Gå til innhold

Ny i Roede-klubben


Gjest Linnis78
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Linnis78

Hallo!!

 

Bra du er i siget igjen Olebrum, det er nok ikke lenge til de grammene +++ er borte!

:) Bare gi jernet!!!

 

Flott med nedgang Liane, kjekt at det endelig går rett veg for deg!! Supert!! Keep it up!

 

Twisted, flott at du ikke gikk opp siste uka, hvis du føler du har skeia ut :) Nå skal du se at det neste gang går rette veien :) Stå på!!

 

Jeg har gått ned 0.9 siste uka, og er kjempe fornøyd!! Hadde til og med litt utkeielse fredag og lørdag.... Men det gikk bra! Og cm forsvinner sakte med sikkert ogdå, og det er deilig!! Kjøpte en levis bukse i London i begynnelsen på juni, som jeg likte så godt... I går sa mannen min at den var blitt altfor vid til meg :D HURRA!! Synd med buksa da, men det er jo bare å kjøpe en ny! :P

 

Ønsker alle en strålende dag, og venter spent på resultat fra flere :) (Lenge siden jeg har sett BOKO her forresten??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så bra nedgang Twisted, deilig når man kjenner at klærne blir større og cm forsvinner litt etter litt :)

 

Og så godt at til tross for utskeielser så var du ikke godt opp i vekt Ole Brum :)

 

 

Syns vi er flinke jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott å sjå at det går nedover med alle :) Og eg kjenner meg veldig igjen i den gode følelsen når kleda blir for store :) Det er berre så deilig :) Eg har kasta alt som er for stort! Kunne ikkje ligge der som ei forsikring om at eg hadde kle viss eg går opp igjen. Blir kleda for trange så må eg skjerpe meg... Men, eg har heller tenkt å klatre minst en størrelse til nedover :)

 

I dag må eg dessverre droppe treninga. Vondt i halsen, frys, svimmel og kjempetrøtt, så no har eg inntatt sofa`n :( Har ingen planer om å bli sjuk, så då er det vel best å ta det litt med ro i kveld.

 

Forresten; kjekt å sjå litt meir aktivitet igjen på tråden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Uff, du må ikke bli syk Olebrum! Ta rikelig med c-vitamin og en kopp te med honning, så kommer det seg nok skal du se!! :)

 

Ja jeg skal ta en opprydning i klesskapet mitt, og kaste masse jeg og, når jeg har nådd målet mitt :D

 

Ønsker dere alle en go natt, og en god dag i morgen!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, OleBrum, forkjølelse er ikke moro... Håper formen er bedre i dag og at du fikk jaget den vekk før den fikk ordentlig feste!!

 

Kaste klær er veldig lurt, jeg gjorde det etter forrige gang, og det har vært betryggende. Må nok ta en ny runde når jeg er i mål denne gangen også, falsk trygghet å ha store klær i skapet for bruk ved behov... ;)

 

Håper alle har en fin dag, jeg fikk gjennomført første treningsøkt på tre uker i går, og planlegger en ny økt i dag. Så er jeg forhåpentligvis på rett spor med trening igjen! ...selv om jeg gikk på en smell før i dag, kjøpte rosinbolle på Deli de Luca etter at jeg hadde vært på jobbintervju og var helt pumpa og skrubbsulten... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hvordan er formen i dag Olebrum? Håper du fikk skremt bort de basillene før de fikk festet seg i kroppen! :)

 

Twisted, så spennende med jobbintervju! :) Kjekt med nye oppgaver!

Jeg har også vært bra flink på treningsfronten i det siste, men gått på noen smeller i matveien.... I dag var vi på et kurs på jobben, og fikk varm mat til lunsj, kylling/ris/grønnsaker og saus, og nå har jeg nettopp spist middag.... :blink: Tror ikke det går min vei i dag.... Vanskelig å vite hvordan jeg skal registrere også, når jeg ikke vet hva som er i sausen og sånn.... Men jeg får ta en ekstra lang joggetur i kveld, og håpe på det beste! :)

 

Hvordan går det med dere andre?? Håper alle har en god og sunn dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Ja av og til er det lurt å la kroppen få hvile! Det ble ikke jogging på meg heller, men 13 km rask gange med en veninne gjorde susen det og :)

 

Ønsker alle en god natt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Stille her i dag??

 

Jeg har hatt en spesiell dag, med begravelse og selskap etterpå.... Ble spising i hytt og vær, kake og lenge mellom hvert måltid.... Men, jeg fikk meg nå en god joggeøkt på kvelden, og føler dagen har gått noenlunde....

 

GOD HELG ALLE!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å sjå at du held koken Linnis, når vi andre ikkje er inne på tråden og skriv :)

 

Har hatt ei veke med veldig lite fokus på vektnedgang og trening :( Har ikkje hatt feber, men blitt skikkelig forkjøla. Har vore på jobb, men har inntatt sofaen så snart eg har komt heim. Har ikkje fått trena og har ete altfor mange ting som eg ikkje skulle ete. Trur ikkje at totalinntaket har vore så ille, men har rett og slett ete feil ting!

 

Føler at forma er litt bedre no. Fortsatt veldig tett, men går bra så lenge nasesprayen er innen rekkevidde :) Skal prøve på trening igjen i morgon og i dag prøver eg å få fokus på maten igjen :)

 

Får berre håpe at veka ikkje har ført til endå meir oppgang. Vekta får vise i morgon tidleg :)

 

Uff då, det vart masse syting frå mi side...... Håper alle har hatt ei flott helg, og har fullt fokus fram til neste veging :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

 

God mandag til dere alle sammen! Håper formen din fortsetter å bli bedre OleBrum, kjenner godt til at når forkjølelsen får feste er det ikke så mye annet å gjøre enn å vente på å bli frisk.

 

Her har det vært en helg som har gått i hundre, tror jeg egentlig hadde trengt en helg etter helga! ;) Bortsett fra i går (bursdagsselskap for fadderbarnet vårt med kaker ++, fast food og generell dårlig mat) har det gått fint med mat og aktivitet i helga. I dag skal jeg på en cardiotime på Elixia sammen med ei venninne, i morgen er jeg påmeldt en dansetime. Så håper det skal bli en bra uke hva trening angår! Ellers har jeg fått dilla på plommetomater, så i dag er det med en boks med buntgulrot og plommetomat i jobbveska. Gleder meg allerede!

 

Håper dere har det bra alle sammen og at denne ukas veiing går bra for oss alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var eg heldigvis tilbake i gamet igjen :) 86,1 kilo og ned 1,5 :D Det betyr at forrige vekes oppgang + en del til er vekk. Kjempefornøgd! Forma er bedre, har innkassert 3,7 TP på spinning / styrketrening og livet er herlig :)

 

Blir litt utskeielse i kveld med kake då min kjære samboer fyller 43 år i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert OleBrum, du har virkelig kommet inn på den smale sti igjen!! :D Da er det ekstra stas med så gode resultater! Og det er lov å kose seg med kake når det er bursdag i heimen, vi skal jo leve litt også!

 

Jeg tenker at denne gangen er det et fokus for meg å ikke få helt noia de gangene jeg faller litt utenfor planen. Det er jo en langtidsinvestering, og så lenge hverdagene består av riktige valg, tror jeg at det er større sjanse for å lykkes over tid. Og jeg har allerede budsjettert med at jeg kommer til å måtte ta meg i nakkeskinnet igjen i oktober etter tre uker i USA. Skal selvfølgelig prøve å gjøre gode valg der også, men blir nok litt annerledes enn her hjemme... ;)

 

Kjempesliten etter jobb i går, og var skikkelig klar for å droppe treninga. Da er det gull verdt å allerede ha avtalt med ei venninne! Da finnes det ingen unnskyldning. Og trening ble det, både Cardio Energy og Shape. Kjempedeilig når vi var ferdige!! :D I dag blir det danseaerobic, min store favoritt! :) Håper dere andre har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert OleBrum, du har virkelig kommet inn på den smale sti igjen!! :D Da er det ekstra stas med så gode resultater! Og det er lov å kose seg med kake når det er bursdag i heimen, vi skal jo leve litt også!

 

Jeg tenker at denne gangen er det et fokus for meg å ikke få helt noia de gangene jeg faller litt utenfor planen. Det er jo en langtidsinvestering, og så lenge hverdagene består av riktige valg, tror jeg at det er større sjanse for å lykkes over tid. Og jeg har allerede budsjettert med at jeg kommer til å måtte ta meg i nakkeskinnet igjen i oktober etter tre uker i USA. Skal selvfølgelig prøve å gjøre gode valg der også, men blir nok litt annerledes enn her hjemme... ;)

 

Kjempesliten etter jobb i går, og var skikkelig klar for å droppe treninga. Da er det gull verdt å allerede ha avtalt med ei venninne! Da finnes det ingen unnskyldning. Og trening ble det, både Cardio Energy og Shape. Kjempedeilig når vi var ferdige!! :D I dag blir det danseaerobic, min store favoritt! :) Håper dere andre har en fin dag!

Heilt enig med deg. Av og til kjem vi utanfor planen og vi må berre leve med det. Kunsten å hente seg inn igjen er det viktigaste :) Flott at du klarte å gjennomføre trening! Alltid kjempedeilig når vi først kjem oss i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen flotte damer!! :)

 

Kjekt å se at dere holder koken her inne! Jeg har vært på reise med jobben to dager, og derfor ikke fått vært inne å "snakket" med dere :)

 

Grattis OleBrum, du er kanonflink!! Det må være så deilig å gå ned så masse!! En klapp for deg!

 

Twisted, hvordan har det gått med deg i dag?? :) BOKO og Liane, er dere her fortsatt??

 

Jeg har ikke hatt noen god start på dagen, men håper på bedre resultat neste uke.... Jeg har gått opp 100 g, og er litt misfornøyd i dag! Jeg syns jeg har vært kjempe flink med maten, og ikke skeia ut på jobbtur en gang! Men heldigvis har jeg gått ned i cm da, så det gjorde til at vekta var litt lettere å godta.... Jeg har ikke fått registrert, og heller ikke fått spist så nøye som jeg pleier, så jeg tenker det kanskje er det som er grunnen.... Så nå er det skjerpings på reistreringa!!

 

Ønsker dere alle en flott dag, og venter spent på flere resultat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnis! :)

Felles skjebne, felles trøst tenker jeg vi sier da... Jeg har også gått opp siden forrige uke, 0,3kg på meg :( Ingen økning i cm da, så da er det ikke så ille. Jeg mistenker lite trening forrige uke og søndagens utskeielse som synderne, for har vært veldig flink ellers. Og hadde håpet at min flotte treningsinnsats mandag og i går skulle bøte litt på. Men men, det er bare å fortsette og holde koken, jeg trøster meg med at klærne fortsatt sitter løsere og at jeg tross alt har gått ned 3 kg siden jeg begynte her inne denne gangen. Og går på med friskt mot. I dag er det hviledag for meg, før ny treningsøkt i morgen.

 

Håper dere har en fin dag, og at det kommer flere resultater. Når Linnis og jeg har gått opp, må jo noen ha gått ned for å balansere resultatet?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!

 

Er det noe liv her?? ;)

 

Nå må vi holde koken damer, og seile videre på den smale sti! (Eller noe sånt... :P)

 

Syns det er veldig stille her om dagen.... Håper vi kan få opp dampen litt, for jeg kejnner at jeg trenger dere!! :)

 

Håper alle får en flott torsdag!!

 

Og Twisted: Keep it up, så raser nok kiloene av til neste uke!! Og cm skrumper inn, og muskler veier mer enn fett, osv.... ;)

 

Klem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :)

Veldig stille her inne om dagen ja, det har du rett i Linnis! Men jeg kikker ihvertfall innom nå for å bekjenne mine synder ;) I går ble det utelunch med jobben, istedenfor min nøye tilmålte medbrakte lunch. Vi var på Godt Brød på Grünerløkka, det er helt utrolig bra der! Så kalorikvoten røk på en smell... Med min "så godt jeg kan"-registrering havnet jeg på nesten 1900 kcal i går! Ikke så aller verst med selve lunchen, for grovt rundstykke med kalkunskinke, pesto og grønnsaker er så absolutt godkjent. Skolebrødet derimot... :blink: Men det var himmelsk, og det sto "Spis med god samvittighet" på posen ;) Jaja, det ble ihvertfall en god treningsøkt i går kveld, jeg håper det rettet opp litt av inntrykket.

 

Spent på helga, skal til svigers, og alltid litt vanskeligere å være flink der. Skal prøve å tenke over porsjonene mine i det minste, alle monner drar!

 

Håper det er bra med dere andre også, og at dere holder koken så mye at dere ikke rekker innom her! Goood helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortvil ikkje på grunn av 100 og 300 gram opp. Eg gjekk opp 800 forrige veke, og denne veka gjekk eg ned igjen, heldigvis :) Er sikker på at dokke får det til i veka som kjem :)

 

Eg har hatt ei hektisk veke og har ikkje hatt tid til å vere så mykje innom forumet. Samboern og sønnen vår har fyllt 43 og 15 år, i tillegg har det vore fotballkamp, møte og køyring hit og dit. Har ikkje vore flink med maten og har ete både kake, sjokolade og diverse anna :( I dag skal eg på klubb hos ei venninne og i morgon skal vi ha selskap for sønnen. Masse utskeielsar denne veka med andre ord, så eg har ingen forhåpningar om nedgang neste veke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dager i huset OleBrum! Ikke lett å få til alt nei, det vet jeg alt om!!

 

Twisted: Alle går på smeller innimellom, og jeg syns ikke din var av den verste sorten da! :) Så er det jo bare å brette opp armene og satse videre! For slaget er ikke tapt ev en liten sprekk! :D

 

Her har det blitt en "morgen" tur på 8 km, og styrke etterpå, så nå er jeg klar for en finfin dag med familien!

 

Ønsker alle en god lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!!

 

Håper dere har hatt en flott helg, og fin søndag! Jeg har hatt det helt supert! I dag har jeg fått MASSE tirm, med stimerking i fjellet i mange timer!! Ble 6,5 TP i dag, det kan vi like!!

Så spent på veining denne uka! I morgen skal du til pers OleBrum, jeg krysser fingrene for deg!! For meg blir veiinga på tirsdag denne uka, siden jeg skal til Stockholm resten av uka, og ikke får veie.... Så håper jeg at jeg klarer å ta sunne valg på hotellet, og at jeg får innom her og sanke inspirasjon underveis :)

 

God mandag til alle!! Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nesten ikke igjen tråden vår her i dag, så langt ned var den kommet..... :(

 

Håper dere er travelt opptatt med å være sunne, siden dere ikke er her inne ;)

 

OleBrum, hvordan gikk veiingen i går?? Jeg var på vekta i dag, fordi jeg skulle reise, og har gått ned nye 0,6! :) Bra fornøyd med det! Veldig spent på hvordan resten av uken skal gå, siden jeg skal bo på hotell helt til søndag, men jeg skal virkelig prøve! :)

 

Ønsker dere alle en god natt, og en god onsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nesten ikke igjen tråden vår her i dag, så langt ned var den kommet..... :(

 

Håper dere er travelt opptatt med å være sunne, siden dere ikke er her inne ;)

 

OleBrum, hvordan gikk veiingen i går?? Jeg var på vekta i dag, fordi jeg skulle reise, og har gått ned nye 0,6! :) Bra fornøyd med det! Veldig spent på hvordan resten av uken skal gå, siden jeg skal bo på hotell helt til søndag, men jeg skal virkelig prøve! :)

 

Ønsker dere alle en god natt, og en god onsdag!!

 

Hei Linnis, så flink du har vært! Jeg har trua på at du klarer deg helt fint på hotell også, kan være mye fristende der som ikke er fy-fy også! :)

 

Jeg har holdt meg unna i skam, har falt helt av vogna her... Helga hos svigers gikk ikke helt som planlagt i forhold til hva jeg puttet i meg, og så har jeg visst bare fortsatt :unsure: Så vekta hos meg viste ny oppgang i dag, +0,1 fra forrige uke :( Jeg vet jo at jeg kan, men har visst ikke helt klart å følge mine egne gode eksempler fra tidligere uker. Nå er det bare fire dager til vi reiser på ferie, og jeg har ikke tenkt å ha noen krisestemning egentlig. Men det betyr at jeg sannsynligvis ikke er her inne igjen før etter 5. oktober (og sikkert med en innsats å gjøre ;) )

 

Jeg heier på dere så lenge jenter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...