Gå til innhold

Ned de siste vanskelige kilo


Anbefalte innlegg

Ja, så er det veiedag igjen ned 0,5kg, og uendrdet livvidde så da har nok mesteparten av vesken fra siste uke forladt kroppen. I dag skal jeg til styrketest på treningssentret - det blir spennende å se hva 12 ganger med personlig trening + noe egentreining har resultert i. Jeg ser og merker at jeg blir sterkere, det er motiverende. Selv om har masse kropslige skavanker er det mulig med forbedringer. Dagsformen er ikke den beste, men jeg får håpe den er bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 230
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Veiedag igjen, ned 1 kg - nå ble jeg glad. Og det uten jeg har hatt fokus på vekt og mat - ikke lett å forstå.

Tenke- tenke. Jeg har bare hatt besøk av barnebarn 1 døgn - altså ikke så mye ekstra kalorier i den forbindelse. Jeg har spist cottage cheese med hjemmerørt bringebærsyltetøy et par morgener i stedet for brød. Jeg har vært opptatt med å sy et lappeteppe av masse småbiter, så mye tid har gått med til det, og dermed kanskje litt mindre utskeielser.

Tja det er en "oppskrift" jeg må prøve mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så er det veiedag igjen vekt og midjemål uendret fra siste uke. Det er da bedre enn å gå opp. Ellers synes jeg nå at all min hardtrening med frivekter snart skulle gi bedre resultat på midjemålet. Men det er tydeligvis en hard nøtt å knekke.

Stå på alle som leser med - vi skal klare det og ikke gi oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...