Gå til innhold

Ny i Roede-klubben


Gjest Linnis78
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Linnis78

God morgen alle GR-venner!! :)

 

Jeg har vært på vekta i dag, og den viste 0,7 ned! Ikke like mye som sist, men jeg er stort sett fornøyd! :) Hadde håpar å få se 70 komma noe, men får nøye meg med 71,1 denne uken, og håpa på bedring neste uke! :)

 

Hvordan har det gått med dere andre? Spent jeg nå!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med flotte resultater Liane og Linnis78! :D Kjempeflinke har dere vært! :)

 

Her ble det også nedgang, men ikke så mye som forrige uke. 0,5 kg ned er likevel nedgang, og jeg så heldigvis 60,X som jeg håpet. Riktignok 60,7 men jeg klager ikke! Jeg tenker at hvis jeg klarer å holde meg på ihvertfall 0,5 hver uke fram til avreise Hawaii, da er jeg nesten på målet mitt (58 kg)!! :D

 

Jeg er litt usikker på hvordan neste onsdags veiing kommer til å bli, fredag - søndag blir nemlig helt utenom det vanlige. Vi skal i bryllup lørdag, og skal kjøre laaaangt både fredag og søndag, så jeg mistenker at det kan sabotere min flinkhet noe. I dag og i morgen skal jeg ihvertfall gjøre alt etter boka, og fra mandag av er det også fullt kjør. Det er deilig å kjenne på kroppen at jeg gjør mer riktig nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Så ikke innleggt ditt i sted Liane, vi må nok ha skrevet på likt nesten;)

 

Gratulerer med kjempe resultat!! Så flink du er!! :) Ja det lønner seg å gjøre det skikkelig når en først skal gjøre det!

 

Twisted, grattis med negang til deg også! Skjønner hva du mener, jeg og gikk ned mindre denne uka, men som vi sier "ned er ned"! :) Deilig å være 60,X da! Så kommer det lavere tall neste gang! :) Og jeg tipper helga går fint! Det er viktig å kose seg litt! Heller en "kontrolert" sprekk enn en ukontrolert, eller?? ;)

 

Jeg får nok ikke veid meg neste uke, for jeg skal på hytta fra fredag og hele neste uke med hele storfamilien, og tar nok ikke med meg vekt dit. Men jeg skal prøve å være innom dere og hente motivasjon litt hver dag! :) Så skal jeg spise sunt og trene, så får vi se hva vekta sier når vi kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Linnis, nedgang er nedgang. Og som du sier, veldig deilig å se 60-tallet igjen, har blitt en stund siden sist! Håper på fortsatt resultater neste uke!

 

Høres ut som du har planen klar for å være flink på hyttetur også, greit å være litt i forkant! Jeg skal også være bevisst selv om det blir en litt annerledes helg, velge kake jeg spiser i bryllupet med omhu istedenfor å smake på alle sammen kanskje? ;) Jeg skeiet ut med peanøttsmør på brødskiva til frokost i dag, fikk dilla på det i vår, men det er jo så kaloririkt... Så nå har jeg funnet ut at jeg får det kun en gang i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dokke har vore :) Kjekt å sjå at vi oppnår gode resultat; det gir inspirasjon til å fortsette :)

 

Her har det vore ein grei dag. Ingen utskeielsar og har halde meg til matplanen min. Etter 2 mnd opphald frå treningssenteret kom eg endeleg i gang igjen i dag. 45 min spinning og 30 min body-pump (3,7 TP) :) Har gått mykje tur i sommar så spinninga gjekk greitt, men styrketreninga var hard.... Håper eg ikkje blir altfor støl i morgon :P

 

Twisted: ikkje bekymre deg så mykje for helga. Vi har lov til å kose oss ved spesielle anledningar :) Det viktigaste er berre å klare å kome på rett kjøl igjen etterpå. Er heilt sikker på at du klarer dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Så flinke dere er alle sammen!! :)

 

OleBrum: Er du støl i dag?? :) Det gjør bare godt må du huske på! Jeg hadde meg en ny topptur i går, og fikk med mannen! 6,2 TP gjorde jo heller ikke noe :D Det var en flott tur, men jeg merker det godt i bena i dag.... :P

 

Twisted: Det kommer til å gå fint i helga,det er jeg sikker på! Når det gjelder peanøttsmør, så syns jeg det høres greit ut med en dag i uka, om du holder deg innenfor kcal inntaket :) Og et tips til alle søtmonser som meg: Philadelphia med melkesjokolade er et godt alternativ hvis en har lyst på noe søtt! Og det går fint å bytte ut et knekkebrød/skive med et annet pålegg, med en skive/knekkebrød med den philadephiaen :) Hjelper meg i søstsuget hvertfall! :)

 

Ønsker alle en flott og sunn dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OleBrum og Linnis78: tusen takk, det er greit å bli minnet på det iblant... ;)

 

Jeg har en liten tilståelse å komme med til dere jenter... :mellow: I går fikk jeg trøbbel under treningen, kroppen kjentes ikke ut som vanlig i det hele tatt. Og jeg var svimmel og fikk hodepine. Så jeg måtte avbryte etter danseaerobictimen, skulle egentlig vært med på yoga også. Jeg tror rett og slett jeg har sultet meg selv.. :( Har ligget veldig lavt i kcal-inntak nå i forhold til forrige gang jeg var her inne, og jeg tror det er på tide med en liten justering. Magen slo seg helt vrang da jeg kom hjem etter trening (ingen hyggelig kveld...), så noe er helt tydelig feil. Jeg vil jo ha resultater, men ikke på bekostning av både helse og treningsglede. Så herved skal jeg spise litt mer, og finne igjen den gode balansen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Jeg har en liten tilståelse å komme med til dere jenter... :mellow: I går fikk jeg trøbbel under treningen, kroppen kjentes ikke ut som vanlig i det hele tatt. Og jeg var svimmel og fikk hodepine. Så jeg måtte avbryte etter danseaerobictimen, skulle egentlig vært med på yoga også. Jeg tror rett og slett jeg har sultet meg selv.. :( Har ligget veldig lavt i kcal-inntak nå i forhold til forrige gang jeg var her inne, og jeg tror det er på tide med en liten justering. Magen slo seg helt vrang da jeg kom hjem etter trening (ingen hyggelig kveld...), så noe er helt tydelig feil. Jeg vil jo ha resultater, men ikke på bekostning av både helse og treningsglede. Så herved skal jeg spise litt mer, og finne igjen den gode balansen!! :)

 

Uff, det var ikke kjekt å høre! Klart du må spise nok! Vi er her for å støtte hverandre Twisted, så du må ikke være redd for å "tilstå" sånne ting!! Håper du nå får det bedre, når du spiser litt mer!

 

Mange gode tanker til deg fra meg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var ikke kjekt å høre! Klart du må spise nok! Vi er her for å støtte hverandre Twisted, så du må ikke være redd for å "tilstå" sånne ting!! Håper du nå får det bedre, når du spiser litt mer!

 

Mange gode tanker til deg fra meg :wub:

 

Tusen takk for gode ord og tanker Linnis78! :)

Det går nok mye bedre bare jeg får økt littegrann på inntaket, fikk en liten tankevekker i går, så da er det bedre at det går litt saktere nedover, men at jeg er frisk og rask og har energi underveis!

 

Håper dere alle har en fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei jenter!!

 

Håper alle har en fin dag, og at uka så langt har gått fint! Nå er jeg ferdig pakka og klar for hytta!! :) Sniker meg nok innpå innimellom, men kommer sterkere tilbake om en god uke!

 

Ønsker alle en super og sunn helg, og en flott uke neste uke!! Håper på sol og fint vær for dere alle!!

 

Stor stå på klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Har skrevet ned alt jeg har spist denne uken, for å bli bevist hva jeg putter i munnen. Skjønner hvor de siste kaloriene kommer fra. Har vært flink til å spise jevnlig, men kaker eller is til kvelds er vel ikke lurt...

Gikk to timers tur i går kveld, og det gjorde godt for kropp og sjel. Er spent på vekten mandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OleBrum: Er du støl i dag?? :) Det gjør bare godt må du huske på! Jeg hadde meg en ny topptur i går, og fikk med mannen! 6,2 TP gjorde jo heller ikke noe :D Det var en flott tur, men jeg merker det godt i bena i dag.... :P

 

Må innrømme at støl var eg ;) Mest i armane, men faktisk ikkje så ille som eg hadde trudd :) Prøver på igjen med same trening på onsdag, og frå neste veke av skal eg auke til 2 treningar på senteret. Då blir mandagstreninga 1/2 time spinn og 1 time body-pump :P

 

Helga har gått til avslapping og kos med jenta mi som var på rideleir heile forrige veke. Første gongen ho var vekk i 6 dagar uten oss... Men det gjekk bra, med både jenta og foreldra ;) Var på hytta en tur i dag, grilla og gjekk en liten tur med ungane så dei fekk bada i elva. Avslutta med 2,25-timers fjelltur saman med samboern i kveld. 4,7 TP er eg fornøgd med :)

 

I likhet med deg Boko er eg spent på veginga i morgon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!:)

 

Noen dager siden jeg var her inne sist, har vært barnevakt for min lille aktive niese, og det har vært trim i seg selv. Så jeg har ikke fått noen trimtur før i kveld, og det var fantastisk følelse:)

 

Ikke bra med for lite inntak Twisted, når man trenger mye i tillegg så trenger man litt ekstra å gå på. Håper du finner en balanse.

 

Kos deg på hyttetur Linni :)

 

Ønsker dere andre jenter også en flott trimuke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste dessverre det same i dag som forrige mandag, 88,6 kg ;) Håper at litt av grunnen var at magen min trøbla litt, og mitt daglege dobesøk uteblei i dag tidleg. Håper det går litt bedre med veginga til neste veke B)

 

Har gått litt i meg sjølv og prøvd å sette meg mål for resten av vektnedgangen. Håper å ta av dei siste 10 kiloa fram til neste sommar :) Målet er å klare 5 kilo til jul; noko som betyr ca. 300 gram nedgang kvar veke. Skulle vere oppnåelig, og skulle det gå fortare så er ingen ting bedre :)

 

Ha ei flott veke, alle sammen, med god trim og sunn mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Nå er jeg tilbake etter langhelg med bryllup og uten særlig nett-tilgang. Det har vært en fin tur, til tross for mye kjøring. Bryllupet var veldig koselig, med god mat og altfor mange kaker ;) Men jeg har ikke stressa med det i det hele tatt, jeg valgte å høre på rådene dere ga meg, og skal forholde meg til at det er det jeg gjør for å hente meg inn igjen som faktisk teller. Og det tror jeg skal gå bra! :) Jeg skal også følge mitt eget råd om å spise litt mer (ikke moro å ha det sånn som i forrige uke når jeg hadde vært overivrig...) og heller la nedgangen komme litt saktere.

 

Jeg ser dere har holdt koken her inne mens jeg har vært borte! OleBrum, det kan nok fort være det manglende dobesøket som gjorde at vekta sto stille. Eller det kan hende at du går desto mer ned til neste gang. Det var ihvertfall ikke oppgang, og det er jo bra!! :)

 

Jeg har dessverre blitt syk, smittet av min kjære, så jeg vet ikke helt hvordan det blir med trening denne uka. Har sår hals og feber, så er ganske slapp. Skal gjøre mitt beste for å passe på i matveien uansett, jeg har nemlig en lei tendens til å trøstespise alt jeg finner i skapet når jeg er syk og alene hjemme.... Denne gangen skal jeg ikke falle for fristelsen!! Spent på veiedag i morgen, etter bryllup og mye stillesitting!

 

Ha en fin dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høyre at du har hatt det fint i bryllup, Twisted :) Men ikkje kjekt å bli sjuk :( Husk på å kjenne på signala kroppen gir og ikkje tren berre fordi du føler at du må!

 

I dag har det blitt ein litt rotete dag for min del. I barnehagen hadde vi varmmat til lunsj. Rakk kun ein banan når eg kom heim frå jobb, og resten av dagen har gått til å farte fram og tilbake. Alle i familien skulle sjølvsagt på kvar sin plass på aktivitetar, og då vart det mykje køyring hit og dit. Har akkurat fått inntatt middagen. Tenker det får bli kveldsmaten også i dag. Skulle egentlig på tur når eg kom heim, men akkurat no høljar regnet ned... Får sjå om lysta til å gå ut dukkar opp igjen B)

 

Eit lyspunkt i den rotete dagen; eg har hatt så utruleg lyst på sjokolade i dag, men har IKKJE vore på butikken for åkjøpe :) Sa også neitakk til is når vi feira bursdag i barnehagen i dag :D Stolt over å ha klart det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess

Ned 1,6 kg første uken.Veier nå 68,4. Har planer om å gå ned 0,5 kg pr uke og nå målet på 64 kg innen 1/11. I helgen tok jeg med barn og foreldre på fjelltur. Det er lenge siden sist..

Wow, gratulerer :) Det var litt av ein nedgang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess

Ned 1,6 kg første uken.Veier nå 68,4. Har planer om å gå ned 0,5 kg pr uke og nå målet på 64 kg innen 1/11. I helgen tok jeg med barn og foreldre på fjelltur. Det er lenge siden sist..

 

 

Knallbra, gratulerer :) En deilig følelse vil jeg tro, nyt den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei! Liten hilsen fra meg på mobil:) Kan ikke kommentere alt, men syns dere er kjempe flinke alle sammen og tar gode valg!! Stolt av dere!! :) Jeg får jo ikke veid meg her på hytta, og må vente i spenning til jeg kommer hjem... Har gått veldig fint me maten tror jeg, spiser mye frukt og grønt, og har bare så vidt smakt sjokolade og et par yoghurtis:) En joggetur og en styrke økt har det også blitt, selv om målet var mer trening enn det, er jeg noen lunde fornøyd:) Er mye i aktivitet med ungene og sånn i stedet. Håper dere får en flott uke videre, så er jeg tilbake på søndag! Stå på alle sammen!! Klem fra Linnis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle har ei flott helg, og at veka har blitt brukt til gode valg :) Er veldig spent på korleis det går med dokke :)

 

Sjølv syns eg at eg begynner å kome i rute i igjen etter ferien. Har fått trena 3 gongar denne veka, og har så langt 7,3 TP. Skal prøve å få til en tur i morgon også :) Matmessig har det gått bedre, men ikkje heilt etter boka kvar dag. Har ete sunt og passeleg mengder, men har hatt varm mat i barnehagen 2 dagar denne veka. Då har det blitt 2 middagar dei dagane. Har prøvd å begrense inntaket til lunsjen, og har ete mindre eller kutta kveldmaten. Satsar på at det har skapt nokonlunde balanse i inntaket :)

 

Best av alt: eg har hatt viljestyrke til å ikkje kjøpe godteri i veka sjølv om lysta på sjokolade har vore kjempestor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei alle!!

 

Nå er jeg tilbake, og klar for å satse for fullt igjen!! Og i dag viste vekta 0,6 ned.... Har egentlig ikke veiing før på onsdag da, men tok en mellomveiing i dag, siden jeg ikke fikk veid meg på onsdag som var....

Ganske fornøyd med å ha gått ned, selv om jeg har vært på ferie.... Men trening har det blitt lite av, så nå er det full skjerpings også der! :)

 

Flink du har vært Olebrum! :) Masse TP, og ikke sjokolade!!

Dere andre da, hvordan går det med dere??

 

Ha en flott søndag!!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...