Gå til innhold

Ny i Roede-klubben


Gjest Linnis78
 Share

Anbefalte innlegg

Så flott Linnis, du har vore kjempeflink :) Twisted: 100 gram kaller eg stillstand, ikkje oppgang :) Stå på så kjem resultata til neste veke!

 

Sjølv gjekk eg på ein smell denne veka, men den kom ikkje som nokon overraskelse :angry: Veit veldig godt kva som gjekk gale. Fleire dagar med utskeielsar, og i helga var vi på cross-stevne. Der var ikkje tilgang til å fylle på drikkevatn, og sønnen min drakk opp vatnet mitt etter løpet. Altfor lite vatn i tillegg til utskeielsane, og då streika magen! 2,4 kilo opp, men eg fortviler ikkje. Surt, men eg skal jobbe hardt for å bli kvitt dei!

 

Har allereie fått trena 2 dagar denne veka, og matinntaket er nokonlunde på plass :)

 

Har vore lite inne her i det siste, og det er på grunn av at vi har datatrøbbel. Må nok sende den på reparasjon dessverre :( Skal kome sterkare tilbake igjen når maskina er i orden igjen. Kan ikkje låne jobben si maskin kvar dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her var det jammen stille. Tenkte kanskje at her var mange nye innleggsidan sist eg var inne. Prøver meg på et innlegg frå mobilen då datan er på reparasjon. Har hatt nok ei hektisk og travel veke, der prioriteringene på matfronten ikkje har vore heilt gode. Føler motivasjonen ikkje er heilt på topp, men har ikkje gitt opp :)

 

Korleis går det med dokke andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Bare innom å sniker på jobben, så jeg får være kjapp.... Travel og kjekk uke forrige uke, og ny travel uke nå.... Har vært litt flink og litt ikke flink, så det blir spennende å se på vekta denne uken! Må veie i morgen siden je skal på tur igjen i morgen kveld, så jeg skal rapportere til dere i morgen uansett opp eller nedgang! Kjekt å se det er litt liv her inne, selv om det var litt stille....

 

OleBrum: Det er fort du henter deg inn igjen når du bare ta rette valg :) ALLE skeier ut innimellom, det er bare å starte på igjen. Heier på deg!!

 

Twisted: Enig med OleBrum, 100g var ikke noe å snakke om! Det går lett av igjen!! GOD TUR TIL DEG! Kos deg masse!! Så kjan du starte med nytt friskt mot når du komme hjem!

 

Ha en fin dag så lenge, skal prøve å stikke innom igjen i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt med oppgang, Linnis, men som du skreiv til meg; dette henter du fort inn igjen ;)

 

Eg har henta inn igjen litt, heldigvis, men ikkje alt. 87,2 kilo på mandag og ned 1,5 :) Jobber så godt eg kan, men det har vore hektiske veker i det siste og då blir det til tider tatt litt feil valg med maten. Og litt sjokoladeeting.... Positivt er at eg har fått på plass 2 faste treningar igjen. Spinn og bodypump både mandag og onsdag har gitt meg 8 TP hittil :)

 

Då er det berre å brette opp armane og få på plass resten av kostholdet. Vi får tenke på at det er julebord og juleselskap om få månader og då vil vi sjå heilt strålande ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Her kommer en liten hilsen fra varmen.... Hvordan går det med deg Olebrum? Veiing i går?

Her er det altfor mye god mat og drikke, og selv om det har blitt litt trim, føler jeg kiloene kommer på meg.... :o men jeg får ta tak når jeg kommer hjem, ikke klar for det nå...

 

Ønsker alle en god uke! Hilsen fra Mallorca! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så eg misunner deg, Linnis B), men har heldigvis hatt strålande haustver noken dagar her. Litt kaldare enn hos deg reknar eg med, men flott likevel. Du får kose deg resten av ferien B)

 

Det vart opp 300 gram denne veka. Er nok ikkje heilt motivert for tida og et litt for mykje av det eg ikkje skal. Er heldigvis flink med trimmen og det reddar meg nok frå den store oppgangen. Har fått trena kvar dag hittil denne veka, og har over 8 TP :) Skal prøve å få orden på matinntaket også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Linnis78

Hei!!

 

Her var det stille! Håper det betyr at dere jobber hardt med å nå måla ;)

Jeg har hatt en kjempe uke i syden, og gikk faktisk ned 0,3 mens jeg var der! Hurra!! Men nå er det hverdag igjen, og på tide å samle alt jeg har av viljestyrke, for å fortsette mot målet, som absolutt bør være innenfor rekkevidde før jul! :)

 

Nå lurer jeg på hvordan det er med dere? Er Twisted tilbake? Og hvordan går det OleBrum, er du igang igjen? :)

 

Mandagsklem til alle! Stå på!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Velkommen hjem Linnis, og godt jobba med vektnedgang på ferie! :D Jeg er hjemme igjen, om enn med jetlag. Hadde ikke gått opp i vekt i løpet av de tre ukene borte, men jeg tror tiden siden fredag har gjort litt verre. Sliter med jetlag, og kroppen overkompenserer med sult og søtsug, jeg har puttet i meg omtrent alt jeg finner! De to siste dagene har vært helt ille, jeg MÅ snu trenden nå! Tydelig noe som er i ubalanse, men det er vel ikke rart når vi må snu tilbake 12 timers tidsforskjell. Så jeg kommer sterkere tilbake, og heier på dere andre mens jeg venter på å komme tilbake til normalen! :) Kanskje første steg faktisk er å veie seg i morgen, det er jo tross alt veiedag... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Velkommen hjem til deg også Twisted! Syns du har vært kjempe flink på ferie jeg! Og forstår godt at jetlag ikke er helt enkelt å håndtere! :unsure:

 

Hvordan gikk veiinga da dere?? :rolleyes:

 

Jeg gikk ned 0,3 kg, og syns det er helt ok etter helgas utskeielser :) Nå er det hårda bud til neste uke, jeg vil ha framgang og nedgang nå, så jeg kommer i mål til jul :)

 

Håper alle får en fin dag! Her er det flott høstvær som skal nytes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dokke har vore, til tross for at dokke har vore på tur :) Kjempebra!

 

Kjekt at dokke er tilbake igjen på tråden :) Treng litt motivasjon frå dokke framover trur eg...

 

Her har det nemleg gått heller dårleg :angry: Har gått sakte , men sikkert oppover, og vegde 89 kilo på mandag :( Så no er det skjerping! Har vore flink til å trene, men har hatt en periode der sjokoladen har fått sitt inntog i kvardagen igjen. Og det veit vi jo egentlig at det ikkje er lurt. Har fått litt motivasjon igjen, og skal jobbe hardt framover! Skal på julebord i slutten av november, og målet er å ha tatt av alt eg har lagt på meg. Det betyr at målet er under 85 kilo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dokke har vore, til tross for at dokke har vore på tur :) Kjempebra!

 

Kjekt at dokke er tilbake igjen på tråden :) Treng litt motivasjon frå dokke framover trur eg...

 

Her har det nemleg gått heller dårleg :angry: Har gått sakte , men sikkert oppover, og vegde 89 kilo på mandag :( Så no er det skjerping! Har vore flink til å trene, men har hatt en periode der sjokoladen har fått sitt inntog i kvardagen igjen. Og det veit vi jo egentlig at det ikkje er lurt. Har fått litt motivasjon igjen, og skal jobbe hardt framover! Skal på julebord i slutten av november, og målet er å ha tatt av alt eg har lagt på meg. Det betyr at målet er under 85 kilo

 

 

Uff, OleBrum, skjønner veldig godt hvordan du har det nå! Jeg heier på deg, og vil være med å oppmuntre deg i kampen mot kiloene!

Selv står jeg på stedet hvil denne uken, og er fortsatt 68,5 kg.... Hadde såååå håpet å komme under, og se 67 tallet, men den gang ei... Men tante rød kom i dag, så det kan jo være en årsak.... I tillegg har jeg ikke klart å registrere så mye etter jeg kom hjem fra ferie, så jeg vet jo ikke om jeg såiser helt som jeg skal... :mellow:

 

Twisted, hvordan har det gått i dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, OleBrum, skjønner veldig godt hvordan du har det nå! Jeg heier på deg, og vil være med å oppmuntre deg i kampen mot kiloene!

Selv står jeg på stedet hvil denne uken, og er fortsatt 68,5 kg.... Hadde såååå håpet å komme under, og se 67 tallet, men den gang ei... Men tante rød kom i dag, så det kan jo være en årsak.... I tillegg har jeg ikke klart å registrere så mye etter jeg kom hjem fra ferie, så jeg vet jo ikke om jeg såiser helt som jeg skal... :mellow:

 

Twisted, hvordan har det gått i dag??

På stedet hvil er i alle fall bedre enn oppgang :) Er heilt sikker på at når du kjem skikkeleg i gang med kvardagen igjen så kjem resultata også.

 

Her har eg i alle fall treninga på plass :) 9,6 TP hittil denne veka :) I morgon rekk eg sikkert ikkje trim då eg skal på møte, men satsar på turgåing resten av veka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var denne veka også nesten over. Har ikkje fått trena like mykje som eg tenkte, men en del har det blitt. Mandag og onsdag trena eg spinn og bodypump, og tirsdag gjekk eg 75 minutt tur. Torsdag og fredag fekk eg ikkje trena pga møte og diverse. Hadde planlagt en laaaaang tur på laurdag, men då fekk jenta mi på 12 migreneanfall igjen og då er mamma best å ha i nærheita. Hadde ikkje hjerte til å prioritere meg sjølv då, sjølv om pappan også var heime. I dag vart det endeleg ein etterlengta 1-times stavgangtur :)

 

Har ein ganske god følelse for veginga i morgon, men tida vil vise om det slår til ;) Målet mitt er å sjå 87-talet igjen....

 

Korleis går det med dokke andre? Håper dokke har hatt ei flott haust-helg med gode og sunne matvalg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var denne veka også nesten over. Har ikkje fått trena like mykje som eg tenkte, men en del har det blitt. Mandag og onsdag trena eg spinn og bodypump, og tirsdag gjekk eg 75 minutt tur. Torsdag og fredag fekk eg ikkje trena pga møte og diverse. Hadde planlagt en laaaaang tur på laurdag, men då fekk jenta mi på 12 migreneanfall igjen og då er mamma best å ha i nærheita. Hadde ikkje hjerte til å prioritere meg sjølv då, sjølv om pappan også var heime. I dag vart det endeleg ein etterlengta 1-times stavgangtur :)

 

Har ein ganske god følelse for veginga i morgon, men tida vil vise om det slår til ;) Målet mitt er å sjå 87-talet igjen....

 

Korleis går det med dokke andre? Håper dokke har hatt ei flott haust-helg med gode og sunne matvalg :)

 

Uff, stakkars jenta di, går det bra med henne??

Syns nå du har fått til en del likevel jeg! Her har det gått sånn passe, mannen lagde pinnekjøtt til middag i går, og rester i dag, så jeg sliter nok med kaloriinntaket i helga.... :( Men har fått 11,4 TP denne uka, fordelt på 4 økter, og syns det er helt ok.

 

Masse lykke til med veiing i morgen OleBrum!! Jeg er glad jeg kan vente til onsdag, så kanskje saltet har forsvunnet litt fra kroppen.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det går bra med jenta!

 

Og for en nedgang på deg!! Gratulerer, du er rå!!!!! *klapp på skulderen fra Linnis*

Håper det hjelper på motivasjonen din fremover da! :)

Jeg er kjempe spent på veiinga i morgen, etter pinnekjøttet i helga..... :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med veginga i morgon :) Håper du har fått bra resultat denne veka :)

 

Motivasjonen vart litt bedre etter denne veka, ja, men har hatt en litt "skeie ut"-dag i dag. Men, det var i dag, og i morgon er en ny dag med nye muligheiter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Da ble det ned 0,9 på meg, og jeg er svært fornøyd! Nå er jeg lettere enn jeg har vært på noe som helst tidspunkt de siste 9-10 årene!! DEILIG!!

 

Men nå er det om å gjøre å ikke miste fokus, og holde hele veien til mål! :)

 

Har vi mistet de andre OleBrum, eller er dere her ennå??

 

Ønsker alle en god torsdag i morgen, og snart er det helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan igjen, veit ikkje heilt kor dei andre har blitt av, men vi får prøve å halde koken vi som er her :) Kjempebra resultat Linnis :) Kjekt å sjå at andre lykkast!

 

Sjølv har eg hatt ei tung veke og har slite med å få til ting. Vanlege måltid har gått ganske greitt, men har ete sjokolade fleire gongar :angry: Har fått trena mandag og fredag, men onsdag måtte eg kutte treninga. Min 15-årige sønn som nesten aldri er sjuk fekk masse feber og trengte pleie. Har hatt 39-40 i 3 dagar, men ser heldigvis ut til å vere feberfri i dag.

 

Elles så har veka gått med til bekymringer for arbeidsplassen min. Har jobba på same plass i 16 år, men bedrifta har no økonomiske problem og det er fare for nedlegging. Får berre krysse fingrene for at det ordnar seg, men det er litt utfordrende å ikkje vite. Og i tider med motgang har eg lett for å ta dårlege valg matmessig ...

 

Men... det er berre å brette opp ermane og kjempe for både arbeidsplassen og vektnedgangen!

 

Skal prøve å stikke innom litt oftare i veka som kjem Linnis. Var litt vanskeleg å finne tid i veka som var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja da skjønner jeg at det ikke er så enkelt om dagen.... Krysser fingrene mine for at det går bra med arbeidsplassen din!! :mellow:

 

Ja jeg vet hva du mener med det trøstespising... Jeg tror jeg fikk litt "good feeling" når jeg gikk ned 0,9, så jeg har nok slappet av litt denne uken... Har fått trena en saltime, og gått tre gode turer, og skal på time i morgen, så det er jeg bra fornøyd med, men spiser nok litt for mye usunt om dagen... Blir spennende på onsdag... :unsure:

Ønsker deg (og dere andre!) en god søndag, og lykke til med både jobb og veiing til uka!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk som forventa denne veka. Opp 1,5 til 88,1 kilo :angry: Er så lei av tala mellom 86 og 89. Føler at eg har vippa opp og ned her i månadsvis! Innerst inne veit eg nok kvar problemet ligg; det er berre å klare å gjer noko med det.

 

Det er i alle fall bra vi har fokus på treninga :) Ser at du også har fått trena :) Eg har sett meg opp på 3 treningar på treningssenteret denne veka. Var på 1/2 time spinn og 1 time bodypump i går, og det blir 45 min spinn+30 min bodypump i morgon og 1 time spinn på fredag. Viss det flotte vinterveret held seg så har eg veldig lyst til å ta fram langrennskia på søndag, men tida får vise om den fine snøen regnar vekk før den tid....

 

Lykke til med veginga i morgon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Uff ja, jeg vet hvordan du har det OleBrum!! Ikke noe kjekt det der! Men bruker du målebånd?? FOr jeg tenker at når du trener så mye, så går du nok ned i cm, selv om du ikke går ned i vekt?? Det gjør hvertfall jeg :) Hadde gått ned 0,2 på vekta, men en cm rundt livet denne uka :D

 

Jeg sysn du er kjempe flink med treninga, og det får du nok igjen for! Bodypump skulle jeg også gjerne gått på, har hørt så mye bra om det! Men det har vi ikke her jeg bor, så da får jeg finne på andre ting :)

 

Jeg var på spinning/styrke og fikk tatt meg skikkelig ut på mandag, men nå er jeg hjemme for andre dag, med ei jente som er sjuk, og selv er jeg slapp og tett i hodet, og ikke i form.... Så det ser dårlig ut med trening denne uka. Skal prøve meg på jobb i morgen, og har LANG dag, så det blir spennende å se om jeg orker noe fredag. :mellow:

I helga skal vi egentlig ut, for første gang på mange måneder nå, så jeg håper jeg er frisk og rask til det! :)

 

Ønsker deg en flott dag, og stå på, ikke mist motet!!

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...