Og det ser ut som at du og jeg har nesten samme tidsperspektiv også, min tur går til Hawaii! :D Skjønner det nesten ikke, men gleder meg masse!

 

Ååå, Hawaii, det hørtes deilig ut ja!! Ja da har vi virkelig noe som bør motivere oss!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se at du holder koken Liane, håper det gir resultater i morgen! :)

 

Hei flat mage, hyggelig å se flere her inne! Jeg har heller ikke gått på kurs noengang, men har hatt god erfaring med å registrere mat og trening her inne før. Så det går jeg tilbake til når jeg sklir ut (som jeg dessverre har lett for)! Håper du raskt finner ut hva som fungerer for deg! :)

 

Og Linnis, vi har helt klart noe som motiverer i horisonten! Dette får vi til! :D

 

Stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg også igjen i dette med å vere utolmodig slanker. Har vore sånn før eg også, og ville gjerne bli slank på eit blunk ;) Første GR-kurset eg gjekk på så gikk eg ned 20 kilo på 16 veker, men trena for lite og mista nok masse muskelmasse. Visste nok ikkje heilt korleis eg skulle halde vekta og kiloa kom sakte men sikkert på igjen :(

 

I en alder av 42 har eg blitt litt meir tolmodig, og forhåpentligvis litt klokare :P Tanken min denne gongen har vore å gå sakte ned i vekt, ete sunn mat, drikke masse vatn, kunne kose meg med ting i helgane og finne ei treningsmengde som eg kan oppretthalde også etter vektnedgangen :) Eg har trua på å lære seg gode vanar underveis, som vi kan leve med resten av livet :) Så får vi sjå om det fungerer i lengda... Føler i alle fall at eg er på god veg :)

 

Skikkeleg misunneleg på syden og hawaii-tur, Linnis78 og Twisted :) Kjenner at når tåka ligg langt nedi fjella, så lengter eg etter sol og sommar igjen B)

 

Elles har veka hittil gått ganske bra. Er stort sett i rute med maten, og i dag har eg gått/jogga i 45 min (1,5 TP) :)

 

Lykke til med veginga i morgon :) Er spent på resultatet dokka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og velkommen til deg, flat mage :) Eg har også hatt problemet med at magen blir som ein ballong. Heldigvis rettar det seg når eg et mindre sukker, sunnare mat og drikk masse vatn :) Magen har vore det første som minkar med riktig kosthald.

 

Så stå på. Eg er sikker på at du snart kjenner forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes....da var resultatet ned 1.3 kg på en uke, og det var jammen fantastisk å se!!:)

Har trent, vært bevisst på hva jeg har puttet i meg og drukket mye vann, så nå får jeg lønn for strevet, føles deilig!!

 

Velkommen til deg flat mage, gøy at du vil være med oss her inne :) Jeg har aldri gått på kurs, jeg har mer tro på egentrening og normal mat, men redusere litt. Og ja,flat mage er noe alle ønsker seg, min er på vei ser jeg og føles bra:)

 

Dere er flinke jenter og jeg skulle ønske det var meg som hadde en sydentur i vente, kunne trenge det i dette dårlige sommerværet her ihvertfall:)

 

Stå på jenter, dette skal vi klare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...