Gå til innhold

Trenger noen aktive som kan slå følge


Gjest camkir
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

God helg til deg og Camkir, det gir pågangsmot til å fortsette når du ser negang på vekten, veldig kjekt å høre.

 

Det har blitt litt mye nøtter på meg tidlig i uken, men nå de siste dagene har jeg vært superflink og det viste på vekten idag:)) håper det fortsetter og at jeg fortsetter:))

 

Sjokolade har jeg klart meg nesten helt uten:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HannaMontana

Hei, jeg prøver igjen.

 

Nå har jeg vært borte en god stund og det har også fokuset på den sunne kosten også.. helt forferdelig, men treningen går det ihvertfall bra med.

Etter en uke på skiferie og en lengere tur til oslo, og så dum å legge igjen laderen til pc'n hjemme, så har jeg endelig tilgang til nett og strøm nesten hele tiden så da blir det litt lettere å følge opp her inne.

 

Så flinke dere er som fortsatt holder fokuset! :D Får se om jeg også klarer det :)

Jeg skal se om jeg også klarer å stikke innom forumet med jevne mellomrom. Det er så mye lettere å nå målene sammen, alene klarer jeg det ihvertfall ikke.

 

Ny uke nye muligheter.. starter litt hardt ut første uka nå - så har jeg en plan med faste treninger og en kostholdsplan med mulighet for kos en gang i mellom etter det.

 

God uke til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig og høre fra deg HannaMontana! :-)

Koselig om du får mulighet til og stikke innom her innimellom! Det er som du sier, det er mye enklere og nå målene når man er flere! :-)

 

Så flink du er til og holde deg unna sjokoladen Bronzee! Jeg klarer det nesten om dagen, men ikke helt! Men i går ble jeg virkelig klar over at jeg spiser sjokolade når jeg er litt lei meg...

Vi måtte omplassere kattene våre i går pga minstemanns allergi, og etterpå var jeg litt lei meg og sjokolade gikk ned på høykant!

 

Men i dag står det en ny dag og en ny uke foran oss!

Jeg er klar!

 

Vekta viste bare ned 300 gram, men det er helt greit :-)

Det er ned og ikke opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se det her igjen HannaMontana håper du blir aktiv igjen.

 

Giraffe -300 er ok når du tenker langsiktig og det er det vi gjør selv om vi egentlig ville ha tatt av 5 kilo på en uke :rolleyes:

 

Ingen endring i vekten for meg denne uken dessverre, jeg tror jeg har spist for mye valnøtter og rosiner for sjokolade har jeg klart meg uten.

 

Nå blir det 3 uker til jeg blir aktiv i forumet igjen. Jeg skal på langtur/rundtur ferie :rolleyes:

 

Håper dere holder aktiviteten oppe her inne, så "snakkes" vi etterhvert.

Lykke til og stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HannaMontana

Forstår det kan være vanskelig å holde fokuset når det er triste og vanskelig ting som skjer.. da er det lett og prioritere litt anderledes en hva man eller ville gjort hvis alt var bra. Men være ved godt mot!! :D Det er bare å slappe av litt og så fortsette på den gode flyten igjen. Sikker på det klarer det fint camkir og 300gram er jo kjempebra! Du er flink.

 

God tur bronzee - bra at du klarer å holde deg unna sjokoladen, det er ikke alltid like lett. Så er det bare å begrense inntaket litt på rosiner og nøtter da de inneholder mange men sunne kalorier og heller stappe innpå noen gulerøtter ;) vet hvor vanskelig det kan være.

 

Nå har jeg begynt i løpeklubben igjen så har til nå løpt 20 km denne uka.. blir litt styrke i morgen og kanskje en spinningtime! Gleder meg. Ingen usunne tinge til nå denne uka og skal klare meg igjennom helgen.

 

Har ellers vært i bursdag i dag med kaker og rundstykekr, og jeg klarte meg med to kopper kaffe og det var det. Det var noen som spurte hvorfor jeg ikke ville ha noe, men jeg sa bare at jeg prøver å begrense inntaket av gluten og så var det fint. Nå spørs det jo om jeg klarer å sove etter all den kaffen :)

 

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Forstår det kan være vanskelig å holde fokuset når det er triste og vanskelig ting som skjer.. da er det lett og prioritere litt anderledes en hva man eller ville gjort hvis alt var bra. Men være ved godt mot!! :D/> Det er bare å slappe av litt og så fortsette på den gode flyten igjen. Sikker på det klarer det fint camkir og 300gram er jo kjempebra! Du er flink.

 

Nå har jeg begynt i løpeklubben igjen så har til nå løpt 20 km denne uka.. blir litt styrke i morgen og kanskje en spinningtime! Gleder meg. Ingen usunne tinge til nå denne uka og skal klare meg igjennom helgen.

 

Så utrolig flink du er HannaMontana :-) Jeg gleder meg til og komme igang med joggingen igjen! Føler ting blir så mye enklere da! men ser det gir få muligheter enda! Før hadde jeg fri på dagen, så da var det så lett og få til joggeturen! Nå må jeg planlegge og spørre om barnevakt!

Men skal jammen få det til!

Bedriften jeg jobber i har meldt seg på Holmenkollstafetten og jeg skal være med! så må jo begynne og trene snart!

 

Så flink du er til og holde deg unna kake :-) Her er det altfor ofte kake på jobb, og jeg klarer ikke og la være :-) sniker til meg ett lite stykke!

 

Godt du er innom HannaMontana! Kjenner det blir litt enklere og holde fokus da!

 

God helg til deg!

 

Og GOOOOOOOOOOD TUUUUUR Bronzee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HannaMontana

Jeg er ikke alltid like flink, men det har da gått bra den første uka!:)

 

Skjønner at det ikke er så lett å få til den treningen du har lyst til, når du trenger barnevakt for å få det til. Men du har da et kjempefint mål med Holmenkollstafetten - det høres gøy ut!

 

Jeg elsker kake, sjokolade, godteri, potetgull og alt annet som man helst ikke skal spise - så jeg prøver å holde meg helt unna en periode og så vil jeg innføre lørdagsgodt igjen når jeg begynner å nærme meg målet :) Det er vanskelig å spise sundt når det er så mange fristelser i hverdagen, syntes selv det er vanskelig på jobb - men heldigvis er jeg mest på skolen og da går det bra. Det er også viktig å kose seg, men best i små mengder.

Jeg syntes du er flink jeg!! :D

 

Det er lettere sammen, og jeg er glad for å være tilbake. Meb det er best å ha et forum som er aktivt! Skulle hatt med noen flere her - eller starte et nytt med litt mer fres, kanskje med et mål fram til sommeren. Er det aktuelt?

 

God helg til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HannaMontana

Så har jeg vært på vekta og gått ned 1,9 kg siden forrige uke! :D

 

Jeg er veldig fornøyd, men det blir nok kun med denne uka. Jeg har gått på sykehusdietten men noen variasjoner. Det har vært en litt ekstrem start, men er nå over på helt vanlig mat og tilbake på den vekten jeg var før jeg dro på skiferie for litt over en mnd. siden.

 

 

Hvordan går det med deg camkir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest camkir

Så har jeg vært på vekta og gått ned 1,9 kg siden forrige uke! :D/>

 

Hvordan går det med deg camkir?

 

Wow HannaMontana!!! Det var litt av en vekt ned på en uke! Jeg prøvde sykehusdietten en gang og tør ikke flere ganger, jeg ble skikkelig dårlig....!

Her hadde vekta gått OPP 400 gram siden sist uke... og magemålet hadde også økt...

 

Jeg har satt meg litt mer greie mål denne uken og så får jeg bare stramme inn litt og litt hver uke... :-)

 

Vekta viste hvertfall ned 200 gram i dag så da håper jeg det fungerer litt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-)

 

Ned 800 gram :-)

 

Målebåndet fant jeg jo ikke i dag tidlig, men da håper jeg på knallbra måling neste gang istedenfor!

 

Ny uke, nye muligheter :-)

 

Lykke til HannaMontana :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer!

Da er jeg tilbake igjen, etter altfor langt opphold - og jeg trenger dere!!! Jeg ble så glad når jeg så at det fortsatt var liv i tråden :)

I jula kom skylappene på, og siden har vekta bare økt. Nå er jeg oppe i 69 kg :o og sånn kan det bare ikke fortsette!!

 

Ser dere er kjempeflinke her inne, både HannaMontana og camkir har hatt flott nedgang :). Håper bronzee nyter ferien! Skal selv avgårde om 2,5 uke, og litt mindre å vise frem i bikinien hadde vært flott :D

 

Fikk meg en god gåtur i går, og har planer om det samme i dag. Skal bort på middag i dag, og håper det er noe uten for mye fete sauser osv, skal i såfall klare å begrense meg. Nå har jeg sagt det til dere, så da må jeg holde løftet :)

 

Registrerer dere maten? Har startet opp med det igjen i dag, tror nok det må til, ellers blir det fort for mye i løpet av en dag. Blir mer fokusert på hva jeg putter i meg også, gidder ikke å måtte skrive opp småspising ;)

 

Fin dag til dere der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer!

Da er jeg tilbake igjen, etter altfor langt opphold - og jeg trenger dere!!! Jeg ble så glad når jeg så at det fortsatt var liv i tråden :)/>

I jula kom skylappene på, og siden har vekta bare økt. Nå er jeg oppe i 69 kg :o/> og sånn kan det bare ikke fortsette!!

 

 

Så koselig og se deg tilbake Vimseberta! Eller... Det er jo absolutt ikke koselig at du har gått opp i vekt, men koselig at du slår følge med oss igjen!

 

Jeg har gått opp, og veier nå akkurat det samme som deg!

Dagene har gått greit, men har blitt ett par sjokoladebiter, men ingen hel plate :-) Og da er jeg fornøyd!

 

Sammen skal vi jammen klare og bli sommerfine og i god form :-)

 

Heia oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en strålende fin dag! Skal snart ut og gå i finværet :D

Med registrering av maten går det lettere å holde riktig fokus, selv om det tar litt tid, og også tar fokus bort fra andre ting (f.eks studier :unsure: )

 

Litt godt må man ha her i livet camkir, og noen biter sjokolade er da mye bedre enn hele plata. Hvis det er vanskelig å slutte å spise godsaker, så spør deg heller hvor lite du kan klare deg med ;)

 

Snikveier litt på morningene, og det ser jammen ut som vekta beveger seg i riktig retning. Har tenkt å fortsette den gode trenden fremover, så satser på nedgang til uka :)

 

Ha en finfin dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Hei dere. Da er jeg tilbake etter 3 uker med ferie og opplevelser, uten telling av kalorier og vekt.

 

Innveiingen idag var overraskende 71,8 kg som var akkurat det samme som for 3 uker siden og jeg er hoppende glad og fornøyd med det. Jeg har fokusert på det sunne innen matveien, og ikke spist sjokolade. Jeg tok istedet friske og gode paraplydrinker, men var også i aktivitet nesten hver dag.

 

Jeg har ikke fått lest meg opp om dere, men håper dere har klart dere bra. Nå er det ikke lenge før det blir sommer og sol her hjemme også. Jeg er veldig innstilt nå på å ta tak i de siste få kiloene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem igjen Bronzee!

Så flink du har vært mens du har vært på ferie!! Imponerende!!! :-)

 

Her trår jeg til for fullt! Det er som du sier Bronzee, det er snart sommer, og jeg er såååå nære målet!

Så full gass framover!!!

Det står både Holmekollstafetten og andre ting for tur snart, så vekt og form må bli bedre :-)

 

Vekta i dag viste bare ned 200 gram, men det er ned og uka var tøff med utdeling av påskeegg, påskelunsjer, avslutninger med kake på jobb, og en liten utskeieng på lørdag :-)

Magemål er det samme som sist uke!

 

Ny uke står for tur, og den skal inneholde minst mulig sukker!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bronzee

Camkir ja enig i at det ikke alltid går som planlagt, men nesten. Selv har jeg ligget syk i over 1 uke og spist akkurat det jeg har ønsket, begynner å bli bedre nå og håper å kunne gå litt turer i påsken.

 

Jeg ønsker å starte opp en ny tråd her inne etter påske for å håpe å bli noen flere aktive frem til sommerferien. Håper du Camkir og dere andre som titter innom denne tråden vil være med i den.

 

God påske:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker å starte opp en ny tråd her inne etter påske for å håpe å bli noen flere aktive frem til sommerferien. Håper du Camkir og dere andre som titter innom denne tråden vil være med i den.

 

God påske:))

 

Jeg henger meg absolutt med på den nye tråden Bronzee :-) Vi trenger en tråd med mye mer aktivitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...