Gå til innhold

Trenger noen aktive som kan slå følge


Gjest camkir
 Share

Anbefalte innlegg

Etter en hard uke (2 uker) med tabelettkur for betennelse fikk jeg til -400 gram og er veldig fornøyd med det:) Er veldig i full fokus denne uken og gleder meg til fortsettelsen. Spiser ikke sjokolade og erstatter søtsuget med nøtter/mandler for tiden.

 

Giraffe gratulere så mye med en fantastisk flott nedgang. Du er flink og i rett spor:)

 

Camkir vi har savnet deg og leser nå hvorfor du ikke har vært "her". Føler skikkelig med deg ang bruddet og alt det andre. Kiloene klarer du fint å ta av igjen det er jeg sikker på. Du har en tøff tid nå og må prøve å finne styrken i deg, vær sterk.

Nei jeg klarte meg ikke uten sjokolade i julen, men trente hver dag i 2-3 uker på den tiden men fikk likevel 2 kilo pluss, så jeg er igang med å få det av igjen. Jeg har igjen sluttet med sjokolade fra 01.01.13, men har røket igjen, men nå holder jeg meg igjen. Håper å få det til denne gang. Vil du være med igjen??? Det er så mye lettere når vi er flere som heier på hverandre.

 

HannaMontana for en flott treningsuke du har hatt, og med bra matinntak så går det nok fort unna for deg.

 

Stå på alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 219
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest HannaMontana

Gratulerer så mye med kjempefint resultat bronzee og giraffe :) Det er da helt supert!

 

Jeg er ikke så fornøyd, kun 0,2 ned fra forrige uke - merker da litt forskjell på muskel- og fettsammensetningen men kunne godt tenke meg resultat på vekta også. Håper det kommer. Syntes det er så kjedelig når jeg har kuttet alt av det jeg vil si er usundt, men alikevel ikke går ned. Har dere noen erfaring med gullmedlemskap?

 

Velkommen tilbake Camkir - bra å ha deg her igjen :) Skjønner at det er en tøff tid for deg. Kiloene skal du ikke bekymre deg for, de er jeg sikker på at du skal klare å gå ned igjen ganske fort! :) Stå på - sammen klarer vi det!

 

Ha en fin tirsdag kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper å få det til denne gang. Vil du være med igjen??? Det er så mye lettere når vi er flere som heier på hverandre.

 

 

Tusen takk for gode ord Bronzee og HannaMontana :D

Det er en tøff tid, men det går bedre og bedre :D

 

Selvfølgelig blir jeg med på sjokoladestoppen igjen Bronzee! :)

Jeg begynte jo først i dag tidlig, men er klar!

Nøtter og annet sunt er godt plassert på pulten!

 

Giraffe og Bronzee: Gratulerer med vektnedgang! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene går for meg veldig greit nå ang. matinntak og trening. Føler at jeg er på rett vei og målte at cm rundt magen var gått ned flere cm :rolleyes: Jeg skal til varmen og i bikini i mars så jeg må stå på nå for å få resultat til den tid.

 

HannaMontana du har jo gått ned, vær fornøyd med det, av og til er det slik at en uke er det bare litt nedgang mens uken etter går en mye ned. Jeg har og erfart å gjøre alt riktig men at det ikke har vist på vekten, men det viser nok i cm. Det blir spennende å se til neste uke:) stå på. Jeg har ingen erfaring fra gullmedlemskap.

 

Camkir supert at du og vil være med å kutte sjokoladen igjen. Og kjekt å høre at det går litt bedre for deg på privaten, du vil nok ha opp og nedturer men med tiden så vil du få det helt bra igjen det er jeg sikker på.

 

Jeg erstatter søtsuget med valnøtter, mandler og litt rosiner og mandariner.

Jeg spiser vanlig middag, men begrenser poteter/ris/pasta/brød/saus.

 

Håper dere klarer dagene bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag - nye utfordringer!

 

Utfordringene står i kø om dagen, og merker det er tungt og holde fokus! Men har ingen planer om og gi opp!!!

 

Søtsuget er ikke så stort på dag 2, merkelig nok :D

 

En sunn og flott dag ønskes dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagene har gått over all forventning greit. Spiser endel mandler,valnøtter og rosiner (det kan vel ikke være det verste?) Trener bra som vanlig både styrke og kondisjon.

 

Fredagen er endelig her, fredagen, lørdag og søndag er dager hvor jeg kjemper mest mot søtsuget. Kanskje fordi det blir kjøpt inn litt til mann og ungdommene? Jeg prøver å foreslå alternativer og av og til er alle enige i det. Bl.a. så lager vi fruktcoktail som er en stor favoritt.

 

Ønsker alle en fin helg. Vi har kaldt vær men flott SOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HannaMontana

Takk for motiverende ord bronzee :)

 

Jeg har ikke fått trent så mye som jeg gjere ville ha gjort denne uka. Har vel kommet meg opp på 7.5tp siden tirsdag. Sitter med eksamen nå, og er ikke direkte aktiv. Har spist litt mere mat de siste dagene, men vekta viser nedgang så kanskje det ikke er så ille alikevel.

Nå får vi se hva vekta viser på tirsdag. Når eksamen er overstått tirsdag så er det 110% fokus! ;)

 

Hvordan har helgen gått?

 

Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen har vært en utfordring pga vi var i fest lørdagskveld hvor det ble servert sen middag, vin og kake utover sene kvelden. Jeg koste meg men begrenset meg og. Det sto også sjokolade, chips og nøtter servert men tok kun noen nøtter. Kvelden ble sen og dagen etter var jeg veldig saltsyk (noe jeg aldri pleier å være) så jeg spiste noe chips.

 

Fikk trent på lørdag og også idag, så alle treningsdagene er fullført. Er spent på vekten imorgen.

 

Lykke til med examen HannaMontana:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Da er det tirsdag og veiedag og jeg er så glad for vekten viste -500 gram som er en fin nedgang. Nå veier jeg 71,6 kilo og er 173 cm høy. Nærmer meg målet raskt dersom jeg klarer fin nedgang hver uke, håper og tror jeg er i god sig nå og har funnet balansen mellom mat og trening.

It feeel gooood :D Jeg ser og merker det på klær nå. Men har litt flesk igjen på MRL, men det synes ikke så godt med klær på (men så skal jeg snart i bikini)

 

Nå er jeg spent på ALLE dere andre.

 

Ønsker dere en fin uke og håper vi skrives aktivt igjen her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fint resultat, bronzee!

 

Jeg har tullet meg opp til 70,5 kilo, og er nesten tilbake der jeg startet. Jeg fatter likevel nytt mot, og fra nå av er det skjerpings!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk giraffe nå gjelder det å holde fokus i rett retning videre.

 

Synd det gikk feil vei denne uken for deg, men sånn er det av og til. Det viktigste er å glemme uken som var for så å satset pånytt i uken vi er i. Lykke til.

 

Jeg synes det er veldig taust her inne i forumet nå, kanskje vi må lage en ny tråd for å få med flere? Eller kommer dere snart dere somn en gang var så aktive her inne? det håper jeg på:) det er lettere sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HannaMontana

Hei. Jeg er fortsatt med, men det har bare vært mye med eksamen og jobb - også har jeg nesten ikke vært hjemme den siste uka og reiser til Østerrike på skiferie på mandag i en uke.

 

Jeg er med igjen når jeg er tilbake, men det hadde vært gøy om det var flere aktive her. Jeg har ikke vært så flink den siste uka, det har blitt mye "ekstra" og ikke så mye trening som jeg gjerne ville pga tett program. Det blir ikke så mye ekstra på skiferie, men mye aktivitet så det blir bra:) Gleder meg til vi "ses" når jeg er hjemme igjen fra ferie.

 

God og sunn helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det allerede blitt lørdag, en fridag som skal brukes til trening på treningssenteret (saltime) også får jeg se hva aktiviteter som frister utover det, kanskje litt shopping på ett innendørs shoppingssenter :rolleyes: Det forbrenner godt med kalorier å gå rundt på shopping og prøve klær :rolleyes:

 

Jeg har nylig kjøpt meg noen nye treningsklær i Casall og er veldig fornøyd. Antar toppene er litt store i str pga jeg kjøpte S i topper og er normalt 38-40. Langbuksen kjøpte jeg i 40, den var høy i livet som strammet inn den nedre delen av magen som ALLTID har vært mitt problem. Den har en fasong som virker slankende, gleder meg til å trene i de i dag.

 

Jeg har snikkikket på vekten og den stå jammen helt stilt, så noen endringer må jeg nok gjøre nå. Kanskje kroppen er blitt for vant med opplegget mitt. Jeg har tro på å lure kroppen med litt variasjon både når det gjelder kcal inntak og treningsmengde.

 

Det er mye sykdom som går nå og jeg er veldig glad for at jeg foreløpig har sluppet unna ALT.

 

Håper examen gikk bra HannaMontana? Er veldig glad for at du er i forumet, vi får være aktive vi som er igjen og kanskje kommer det ny til etterhvert? Ønsker deg god til til Østerike, da blir det aktivitet på deg i snøen B)

 

Jeg har ikke klart meg helt uten sukker, dvs jeg har spist litt marsipan,(2 små griser på en hel uke) men bare veldig lite. Ikke som før da jeg kjøpte en hel pose og spiste opp. Ren sjokolade har jeg enda ikke spist. Jeg har extra mot siden jeg snart skal i bikini B)

 

Hvordan går det hos og med deg Camkir? kjekt om du skriver innom.

 

Ønsker dere en flott helg med sunne valg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Er det noen igjen i dette forumet? Det hadde vært kjekt for vi hadde så mye felles og var ett godt team synes jeg.

 

De siste dagene har gått veldig greit både hva gjelder mat/snop og trening og det føles bra. Men ukene før det har vært veldig vanskelige og vekten har økt. Nå håper jeg at jeg er på rett vei igjen.

 

Håper å høre fra dere her inne igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Bronzee: Jeg er tilbake for fullt ihvertfall!!!

 

Det har vært noen tøffe måneder på mange måter, men nå er det nok :D

 

Vekta i dag var skremmende høy og inntaket av godteri og sjokolade har vært enda høyere...

 

SLUTT PÅ DET!!!! :D

 

Håper du fortsatt henger med her Bronzee!

 

Og alle dere andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre fra deg Camkir og jeg føler med deg med det du har vært igjennom.

Det høres ut som du nå er klar og full av energi til å trø til igjen :rolleyes:

 

Det er veldig stille her på tråden din så jeg er med i en tråd som heter "Lett på tråden" Vil du også være med over dit? Men jeg vil og kan være med både her og der.

 

Vi prates:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre fra deg Camkir og jeg føler med deg med det du har vært igjennom.

Det høres ut som du nå er klar og full av energi til å trø til igjen :rolleyes:/>

 

Det er veldig stille her på tråden din så jeg er med i en tråd som heter "Lett på tråden" Vil du også være med over dit? Men jeg vil og kan være med både her og der.

 

Vi prates:)

 

Det kan jo hende jeg sniker meg innom der og, men jeg håper dere kommer ruslende inn her innimellom!

Jeg kjenner jeg er veldig motivert og klar!

 

Ingen sjokolade i dag heller :-) Nå skal vekta kun gå en vei - og det er nedover!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du er godt motivert Camkir, ja vekten skal nedover og det er kun vi selv som kan ta kontrollen over vekten. Det er vi som tar valget om hva vi putter i oss.

 

For meg så går det i perioder nå om hvatid jeg liksom får det til. For 2 uker siden sto alt stilt og humøret sank, nå de to siste ukene går det den rette veien, nedover;)

 

Helgen så langt har gått greit. Treningen idag var 45 minutter intervall på tredemøllen etterfulgt av styrkeøvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er imponert over hvor flink du er til og trene Bronzee :-) etter at jeg begynte og jobbe får jeg det ikke til.... :-( Minstemann har slutta og sove i barnehagen så får ikke dratt ut etter jobb... Savner jogginga... Hadde aldri trodd jeg skulle si det :-) Jeg som aldri har likt det! Men får holde meg til rockeringen til en annen løsning dukker opp :-)

 

Helga har inneholdt litt sjokolade, men MYE mindre enn ellers! Fra i morgen blir det ingen sjokolade eller andre søtsaker, kun på lørdager :-)

 

Godt du titter innom Bronzee :-)

 

Dere andre må gjerne titte innom også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du syns det Camkir :rolleyes: Det ble lik trening idag som igår på meg:)

Jeg har ungdommer i hus nå så nå har jeg fått tid til meg selv igjen, men jeg husker godt hvordan det var med små barn.

 

Jeg liker eller likte ikke så godt jogging jeg heller, men det har snudd nå og har kanskje noe med at jeg ser raske resultater av joggingen.

 

Så flink du har vært å spist bare litt sjokolade, da er vi to og ja enig med deg nå må vi vente til lørdag med å kose oss litt med sjokolade igjen. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camkir godt du er i gang, ikke kjekt med oppgang, men du er sterk og tar godt tak og grep nå. Prøv å finn sunne erstatninger til sjokoladen som gjør deg mett, f.esk litt nøtter, mandariner, bær.

 

Det å spise mellommåltider er lurt slik at vi ikke går å småspiser usundt innimellom.

 

Jeg har tatt av -500 gram denne uken, men var i klubb i går kveld med sen middag så jeg antar at jeg tatt noe mer. Hele helgen holdt jeg helgen uten å gå opp noe :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det å spise mellommåltider er lurt slik at vi ikke går å småspiser usundt innimellom.

 

Jeg har tatt av -500 gram denne uken, men var i klubb i går kveld med sen middag så jeg antar at jeg tatt noe mer. Hele helgen holdt jeg helgen uten å gå opp noe :rolleyes:/>

 

Gratulerer med vektnedgangen Bronzee :-) Hurra :-)

Veska inneholder nøtteposer, og frisk frukt kommer på jobben i dag!

Det har blitt 4 sjokoladebiter siden lørdag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...