Gå til innhold

Trenger noen aktive som kan slå følge


Gjest camkir
 Share

Anbefalte innlegg

Travle dager men må innom her en tur! Bursdagsselskapet ble en suksess i går og ettersom vi feiret dagen til snuppa på ett badeland så var ikke kakefristelsene så store :-) Pølse med pommes frites og slush er ikke mine favoritter og klarer fint og stå over!

Verre er det på jobben jeg er på nå hvor det står ett stativ med sjokolade rett ved kassa..... Det er dårlig gjort! Men har motstått foreløpig :-)

 

I dag blir det den store vaske og rydde dagen før familiebursdagen i morgen! De har bestilt sjokolade og bløtkake, så da får jeg holde meg laaaangt unna sjokoladekaka :-)

 

God og sunn helg til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjekt å høre at vi er to om å holde oss unna sjokoladen og at vi har mestret nå i snart 2 uker:)) vi er kjempeflinke :D

 

Du får kanskje foreslå om å flytte det sjokoladestativet en annen plass? Forstår godt at det kan være vanskelig, men samtidig blir du testet hele dagen.

 

Vi skal også i selskap med kake i morgen, og har bestemt meg for å ikke spise sjokoladekake men evt ostekake som jeg ikke liker så godt.

 

Idag har jeg jogget intervall på tredemøllen i 45 minutter etterfulgt av 15 minutter med den tunge rokkeringen:)

 

Ha en fin helg alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre at vi er to om å holde oss unna sjokoladen og at vi har mestret nå i snart 2 uker:)) vi er kjempeflinke :D/>

 

Du får kanskje foreslå om å flytte det sjokoladestativet en annen plass? Forstår godt at det kan være vanskelig, men samtidig blir du testet hele dagen.

 

Vi skal også i selskap med kake i morgen, og har bestemt meg for å ikke spise sjokoladekake men evt ostekake som jeg ikke liker så godt.

 

Idag har jeg jogget intervall på tredemøllen i 45 minutter etterfulgt av 15 minutter med den tunge rokkeringen:)

 

Ha en fin helg alle sammen :D/>

 

Så utrolig flink du er til og trimme Bronzee! Jeg må prøve og få en god rutine på det jeg og...!! Tenk at vi snart kan feire 2 sjokoladefrie uker! Herlig! Og flere skal det bli :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HannaMontana

Gratulerer med kjemperesultat kamir og god treningsinnsats bronzee!! :D dere er kjempeflinke.

 

Jeg gleder meg veldig til veiedag på tirsdag, tror jeg har klart meg ganske bra denne uka, men det gjenstår å se. I går ble det en muffins og et glass vin i bursdagen jeg var i, men syntes ellers jeg har klart å holde meg unna det værste. Treningen har så langt denne uka vært litt over 120km på sykkelen siden jeg bor i Danmark og to styrkeøkter. Og jeg har ellers klart å styre unna den største fristelsen, sjokolade. Vurderer om jeg også skal slenge meg på sjokoladefasten ;) har jo klart det en uke nå, så burde egentlig bare fortsette. Min største utfordringen er ost, jeg vil nesten tro at jeg er avhengig, så nå blir det nok ikke noe mer før jul.

 

Så bra at bursdagen ble en hit, høres morsomt ut med bursdag på badeland.

 

 

Hva er en typisk god matdag/treningsdag for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag og 1.søndag i advent. Vi skal i selskap idag både julemiddag i form av pinnekjøtt og kaker. Dermed startet jeg dagen likt som i går med 45 minutter tredemøtte intervall etterfulgt av 15 min rokkering. Spurter på slutten av joggingen og kjenner at beina har fått brukt seg denne helgen :rolleyes:/> Satser på at forbrenningen er på topp i selskapet idag. Skal begrense meg med inntak.

 

I går kveld (lørdag) laget jeg fruktcoctail til hele familien med krem. Det var populært og det smakte veldig godt, noe må vi unne oss en lørdagskveld. Prøver å finne litt sunne alternativer til sjokoladen. Ja tenk snart 2 uker siden vi sluttet med sjokoladeinntaket :rolleyes:/> Vi er kjempeflinke Camkir.

 

HannaMontana: takk for fine ord :rolleyes:/> , en typisk god mat og treningsdag for meg. Er en sunn frokost, gjerne havregrøt eller skive med skinke og paprika. Etterfulgt av en times trening på treningssenteret.

Lunch 2 brødskiver, salat eller havregrøt.

Middag: Laks i form med poteter og gulrøtter

Kvelds: Havregrøt:)

15 minutter med den tunge rokkeringen.

+ mellommåltider i form av frukt og nøtter, og masse godt vann:)

 

Som du ser er jeg glad i havregrøt, vil mer ha det enn brødskive. Jeg erfarer at havregrøten metter mer og lengre. Jeg kjøper de ferdige pakkene som det er kun å tilsette vann.

 

Bor du i Danmark? Du er veldig flink å sykle, fortsetter du med det så når du snart ditt mål. Bra å være ferdig trent når du kommer hjem fra jobb.

 

Kjekt om du og hopper på sjokoladestoppen og kanskje ostestoppen og dersom det er din største utfordring i hverdagen.

 

Ønsker alle en fin søndag og lykke til for dere som har veiedag på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 47

Vekt: 67.8 kilo

Midjemål: 83 cm

 

Uke 48

Vekt: 66.3

Midjemål: 83 cm

 

Mål for kommende uke:

 

* Forandre tankegangen... IKKE spise sjokolade selv om jeg har en dårlig dag, eller bare har lyst på :)/>

* Få en treningsrutine...

* Kaste ALL sjokolade som er i hus :D/>

 

Veidedag igjen :)

Og jeg kan vel bare innrømme at det er sjokoladen og mengden av den som gjør at jeg legger på meg! Alt jeg har gjort disse ukene er og kutte ut søtsaker, og da især sjokolade helt, og ellers har jeg spist som vanlig.

På to uker er så godt som 2 kilo borte :D

Ingen tvil om at sjokoladen skal fortsette og få være borte!

 

Uke 49:

Vekt: 65.9 (ned 400 gr)

Midjemål: fortsatt 83 (ingen trening på to uker.. )

 

Klarte flott målet med og kvitte meg med all sjokoladen, verre med treningsbiten!

 

Så mål for denne uken:

 

* Få inn treningsrutiner

* Fortsatt ikke spise sjokolade

 

Lykke til alle sammen med veiingen i morra! Krysser fingrene for dere alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HannaMontana

Gratulerer med vekttapet camkir, det er kjempebra! Det er morro å se at det hjelper å kutte ut søtsakene og at det gir resultater, selv om det kan være vanskelig. Treningen kommer etter hvert, det beste er å planlegge uken med noen treningsmål som er mulig å gjennomføre. Det vil jo ikke si at man behøver å trene 1,5t hver gang, det er også bra og få klemt inn en halv time effektiv trening :)

Fortsett med de gode vanene du er flink!

 

Når det gjelder min trening og syklingen så har det kommet 10cm med snø og det er bitende kalt ute nå, så det blir nok buss på meg de neste ukene. Men får trene inne i stedet for. I dag har jeg vært sammen med noen venninner og heldigvis er de fokusert på trening og kosthold, så det gjør det litt lettere å holde seg til de sunne vanene. Fikk julete og proteinskumkaker :) namnam!

 

Nå er jeg på god vei til å komme i julestemning. Hva med dere, hvordan går det med julebaking og pynting, og har dere fått kjøpt noen julegaver?

 

Lykke til med veiingen i morgen, jeg er ihvertfall veldig spent på om jeg har gjort noe riktig den første uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag og veiedag og vekten viste ingen endring så er egentlig litt skuffet. Nå når jeg er sjokoladefri (2 uker ihverfall) så hadde jeg ønsket av belønningen viste i form av ca 500 gram nedgang denne uken og, forrige uke var jo 1 kg.

 

Jeg trente 8 timer forrige uke mot 4 timer denne uken, det kan nok bety noe, men 4 timers trening er en vanlig treningsuke for meg.

 

Mulig kroppen vil vente litt før videre nedgang, stabilisere litt, for jeg føler jeg har kontroll matveien. Jeg får fortsette å se om det ikke løsner litt til neste uke.

 

Camkir gratulere du er flink for en innsats og for en gevinst du fikk nå 2.uke på rad:) Treningen kommer når du er klar det er jeg sikker på:) Lykke til videre.

 

De fleste julegaver er kjøpt inn, har kun noen småting ingen, dvs noen ekstragaver som jeg alltid koser meg med å kjøpe på slutten av desember. Må liksom ha med meg litt julekaos og:)

 

Ønsker dere alle en fin uke. Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer,

Jeg har ikke glemt dere, men nesten hele forrige uke var jeg syk, og jeg var definitivt ikke så flink som storesøster var da hun var syk. Litt synd på meg ja... så her gikk det ned en del ting som nok ikke burde vært fortært.

 

Denne uka jobber jeg stort sett utendørs i kulda, men det betyr også en del aktivitet og trim. Det er da enda noe! Før jeg vet av det er jeg tilbake i varmen, så det er bare å nyte den frisk lufta, uansett temperatur.

 

Jeg var ikke på vekta i dag, men jeg ser at det er andre jeg kan skryte av her! Grattis camkir - herlig! Ikke rart at du må ta bussen litt fremover, HannaMontana, Danmark i snø og vind er ikke barebare, men det ser ut til at du er flink til å få rørt deg uansett.

 

Æsj, bronzee... skjønner godt at du er litt gretten. En liten belønning i form av noen hundre gram hadde vært deg vel forunt! Jeg har som sagt ikke vært på vekta, men jeg sliter big time med å komme meg på rett side av 70-tallet. Jeg vet snart ikke om det sitter meste i hodet eller i kroppen. På hoftene sitter det i alle fall. Det kan jeg garantere.

 

Ellers må jeg minne meg selv på at jeg for ett år siden veide omtrent 10 kg mer. Det er da alltid noe!

 

Jeg synes jeg hadde vært lenge borte fra forumet, men jeg synes det ser ut til at det er mange som vi ikke har hørt fra her på en stund.... Hvordan går det med dere?

 

Over og ut - og kanskje på vekta i morgen?

:) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle flinke jenter her inne !!

 

Og syns vi alle er flinke, selv om noen står stille og andre går ned mye :)Gratulerer til dere alle :)/>

 

Men jeg har dessverre ikke vært så flink.. Fullstendig sprekk på julebordet i helga, og da snakker jeg fullstendig.. Dyttet innpå av både mat og drikke..

Og hadde sikkelig dårlig samvittighet dagen derpå..

Så jeg har hoppet over veie dagen min, blir bare så deppings av å se ett dårlig resultat..

 

Men har "snublet" før jeg, og vet at det viktigste er å komme seg fort opp igjen :)/>

Så i går var jeg igang igjen, med en lang tur ute i det kalde været og en puls step time etterpå. Var helt utslitt, men det var også herlig !!

 

Det blir noen ufordringer på mat fronten i uken her, mye julekos både her og der.. Men skal holde meg til planen om null alkohol, mye kalorier i det og så blir det fort at jeg tenker " jeg tåler da litt mer pinnekjøtt, eller den kaken må jeg også smake på"

Men vet jo at jeg IKKE tåler det.

Satser på kontroll over maten og mye trening i uka her.

 

Håper dere får en fin uke, ta sunne valg jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg tid til og stikke innom her en tur! Siden mandag har det vært turbodager uten like! Har ikke rukket og sette rumpa i sofaen engang! Mandag fikk jeg beskjed om at jeg kunne begynne i vikarjobben dagen etter, så mandagen stresset jeg rundt for og rekke og kjøpe og pakke inn 2x24 kalendergaver! Og etter det var det rydding, vasking og matlaging til bursdagsselskapet for de små kvelden etter! Så der gikk tirsdagen i jobb og bursdagsfeiring :-) I går ble det fullt opp med fritidsaktiviteter og Fau møte!

Formen har hanglet siden mandag kveld (feber, sår hals og verking i hode og kropp) så nå var det godt og sette seg ned!

 

Og så koselig med så masse aktivitet her siden sist! Dere er så flinke!!!

 

Først burde jeg jo sagt HEI OG VELKOMMEN TIL HANNAMONTANA :-) koselig at flere henger seg på!

 

Og gratulerer med vektnedgang til både Storesøster, OleBrum, Vimseberta og Bronzee!!

Og så flott at du har nådd første delmål Vimseberta :-) Det er så gøy og motiverer masse!

 

Kjenner og at jeg er imponert over Storesøster som har klart og holde seg unna snop hele tiden mens hun har vært dårlig!

 

Og Bronzee; jeg henger fortsatt med! Tenk! Vi har klart oss over en uke! Jammen er vi flinke :-) Syntes dagene har gått ganske greit, men i går SLET jeg noe voldsomt....! Selv på jobb med hodet stappfullt av gjøremål og ting og lære og huske så snek sjokoladesuget seg innpå... Og det ga seg ikke..... Frustrerende, men vant til slutt :-)

 

Det at jeg slutta med sjokoladen og andre søtsaker må ha gjort sitt til vektnedgangen denne uka tror jeg! Vekta viste ned 1.5 kilo!!!! For en start :-) Vet jeg ikke kan forvente meg flere sanne, men veldig motiverende!

Gratulerer med super nedgang :) 1,5 kilo er heilt utruleg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endeleg litt tid til å stikke innom igjen :) Flott å sjå at dokke er flinke med trening og sjokoladekutt endå. Stå på :)

 

Her har nok juleforberedelsane og kulden gjort sitt inntog i heimen... Lysta til å fare på trening har uteblitt litt med 13 minus utandørs :( Skikkelig kjedelig å kome svett ut frå trening til kald bil og minsgrader. Då har det dessverre blitt heimekveldar i staden. Elles var det bakehelg i helga, men har lagt bakinga på eit lavmål denne jula. Har laga gjærbakst, litt cookies og litt ingefærnøtter. Elles så trur eg det blir lite meir som blir laga.

 

Har blitt litt utskeielsar når vi baka i helga, og eg har ikkje klart å halde meg unna sjokoladen. Heldigvis viste vekta likevel 100 gram ned mandag :) Ikkje mykje, men ned er ned B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HannaMontana

Har ikke tid til å skrive så mye nå, er håndball på TV´n og oppgave på PC'n.

 

Etter første uka er jeg veldig glad for at vekta viser 800 gram ned, det viser at kombinasjonen av sunn mat, trening og kaloritelling gir resultater. :) Motiverende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirsdag og veiedag og vekten viste ingen endring så er egentlig litt skuffet. Nå når jeg er sjokoladefri (2 uker ihverfall) så hadde jeg ønsket av belønningen viste i form av ca 500 gram nedgang denne uken og, forrige uke var jo 1 kg.

 

Jeg trente 8 timer forrige uke mot 4 timer denne uken, det kan nok bety noe, men 4 timers trening er en vanlig treningsuke for meg.

 

Mulig kroppen vil vente litt før videre nedgang, stabilisere litt, for jeg føler jeg har kontroll matveien. Jeg får fortsette å se om det ikke løsner litt til neste uke.

 

De fleste julegaver er kjøpt inn, har kun noen småting ingen, dvs noen ekstragaver som jeg alltid koser meg med å kjøpe på slutten av desember. Må liksom ha med meg litt julekaos og:)

 

Ønsker dere alle en fin uke. Hvordan går det med dere andre?

 

Hei Bronzee.

Følger med deg, vet du ;)

Synd du ikke fikk noe nedgang denne uka.

Men fortsett med å kutte ut sjokoladen, så går det nok.

Vet ikke hvor mye du spiser om dagen.

Men jeg ser at jeg går ned når jeg spise til og med 1900 kcal om dagen, det går ikke så fort, men det går nedover.

Så kanskje du spiser for lite??

Lykke til og håper å se deg på HV forum over nyttår.

 

Jeg lager et forum over nyttår.

 

Lykke til og stå på.

Dette klarer du.

Huske at sjokoladen sitter i hode ;)

Du må ha en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse til alle dere som har gått ned! Synd vekta ikke var snill mot deg Bronzee, syntes godt den kunne vist litt ned :-) Men stå på! I går holdt du på og gå seirende ut av sjokoladestoppen...... Etter lunsj i går hadde jeg ett søtsug ut av en annen verden... Og ikke noe annet og dempe det med en vann.... Tok meg til og med en tur i kantina og spurte om prisen på sjokolade, men hadde ikke råd! :-) Haha

Så jeg klarte meg med ett skrik!

Det er leit med supersprekker i matveien storesøster, men du har jo absolutt riktig innstilling :-)

Her har det igjen vært ett par super travle dager og lite forum tid, men fra i dag av blir det litt tid igjen!

Vi var på en av mange juleavslutninger i går og jeg var så sulten ( det var jo rett etter jobb) og når risgrøten kom var den brent... :-( Prøvde ett par skjeer, men det var absolutt ikke godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en fridag på meg og fikk startet dagen med en god step/styrke time på treningssenteret. Dagene går greit uten sjokolade nå, men av og til er det neste uholdbart for meg og slik som du opplevde Camkir. Da må vi ha andre alternativer som nøtter, mandarin ol raskt tilgjengelig.

 

Det er en travel tid, men i år har jeg bestemt meg for å kjenne etter, slappe av og kose meg i førjulen. Ingenting blir gjort raskere om jeg stresser.

 

Flott nedgang HannaMontana, ja du gjør det virkelig riktig fortsett med det og du vil nå målet:)

 

OleBrum ja enig i ned er ned om det bare er 100 gram så blir vi glade, og det er jammen ikke lett å holde seg unna å smake når vi baker. Kanskje det er lurt å bestemme seg for hvor mange vi skal spise før vi begynner å bake, det gjorde jeg sist bakedag og det fungerte.

 

Storesøster ja vi har alle snublet før og reist oss igjen og det klarer du med glans. Enig med deg i at det er en "vanskelig" måned vi er inne i, massevis av juleavslutninger,juleførselskap,julebord,juleluncher og sosialkvelder. Vi må gjøre det beste ut av det og ta de beste valgene, og kanskje bestemme oss på forhånd hvor mye vi skal skeie ut.

 

Mimi håper du er bedre nå, jammen ikke godt å være syk, det er mye forskjellig som går nå hører jeg om. Ja vi føler vi fortjener noe extra når vi er syke, og sånn skal det være og, også blir det full fokus igjen når du er frisk det er jeg sikker på.

 

Tjorven: Kjekt du ser innom, ja jeg gir meg ikke vet du. Sjokoladen har jeg klart meg uten nå i 2,5 uker og tørr ikke tenke tanken på å smake en liten bit engang. Jeg er nok ikke klar for HV på en stund enda. Lykke til videre til deg, jeg hilser nok inn til deg på HV-forumet neste år.

 

Ha en flott torsdag til alle dere flinke jenter her inne i forumet, jeg hadde ikke klart sjokoladestopp uten deres tro på meg og oppmuntring til å stå på videre, tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle flinke damer der ute, og gratulerer med vektnedgang til de som har hatt det! Imponerende at sjokoladestoppen også overholdes ennå!

 

Beklager at jeg har vært litt fraværende i det siste, men det har vært fullt eksamensfokus her de siste ukene. I dag er det endelig overstått, og jeg har nå juleferie :D

 

Tok veiing i dag, siden jeg kom på det, og vekta var snill og viste 64 blank! 800 g ned siden forrige veiing. Nesten så jeg tror at jeg har glemt å spise denne uka. Får se hvordan det ligger an neste uke :)

 

Var på juleavslutning med klassen til sønnen min i dag, og lot andre stå for kakespisinga! Klarte meg gjennom hele seansen helt uten kake :lol: - Hah!

 

Det skal nok bakes litt her fremover, men det gjelder å ikke ta helt av i kakeboksene fremover da ;)

 

Ha en fin desemberkveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en fridag på meg og fikk startet dagen med en god step/styrke time på treningssenteret. Dagene går greit uten sjokolade nå, men av og til er det neste uholdbart for meg og slik som du opplevde Camkir. Da må vi ha andre alternativer som nøtter, mandarin ol raskt tilgjengelig.

 

Jepp! Nå er veska full av frukt og litt nøtter! Det er heldigvis en stund mellom hvert søtsug, men er ikke mye gøy når det trår til! Men veldig fornøyd når jeg har klart og stå imot!

Og buksene strammer ikke så veldig lenger!!! Lykkefølelse!

 

Gratulerer med vel overstått eksamen Vimseberta!

 

Må ha vært godt med en fridag Bronzee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en god spinn/styrke trening idag. Følte jeg hadde en "øke" dag i går, ble liksom aldri mett, så jeg spiste en del men da i sunne valg. Idag vil jeg spise litt mer til lunch for å se om det hjelper.

 

Gratulere Vimseberta med flott nedgang og sterke valg på juleavslutning:))

 

Lurt å ha små kjappe mellommåltider tilgjengelig i vesken Camkir.

 

Jeg reiser på hytten denne helgen uten pc, vi har planlagt en lang tur på lørdagen. En fin helg til dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HannaMontana

Endelig helg! :) Uka har bare gått i et og sykkelen er desverre parkert inne da danskene bare har golfbiler med små koster foran til å "brøyte" med. Det har ikke blitt så mye trening som planlagt, men idag ble det 50 min på mølla med intervaller og høyt tempo. I morgen før jobb blir det en styrkeøkt, så er jeg også klar for å slappe litt av i morgen kveld :) En liten sprekk i dag med kakao på kafe, men det er også det eneste denne uka, blir ikke noe ekstra i helga hvis alt går etter planen.

 

Bronzee, det er kjempebra at du klarer å velge sundt selv når kroppen har lyst på masse mat, en dag med mere mat har heller ikke så mye å si. Det er nok smart å spise litt mer tidlig på dagen, det pleier å hjelpe meg med ikke å spise så mye på kvelden. Spinn og styrke er en super kombi, fortsett sånn :) God tur på hytta, det høres virkelig koselig ut.

 

Vimseberta gratulerer så mye med kjemperesultat! Fortsett sånn :)

 

camkir det er ikke noe værre en søtsuget når man prøver å holde seg unna, men følelesen av å overvinne suget er også bare herlig. Nøtter hjelper virkelig, har alltid med meg mandler og frukt, gulerøtter er også godt å knaske på. Likte ikke nøtter før, men nå klarer jeg meg ikke uten!

 

God helg til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HannaMontana

Så er plutselig helgen over og det er klart for 4 dager i praksis og 3 dager med jobb før ennå 4 dager med praksis og så er det plutselig juleferie! :)

 

I dag har jeg ikke trent, men holdt meg unna alle fristelser sånn som resten av helga, og er ganske fornøyd med at jeg har klart det! :) I går jeg var til og med på fest og ute på byen uten å drikke alkohol og det var heller ikke noe problem, og hadde det utrolig morsomt alikevel.

 

Her har det vært snøstorm i dag, så jeg har bare sittet inne med oppgave og ellers latet meg. Håper på bedre vær i morgen, så er jeg også motivert for trening etter praksis. I morgen er det siste lille innsats før veiing tirsdag, håper på gode resultater.

 

Har dere hatt en god helg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skinner solen og snøen ligger fint, nydelig:)

Idag og i går fikk jeg 45 minutter på tredemøllen + rokkering, sunne valg er tatt denne uken og. Sjokolade har jeg ikke rørt på 3 uker. Var i selskap søndag og valgte ett lite stykke marsipankake selv om sjokoladen fristet veldig veldig.

 

Lurer på hvor lenge dette suget skal vare? alltid? siden vi alltid får sukker i oss gjennom maten tror jeg at det alltid egentlig vil trigge søtbehovet mitt. Så utfordringen vil være å overvinne eller å lære å leve med søtbehovet??

 

HannaMontana du er flink som går ut på fest uten alkohol, det vant du mange kalorier på og ikke minst det å våkne frisk og opplagt dagen etter:)

 

Camkir: det var ikke fortjent å gå oppover denne uken. Stå på videre du så kommer resultatet til neste gang. Jeg tror kroppen vil stabilitere litt innimellom siden du har nå hatt 2 uker med bra nedgang.

 

Lykke til alle sammen i uken som kommer og veiedagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HannaMontana

Vekta viste ned 0.1 kg fra forrige uke, ikke helt fornøyd fordi jeg har gjort akkurat det samme som sist. Vet at jeg pleier å ha litt mere vann i kroppen i forbinnelse med menstruasjonen, så håber det bare er derfor.

 

Håper dere andre får mange positive resultater på veiingen idag! :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten idag viser ned -300 gram. Det går ikke fort men føler jeg er på rett vei og er fornøyd pga jeg ser og merker at kroppen har krympet, også føler jeg meg så mye bedre i kropp og sinn uten sjokoladen:)) en stor gevinst bare det. 3 uker siden sjokoladestoppet nå:)

 

Trening med mening idag og i form at MRL-time på treningssenteret.

 

Du gikk nedover HannaMontana og er på rett vei, vær stolt av det i julemåneden med ALLE fristelser overalt:)

 

Lykke til alle flinke dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...