Gå til innhold

Ny i Roede-klubben


Gjest Linnis78
 Share

Anbefalte innlegg

Håper du hadde det strålande på fest, og at både du og jenta di er friske igjen :) Treninga får du ta igjen når forma er tilbake; vi må lytte til signala kroppen gir. Og 0,2 ned er eit skritt i riktig retning :)

 

Håper i alle fall at treninga mi denne veka gir resultat på vekta i morgon :P Har fått trena alt eg planla denne veka. 3 treningar på treningssenteret og 45 min langrenn dag. 12,8 TP + at eg trakka 4 timar på shoppingsenter i går :) Men eg også var på fest og drakk vin fredag, så det spørst kva utslag det gir...

 

Bruker målband med jamne mellomrom, men ikkje kvar veke. Har hatt nokonlunde dei same måla siste halve året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stillstand denne veka; fortsatt 88,1. Absolutt bedre enn å gå opp, men ikkje fornøgd med resultatet :(

 

Har komt i gang med treninga denne veka. Spinning og body-pump ga 4,4 TP :)

 

Har ikkje dei heilt store forventningane for nedgang denne veka. Mi kjære mamma fyller 70 år og det blir feiring både på onsdag og i helga :) Skal prøve så langt eg kan å trene, men ser at tida kan bli litt knapp. Men pytt sann, ikkje kvar dag mamma fyller rundt år, så treninga får vi ta igjen seinare B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Her kommer en liten hilsen fra hotellgjesten :) Vi er friske og raske, og helga var veldig kjekk! :)

 

Bra du ikke har gått opp da OleBrum, men skjønner at du helst vil nedover.... :unsure:

Kan det være et forsøk å prøve å registrere maten noen dager, for å se hva som er feil? For ut fra det du skriver, er det jo ikke mangel på trening hvertfall! :)

 

Jeg må vente med å veie meg til fredag morgen, men har klart å ta sunne valg, og trent to morgener på rad :) Så jeg håper på et ok resultat på veiinga! :)

 

Ønsker dere (deg :P) en flott onsdagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vart oppgang på 400 gram, men det vart vel egentlig som forventa. Fleire dagar med masse god mat i forbindelse med at mamma fylte år og alle søskena mine var samla med familiane sine...

 

Har rett og slett ikkje heilt fokus der eg skal, men kan trøste meg med at eg har halde vekta stabil over fleire månader. +/- 3 kilo er vel sånn ca å halde vekta. Veit i alle fall at eg klarer det :)

 

Godt å sjå at du går ned i alle fall, Linnis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Beklager, har vært så mye i det siste..... :( Jeg er her!!!!

 

GRATULERER med flott nedgang!! Bra jobba!!

 

Jeg gikk opp 0.9 forrige uke, pga hotellopphold og at tante rød kom på besøk, men i dag var jeg 1.2 mindre enn forrige uke, så de er jeg tilbake på sporet :) Og 0.9 igjen til første delmål før jul! :)

 

Ha en strålende dag OleBrum! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har klart å ta av igjen det du la på :) , og kjempemotiverande at du er så nær delmålet ditt. Er heilt sikker på at det klarer du!

 

I helga skal eg på julebord, og reknar med at vekta viser deretter på mandag. Har tenkt å kose meg uten å tenke så mykje på vektnedgang. Sjelden eg og min kjære er på hotelltur så då skal eg kose meg skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var helga overstått. Vi hadde det kjempeflott på julebord, åt masse god mat og god vin :) Vekta var snill med meg i dag og viste nedgang på 100 gram til 88 kilo :) Fornøgd med det etter julebord-helg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var helga overstått. Vi hadde det kjempeflott på julebord, åt masse god mat og god vin :)/> Vekta var snill med meg i dag og viste nedgang på 100 gram til 88 kilo :)/> Fornøgd med det etter julebord-helg B)/>

 

Flott OleBrum, da har du vært flink!! :D

Jeg krysser fingrene for at det går like bra med meg, men tviler vel egentlig på det.... altfor lite trening og mye mat i helga.... :unsure: Vi får bare se på onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikkje så opptimistisk eg heller i dag tidleg, men gjekk bedre enn forventa. Lykke til med veginga i morgon; håper du blir positivt overraska du også :)

 

Frå i morgon av blir det litt rolegare dagar i heimen, og på an igjen med treninga :) Har ikkje hatt tid til det siste veka, og kjenner at eg saknar det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Var ikke så gøy å gå på vekta i går... 0,6 opp..... :angry: Så nå er det bare å ta seg sammen og TRENE, og spise sunt og alt.... Jeg vet jo hva som skal til, så det er jo ikke det det står på!

 

Deilig med roligere dager når før jul, sånn at du føler at du har fått både trena og gjort alle juleforberedelsene uten stress! :)

 

Så nå skal jeg henge meg på deg, brette opp armene og ta sats! ;) Så håper jeg på litt mer nedgang før jul, så kampen blir mindre i januar.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg OleBrum??

Hvordan gikk veiinga på mandag?

 

Her har det gått litt ned siden sist, men ikke veldig mye.... Var 66,7 i dag og det er vel det minste jeg har vært på flere år! :) Håper jeg klarer å fortsette den trenden nå inn mot jul, så det ikke blir så mye å ta igjen på nyåret.... :)

 

Ha en flott onsdag!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forlatt meg du også OleBrum??

 

Håper det bare er julestresset som gjør det, og at du kommer tilbake.... :)

 

Her var det 100gram ned denne uka, noe som er helt ok etter to dager på hotell, og masse travel julestri! :)

 

Ha en fin vinterdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder koken her jeg, og håpar at du også holder koken OleBrum, selv om du ikke er innpå her.... :)

 

Ned 500g denne uka var mer enn jeg kunne håpet på!! :) Kjempe glad for det, og glad for å kunne si at jeg (nesten) nådde målet mitt om 66 kg til jul.... Mangler jo 100 g da, så jeg får kjøre på siste dagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

God jul til deg Linnis, og beklager at eg svikta deg i førjulsstria. Gratulerer med nedgangen før jul :)

 

Har vore litt hektisk før jul, og i tillegg fekk eg magesjuke. Klarte ikkje heilt å halde fokuset på vektnedgang og forumet, men er no tilbake igjen. Vegde meg trass stresset og resultatet var som følger:

3. des: 87,9

10. des: 87,1

17. des: 87,1

24. des: 87,4

 

Ganske fornøgd med resultatet fram til julaftan, men har nok skeia ut VELDIG i jula. Trening har det heller ikkje blitt. Får berre ta det som kjem med neste veging, og målet er å vere max 88 kilo 7. januar :) Har heldigvis begynt å få på plass litt trening no. 65 min stavgang (2,7 TP)på onsdag og 1 time langrenn (3,5 TP) i dag :) Håper treninga kan hente inn igjen litt av utskeielsane mine....

 

Håper du har klart å ta litt bedre valg enn meg i jula, og at du også elles har hatt ei strålande jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei OleBrum!

 

Kjekt å se at du ikkje har forlatt meg for godt! :) Ser ut som at vi har mistet de andre.... Kanskje vi kan få med oss noen nye :)

 

Uff, magsyke er ikke noe særlig! Godt at du er frisk og rask igjen nå, og at du fikk nyte jula!

 

Jeg la på meg 1,6 kg i jula, men har nå strammet inn, og håper å gå like fort nedigjen som jeg la på meg ;) Fordelen er at jeg har fått trent jevnt hele julen, så jeg håper det gjorde det lettere. :) Men jeg har som deg spist over evne, og det skal det nå bli en endring på :)

 

Så nå går jeg på nytt i gang med friskt mot, og har et mål om å nærme meg tallet 60 mot sommeren :)

 

Håper du vil følge med meg, så jeg har noen som kan oppmuntre, og jeg kan syte til når det blir stritt, så skal jeg gjøre det samme for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Resultatet for meg vart hakket verre enn deg. La på meg 2,4 kilo på ei veke; vekta stoppa på 90 kilo :angry: Har heldigvis begynt å få orden på både trening og mat. Har fått trena 3 gongar denne veka, og vassinntaket er igjen oppe mellom 2 og 2 1/2 liter vatn. Alle fristelsar er no ute av huset, og frå i morgon er det fullt fokus på sunn mat igjen :)

 

Har nok ikkje vore flink nok med maten til at eg skal få store resultat på vekta i morgon, men håper at den har gått litt ned i alle fall :)

 

Har fortsatt tenkt å halde koken på tråden :) Vi får støtte kvarandre så godt vi kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt seint ute med rapporteringa denne veka. Var på vekta mandag og den viste 89,4 og 0,6 kilo ned :) Fornøgd med det :)

 

Veka starta som normalt med jobb og trening, men mandagen enda ikkje heilt bra. Fekk akutte rygsmerter under treninga, og har hatt vondt resten av veka. Det har betydd heimedagar frå jobb, 2 turar til naprapat og kun ein liten gåtur denne veka. Har elles syntest veldig synd på meg sjølv og trøsta meg med sjokolade :angry:

 

Men nok syting! Er bedre, men ikkje heilt bra. Skal prøve med jobb og trening igjen i morgon, og har handla inn berre sunne ting til veka som kjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Flott resultat mandag OleBrum!!

 

Ikke kjekt med vondt i ryggen!! Bra du er på bedringens vei! Men vær forsiktig i morgen så det ikke kommer tilbake!

 

Vet godt hva du mener med det med å syns synd i seg selv, og spise sjokolade....

Her er minsten syk, og det har derfor blitt mye innekos.... Det resulterer i mye småspising for min del. :( Ennå det ikke er jeg som er syk.

 

Lykke til med veiing i morgen, og god bedring med ryggen!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Ned 0,4 denne uka, og landet nå på 66,4.... Neste uke VIL jeg se 65,noe når jeg går på vekta!!

 

 

Du da OleBrum, hvordan gikk veiinga di på mandag?

 

Fin onsdag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Linnis78

Hvordan går det her, virker som det er litt stille.....

 

Her går det ikke helt etter planen....

 

Jeg veide meg på tirsdag, og det var ikke gøy! Opp 0,8!! Begynte nesten å grine... Så fra mandag er det full registrering igjen for min del.... Må bare hvis jeg skal klare de siste kiloene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...