Gå til innhold

Ny i Roede-klubben


Gjest Linnis78
 Share

Anbefalte innlegg

Så flott, Linnis, 0,6 ned på ferietur er veldig bra :) Med litt trening dei neste dagane så er eg sikker på at du klarer endå litt til før onsdag :)

 

Eg er inne i ein god stim med trening. I dag tok eg med hunden til mamma på tur. Vi gjekk ca 45 min og jogga 25 :) Kjempedeilig! 2,4 TP og totalt 9,7 denne veka :) Har ein god følelse for veginga i morgon :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei alle sammen!

 

Så bra med nedgang selv om du har vært på ferie Linnis! Bra jobba! :)

 

Og OleBrum: hvordan gikk det med veiing i dag? Håper du fikk gode resultater!!

 

Håper alle dere andre også har det bra, og at dere er inne i en god stim! :) Jeg er utrolig nok fortsatt febersyk, på åttende døgnet. Tror jeg kommer til å gå fra vettet snart, men har ikke nok energi til det heller... ;) Var optimistisk på lørdag, da var feberen nesten helt borte, men tilbake for fullt i går. Så i dag blir det tur til legen på meg. Det er litt deprimerende å ikke se noen trimpoeng i det hele tatt forrige uke, men håper at kroppen bruker all energien sin på å bli frisk. Jeg prøver ihvertfall å gjøre gode valg i matveien, og stort sett lykkes jeg med det. På lørdag hadde vi et vennepar på besøk, så da ble det både hjemmelaget pizza, gott & blandet og ostepop. Men jeg fant ut at det var med god samvittighet, for også når målet er nådd må det være mulig med en sånn kveld innimellom uten at samvittigheten skal stoppe det. Hvis ikke er det jo ikke et opplegg som kan vare over lang tid! Jeg skrev opp alt sammen i går da, sånn at jeg ikke skal stappe i meg ting og late som ingenting. Jeg tror ikke utskeielsen var så aller verst, men jeg veide jo ikke akkurat tingene mens jeg spiste dem... ;) Spennende med veiing på onsdag etter en uke helt uten aktivitet!

 

Ha en fin mandag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff då, det høyrest ikkje bra ut Twisted. Bra du tenker på å gå til legen, for feber i 8 dagar er ikkje bra. Får håpe du finn ut kva som gjer det. God bedring :)

 

Her vart det resultat denne veka :) 86,8 i dag og ned heile 1,8 kilo :D:D:D:D:D Hoppa rett og slett over heile 87-talet! Kjempefornøgd!

 

Har akkurat komt heim frå halv time spinn og 50 min body-pump. 3,8 TP og magen skrik etter mat.... Så no må eg berre ete litt kveldsmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er :rolleyes:

Var på vekta i dag. Har gått ned 1.3 kg siste uken. Vekten stoppet på 67.1kg. Tror det hjalp å skrive ned hva jeg spiste, og kutte ut det som var unødvendig.

Har gått to turer på 1.1 mil siste uken.

Flink har du vore du også ser eg :D Kan vere nyttig å skrive ned det ein et; ser fort kva vi gjer gale då :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen:)

 

Har ikke vært her inne på noen dager, skjer så mye hele tiden:)

Men men...nå er jeg tilbake for fullt:)

Sist onsdag hadde jeg gått ned 0.5 kg, det går seint, virker som jeg ikke skal komme meg

særlig under 80-tallet :( Men jeg trener og krysser fingre for at det går nedover.

I disse dager har jeg hatt mensen og da går jeg opp litt, så jeg regner ikke med store

forandringene på veiinga imorgen.

 

Dere er så flink og jeg ser dere har gått ned masse, gratulerer:)

God bedring til deg Twisted, håper du har fått legetime og fått sjekket hvorfor

feberen ikke gir seg.

 

Ha en flott dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, gratulerer med kjempefin nedgang OleBrum og Boko! :D Dere har gjort en strålende jobb den siste uka!

 

Og Liane, all nedgang er nedgang, selv om det kan være litt frustrerende når det ikke er så store tall som man ønsker/synes man har fortjent å se. Og med hormoner i kroppen blir det ofte enda litt mer tull, jeg kommer dit snart jeg også... Heldigvis går de over igjen uten for mye jobb ;) Jeg er sikker på at du kommer over platået og mister flere kilo etterhvert, bare vær standhaftig! :)

 

Jeg er spent på hva vekta vil fortelle meg i morgen, prøver å ikke ha for store forventninger i og med formen har vært så dårlig. Jeg var hos legen i går, slo ikke ut på noen tester, så det kalles et virus. Er sykemeldt ut denne uka, med mulighet for å begynne før hvis formen tilsier det. I dag morges var det ikke så verst temperatur, så får prøve å holde meg i ro så jeg kanskje blir kvitt feberen helt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hei alle!! :)

 

Twisted: Kjempe kjedelig å være syk så lenge, masse go bedring fra meg til deg!

 

Og til dere andre, dere er super flinke!! Ned er ned, husk på det Liane! :) Ofte blir det litt mindre noen uker, og litt mer andre uker :) Og jeg pleier alltid å gå opp når det er den tiden i mnd, så du skal være glad det går ned ;) STÅ PÅ VIDERE!!

 

Kjempe spent på morgendagen jeg og, føler det har gått noenlunde greit... Var i jenteklubb med veninnene mine i går, og var litt redd for hvordan det skulle gå, men heldigvis serverte veninna mi kyllingsalat, og da kunne jeg spsie med god samvittighet ;)

 

Så serverte hun marengsdessert med krem og bringbær,NAM!! Men! Jeg klarte meg med en spiseskje!! :D Ganske fornøyd med egen innsats om jeg får si det selv... :) Satt å så de andre frotse, og tenke bare "jeg sparer masse kalorier, det gjør ikke dere" :lol:

 

Ønsker alle en flott tirsdag, og venter i spenning på resultatene deres i morgen!

Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Linnis! Jeg prøver å smøre meg med tålmodighet så godt jeg kan! Og så må jeg berømme deg for en spiseskje dessert!! :o Synes ofte det kan være lettere å holde seg helt unna jeg, så det at du klarte å spise bare bittelitt er superbra!! Håper det synes på vekta i dag!

 

Her var det veiedag i dag, vekta sa 59,4!! :D 1 kg ned siden forrige onsdag, det er jeg kjempefornøyd med!! :) Særlig siden jeg bare har vært syk hele uka. Det må jo bety at det blir enda bedre når jeg kan trene igjen...!

 

Spent på å høre resultatene fra dere andre onsdagsveiere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Veiedag for meg og det virker som vekta står stille, men jeg forholder meg rolig til det.

Ned 100 gram fra sist uke, men som sagt ned er ned uansett mye eller lite:)

 

Så bra Twisted, 1 kg på en uke er veldig bra:)

 

Nå er det bare å hive seg på trening igjen og håpe det viser andre resultater neste uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Kjempe bra da twisted!! :) Og Liane, det går jo litt i rykk og napp dette, så du må bare tenke, "NED ER NED" :D

 

Jeg har gått ned nye 0,5 siden søndag (siden jeg ikke veide meg forrige onsdag...) og er kjempe fornøyd! Nå stopper vekta på 70 blank, og jeg satser på det er siste gang på LEEENGE jeg ser 70 tallet!!

 

 

Dere andre da, vi venter i spenning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Litt tung torsdag..... Mormora til mannen min døde i dag....

Hun var syk, men det er jo alltid trist, selv om det var til det beste for henne....

 

Så i dag blir det ikke trening, men jeg holder koken når det gjelder maten.

 

Ønsker alle en flott torsdag!!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer Linnis. Alltid trist når noken dør. Sjølv om dei er sjuke og vi veit at dei kan dø, så får vi likevel ein sorgreasjon. Bruk tid med familien og husk på alle dei gode minna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Takk for gode ord alle sammen!! Det varmer!

 

Hvordan går det med dere? Olebrum, har du hatt en bra uke? Jeg har startet lørdagen med en hærlig step/styrke time, og i kveld skal vi til noen venner på besøk. Begge barna skal sove borte, og vi skal nyte det tomme huset! ;)

 

Ønsker alle en sunn og god helg!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt ei bra veke :) Føler at matinntaket har komt på rett plass, og har fått trena ein del. 2 turar på treningssenteret med spinn og bodypump, og i går fekk eg jogga en tur. Tenkte egentlig at eg skulle gå en tur i dag, men kjenner at kroppen ikkje heng heilt med. Så vi får sjå om det blir... Var på utekonsert i går og kjenner at eg ikkje er vant til utelivet lenger. Kjenner at ranglinga sit i kroppen i dag...

 

Så får vi sjå om utskeielsane i går gjer utslag på vekta. Pastasalat, godteri og vin er vel ikkje heilt heldig når eg skal gå ned i vekt :( Men pytt sann, har eg gått opp så får det så berre vere. Sjelden vi er ute så når eg endeleg går ut så kan eg unne meg litt kos. Så får det berre gå som det går med veginga i morgon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja, det gikk som det måtte gå..... oppgang på 800 gram :( Då er det berre å brette opp ermane og jobbe hardt denne veka! Har vore på spinning og bodypump i dag, og dermed innkassert 3,7 TP :) I alle fall en god begynnelse på veka B)

 

Korleis går det med dokke andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Uff så kjedelig Olebrum! Men det kan jo være mange grunner, og jeg pleier å si "easy come, easy go!" ;) Så du skal se det er borte neste uke!! :D

 

Jeg er kjempe spent på veiinga på onsdag! Har spist litt smågodt i helga, og er redd jeg var oppe i nærmere 2000 kcal på lørdag... Og i dag hadde vi blåtur med jobben, og da vet jeg jo ikke hvor mye kcal jeg fikk i meg.... :blink: Så det blir veldig spennende! I dag har det heller ikke blitt trening, pga blåturen, men i morgen er det en ny dag, med nye muligheter! :)

 

Dere andre da, hvordan går det?? Synes det er litt stille her inne om dagen.... :unsure:

 

Ønsker alle en god natt, og en flott dag i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt skjer OleBrum, jeg er stygt redd jeg følger etter deg på morgendagens veiing... :unsure: Helga har vært bare utskeielser, hatt en helg i Trondheim og da ble det mye godt og ingen trening. Og i går hadde en av mine beste venninner bursdag, så da ble det pizza og kake og heller ingen trening... Blir ingen trening før i morgen på meg, for i dag skal vi på barselbesøk med litt reisevei. Skal prøve å tenke litt bedre over hva jeg putter i munnen i dag, men er stygt redd for at det er oppgang på meg i morgen. Jeg stemmer for at Linnis har rett i "easy come, easy go" og skal sette alle kluter til fra i morgen av! ;)

 

Skal prøve å være innom litt oftere også, helga i Trondheim er nok den største synderen for min manglende nett-tilgjengelighet.

 

Ønsker dere alle sammen en strålende dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med veginga damer, håper dokke får eit bedre resultat enn mitt :P

 

Eg er i alle fall på rett spor igjen. Har klart å halde meg til matplanen, og har fått trimma litt i dag også. Køyrde jenta mi på fotballtrening, og i staden for å fare heim igjen gjekk eg ein times tur mens ho var på trening :) Må nytte den tida ein har :)

 

Problemet mitt i dag er at eg er forferdeleg svolten! Har egentlig berre ei frukt igjen av kvota mi, og er utruleg svolten. Veit faktisk ikkje om eg klarer å halde meg ut kvelden uten meir mat. Får prøve å tenke ut eit sunt alternativ til å fylle opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Veiedag for meg og jeg hadde en nedgang på 400 gram siden forrige uke og jeg er fornøyd, veldig fornøyd. Den siste tiden uansett hvor mye jeg har trent og hvor flink jeg har vært med

maten så har vekta nesten stått stille. Men nå har den begynt å gå nedover og det liker jeg :)

 

Det er vel som at noen ganger går man opp og noen ganger går man ned, syns vi er flinke uansett jeg. Ikke lett å unngå utskeielser når det er så mange fristelser og selskaper og tilstelninger, forstår den.

 

Men da er det bare å begynne på nytt igjen og tenke fremover, masse lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :)

 

Her har det også vært veiing i dag, og jeg står på stedet hvil fra forrige onsdag. Det må jeg si meg strålende fornøyd med, jeg hadde regnet med oppgang etter utskeielser i helga og en hektisk start på denne uka hva gjelder det sosiale. Så jeg er storfornøyd! :D I dag blir det for første gang på evigheter en treningsøkt også, så da må det bli bra!

 

Så bra du endelig fikk litt nedgang Liane! Resultatene kommer, det er bare så kjedelig å måtte være tålmodig... ;)

 

Og OleBrum, så bra at du benyttet anledningen i går til litt ekstra trening! Skal se den lille oppgangen forsvinner rekordraskt!

 

Dere andre som veier i dag da? Noe å melde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...